Kur tik visur mūs "neaizved" Latvijas ziemas un (ne) ceļi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kur tik visur mūs "neaizved" Latvijas ziemas un (ne) ceļi
Ar jums studijā bija laika ziņu diktors Chalenger !
P.S. Piedod ka man patīk "pavilkt uz zoba".
P.P.S.Paldies, un moš tev jātaisa laika ziņu sadala ... ;)
nu paša buvētas sistemas, ja pieiet ar prātu tad droši, es vairak par "profesionāli piejamam", ko klasiski LV lieto.
Nu tu dod, gudrās mājas galvenā doma ka tu maksimali daydz spēj izdarit no viena vadibas "paneļa", ja to nevar tad sistēma nav neko gudraka par prastu slēdžu slēgšanu ar pogām ... un es to bez jebkada marketinga par gudru nesauktu ...
Un ... nez kapec gan "visādi muļķi" tā nopūlējušies stadartizejot "nekam nevajadzīgus" universālus protokolus un vadību ...
Nu es nevis redzēju, bet ar reālu rāvienu pats tadu atravu nost tadu kurs ir aptuveni 50*150 mm liels.
Bet zinām taisnība jau tev ar ir - tie ir regulējami, un pareizi uztaisot sistēmu ir diezgan ok, bet nu tāpat zinu ar ko tos štruntus kapitāli piečakarēt, ja vien starpā nav kārtīgas dzelzs durvis (ar kārtu kas tuvu stāv bruņotām), bet nu tām atkal ir cita pieeja ...
Par magnētiem, patiesībā, ja ir izturīgas durvis, tad kāreiz ir vieglak tos salauzt, mēs daudzīvoklenei bijam pat pārsteigti, cik relatīvi viegli tās ir atraut ... tik nu pie reizes 10-tās tam durvim gan varēja sanākt ka stikls izbirs, bet vēl vienai daļai magnētu kontroles bloks ir tupa "pa ķērienam" savieno tā 2 pareizos vadus un durvis pašas atveras ...
Piedod bezvadu risinàjumi der "papagailīšu vairošanās procesa" novērošanai nevis fiziskai drošībai.
Jebkuru atļauto bezvadu signālu frekvencei to nomākt ar frekveņču slāpētāju ir vieglak par vieglu, tikai jāatceras visas štrunta kameras savākt sev līdzi pie došanās prom, jo citādi tās ieraksta ari iekšējā atmiņā, vai ... var arī pierakstīt to atmiņu ar muļķībām, ja advancētāks zaglis ...
Nu lab gunbox moš šito sviestu var nedzīt ar mani, es tomēr IT sfērā ir HW un SW atbalsts par kārtu sarežģītākām sistēmām. Parasta gaismas jūtīga diode ir tik tālu no gudrās mājas cik vien tas pie elektronikas vispār iespējams.
Tehniski par gudro māju būtu saucama tāda kurā vismaz 2 sistēmas strādā vienotā tīklā, un ar kopēju vadību ... nošķirtas un savstarpeji nesaistītas sistēmas, nav saycamas par gudro māju, vienalga vai tas butu mehaniski, vai elektroniski.
Magnētu lietošana nav sevišķi jēdzīga, un ari ir viegli atkožama zaglim ar pieredzi. Varbūt ja paspēlētis ar polaritati kur jaizvēlas 2 vai vairak specifiski izvietoti magnēti ... bet arī tadai sistēmai tad jāparedz iespēja brivi kusteties nepareizā virzienā. Jo viss kam ir "predetermineta" kustiba un virziens ir viegli "salaužams".
Elektromagnēta lielākā bēda - to atkariba no novietojuma, ir iespējams ar fizisku spēku atlauzt, vai salauzt un ja viena gadijumā tevi apzags, tad otrā pats netiksi iekšā + kas notiek tad ja nav elektrības ...
