Nav dusmīgs, tikai vēlos, lai pasākums nekļūst par izpratnes "normu". Citādi būs kā tam ex-kolēģim ar Jaguar - kārbas maina , gandrīz kā kasetes vecajos kasešu atskaņotājos (ja ja par to pašu jas 3x kārbas mainīja, un ja tagad atmiņa nevilj tad tas bija 1-3 gadu "ietvaros" )...
Nu nav visas kārbas vienādas, un pat tās kuras paredzētas "raustīt", lielākajai daļai būtiski samazinas resurss, vai ari tas jau ir mazs pēc definīcijas salīdzinot ar klasisku automātu !
Vēl lidzīgs jox bija kad čaļi pastāvīgas AWD piedziņas sistēmā izdomāja, ka var ieslēgt 2WD (FWD) režīmu (kurš paredzēts tikai bremžu testam un regulēšanai), un aizbrauca yz tuvējo veikalu pārbaudīt " kā auto iet un vai ir ekonomiskāks", mana ziņa 5.min. intervālā pēcfakta uzzināšanas līdz samiem nonāca par vēlu ...
Starpasu difs - pa pieskari ... un no veikala vairs tikai uz evakuatora ...



















Toyota Celica GT4 ar viskozo sajūgu starp asīm, nav paredzēts braukt ar atslēgtu AWD (tipa 2 rati priekšā velk ), bet ir tāds kloķis ar ko zem auto šo režīmu var ieslēgt, lai varētu pārbaudīt un regulēt bremzes.