Nopirkt kaut ko nav baigi lielā māksla, uz pašdarinātām lietām, remontiem savām rokām utml. youtube diezgan daudz kontenta un naudas tiek gūts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nopirkt kaut ko nav baigi lielā māksla, uz pašdarinātām lietām, remontiem savām rokām utml. youtube diezgan daudz kontenta un naudas tiek gūts.
Nu vairāk tā doma tāda, ka tam krustam centrs ir lieks, bet citādi jā platums un garums dod "telpas" efektu.
Rombs vai kvadrāts IMO ir jēdzīgāk - piešķir lukturim "izmēru/masu" bet pa gabalu tāpat būs kā "apaļš" gaismas avots/punkts. droši ka horizontālas vai vertikālas strīpas ar neko daudz neatšķiras.
Jo pēc būtības mašīnas klasiskam lukturim reflektors un difuzors cenšas to gaismu atbilstoši izkliedēt lai izstarošanas vietā piešķirtu iespējami lielāku "tilpumu" jeb izkliedi.
Nu galvenais lai politiskajā tirgū, mēs nebūtu palikuši pilnīgos lohos ... kaut gan pieredze liecina, ka laikam tomēr esam ...
Jo lielāka panika, jo vairāk celsies, ar objektīviem apstākļiem šai cenai pagaidām ir visai maz sakara, jā ir iespējamas problēmas ziemas beigās, ja ziema ievelkas, jā tas attieksies uz daudziem ja visa ziema saistītajos enerģētikas tirgos ir diezgan barga un teiksim garāka kā parasti ...
LV un Baltijā šobrīd elektroenerģijas cenu nosaka arī fakts ka TECiem daļas ir remontā utt. Ir ļoti daudz faktoru, no kuriem daļa ir mākslīgi (jeb politiski) utt.
Taču pēc būtības enerģētisko resursu netrūkst, tas ir "izvēlīguma" jautājums, tip šī gāze pārāk smird, vai šīs akmeņogles ir pārāk "baltas" utt. Šie kuģi izmanto nepareizo degvielu, vēju utt.
Prikols gan var būt tāds ka vai nu auto bija ar bagažnieku (uz atslēgas) vai arī pats pazaudējis to atslēgu, attiecīgi noņemt domā ka ir baigais "pain in vien mīkst viet", kaut daudziem zinot vajadzīgos ciparus atslēgas dabūt ir vieglāk par vieglu ...
Pats gan ar nolohojos, braucu ilgi ar neaizslēgtu, līdz sadomāju samainīt uz lielāku tās pašas firmas, un man izstāstija, ka manam vecajam vispār atslēgas "pakaļ met" ...
Pietiks jau "mutiski" spekulēt, uz cilvēku muļķību un bailēm no energoresursu cenu celšanās, tirgū tiek taisītas afigennās mahinācijas, un tiek labs "kāposts iešņaukts nāsīs" ...
Nu es par to dažādus ķīnas štruntu eksperimentus izvēloties padomāju ... bet citādi droši ka tā ir
Nu tas tikai tad ja Auto aķis tykšs, visādi citādi tie lukturīši izvilks ilgāk kā jebkas cits. Un cits aspekts, man ir 2*10Ah power bankas un 15 Ah mobilais verķis - kādam laikam pietiks ;)
Pārāk šauri uz "laukumu" skaties, selektīvi izvēlētā "kopā" jums abiem ar Brady ir taisnība, globālā mērogā - Ķīna, Indija utt . stāsta vienu, bet dara pilnīgi citu, un absolūti liek mīksto uz "patiesu zaļumu".
Tā tiekt "atlaides attīstības" valstīm izmešu jomā, kaut reāli jau arī ne sūda kapitālisti nemaz ar negrib spiest Ķīnu utml.- tas tikai sadārdzinās pašiem vairākas svarīgas lietas, a Ķīnai ... pa lielam pie pakaļas, jo visi reizē jau nesaņemsies "sankcijām" ...
P.S. bet tas kurš jūtas kristāl-tīrs, lai met akmeni pirmais ...
Principā labi būtu 2 as lietas, galvas lukturis (man ir tāds kur gan uz priekšu spīd, gan uz aizmuguri sarkans mirgo (slēdzas atsevišķi), un vēl būtu labi magnētiski mirgojošu oranžu "bākuguni, ko uz jumta uzmest, ideāli, ja tai ir arī parastas lampas režīms. Man ir tāda "kamping telts lampa" ar "SOS" režīmu dažādi nostiprināma ...
