Beidz plaši un aplami muldēt un uzraksti sev par prieku, kas ir Federālo rezervju "īpašnieks", un kurā gadā ASV "atteicās" no "zelta standarta".
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Beidz plaši un aplami muldēt un uzraksti sev par prieku, kas ir Federālo rezervju "īpašnieks", un kurā gadā ASV "atteicās" no "zelta standarta".
To sauc par vecuma marazmu, un shift light būs laba doma, patreiz jāizdomā ko darīt ar to motoru, un principā, cik paskatījos uz ātru roku, tas laikam būs jēdzīgākais ...
Tiem kuri atsaucās - paldies par idejām!
Būs arī tāds džimnis ar tomātu jānotestē, kā uzvedas ar puskurlu braucēju, jo es sava ASV pikapa automātu māku noķert uz pārslēgšanās brīdi lai jebkādos apstākļos iegūtu "mīkstu" pārslēgšanos, bet nu te tā situācija var būt sūnaina ...
Nu jau tu arī ... vienmēr kopš kompjiem ir izgudrotas peles ir arī kursorsviras, jeb džoistiki, un pēc būtības ir vienalga kas tieši saņem signālu, jautājums ir par "spēka un pozīcijas graudainību".
Video jā, tāpēc tur bija mana piezīme par ne visai zinātnisku pieeju šim visam ...
Jo ir piemēram BMW i3( arī i8) liela R diski, ar ļoti šauru riepu ...
Nē par to svara pieaugumu nav tik viennozīmīgi, atkarīgs no materiāla, platuma, izgatavošanas tehnoloģijas, un izturības rezerves ko iestrādā. Bet saprotams ņemot tā paša auto standarta diskus ar lielāku R, tevis teiktais par savi vismaz 80% būs patiesība.
Un par degvielas patēriņu visticamāk, ka pat visi 99,9% gadījumu tas izpildīsies, jo ar retiem izņēmumiem, bet riepa uz lielāka R ir parasti ar jāliek platāka, un visbiežāk jaunā ripuļa kopējais diametrs arī ir lielāks nekā iepriekš, un uz to parasti visa transmisija dabū lielāku slodzi, kas nemainot braukšanas paradumus ar ļoti lielu varbūtību palielinās patēriņu ...
Ja kādam gribas tādu pamēģināt, lai paņem ekskavatora kausu pakontrolē, pat meža izvedējtraktoram(forwarderim) džoistiks ir tikai kad kraujas mežā (gan satvērējkausam, gan stūrēt/braukt) bet braukšanai normāli(uz priekšu) tāpat stūre, tas nekas ka viss ar hidrauliku tiek vadīts ...
Un neba nu vienīgais tāds kam tehniski visu var ar džoistiku, tik nu kaut kāda iemesla dēļ stūri atrod par labāku un intuitīvāku vadības sviru ...
Tas jau nav tikai dēļ spējas to baranku grozīt, tas ir arī dēļ intuitīvas vadības, autosportam dažām disciplīnām liek 1:1 pārnesumu, bet tas nav ikdienas vadītājam "kloķraustim" ...
Ir, bet lai arī braucis neesmu šo risinājumu uzskatu par absolūti stulbu. Tas nav nejauši ka no kloķa pievada stūrei pārgāja uz rinķi.
Klau man vajag kādu labu ideju, sievas fāters nokāva savu Renault Kangu 4x4 motoru, vajag vietā kaut ko tikpat spējīgu, bet ir problēma kas saknējas tajā ka šams slikti dzird - jebkurš motors tiek griezts tādos režīmos, ka man ausīs griežas, pirms pārslēdz ātrumus. Automātu var nepiedāvāt, to ātri sabeigs ložņājot pa medībām ar savu attieksmi pret visu.
Esmu atvērts kādai intersantai idejai ko ar to visu darīt ...
P.S. pats domāju ka būtu jāņem tāds pat Renault, un no esošā jāatstāj detaļas ... galvenais labums, ka gan šitais gan Ņiva bihj ļoti viegli, un yz tā fona šams bieži iebrauca tur kur kārtīgi 4x4 netika ...
Bija labs prikols reiz Air Baltic Boeinga simulatorā, sēžu ar kolēģi šams pirmoreiz pie ruļļiem. Pirmā pacelšanās - nosēšanās veiksmīga (šķiet RIX simulējām). Šis tik nokomentēja - jopcik cik smaga un lēna vadība, es neko, domāju nu labi "ruļļu raustītāj", es nekoriģēšu ar otru stūri ... 2. - crash landing, 3. crash landing ....
Esi kaut simulātorā turējis lidmašīnas kloķus ?
Cik lielas korekcijas tev ļotenē jāveic, un cik liela ir atsaucība uz vadības elementu kustībām ...
Ir iemesls kādēl ielas auto lieto pārnesumu stūres sistēmā, un jebkurā situācijā kur tev ir jāveic vairāk par 1 pilnu apgriezienu sūrei, šāds sūc nestrādā normāli, tas nav utopisks, tas ir prasti bīstams vidējam vadītājam ...
