iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 13.01.2022 20:01

Un lai arī mūsdienās ar prieka-puļķi visu var diezgan precīzi izveikt, es te neredzu ka LKT būtu kaut viens bez stūres "normālai braukšanai":

www.lktholding.eu/products/

WALA 13.01.2022 19:51

Vai toč zini ka nav, man atmiņā ka ir gan ?!?

WALA 13.01.2022 11:01

Viss pareizi, tik ņem vērā ka dēļ "pasaules zaļināšanas " visādu brīnumu būs arvien vairāk, un "neparastais" būs ikdienas norma !

WALA 13.01.2022 1:15

Palasi vien vēsturi cītīgāk, tad arī varbūt aizkāps ka sociālisms bija mēģinājums izdomāt kādu puslīdz lietojamu risinājumu līdz stulbumam novestam kapitālismam ...

Protams ja gribi tupi stumt absolūtas muļķības , neviens tev to liegt nevar ...

Un zeltam ir viens būtisks trūkums lai kapitālisms varētu dzīvot krīzes situācijās ...

WALA 12.01.2022 23:14

Moš mēs vis laik nepareiz lasam un varbūt tas ir koopdarps, jo Chalenger pareizi lasāms kā "Čaļi dzer"

WALA 12.01.2022 22:25

Protams ka vadās, arī forwarderi tā vadās pa mežu, tad kad beņķi apmet pa 180 lai strādātu ar satvērējkausu, lai viss būtu kompakti un ērti darāms, kad gan jāstūrē, gan jācilā, bet tikko lielāks ātrums, tā ceļiem tam forwarderim ir stūre. Bet nu pamēģini tu kādu kasti ar 100 km/h pa ceļu ar džoistiku, kaut vai tikai virtuāli novadīt ... nez teiksim WRC vai F1 simulatorā ...

WALA 12.01.2022 16:06

Ir ir dinamiskā kustība, riepu sienu biezumi, stingrība utt. kas īpaši izteikti uz kravas auto būs jūtams.

Principā jau pat velo tas ir jūtams, jo pilnas amortizācijas velo (vai arī tukšākas tiepas) no tava maksimālā spēka atdeves norij savus 5-10% jo uz katru minienu tas mazliet "iesēžas" amortiņos noēdot spēka momentu. Tādēļ eksistē tie amortizatoru cieti fiksējošie (lockout) slēdži.

WALA 12.01.2022 15:53

Tā kā jūs abi apzināti, vai ne tik apzināti, izlaižat mehānismus kā šī sistēma lielā daļā ekonomiku tiek balansēta, kā arī to kāpēc zelta standarts pie zināmiem nosacījumiem smagi grauj ekonomiku, gluži tāpat kā nepamatota naudas piedrukāšana, tad iesaku vai nu neturpināt diskusiju, vai arī atteikties no krasi sliktiem piemēriem, šis šobrīd neved nekur ...

WALA 12.01.2022 15:36

Beidz plaši un aplami muldēt un uzraksti sev par prieku, kas ir Federālo rezervju "īpašnieks", un kurā gadā ASV "atteicās" no "zelta standarta".

WALA 12.01.2022 9:34

To sauc par vecuma marazmu, un shift light būs laba doma, patreiz jāizdomā ko darīt ar to motoru, un principā, cik paskatījos uz ātru roku, tas laikam būs jēdzīgākais ...

WALA 11.01.2022 23:28

Tiem kuri atsaucās - paldies par idejām!

Būs arī tāds džimnis ar tomātu jānotestē, kā uzvedas ar puskurlu braucēju, jo es sava ASV pikapa automātu māku noķert uz pārslēgšanās brīdi lai jebkādos apstākļos iegūtu "mīkstu" pārslēgšanos, bet nu te tā situācija var būt sūnaina ...

WALA 11.01.2022 17:26

Nu jau tu arī ... vienmēr kopš kompjiem ir izgudrotas peles ir arī kursorsviras, jeb džoistiki, un pēc būtības ir vienalga kas tieši saņem signālu, jautājums ir par "spēka un pozīcijas graudainību".

WALA 11.01.2022 15:15

Video jā, tāpēc tur bija mana piezīme par ne visai zinātnisku pieeju šim visam ...

Jo ir piemēram BMW i3( arī i8) liela R diski, ar ļoti šauru riepu ...

WALA 11.01.2022 15:14

Nē par to svara pieaugumu nav tik viennozīmīgi, atkarīgs no materiāla, platuma, izgatavošanas tehnoloģijas, un izturības rezerves ko iestrādā. Bet saprotams ņemot tā paša auto standarta diskus ar lielāku R, tevis teiktais par savi vismaz 80% būs patiesība.

Un par degvielas patēriņu visticamāk, ka pat visi 99,9% gadījumu tas izpildīsies, jo ar retiem izņēmumiem, bet riepa uz lielāka R ir parasti ar jāliek platāka, un visbiežāk jaunā ripuļa kopējais diametrs arī ir lielāks nekā iepriekš, un uz to parasti visa transmisija dabū lielāku slodzi, kas nemainot braukšanas paradumus ar ļoti lielu varbūtību palielinās patēriņu ...

