Man CR-V nāk maināmas slotiņu gumijas, viens rezerves komplekts vienmēr līdz ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man CR-V nāk maināmas slotiņu gumijas, viens rezerves komplekts vienmēr līdz ...
Man ziema patīk, stipri mazāk auto uz ceļiem ... tik tas sākums tāds samocīts, kamēr visi "sniegpulkstenīši" migās salien ...
NATO "salidojums" , mums te pa Jaunmārupes galu ar ar zili+sarkaniem brauca ārā no lidostas.
@Volx - Šitas gan fakc, bet nu tā vienkāršība ar reizēm ir stipri maldinoša, taču durvis vērt ar pavisam parastu rokturi, bez sūda elektronikas manā skatījumā jau ir puse no uzvaras, nu vai tad pretēji ar balsi vai no pults pašas atveras, ja reiz bez elektronikas tyr pēkšņi nevar ...
No Ķīnas uz RU var sūtīt visu ko ienāk prātā, bet iekš ES visādus lūžņus ir grūti sertificēt, jo crash testos izgāžas kā vecas sētas ... Ķīnas drošības testi atšķiras diezgan būtiski no USA, no ES utml.
Vāciešiem ir dafiga nelaimes ar motoru plastmasas un gumijas "izstràdājumiem", bet visas citas problēmas ir pārsvarā īpasnieku stulbums un nevīžība, tiesa arī teiksim BMW ir izcēlušies, nah jāliek dažādi ekektroniski moduli tur kur reizēm tiem auto spēj peļķe salonā uzkrāties ... tad viens modulis saiet yz īso, un viss can-bus iet sviestā, panelis kā jaungada egle utt. Un tie J-banie rokturi kas jauniem auto sarunājas pa to pašu can-bus arī mēdz sipt auto smadzenes ka maz neliksiez ... bet Eiropa ar to nav unikāla ...
P.S. esmu vairāk kā pietiekami redzējis industriālas mašīnas, elektroniku utml. Pat tagad rakstītais ir no ķīniešu telefona, kuru diezin vai vēl kāds LV lieto. Ja tam visam ir "iebūvēti gļuki", tad ar auto kurš satur stipri vairāk visa kā no tā ko esmu citur aptaustījis, tur principā nekā laba nebūs, ja netici paskaties kā Tesla ir sākotnēji veicies ar "off the shelf" komponentēm, un amerikāņiem ir pieredze arī ar Ķīnas fufeļiem, viņi diezgan labi zina ko tur vēl var ņemt ... un pat ja iegrābjas, tad visu to brāķu "shit load" aizsūtīs atpakaļ un vēl paprasīs "sāpju naudu"...
Tā arī ir, Katru gadu ir vismaz 1 reize, kad Rīgā pat ar ļoti mazu ātrumu( zem 50 km/h) skatos, ka aizmugurējam purns pa tuvu kaut kādu sekundi jau spiežu bremžu pedāli (tikai lai uguņi jau iedegtos), nu, tad apmēram skaidrs, ka ir vai nu jāliek blakus joslā, vai jādod pa "pedāļiem" un pa "gaiši sarkano" krustam pāri ...
Darīt var, autorizēta servisa trūkums nav tā lielākā nelaime, bet pēc tevis to lamatu toč nevienam nevajadzēs...
Liecies tak mierā, nav svarīgi ko tajā Krievijā ražo, ja ražo mēslus, tad arī EV būs mēsls, tas pats par Ķīnu, tas pats par ASV. Tikai Masks ir spējis tikt galā ar to kas sākumā bija ļoti "skāba putra", un tagad dažam labam Eiropietim jāsāk drusku tā kā domāt ...
Nu manz šorīt tīri pieklājīgi pavingroja ar lāpstu, aptuveni 1,5 h workouts. Vietām pat savi 40 cm kupenas bija sadzītas pat pie tā ka vakarā ar pastumdīju sniegu.
Klau nu moš tomēr spēsi no sevis ko vairāk izspiest, ir diezgan daudz daļu kuras ir universālas un saderīgas daydziem auto, savukārt sačakarē kādu no elektronikas komponentēm, un varēsi labu laiciņu braukt ar taksi, rekords KIA bija pusgads, kad grauzēji bija pieķērušies ļoti jauna auto vadiem. Otrs man zināmais Hyundai gaidīja 2. mēn.
Bet par ķīniešiem, neredzu jēgu turpināt diskutēt tur absolūti nekas nav mainījies, kā ražo spīdīgus mēslus tā ražo, pa lielam tā pati problēma kas Krievijai un ASV, visur iekšējā tirgus izmēra dēļ nevienu nesipj kvalitāte, tāpat izķers ...
Man teiksim tā drīzāk izskatas ka čalis prasts nejēga, un šur tur prastu plastmasu nosauca par ādu vai ādas imitāciju. Par parametriem - papīrs jau pacieš visu, tāpēc ka yz sētas rakstīts xy un trešais "nezināmais" maz ticams ka tas tur ir atrodams.
Ātrumā varēja pamanīt diezgan daudz tukšu čaulu, aiz spīduma noslēptus šķībus paneļus utt.
Un piedod ja es neķeros yz "lētu spīdumu".
Ja vidēji mēļo ka auto vērtība "izbraucot no salona" krīt par teiksim 30%, tad auto kurš izskatās sists vari droši nomest vēl 10%, un ja reāli sists vai ar ražotāja atzītu defektu (tas strādā ASV), tad visus 20%, un tagad tiešām domā ka tas ķīniešu lūznis ir tavas naudas vērts ?
Ar RU sakars tāds, ka kvalitāte ir ļoti tuvu gan RU gan 90% ķīniešu lūžņu, un es nezinu kā viņi pamanās ar robotizētām līnijām tādu fufeli laist ... kā jopcik robots var šķībi ielikt durvis ???