Bet jā daydziem auto, pat ja štrumi būs tur maz ko var izdarīt jo vietas tupa nav, ja vēl potenciāli vasarā plikas rokas tur lien, tad ziemā ar cimdiem - "vari būt brīvs", un man rokas saldēt nav prikola - evakuators būs lētāk ...
Zin nav svarīgi, Jurka, vai ne, gan jau arī perekups izmēģināja aparātu likt šķērē utml. Un ir ļoti daudz sūdīgu (no rūpnīcas) motoru mūsdienās, gan pārlieka aizraušanās ar plastmasām, gan viss cits Un maināmās sadeles fāzes, vispār sajūta ka lielai daļai auto uztaisījuši tā ka ja kaut kas, tad motoru varēs izmest. Zinu tikai Toyotas un Hondas kurām bija diezgan labs dizains, un sačakarējoties sistēmai, vismaz spiediens visu vārpstu eļļošanai nekrīt, bet teiksim USA Ford 5,4 litri katrā pusē zem ķēdes vāka ir viens plastmasa vārsts sadales fāzu regulēšanai pa tiešo uz paša resnākā eļļas kanāla ar aptuveni 15*15 mm atveri apakšā, sēdināts uz patizlas blīves, un pievilkts ar 2x~10 mm skrūvēm ...
Tad vēl visādi tupi ķēdes spriegotāji kas yz motora eļļas spiediena uztupināti utt.
Tā teikt - ir ļoti daudz darīts "ekoloģijas labā" lai tu max ātri savu auto mainītu un pie iespējas atdotu šrotā ...
Bradypus rakstīja:
imzz rakstīja: Nu, vai šādos apstākļos neparādās manuālo kārbu priekšrocība ? Vismaz var auto iešūpot.
Reiz man kāds stāstīja, kādēļ bezceļos automāts ir labs - ne pārāk sapratu. Tagad braucu pats un ļoti labi saprotu - iešūpošana ir izlīdzēšanās manuālim, kurš nespēj bezgalīgi slidināt sajūgu, tādēļ spolē. Automāts var padot pēc iespējas minimālu griezes momentu, lai nepazaudētu saķeri un lēnām rāptos ārā. Jo īpaši sniegā tas ir svarīgi - ar spolēšanu sniegā ātri sanāk izveidot ledus kārtiņu, kas izbraukšanu padara vēl grūtāku.
Es atkal teiktu ka man drusku cita automāta figņa nepatīk - tas mazliet "aizguļas" gan uzdodot gāzi, gan arī atlaižot, respektīvi kamēr uzdzen spiedienu, un kamēr spiediens nokrīt. Tā iemesla dēļ ar savu RWD automāt-Fordu esmu pret vienu sētu atspiedies braucot ar ļoti mazu ātrumu tupa nespēju tikt vaļā no spiediena, nospiežu bremzi - slīdu,atlaižu, sūds atkal mēģina mani "stiept līdzi" un uzņemt ātrumu, manuālim tie 5 metri varētu gan apstàties gan izgriezt 90 grādus, ar to - tika ar bija kā 45 dabūju, un ātrumu nometu, bet nu sēta drusku nošūpojās tāpat ...
Nu un ar kravu atkal jams nav tik nasks kustēt kā gribas - ir jāuzdod gāze lai spiedienu paceļ, un ja tam visam kaut ko drusku esi pārspīlējis, nu tad esi pasliktinājis situāciju, bet nu mūsdienu auto ir pilns ar ekektroniku, tā šo un to izdarīs tavā vietā, un tā atšķirība paliek ļoti minimāla, kaut prinicipā šur tur automāts ērtāks un vienkāršāks, bet šur un tur manuālis.
Man kā nav noslēpums manuālā kārba patīk pāri visam.
Nu tas punkts ir tēmēts uz to lai ēkas un pieguļošās teritorijas tiktu apsaimniekotas, ko var saprast kontekstā ar daudzajām sliktā stāvoklī esošām mājām, stāvvietās nomestiem ilgi nelietotiem auto utt.
Taisnība un interešu samērojamība "ir kaut kur pa vidu", bet PP un VP darbiniekiem ir ko pakasīt pakausi, ja gadās ka kāds pieprasa reakciju uz kādu ziņojumu par šo tēmu. Tiesa pats esmu sastapies ar diezgan saprātīgu pieeju no PP, man ar vecs auto uz ielas stāvēja (laikam bija 4tais auto uz to brīdi, un ziemā kustināts netika), tiku sazvanīts un palūdza to no konkrētās vietas pārvietot (yz mazāk acīs krītošu vietu).