WALA 11.01.2022 14:59

Ja kādam gribas tādu pamēģināt, lai paņem ekskavatora kausu pakontrolē, pat meža izvedējtraktoram(forwarderim) džoistiks ir tikai kad kraujas mežā (gan satvērējkausam, gan stūrēt/braukt) bet braukšanai normāli(uz priekšu) tāpat stūre, tas nekas ka viss ar hidrauliku tiek vadīts ...

Un neba nu vienīgais tāds kam tehniski visu var ar džoistiku, tik nu kaut kāda iemesla dēļ stūri atrod par labāku un intuitīvāku vadības sviru ...

WALA 11.01.2022 14:52

Tas jau nav tikai dēļ spējas to baranku grozīt, tas ir arī dēļ intuitīvas vadības, autosportam dažām disciplīnām liek 1:1 pārnesumu, bet tas nav ikdienas vadītājam "kloķraustim" ...

WALA 11.01.2022 14:12

Ir, bet lai arī braucis neesmu šo risinājumu uzskatu par absolūti stulbu. Tas nav nejauši ka no kloķa pievada stūrei pārgāja uz rinķi.

WALA 11.01.2022 11:58

Klau man vajag kādu labu ideju, sievas fāters nokāva savu Renault Kangu 4x4 motoru, vajag vietā kaut ko tikpat spējīgu, bet ir problēma kas saknējas tajā ka šams slikti dzird - jebkurš motors tiek griezts tādos režīmos, ka man ausīs griežas, pirms pārslēdz ātrumus. Automātu var nepiedāvāt, to ātri sabeigs ložņājot pa medībām ar savu attieksmi pret visu.

Esmu atvērts kādai intersantai idejai ko ar to visu darīt ...

P.S. pats domāju ka būtu jāņem tāds pat Renault, un no esošā jāatstāj detaļas ... galvenais labums, ka gan šitais gan Ņiva bihj ļoti viegli, un yz tā fona šams bieži iebrauca tur kur kārtīgi 4x4 netika ...

WALA 11.01.2022 11:49

Bija labs prikols reiz Air Baltic Boeinga simulatorā, sēžu ar kolēģi šams pirmoreiz pie ruļļiem. Pirmā pacelšanās - nosēšanās veiksmīga (šķiet RIX simulējām). Šis tik nokomentēja - jopcik cik smaga un lēna vadība, es neko, domāju nu labi "ruļļu raustītāj", es nekoriģēšu ar otru stūri ... 2. - crash landing, 3. crash landing ....

WALA 11.01.2022 10:50

Esi kaut simulātorā turējis lidmašīnas kloķus ?

Cik lielas korekcijas tev ļotenē jāveic, un cik liela ir atsaucība uz vadības elementu kustībām ...

Ir iemesls kādēl ielas auto lieto pārnesumu stūres sistēmā, un jebkurā situācijā kur tev ir jāveic vairāk par 1 pilnu apgriezienu sūrei, šāds sūc nestrādā normāli, tas nav utopisks, tas ir prasti bīstams vidējam vadītājam ...

WALA 11.01.2022 10:13

Tāds vadības elements strādā tikai tad ja tev nevajag stūri pagriezt tā lai rokas būtu jāpārķer, tikko kā jāpārķer šāds sūds , tas kļūst bīstams !

WALA 09.01.2022 20:35

Nē noteikti daļa taisnības tajā arī ir, taču tagad pārnesumus autiņiem tā uzkruķījuši uz ekonomiju, ka uzminēt kurā virzienā būs labāk, tyr ir jārēķina, vecā pieredze var neiet cauri ...

Bet nu viens gan visticamāk 99% gadījumu izpildīsies - automātiskai kārbai liekot lielāku diska diametru un platāku riepu (īpaši ja kopējais rata diametrs palielināsies) ar garantiju patēriņš pieaugs ... jo tupi minot pedāli "grīdā automāts slēgsies vēlāk uz lielāku pārnesumu, jo jams jutīs ka slodze pieaugusi.

WALA 09.01.2022 20:29

Nu tu jau ar vecīt salīdzini pilnīgi atšķirīgus riepu platumus, tur tev jau riepas pretestība būtiski pieaug, ne tikai svars. Un jā oem tieši tā tas arī visticamāk būs ...

WALA 09.01.2022 20:22

Ne nedomāju, man liekas ka šitam jau varētu būt speciāls elektromagnētisks sūds, kurš (tagad gan varu samelot) vai nu droseli tur pavērtu, vai arī laiž gaisu pa apkārtceļu, dažādiem lūžņiem - dažādi.

WALA 09.01.2022 8:48

Arī, vienīgi kā pie velna tas beigās tomēr izdomā ka varētu sākt strādāt, jo nu atslēgas "raustīšana" situāciju nekad nav uzlabojusi ...

Ir redzēts ka throttle position sensora nespēja dara šādus jokus, bet tad atkal tas parasti met arī kļūdu un iededzina "check engine svecīti" ...

Bet ja liktu likmes, tad es laikam liktu uz idling valve, jeb tukšgaitas vārstu, kurš to izraisa, bet tas vēl nonozīmē ka pats defektīvs, iespējams šamam nepareiza "komanda" tiek iesmērēta ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti