Neredzu problēmu ja tur neiejājas kāds nejēga ar "no satiksmes neko nejēdzu, bet man viss pienākas". Ja nofrēzētu labā pusē to sadalošo salu tā lai vismaz kravinieks/buss tiek garām - vispār nekādu problēmu.
Praktiski katru rītu tur esmu.
Neredzu problēmu ja tur neiejājas kāds nejēga ar "no satiksmes neko nejēdzu, bet man viss pienākas". Ja nofrēzētu labā pusē to sadalošo salu tā lai vismaz kravinieks/buss tiek garām - vispār nekādu problēmu.
Praktiski katru rītu tur esmu.
BTW tauta nemēģinot kādu aizstāvēt, vai kaunināt - padomājam par šādu situāciju (nav ar Cov19, bet ar civilo inženieriju saistīts piemērs):
Hierarhijas "ievērošana" un "nebāz degunu kur nevajag" ir reizēm izrādījusies letāla nevainīgiem cilvēkiem, un reizumis "izlēcēji" ir paspējuši saglābt cilvēku ar vārdu kļūdas ...
Nu kā tad iet visiem 'vaxeriem" ar "Vaxotronu", jūtamies vinnējuši trešo dozu ?!?!
Un 9. mēnešu sertifi-karmas derīgums, tā ir sagadīšanās vai "asprātība" ???
Tas arī ir iespējams, bet nu ja tas tā būs - es laikam pa grīdu vaļāšos no smiekliem ... ja nu tiešām, tad darklight bildi lūdzu studijā ...
Parasti mēģina neuzmanīgam klikšķinātājam iesučīt kādu kreisu linku, vai ar vīrusiem vai citu fufeli, tas jau cits jautājums ...dažiem par laimi pietiek ar klikšķiem ..., tiesa netu tādi aizcūko par kārtu vairāk.
Spices U-turn ir izcils stulbums, bet nu jau šķiet jamo nepārtaisīs līdz tam kamēr pārvadus sabūvēs plāni un apspriešanas jau pāris gadi atpakaļ bija.
Vēlams pārprogrammēt sevi, tad neraustīsies tik daudz brīžos kad sa-boto iAuto. Vai arī likt mierā iAuto!
Izcilas muļķības, bet ja tu tā uzskati tad mocis nav tev.
Ar močiem ar bagāžu daudzi ceļo, un ir vietas kur ar auto to izdarīt fiziski nevar, bet paskatoties vēsturē tie paši Norvēģi ilglaicīgi brauca ar stipri vairāk močiem, kā auto, jo ceļu infrastruktūra bija kāda bija, un daudzviet auto netika, bet mocis gan. Un UK vēl tagad ir vietas kur moto tūristi brauc biezā slānī, bet citi tur cauri netiek ... (vietām izņemot močus pat nav ļauts vilkt cauri)
Salons nekad nav jāārda lai saprastu vai kaut kas ne tā, paskaties kā tev salona ventilators ņemas ārā, tā parasti ir viegli maināma detaļa, un tad kad to un gaisa filtru izņem var pietiekoši daydz par visu lietu stāvokli redzēt, bet ja nevar, nu tad vari piebraukt ciemos, ja nav slinkums, man ir endoskops pie rokas.
Te piemērs britu kastei, tev attiecīgi tas ir tava pasažiera pusē:
P.S. tikai daļu numurys gan no šī video neņemt - tie toč būs nederīgi, un viss strādās "nepareizi".
Šitam man liekas ir plastmasa korpusā, un tāds ar visu termostatu skrūvējas pie bloka, nu vai vismaz pie metāla daļas kas ar bloku saistīta.
Attiecīga ja kaut kas ir korodējis, IMO vieglàk tam būtu tecēt zemē, nekā caur termostatu, bet nu neuzliekot atpakaļejošo(augšējo) trubu uz radiatoru, to attiecīgi nobloķējot uz brīdi, atstājot termostata galu vaļā, iespējams izdodas pamanīt, kā tas viss laiž garām ...ja vispār ...
Tip motors būs jāpadarbina brīdi, lai ūdens sūknis dabū pastrādāt ...
Bet viena lieta gan - izmet no galvas to jautájumu par pečkas ietekmi uz tavu lielo dzeses loku, nav tur tādu savienojumu, kas varētu mistiski kaut ko ar spiedienu atvērt termostatam.
Ja kaut kas tāds teorētiski varētu būt, tad tikai ja pašam motoram iekšā ir nosprostota cirkulācija, un tad sūknis visu spiež tikai caur lielo loku, bet kā jau rakstīju - īsti neticu ka to termostatu var atspiest vaļā, bet nu rokās turējis konkrēto neesmu, varu arī kļūdīties.
Tīri tā prikolam, tāds britu Toyota ventilators bez mainītas polaritàtes, gaisu no salona izcili stipri pūš uz āru (tip pa reledēm pirms priekšas stikla) ... tim vot labuma no tā nekāda - viss salons svīst ciet ka prieks
Nē nu ja tàdas tàs lietas, tad palūri gan uz pečkas radiatoru nejaucot, nav teikts ka tam kada vaina.
Idejiski atskrūvē salona ventilatoru (ceru tas ir stràdàjošs, un gaisu pūš pareizi, nav ne pa lielu ne pa mazu utml.) , paskaties vai tur nav aizdrists ar lapàm, vai ko citu, no turienes ari salona radiatoru vajadzetu varēt saskatīt. Tad vēl ir redzēts ka dažiem auto ir speciálas klapes kas norobežo āra gaisa pieplūdi, ja tur kaut kas salauzts vai izrauts, jams mierigi var raut par daudz āra gaisu iekšā utml. Nu un protams stāvošam uzsilušam.var piebāzt roku, vai siltyms jūtams , jo ir arī šo loku noslēdzoši krāni, moš tas neveras pienācīgi.
