Tu individuāli vari darit ar to auto ko gribi, ja vien spēj iziet TA, savukārt ražotāja "nošmauktas tehnoloģijas" ir patērētàju krāpšana !
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tu individuāli vari darit ar to auto ko gribi, ja vien spēj iziet TA, savukārt ražotāja "nošmauktas tehnoloģijas" ir patērētàju krāpšana !
gunbox no CSN ievērošanas viedokļa - ļoti tālu, bet tas ka Krievijā netrūkst sakarīgu cilvēku vai LV pietiek "idiotu" arī fakts.
klau nu pietiks, cilveki ir apdavinati ar izdomu, to ko nevar labi izprogrammet var iemest elektronisku moduli, kas dos vajadzīgas vērtības un apšmauks vadību, tas ir daudz vienkāršāk kā tu domā. Un izdarit pareizi, tā ar nav lielākā un sarežģītākā problema, jo to visu var vēsi izpetīt, datorika ir tāda metodologija tieši šādiem nolūkiem
Un otra lieta, ka ja ražotāji tā turpinās, tad agri vai vēlu būs spiesti publicēt pirmkodu, vismaz tiktāl cik tas neizraisa konkurences problēmas ...
Pirmais kas varetu dabūt pa galvu ir John Deere traktoru ražotājs, tāpec es tam jokam mazliet sekoju līdz ...
Vai nu tu ārzemes neesi dzivojis, vai kas, nav to uber mierigo likumpaklausigo eiropiešu, tā ka turpat blakus tiem vidējiem rietumeiropiešiem vien esam.
Paskaties uz itāļiem, un šķitīs ka LV brauc mierīgi un pieklājīgi ...
feciic - Mierīgi, IT sfērā no tevis tiek prasīts pat vairāk, lai sertificētos uz noteiktu dzelžu kopumu, un dzives gaitā tev daudz jauna jāmācas. Uz katru jaunu projektu tieša veidā man pasam bijis jāizlas vismaz 100 lapas, un saistītām lietam vel gana daudz. Tas pats jebkuram augsti kvalificetam inženierim, utt.
koolmans rakstīja: Tad, ko manā gadījumā man darīt?? Braukt virsū viņiem, lai meklē problēmu un labo? To jau es grasos darīt, bet man vajag vairāk informācijas, lai konkrēti viņiem pasaku, kas viņiem jādara, nevis atkal man iztīrīs to filtru un pēc meneša man būs viss tas pats.
Braukt virsū, un sekot jas korejiešiem ar GPF notiek teiksim UK vai Vācijas tirgos, ja būs defekti - tur noteikti par to būs daudz info !
Ne tu vienkātši esi pārāk augstās domās par Haldex, tas joprojām nemāk pārdalīt spēku starp riteņiem ...
Viens variants, ka defektīvs vadības bloks, ir tāds GM pikupa produkts savulaik manīts, kad visos apstākļos viss norm strādā, bet kā ap 3000 apg. un pie slodzes uzgāzē tā ka automats pāriet uz kickdown, ta viss auto "izdziest" un pēc paris sekundēm ir atpakaļ, itka nekas nebutu noticis ...
Bet lai līdz tādai diagnozei tiktu ir jāveic daudz diagnostikas soļi ar "laptopu zobos", respektīvi braucot jāpàrliecinas, ka visa elektrība patiešām normāli strādā, un nenotiek kaut kāds tups gļuks kas saistās ar aizdedzes atslēgas pozīciju, vai attiecīgu elektrisko loku/strāvas pārrāvumu, kas atbilst konkrētajai pozīcijai.
Tehniski var būt arī bojāts relejs kas pie kādiem apstākļiem (piem pārlieku sakarstot) atslēdzas.
Es drosi vien paņemtu un paluretu "Engine managment controler" releju, kā tas uzvedas .
Nepārspīlē, gana daudzi kantori zin ko ar tiem visiem modernajiem loriņiem darīt, nelaime tik tā ka visu korekti izdarīt ari kaut ko maksā, un klients nereti nav gatavs maksāt par to komplekso risinājumu. Mums tepat LV bija kadri kas pa pus Krievzemes braukāja elektroniku programmēt, sen gan nav satikts tas viens kadrs ko pazinu ...
Bet nu anyway, sporta auto nereti mūsdienās taisa no parasta ielinieka (pie mums tā ir lētāk), un ir jàprot darīt visu ko vajag ar tām sistēmām ... un mums te ir kas šo servisu pārdod, un pat izīrē sporta autosus ...
Patiesībā jau Haldex ir kļuvis lietojams tikai tā pēdējà paaudzē, bet visi citi risinājumi ja nepievērst uzmanibu degvielas patēriņam ir krietni par to pārāki, pat pēdējā paaudzē. Elektroniski kontrolēts difs, kuru nevar ieslēgt tad kad gribu es ir ļoti liels mēsls ... Tāpēc pa samērā biezu sniedziņu ar "atkusa un piesala" fīču tādi auto ātri norokas.
Savukārt pa mīkstu sniegu, es domāju ka ar manuālu monopiedziņu tikšu vismaz turpat kur tas Haldex ...
Distance 2 sekundes pieļauj to ka tas priekšā braucošais nevar apstāties kā "iemiets", attiecigi tev vēl būs tā 1+ sekunde rezervei. Taču ja tas priekšā braucošais kaut kāda iemesla dēļ pēkšņi iesips kaut kami kas ir 10 reizes smagāks - tu viņu stabili "noķersi" ...
