Ja grib mērijumus apčakarēt, tad nebija obligàti jāslēdz ārā, tā tomēr ir prasta elektronika ....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja grib mērijumus apčakarēt, tad nebija obligàti jāslēdz ārā, tā tomēr ir prasta elektronika ....
Litija bateriju pārstrādē pagaidām atgūst ļoti maz no vajadzigajam sastāvdaļām, tādēļ uz to es neliktu, kaut darit to tāpat nāksies, jo citadi būs ziepes ar piesārņojumu ....
Daudzas lietas no okeāna neiegūst, jo tas nav finansiāli izdevīgi, tādēļ atradnes vēl nav "sazvejots" materiāls !
Neraudi, no Juglas kanāla līdz Spicei var 2,5 stundās mierīgi aiziet kājām (un man škiet es to izdarīju ar kaut kadiem absolūti tizliem nepiemērotiem apaviem lai neteiktu, ka bezmaz pludmales čībām) , un tevi tehniski laiž ari tuvāk, nu tā ka vairāk par 1 h nekur nav jāčāpo. Protams tas prasa plānošanu, un ir "intersanti" ja kādu vecāku radinieku jaaizstiepj pie speciālista kurš atrodas tajā "zonā". Bet nu man jau drusku nak smiekls pat to ka Rigas centru taisas pārvērst par savdabīgu Geto, kur lielākās neērtības būs tieši pašiem iedzivotājiem.
Viena doma bija par dzelzceļa loku.
Bet nu Austrumu maģistrāli tomer butu labi kaut "puspabeigt" jo nu Brīvības ielas šķērsojumu jau tapat neviens negrasas veidot ...
Jautajums ir mērijumu metodikā, jo tas stacijas kas piesārņojumu mēra ir tikai dažās vietās.
Es zinu paris vietas kur varētu nolikt un iegūt vēl sūdīgākys rezultātus, bet nu kuru sipj piesārņojums ārpus dzelzceļa loka...
Tas tādēl ka dārgākam auto, jau no ražotāja paredzets, ka tiklīdz pelnutrauks pilns, tā jāmaina "pa garantiju"...
un nav ko tur list zem kapota, ja vien kaķi neesi pazaudējis .
Pļurkstētājiem Rīgas domē jau ari nav nekādas sajēgas pat to kā to pareizi darīt, bet sajēga nevar rasties, ja intereses pēc būtības vienkārši nav, ir tikai vēlme iešņaukt, vai apgūt naudu. Par stāvparkiem var vēsi ari nemuldēt, jo sab. trans. lielu daļu tālo brauceju nemaz neinteresēs, būs daudzi uz velo, nomas skuteriem utml., vai tādi kuriem pie vienas vietas - brauks tik iekšā vienalga par ierobežojumiem.
P.S. smerdelu padzinējiem, tad naksies ari aizliegt malkas un ogļu apkuri, vilcienus, ostu un vēl dažus sīkumus
Tās nu gan ir palielas muļķības, jo mūsu enerģijas patēriņš ja vispār samazinas, tad tikai uz nosprāgušu uzņēmumu rēķina a la Liepājas Metalurgs !
Bailes "no tā ka stulbojoties zaļi" mums var aptrūkties gāzes, jā, jā tās pašas kuras rezervju pietiek ....
Biržas spēlītes ar lohiem ...
Nē viņi vienkārši trenējas ceļojumam uz Indijas lielpilsētām ...
Kas avarē tas eksāmenā izkritis ...
Nu ko jauki, mums enerģijas vairāk kā nepieciešams, jo Rīga grib arī siltumu, taču "maksājam atspērušies" :
m.db.lv/zinas/elektribu-razojam-vairak-neka-paterejam-maksajam-atsperusies-505608
Man personīgi no tā ne silts ne auksts, bet nu daudzīvokļu mājās ne visiem tas ir "tikai intersanti" ..
Zini es tomer kapitāli samuldejos, jo tikai garam skrienot biju to info redzējis, Tesla pāriet uz IPM SynRM pastāvigo magnētu motoriem, tomēr tie ir "bezkontakta" motori.
www.lesics.com/tesla-model-3's-ipm-synrm-electric-motor.html
Bez kontaktu EV motori ir ilgdzīvotāji, taču to efektivitāte atpaliek no jaunākās paaydzes sinhronajiem kontaktu variantiem. Un Tesla ar uz tiem IMO ir pārgājis, pie kam liekas ka viņi bija paši pirmie ar šiem ... bija pat runa ka kaut kāds patents viņiem itkā pieder.
Tas pats vien verkis ir , DAF 66 pec tam kļuva par Volvo 66 ja pareizi atceros.
Tātad precizēšu par ZF - jo man ar lidz galam nav taisnība.
ZF modernākajos verķos - ZF8 HP ATF rekomendētais maiņas intervāls ir 100-120 tūkstoši kilometru, attiecīgi video minētais gadijums jau ir pēc vismaz 1 vai ZF6HP gadijuma pēc 2 ATF maiņas reizēm.
Būtu intersanti uzzināt ko reāli dara tie kam BMW ar 300+ K uz pulksteņa un ZF kārbu ???
Īsti jau neticu ka kāds tur ko maina ...