P.S. par Pegiju neko daudz nezinu, tàdēļ idejiski.
P.P.S. es savulaik kad nosprāga ziemas vidū Toyota salona ventilatirs yz laiku paņēmu no tādas pašas britu Toyota, jams reāli ir ar pretēju griešanās virzienu un cita virziena "centrbēdzes" lāpstiņām, bet samainot polaritāti - strādāja, tik ne tik labi pūta kā pareizais, laika gaitā pārtinu orģinālu, bet braukt vajadzēja, un no Celicas, kas man ar bija pa rokai - nederēja augstums (par mazu), attiecīgi pūta garām un praktiski neko uz salonu, mēģināju "blīvēt", bezcerīgi, un pārmest ventilatoru ar nesanāca, uzķīlējies bija.
Vienigi ka tam verķim iekš video likt hidromotorus ir prikolīgi, bet bezjēdzīgi, praktiski to pašu asu kustīgumu tam verkim vareja dabūt ari ar klasisku kardānu, jamo tàpat vairāk ierobežo nepieciešamība kabīnei stàvēt nosacīti vertikāli, un visas atsaites pie ràmja nekà kardàns.
Nu darīt jau šitā var, bet konstruktīvi ir daudz stulbuma tajā dubultdakšā, pat ar to ka ir dažas labas idejas. Principā ir iegūts verķis kas stūrēsies ļoti neprecīzi, tur drizāk vajadzēja "nospert" to ko lietuvietis (mos jaucu bet no Baltijas toč bija) lieto krosa blakysvāģu dakšām, ari Serģim tada savulaik bija,)
Palūreju joka pec uz dažādiem centrbēdzes ūdens sukņiem - eksiste lāpstinu forma, ar kuru piedzenot pretēji, būs pretēja plūsma, BET ar loti zemu efektivitāti, un motors karsīs kā traks ...
Te gan jasaka ka ar PSA produktiem nekada sakara, tiem ir loti prasts tas verķis.
Teiksim tā klasiski ūdens sūknis ir centrbēdzes - tatad tehniski būs diezgan pofig kurā virziena tu jamo griez, varbut vienigi efektivitate var kristies. Un apskatot 1,4 pegija siksnas pievadu - tu siksnu nenospriegosi tā lai sūkni pagrieztu preteji, bet nu mazums kadi faķīri apkart tusē ...
Ravēt ārā toč nav vērts , samera temperaturu atšķirības dažādas trubas, tikko iedarbinatam, un kaut pēc brauciena -siltam (seciba poh, var siltam un tad velak aukstam). Pēc tad tad ari stipri vieglàk "izpipet" WTF.
P.P.S. Nez cik labi savu auto pazīsti - moš šis kaut kā palīdz :
Ātruma paskatoties dažus Pegiju video, es teiktu ka ticamākais scenārijs ir gaiss tava dzeses sistēmā, cerams motoru neesi pamanījies pārkarsēt ...
Dažiem tur gan ir pī ku sarežģits caurulu mudžeklis pie termostata, acimredzot tadiem vispār viss virinās vairakos virzienos ne tikai vienā.
P.S. un vēl vien lieta, termostata konstrukcija man izskatas tāda, ka hren tu jamam garām ko aizspiedīsi, ja jams ir normali funkcionējošs. Kaut gan .. ja pēkšņi sūkni sak griezt pretēji, tad gan laikam ka var ...
Benzīns vienmēr būs drusku citadāk kā dizelis, man ar veca 2,2 dizela FR-V no Marupes braucot tikai pec ~20 min. sāk normali sildīt. Bet nu dampis no Francijas nācis, tam vēl savas īpatnibas ar apsildi un radiatoru lielumiem.
Nu tad pečkas radiatoram liec mieru, paņem kadu termo kameru, vai lazer termometru, un paskaties kas notiek cayrule tulīt aiz termostata, ja momentā no aukstas darbināšanas ceļas temperatūra, tad tavs termostats nestrādā, vai ari tiek "apiets" pa citiem ceļiem - kā tas izskatas konkrētam motoram nezinu, beigsies apmācība palurēšu tuvāk, ko tur var sačakarēt lai iegūtu tadu rezultātu.
P.S. vienigi - tev ir pārliecība ka salona apsildes radiators nav pilns ar gaisu, jo tad arī salonu sildīs sūdigi, kaut ar motoru, un dzeses lokiem viss štokos.
P.P.S. man piem. vecajam CAT telefonam ir FLIR kamera, ar to pietiktu lai noteiktu temp. atšķirības. Un external FLIR USB kameras ir pieliekamas jebkam.
drusku grūti saprast, tev motors darba temperaturu nesasniedz, jeb salona apsilde praktiski nesilda ?
Peçkas radiators ja ir ciet, tad salona apsilde būs "pakaļā",bet pārējais itka mēgina teikt, ka motors nesasniedz darba temperaturu...
Nu tak pie mums pat regulāri šķiet Piaggio markas 3 ritenu rolleris braukājas, bet nu " go anywhere" situācijām arī uzskatu ka 3 ritenis neder ...
Viņš tev neizstāstīja kāpēc tā ? Jo ar auto ir gluži tās pašas ja ne vēl lielākas problēmas nobraukt 200 km.
P.S. ir jau vietas kur varētu vairāk nobraukt, un ir braukts ar auto kad no Stokholmas prāmja, bet nu nah tādu izklaidi pat tur kur ved asfalts.