Ta ir lielā mērā tiesa, jo no dažādiem ex-kolēģiem ukraiņiem un krieviem ir dzirdēts ka uz LV savulaik tieši tā ari pārcēlās - te cilvēki darija un centās izsisties, kamēr citur CCCP process bieži bija radikāli pretējs ... un ir daudz vieglak dzīvot ar/starp tiem kuru "deguni neduras smiltīs" ...
Tu daudz prasi no tas AWD sistēmas, Haldex tipa "front biased" piedziņa ir ekonomiskāka, bet ne vienmēr labāka ...
Un tas līdz 100 cipars ir nodeva ekologijai tikai un vienigi.
Lūk par variatoru 100% piekrītu, bet nu strādāt jams strādā tīri neko, diviem ex-kolēģiem tādi bija/ir faktiski arī bezproblēmu auto ...
Par arhaisku es nesauktu, bet nu Eiropas "smalkajā galā" tā patiesi neiekļausies ...
Atradat gan kur piesipties Subaram, tas ir liels un pilntiesīgs universāls ar labu AWD sistēmu, vienigais kas man nepatīk variators, bet tiem kas piekabes nevalkā , tā visticamāk vispār nav problēma. Tās "modernā" paneļa fīčas reti kuram auto ir ērtàkas par "arhaiskajiem" paneļiem ...
Lai vērtētu ir ļoti daudz kas jāzina/jāredz kā piemēru varu pastāstit kad man netalu no darba gandrīz tantuku nobrauca uz pārejas. Tantuks sarkanā mēteli iet pāri pàrejai, kur "jaunie Rigas revolucionāri" izlikuši no tiem sarkani svitrotajiem (908 un 909) remontarbu zonas ierobožojošajiem stabiņiem-zīmēm tādu kā drošības saliņu pa visu vidējo joslu.
Tantuks mazs augumā, sarkanā mētelī un apgaismojums tāds, ka es ar kajām ~5-10 metru attālumā vinu tur pamanīju tikai pēc fakta kad Škoda pa pusei pa zāli ar mileni gar stabu tantuku apbrauca ... Maz ticams ka Škodai izbraucot cauri remontdarbu zonai (ierobežojums 30) tur pat 50 bija ...
Pašam reiz bērnība ir bijusi "saķeršanas" ar Gaz 53 laukos no zirga pajuga pārskreju pari ceļam, aiztaisīju govju aploka vartus, pagriezos lai skrietu atpakal, a tur tikko kabine pāri mazam kalniņa velk Gaziks uz cik nu jams tur tukšā spēj , nācās ātri kāpties atpakaļ ... tā kaste apstājās tā ka deguns bija kaut kur pret kravas kaste aizmugurējo daļu ... bikses var teikt man "bija pilnas" ... sekunžu arī bija itkā pietiekami, taču yz ceļa bija ari zirga pajūgs ...
Nav mums tādas tradīcijas "būt labi saskatāmiem" uz ceļiem īpaši nakts tumšajā laikā, tas rada daudz problēmu ...
Drīkst jautāt, kā ienāca prātā šādā situācija iet pāri ceļam, ja 6 sekundēs kopā ar izkapšanu no auto pakluva zem cita auto ??? Vai tiešam bija dzivot apnicis ??? Lai tas auto kaut ko objektīvi jēdzīgu spētu izdarīt, pat pie izcilas vadītāja koncentrēšanās bus vajadzīgas sekundes ~3, vai tas atbilst drošai "pāri tikšanai" ... nezinu atkarigs no situācijas ...
Atļaušos apšaubit šos apgalvojumus, jo Rīgā esmu nodzivojis gadus 10 laikos kad vel lēja svina degvielu, tieši pie Valdemāra ielas. Ogļu putekļi gan bija no palodzem jāvāc ar lupatiņu ik nedēļu, ja logi bija vaļā.
Tie gadi arī visi ir godigi nostaigāti ar kājam pilnā Barona ielas garuma (ar variācijām pa Miera, Brivibas, Valdemāra utml.). Un arī visu pārējo laiku līdz šai dienai vismaz 3-6 km dienā ar kājām pa Rīgu kā minimums katru darba dienu ...
Visi līdzekļi ir visu laiku bijuši pieejami ...
Pastiprinātāja eļļas līmenis tev vispār normāls ???
Nu lai tur būtu vērts līst ir jāzina un jāapzinas uz ko skaties ... Ja tu ieraudzīsi 300K nobrauktam auto praktiski tīras un "baltas" sadales mehānisma daļas , vai tas tev škiet labi, vai slikti ???
Da labi normāls risinājums, kaut gan es vēl paskatītos vai tas šķidrums sen nav pilnīgā pakaļā un ja tiešām sūknis izdilis nomainitu uz traktora hidraulikas eļļu, var nepalidzēt, bet nereti mainīt sūkni ir bezjēdzīga nodarbe ... ta teikt atkarigs no auto vērtibas ...
Bet no citas puses sūknis šitam izskatas pat orģinālā ir pietiekami lēts ...
Sūknis vai kāds vārsts kas regulē pastiprinajuma spēku, ja sūknis, tad var uzlikt mazāka diametra rullīti, un kadu bridi problema būs atrisināta ...
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Sabiedrības intereses aizstāv TUV/Autoeko Latvija, vai tā sekotāji/akcionāri. Ka viņiem tas sanāk ir drusku cits jautajums.
Bet no mana viedokļa zinot to cik sabiedrība vispārejos vilcienos ir stulba, manis pec tā var iet ratā, tā ir visidiotiskākā visu lietu "mērlente" ...