Gribi mazliet eksotisku auto kurš noripos garantijas laiku, ņem Hyundai un saistītos zīmolus, tik laicīgi tiec vaļā, jo ja nepaveicas, tad daļas dārgas un jāgaida ilgi pat tad kad nav tādas problēmas kā tagad.
Un par tiem luksa saloniem - nav māksla ielikt masāžas krēslu lielā mizu kastē, toties panākt lai pēc 50 K km visas tā funkcijas joprojām strādātu, lūk tā ir māksla, kura pat ne visiem Eiropas ražotājiem padodas ...
Neka personīga Volx, es tik saku ka čalis stumj tuftu, un ar visu "fiksi fiksi" lai kasjakus nemana - tos var redzēt jau sākot no spožās ārpuses ... durvju salaiduma vietas, krēsli plastmasa daļas, durvju apšuvums ...
kāda jēga no napa, ja nostrādāts tas viss ir kā žiguļa salonā ...
Ko viņš tur kaut ko ar RollsRiyce vai Bentley salīdzināja ??? - konkrēts tukšpļūtis, vai nu nekam lepnākam par krievu ražojumu nav bijis tuvāk par 10 metri ...
Stāstīt var visu ko ienāk prātā, man ir arī acis bez ausīm. Nebūtu ko darīt un rīki pie rokas varētu tev bilžu snapšotus sataisīt un apvilkt ...
P.S. nekad neesi aizdomājies, kāpēc tik ātri kamera jāpārkryķī pāri visam, nu tā ka knapi var saskatīt ...
Mazliet smieklīgi skatīties, tikko kā palūri kaut kam no "nepareizās" puses- kasjaki kā krievu VAZ.
BTW, koyotiem klasiski izmēri bija 4x100, 5x100, 5x114,3 un lielāki.
P.S. bet zinu, jau zinu ka topics no akmens laikmeta ;)
Pa dziļu sniegu sūdīgāk, riepai parasti pa lielu spiediens uz virsmu un lūzti/krīti cauri, bet ja var pietiekami platu rieou dabūt - moš var (tāpēc jau sniega moči lieto ķēdi + slēpes).
Bet visādi citādi brauc kā parasti, ja gribi, var šipu riepas uzlikt, pie mums dabonanas, bet man tīri labi patīk pa ledu saules zīmēt, utml.
Kas to lai zina, varbūt tualetes papīra trūkums :P
Ar sirdi saistīt tieši vakcīnas būs ļoti grūti, to mūsdienu dzīves ritmā ietekmē pārāk daudz faktoru, un reti kurš to pienācīgi pārbauda, jā pro sportistiem to dara, bet arī pirms kovid "kritušo" bija pietiekami, ar visām pārbaudēm.
Cik labi dzīvot kad šķiet ka "viena patiesība visiem", šitā es sākšu domāt ka Bradypus ir taisnība, un ka arī sociālisms kurš aizsargā cilvēkus pašus no sevīm ir kaitīgs ...
Tas nekas ka visiem stāsta "pasakas pa daļām" lai faktu nesakritība tik ļoti nelien pa vīlēm ārā ...ja reiz patiešām nezin, tad nav nepieciešams piebarot ar puspatiesībām ... ir vairāk kā pietiekoši stāstu kas tā vai citādi liek aizdomāties par vakcīnu "nanoūdens lietderību" ... jā varbūt kāds kaut ko nepareizi uzglabājis, vai varbūt nepareizi testējis, vai varbūt vispār ne sūda nav pārbaudījis laižot zāles/vakcīnas apgrozībā ... statistika parāda tādu rezultātu ka tur var izsecināt jebko, ko tur vēlas atrast ...
Un te es pat nesāku runāt par klasisku antivaxeru izvilkumiem ...
Intersants viedoklis protams. Bet tagad pastāsti vai es rīkojos pareizi iejaucoties profesionāļu lauciņā šādā manas pieredzes (esmu "zajadlijs" IT šņiks, bet ar daydz un dažādu lauku darbu pieredzi) stāstā :
3 strādnieki-speciālisti telekomunikāciju kompānijas apģērbā velk optiku. Pa ārpusi mājas sienai utt, visu gofrā.
Ienāk/ieurbjas man mājas kalpotāju trepēs, optiku jāstiepj yz 4. stāvu. Veči trepju lejas galā, optika pa trepēm uz augšu un loks uz leju, veči no lejas stumj gofru augšā pa optiku.
Pēc apm. 2-3 metriem, gofra vairs nelien virsū optikai. Nu es savas 5-10 min. izturēju to visu vērojot ...
Tas ka "mīž", tas normāli - tas nav līdz nemaņai pazīstams vienveidīgs ceļš, taču ar auto tur ne pa gramu nebija labāk, īpaši besīja tā reize ar Avensi un slīdošu sajūgu, kad pilnu līdz lūpai braycu, brauc ar N numuriem, bet velkas, ne apbraukt nekā un tas viņu 80 un centīgie yz ceļa ...
Ok, tad atvaino un pieņemu ka kļūdos, neesmu es tur bijis sūdīgos laikapstākļos.
Es jau varētu teikt ka Hondas orģināli ir labi (šķiet jau 3. gads), BET man ir tikai maināmas gumijas.
+ stiklu turu diezgan regulàri tīru, automātisko režīmu lietoju reti utt. gada nobraukums ap 15K.
Nezinu vai tas palīdz tavu jautājumu atrisināt ...
BTW tīri no taustes viedokļa šķiet ka tās gumijas ir stipri mīkstākas, nekà liela daļa ko veikalos izdodas aptaustīt ...