Tu jau te tā ļoti pa pieklājīgo
Q:Kā var izglābt slīkstošu nēģeri ?
A: Noņemiet no viņa galvas savu kāju ...
Tas ir grūti piemērojams punkts, tā kā vienu lielu daļu kūrē Rīgas Satiksme, tad ir daydz māju kas ir zem kaut kāda apsaimniekotāja utml.
Cilvēki mirst, patīk vai ne, cilvēki slimo ar Kovid, un daži no tā mirst ... un lielākā daļa no mirstības ir tāda vai citādāka cilvēka paša muļķība, ielaistas slimības utt.
Un man ir vienalga ko tu domā vai raksti par mani ...
P.S. un neesi vienīgais kurš saņem skarbu humoru vai piezīmes, mana sieva dikti apvainojās, kad sarunā par iespējamu visu radu sanākšanu, jo citādi jau nesatiekas, es izmetu ka lai neraustas, uz bērēm satiksies ... manu radu lokā melnais humors nekad nav bijis tabu.
Tip piedāvā sevi "viegli grauzdēt" ar infra sarkanajiem stariem
Bet neverams stikla jumts ir marasms, ja pa ziemu netur atvērtu "aizkaru", tur ļoti bieži daudz kondesāta veidojas, XZ kur jams notek !
Atpakaļ neņemšu, jo stāstam neticu nevienu procenta daļu.
Bet tas nenozīmē ka es nevaru kļūdīties.
P.S. tādi "simptomi" ir arī tai pašai covid slimošanai pie noteiktiem apstākļiem utt. Un šogad pats jau 2x īslaicīgi tā esmu juties, tik XZ kas par iemesly, vecums, tizlums, Covid vakcīna vai kāds cits iemesls/kaite ...
Un mana "krāšņā personība" ir tik vērtīga ... ka neviens pat līdz sadzīves preču ķīmijas veikalam savu pakaļu nestieptu, lai mani piebeigtu ... Nu tip ja nu vienīgi pats cerībā yz apdrošināšanas izmaksu ... tik nezinu kā varēs savu muļķību pēc tam noslēpt ...
Runājot par vēl citiem enerģijas veidiem, uz ko tiek liktas likmes, tad pārāk daudz lietu "jaunie zaļie biznesmeņi" mēdz sačakarēt nezināšanas pēc, tadēļ ir diezgan muļķïgi skriet "laikam pa priekšu":
Myļķiem, muļķu problēmas, "ja nevar turēt ņefig dzert" .... Un neesmu redzējis vēl nevienu jampampiņu, kurš nebūtu pagozējies kamerās "no slimnīcas palātas" ja reiz viss bija tik slikti kā te runā ...
"TV dīvas tēls" balstās uz regulāru nepieciešamību pagrozīties kameru priekšā, šeit, tas stāsts neiztur PR kritiku ;)
Oi vecīt ar japāņu auto un apdrošināšanas gadījumiem, var gadītiez ka ne pavisam ne autorizētais serviss tev rada problēmas, bet abi kopā ar apdrošinātāju, man paveicās citu iemeslu dēļ - auto pāri garantijas gadiem, un aizvilku jamo uz sevisu kas draugos ar apdrošinātāju un labs serviss/virsbūvju remonts, dārgi (jo tāpat tikai oriģinālās daļas). Un tad apdrošinātājs piesējās par līgumu un apgrieza izmaksu, jurists aizgāja aprunāties, un tad kopsummā ļoti ātri viss notika - 1,5 mēneši, jo daļas bija tomēr jāgaida un to ietekmēt nekā nesanāx + serviss, bez apdrošinātāja garantijas par naudu, neko no daļām pat vēl nepasūtīs ...
Hmm, nezinu, man ar Wess tādu problēmu nav, jā zinu ka šamiem bariņš labu mehu ir prom, bet nu sūdzēties man nav par ko ...
тут похожая проблема описана:
винули предохранитель, и вернули на место, и модуль ожил.
fuse-box.info/mercedes-benz/mercedes-benz-c-class-w204-2008-2014-fuses-and-relay
Te nesen bija diskusijā par neizturīgiem auto un motoriem - te savukārt viens kapitāls pretstats no/iekš ASV:
P.S. Cummins dīzeļus iekš pikapiem daudzi cenšas izķert, pat ja pats auto jau kļuvis par rūsas gabalu ... jo tie iet miljonu, un tiem rūpnieciski taisa kap. remontu.