BTW ar metināšanu - uzgriezni var metināt arī no iekšpuses, attiecigi būs mazāk bojājumu uz lietā diska (papildu vel var kadu līmlenti aizsargāt virsmu, ja dikti lepni diski, jo dzirksteles labi bojā krāsu/laku).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Trīs mulsinošas lietas:
*) ko tur dara tas gadskaitlis 2021 ja vēlme skatīties uz 4K vērtu verķi.
*)1,9 m augumā un skaties uz vismazākajiem verķiem ??? "Ceļosi" viens pats vai max divatā ??? Ja pinin 4 durvju, tad tikpat labi vari lūrēt arī uz ko lielāku (teiksim kantaino Cherokee).
*) Nopietnākas riepas palielina rites pretestību (īpaši ja palielina kopējo diametru) , un ja neesi baigais mehs, tad jau laicīgi izdomā vai tam vispār ir jēga, jo normāli tad komplektā maina arī diferenciàļu pārnesumus (lai sajūgs/kārba ilgāk dzīvo), un jebkuras dubļiem paredzētas riepas tavu ikdienas braukšanas komfortu noraks vienā setā.
Bet ilglaicīgi braucis ar mazajiem esmu tikai ar Ņivu, pat ar standarta ziemas riepām, tai ir diezgan laba caurgājamība + "3 veči pa 1,90 m" paņem šo aiz pakaļas bufera un pagriež kurā virzienā vajag, attiecigi tā ir reiz no lāmas lauka vidū tas auto izcelts. Bet Ņiva ir absolūti kretīnisks auto ikdienas lietošanai, sadales kārbas bieži gaudo pat jaunas utt. tur nu reāli prasas lielu daļu lietu pielikt roku, lai pa asfaltu braukàtos.
Un jā divatā 2 durvju Ņiva ir OK, un medībās ar 3-4 atā braukts, bet jebkas virs 10 km, un gribas teikt, labàk iešu kàjàm.