Tāds vadības elements strādā tikai tad ja tev nevajag stūri pagriezt tā lai rokas būtu jāpārķer, tikko kā jāpārķer šāds sūds , tas kļūst bīstams !
Nē noteikti daļa taisnības tajā arī ir, taču tagad pārnesumus autiņiem tā uzkruķījuši uz ekonomiju, ka uzminēt kurā virzienā būs labāk, tyr ir jārēķina, vecā pieredze var neiet cauri ...
Bet nu viens gan visticamāk 99% gadījumu izpildīsies - automātiskai kārbai liekot lielāku diska diametru un platāku riepu (īpaši ja kopējais rata diametrs palielināsies) ar garantiju patēriņš pieaugs ... jo tupi minot pedāli "grīdā automāts slēgsies vēlāk uz lielāku pārnesumu, jo jams jutīs ka slodze pieaugusi.
Nu tu jau ar vecīt salīdzini pilnīgi atšķirīgus riepu platumus, tur tev jau riepas pretestība būtiski pieaug, ne tikai svars. Un jā oem tieši tā tas arī visticamāk būs ...
Ne nedomāju, man liekas ka šitam jau varētu būt speciāls elektromagnētisks sūds, kurš (tagad gan varu samelot) vai nu droseli tur pavērtu, vai arī laiž gaisu pa apkārtceļu, dažādiem lūžņiem - dažādi.
Arī, vienīgi kā pie velna tas beigās tomēr izdomā ka varētu sākt strādāt, jo nu atslēgas "raustīšana" situāciju nekad nav uzlabojusi ...
Ir redzēts ka throttle position sensora nespēja dara šādus jokus, bet tad atkal tas parasti met arī kļūdu un iededzina "check engine svecīti" ...
Bet ja liktu likmes, tad es laikam liktu uz idling valve, jeb tukšgaitas vārstu, kurš to izraisa, bet tas vēl nonozīmē ka pats defektīvs, iespējams šamam nepareiza "komanda" tiek iesmērēta ...
P.S. tas protams nav vienīgais faktors, tā kā riepas platums, protektors utt. diezgan būtiski ietekmē rites pretestību.
Es nejaucu, un tu arī pareizi visu saproti - profiem kaut kāds knibucis ar pirkstu skrūvējams nav vajadzīgs, jo vienmēr ir atslēgas pie rokas, un diezin vai bieži maina to atstatumu ...
Šādi regulējams tas noteikti ir tēmēts specifiskai auditorijai, jo es ar šādu kloķi nekad neņemtu ...
Kaut gan cilvēki/riteņbraucēji ir tik dažādi, ka iespējams kādam šitāds ir kā dieva dāvana, un skrūvē "gājienu" vai katrai specifiskai trasei ...
Par to disku un riepas svaru nav tik viennozīmīgi vairs, ir diski kam svara atšķirība maza, un riepas svars var "pārliekt" pasākumu jebkurā virzienā. Man pat kolēģis bija speciāli sameklējis trasei lielāka izmēra disku ar plānu "miziņu", kas bija izcili vieglāks par stock Porsche ripuļiem. Izmērus vairs neatceros bet ne mazāki par 18".
Neesmu baigi iedziļinājies, bet visi kas man rokās bijuši ir kaut kādā veidā regulējami, kaut vai veidā, kad visu to kloķi komplektā ar cilindru var pagriezt citā slīpumā attiecībā pret ragiem. Neticu ka ir neregulējami bremžu kloķi ... varbūt kaut kas ļoti vecs un uz šosejnieka ??!?
Nu ja tāda tā situācija, jāņem (jāaizņemas) vispirms zobos kāda termo kamera,vai lazertermometrz, samēri kas tev ar temperatūrām daras augšējā un apakšējā radiatora trubā, ja devējs negļučī, tad iespējams termostats veras ne pa tēmu. Bet bez skaidras pārliecības ka rādītājs ir diezgan precīzs, neaiztiec termostatu !
Bet citādi var būt gan daudz iemeslu šādai uzvedībai, līdz ar ko pakāpeniski jāmēģina tie pārbaudīt un izslēgt. Vislabāk būtu ja kāds "dzīvajā" ar kompi spēj paskatīties uz degvielas maisījumu, lambda zondu, temperatūras devēju rādijumiem, un spēj uz aci ieraudzīt ja kaut kas ir greizi. no tā visticamāk varēs izsecināt kur var būt gļuki ...
Problēma var būt kaut vai nepareizā temperatūras rādijumā - jauc nepareiz degvielu un viss, vai kaur kur gaisu piesūc utt.
Klau, tu ar nolūku ignorē kvēlsveču lampiņu ?
Tā kā jūs abi apzināti, vai ne tik apzināti, izlaižat mehānismus kā šī sistēma lielā daļā ekonomiku tiek balansēta, kā arī to kāpēc zelta standarts pie zināmiem nosacījumiem smagi grauj ekonomiku, gluži tāpat kā nepamatota naudas piedrukāšana, tad iesaku vai nu neturpināt diskusiju, vai arī atteikties no krasi sliktiem piemēriem, šis šobrīd neved nekur ...