Viennozīmīgi bagāts
Nu elektronisku durvju atslēgu, es nekad mūžā neliktu - tas ir tads sūds, ka vienigais kuru tā aizkavē ir tikai tevi pašu, bet ne zagļus ... Nav nekā vienkāršāka kā atvērt elektroniskās slēdzenes ... vēl jo vairāk tadēļ ka instalē tās nepareizi ...
Pastāsti vien kur ta tev ir vajadzība kaut ko regulet ar gudro maju, 3 lietas no tā visa ko esmu izmēģinājis, un man patiešām teorētiski būtu jēga - visur pilnigs feils, un ar manuāli strādā 10 x labāk un ērtāk ;)
Viena lieta no kā itkā ir jēga, ka tad kad visi ar mobšiem ir no mājas notinušies - viss ko nevajag pats izslēdzas, viss vairāk jēgas no tā visa nav.
Pat āra gaismām automatiku atzinu par sūdu esam un atradu prastu ķīniešu gaismas sensoru, ja tupi tumss ieslēdz visas manas 0,5 W lampas , un izslēdz kad jau pieklājīga gaismiņa, atkal iznāk ekonomiskāk ka ar visām pārgudrībām ...
P.S. bet es esmu atvērts jaunam idejām, ta ka droši ... tik no pieredzes pagaidām nekā laba tur nav bijis ...
Jā Philips Hue - man patika, bet tagad stāv plauktā neizmantotas ...
Pamatojoties uz ražotāja iekārtas aprakstu ar kuriem verķiem jams savietojas ...
Protams komunikācija ir pa standartizētu protokolu 2,4 GHz frekvencē, tomēr bez ražotāja atbalsta daži "miglu mērkaķi" reizēm izdomā kaut ko stulbu un ar kadu konkrētu iekārtu komunikācija vairs nerullē.
Kaut kads tāds "kašķis" uz īsu brīdi parādijās Philips Hue, kad (ja tagad atmiņa nepieviļ) izdomāja kaut ko softā pamainīt lai no viņu Hub konkurentu lampiņas nevarētu vadīt ...
Otra lieta praksē, visas tās pārgudrās lietiņas ne sūda neiekonomē, sākumā man bija tikai ar roku salikta apkures katla darbība gan siltajam grīdām, gan ūdenim, ar mehaniski uzliktiem uzstādijumiem bez termostata - diezgan ātri bija atrasts optimums, un tikai aukstās zem -15 gradiem ziemās, man uz katla par kādi 2 gradi bija jāpaceļ temperatura apkures lokiem (regulēšana pēc āra t devēja ari bija sūc uz kociņa, mājai liela siltuma inerce) .
Uzliku termostatus katrā istabā - istabas tehniski tagad gan karsē mazāk, bet kurināmo rij vairāk ...
Eksperimentēju jau gandrīz gadu ar uzstādījumiem ...
Līdzīga pieredze arī ar dažādām modernām ofisu apsildes un dzesēšanas kontroliekārtām - pārlieku skrien līdz visādām muļķībām - ta saule apspīd, nevietā t nomet, ta vējš logos, un nejēdz pacelt t utml.
Galvenais jautājums, ko grasies tajā apvienot, jo man izskatās ka apvienojamo ierīču klāsts ir maziņš un diegan bezjēdzīgs ...
Madonā var (vai varbūt jau aizgajis) dabūt diezgan pieklājīga izmēra enkuru (diez vai ar 3,5t auto aizvedīsi) , tik nezinu kāda cena ...
Tas tā pie tēmas ar velo ... kuri sūdīgi bremzejas ar V-brake
Tehniski neviens nevar izkontrolēt "grupiņu kas dodas slēpot" uz Itāliju vai jebkur citur, kur paši vienojušies par "degvielas izmaksu" un busu īres sadalīšanu uz galviņām ...
Ar to gribu teikt tikai to, ka šo neizkontrolēsi, pat ja atradīsi veidu kā, ir veidi kā to atkal apiet ...