Bet auto garantijas laikā ATF maiņas intervāli ir paredzēti, un noteikti ka tos autorizētie servisi arī ievēro ...
Kas, kas bet nu divsajūgu kārbās nekā moderna izņemot nosaukumu nav, tehniski tā ir tā pati manuālā kārba, tikai sajūga risinājums ir "moderns", kaut ar jau sen pilngadību sasniedzis...
Un CVT arī būtu grēks saukt par modernu - tā ir kārba kas uz Holandiešu Volvo jau kaut kur pagājušā gadsimta 60-tajos tika likta ...
P.S. un baisu naudu tā var būt maksā PDK un uz tādiem auto kā Porsche, kur pārslēgšanas ātrums stipri pārspēj kaut to pašu ZF 8HP, bet visur citur tās nu jau tiek viegli diagnosticētas un labotas ...
Tā ir, bet nu 50% tāpat attiecas uz prastu virsbūves stingrību un airbegiem, un šitam nav sānu aizkaru, tapēc sanu triecienà gājis sūdīgi, cik pēc video arī ar jostu spriegošanu kaut kā ne visai utml.
Un jēdzigajā testu daļā jamam ir visur bijis stipri zem vidējā.
Kur tu smelies to info ???
Man nav ZF neviens pie rokas bet ir ASV Ford "tomāts", un ar to ari ir pilnīgi cits stāsts, tas pats ar pārīti MB automātiem, bet ZF es diezgan lielā mērā ticu ka ir cits stāsts, jo taj kārbai izslīdēšana "ir slikta fīča", kamer parējām tā nav + tiem kas man ir , ir pilnīgi cita sastāva ATF.
P.S. un ZF6HP BmW gadijumā maiņas intervāls ir 60000 km, tatad tehniski lidz video.minētajam nobraukumam tai un filtram ir jābūt 2x jau mainitiem.
Ir, ir bijis piem. mani stāsti par to ka pēc sadursmes ar suni uz Liepājenes esmu grāvī ar Carina E, te noteikti var atrast, un ari izbraukātu pļavu ar to pašu auto, kad apdzenot kravinieku pakaļa sāka staigat kā traka (preti ar jau parādījās cits kravinieks) ...
Un jā būtisks nosacījums ir ka pati ATF būtiski nezaudē savas īpašības, jo vecākiem USA auto paredzētie ATF ir ar noteiktu maiņas intervālu, taču modernu ZF verķu (un vēl dažu par kuriem ir lasīts) ATF ir reāls "lifetime" - maina pie kapitālā remonta, ja vien neizmanto spoooortam ...
Atbilde yz to pavisam vienkārša - automātiskām kārbām ir frikcionu diski (ceru ka tehniski pareizi tos nosaucu), ar laiku tie dilst, un visi "putekļi" paliek automātu eļļā, ja to "piedrazoto" eļļu nolej un tās vietā ielej tīru, tad esi ieguvis eļļu kas nav tik bieza, attiecigi pie zinama nodiluma, tā izraisīs lielāku frikcionu disku savstarpēju izslīdēšanu, kamēr eļļa ar frikcionu putekļiem faktiski ar savu biezumu salīdzinoši kompensē nodiluma radītās problēmas ... Protams tas viss ir līdz robežai, kad ir par lielu nodilums, tad ir ..., bet nu ZF kārbas 250 K kalpo nesaspringstot, tadēļ padoms principā ļoti pa tēmu ...
P.S. ASV klasiskajiem automatiem tādiem kā piemeram man uz 99 gada Ford Ranger, eksistēja varianti ka liet drusku citu kārbas eļļu (ATF) , lai padilusi kārba labi uzvestos, plus filtra un pašas eļļas īpašību degradācijas dēļ tur tiešām bija vērts ATF mainīt .
Tas bija diezgan paredzami, tāpēc gan savu veco FR-V (sametināju sliekšņus ytt.) gan abus 17/18 gada CR-V nah nevienam nedošu.
P.S. bet vispar mazlietoti CR-V ar manuāli atkal parādijušies titgū, vienigi laikam kombinācijas ar AWD nav. Tomāts + AWD gan ir diezgan ...
Nu vispār tā nav tā lielākā nelaime aprakstīt visu likumos, problēma var būt pēc tam tādus likumus pārzināt, un tas jau rada liekas izmaksas visiem, nemaz nerunājot jau par sākotnējām lai to izdarītu...
kaut gan vienmēr pastāv iespēja likumus "nolikt ar kājām gaisā" , un ierakstīt Satversmē/Konstitūcijā vienu vienīgu punktu -
Viss ir aizliegts, un par aizlieguma neievērošanu pienākas nāvessods, izņemot to kas aprakstīts un atļauts valsts izdotajos citos likumos, vai par ko citos likumos vai normatīvajos aktos paredzēts citāds soda mērs !
Nu tu jau arī "kā vakarējais", jo mazāk cilvēku, jo labāk planētai, tātad kur nu vēl īsteni zaļāku auto ... īstens planētas glābējs, īpaši visur tur kur tauta "vairojas kā trusīši" ...
Kaut ko būsi sajaucis ar zaliem komunistiem nekad nekada sakara nav bijis, un nekad atbalstijis neesmu. ;)