Klāt negāz sačakarēsi tikai normālu degvielu, vislabākais būtu ņemt nost bāku noliet un iztīrīt, iegāžot benzīnu arī izskalot, un pie reizes paskatīties kāds stāvoklis ar tiem sū pie sūkņa, visdrīzāk tur ar būs jātīra.
Teorētiski ( bet rezultāts var nebūt labs), ja bākā ir zemspiediena sūknis, tad atraut nost degvielas padevi pirms augstspiediena sūkņa, un tad darbinot bākas sūkni izdzīt visu to drazu ārā ... un tikai tad liet ieliet vēl drusku labu degvielu, un atkal izsūknēt nah, un tikai tad liet normālu un vienot atpakaļ.
Tik papēti kāda ir atgaisošanas procedūra,ja tāda ir ...
Ā moš tev pie filtra vieglāk noliet, ja jau reiz esi ņēmis nost, tik nezinu vai tev tyr ir 2 sūkņi vai nav ...
Janeks90 rakstīja:
...
Pagājušajā ziemā no rīta auto elektroniski bija “nosprādzis”. Nereaģēja ne uz vienu pogu. Manuāli atvēru durvis, kapotu. Piebrauca Alfa Romeo roadside serviss. Pielika pie “elektrības” un viss uzreiz aizgāja. Dīleris teica, ka akumulatora klemmes esot bijušas vaļā. Tas laikam rūpnīcas defekts, jo neviens nav līdis pie akumulatora.
Līdz šim vienīgās problēmas.
Pagaidām auto vēl nav apnicis.
Tas var nebūt rūpnīcas defekts, man ar šajā ziemā vecajai FR-V bija vaļīga klemme, kaut pa vasaru viss likās labi esam, no sākuma domāju ka tas iemesls mana ģeneratora gļukiem, bet pievilku, un nākamajā dienā gluki tāpat bija - mainīju ģeneratoru. Tik tas ka nekur nenosprāga, un mierīgi visu izbraukāju, jo salonā lētais ķīniešu Bluetooth uz FM raidītājs rāda arī "borta" spriegumu ...
Vēl pagājušziem vienam Volvo ar zviedru numuriem ar tādu joku palīdzēju uz ielas atrisināt, tas ar bija pilnīgi "mēms" palicis krustojuma vidū, un salonā latviešu meiča un maziņš bēbis, vadītājs - zviedrs tik rokas plātīt mācēja ...