Tas ir normāls jebkura biznesa sākums, ka likumdošanu cenšas "liekt" sev par labu, un tā nav tikai postpadomju domāšana, tas ir pastulba regulējuma rezultāts ...
Anec jau ir "tautas folklora", laika gaitā "ieviešas izmaiņas", un noteikti ka es ar kaut ko "savu piecerēju klāt" no galvas raxtot ....
Nu neko tas tikai nozīmē ka būs jāiet pašam peles un "burundukus" šaut
Bet nu gribēšu to likuma "burtu izlasīt", ja tik tālu šamie tiks ...
----
Atgādina anec, kur britos sarīko medības, bet viens noteikums, nedrīkst šaut krokodilus ...
Pēc dienas medībām tauta savācas bārā apspriest ko samedījuši, kādam tur pa trusim, kādam lapsa, kādam kāds buks ... bet viens saka , es te 10 "noserus" nošāvu ...
Visi protams nesaprot WTF ir "noseri", un izdomā ka kāds ies līdz "izcilajam medniekam" (IM) .
Iet šamie pa ciemata ceļu pretī nāk gans (G) ar suni, "IM", iet klāt un jautā - " Are You a crocodile".
G - "No ser"
"pif - paf" ...
Gans un suns beigti ...
Man viens jautājums - vai tev jau ir pieredze ar to kā tas aizmugures zobratu sedzošais plastmasa štrunts "pa pilsētas dubļiem" uzvedas, nav tā ka jēdzīgāk būtu bijis jamo nahrenizēt ???
Normāli PCV pati par sevi (ejoša vai nē) nečakarē prātu citām sistēmām, taču visi mēsli kas tiek dzīti ieplūdē tiešās iesmidzes motoriem rada daudz problēmu, sākot jau ar sprūstošiem vārstiem. Un problēma ir arī tad ja tā aizsērējusi, tad kartera ventilācija nenotiek un ir lieka slodze dzinējam tur kyr tai nav jābūt, un tad gan noteikti tas izlīdīs uz citu sisēmu.
Protams visa motora darbība ir orientēta uz to ka PCV netiek "laists zemē" tiek sagaidīts noteikts spiediens, un dažiem auto motora apgriezieni aiziet sviestā dēl nepareiza spiediena ieplūdē.
Vai no tevis viss "ar stangām" jāvelk ārā, ko diagnostika uzrāda, ka spiediens pa zemu, jo tiek lieta nost degviela, vai kas ???
Pirmais jautājums ir iekš tā - kā noteici, ka kaut kas ir slikti ???
Patiesībā nē, vecākiem auto to visu "laida zemē", un to tehniski varētu darīt joprojām, un daudzi tiklīdz ceļ jaudu saviem modernajiem auto liek pa vidu vēl papildus bunduli, kas tos sūdus kas tur nāk pa to PCV cenšas savākt, lai nededzinātu cilindros. Tik tur ar vienmēr jāatceras ik pa brīdim tos sūdus noliet un iztīrīt to visu ...
Nekā noderīga dzinējam tajos mēslos kas caur PCV iet NAV !
Patiesībā nevar ja vien motors nav pilnīgā pakaļā, nu tā ka viena cilindra darbība praktiski neeksistē, jo aizsērējusi kartera ventilācija(PCV) dara to pašu, bet problēmas ar PCV visbiežāk var būt no pārāk saudzīgas un retas braukšanas, a la mācītājs uz bažņeicu svātdienas vakarā ...
Un ja gribēs iesmērēt, tad vāciņš un visu ko pa šķirb var redzēt izskatīsies tip-top ;)
Man jau nu ar šķiet ka visupirms vajadzētu tikt skaidrībā, kas tad mums ir - globāla sasilšana, klimata izmaiņas, jeb pasaules mēroga mārketinga bulšita kampaņa, un tikai tad vispār uz kaut ko tērēt laiku un naudu ...