iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 14.12.2021 22:20

Tas nozīmē tikai to, ka apdrošinātājs ir uzskatījis ka atjaunot auto sanāks dārgàk, nekā tas auto ir vērts, un reizēm priekšas crash gadījumā japāņiem tikko kā izšauj visi priekšas airbegi un vēl vismaz kāds sānu, tā liela varbūtība ka tāds tiks atzīts "Total loss", īpaši ja jams būs vecāks par 3 gadi.

Man 2018 gada 2 litru CRV ir tāds pat gadījums, bet tā kā dabūju bildes pirms labošanas utt. tad paņēmu tādu, saprotot ka kaut kur jau būs ko "noblēdījuši" pie remontiem, manā gadījumā radiatorus bija mēģinàjuši lāpīt, un ~gadu pēc remontiem tos nācās izmest un mainīt.

P.S. bet neredzot bojājumus pēc avārijas, ir drusku grūti pieņemt lēmumu par pirkšanu ... jo tehniski es reiz pats savu sasisto Carina E sameklēju daļas utt. un ja vēl būtu kur skrūvēt būtu sanācis baigi pa lēto salabot (sunim uz Liepàjenes yzmaucu virsū - radiatoru un kaudzi ar plastmasām - lupatās).

WALA 14.12.2021 21:52

Šito jau tik Tesla pašnāvnieki var iedomāties izmēģināt .... jo auto avārijas novēršanas sistēma visticamāk provēs pa mēmajiem nolikt, un tas nu vadītāju stabili pārsteigs nesagatavotu ...

WALA 14.12.2021 20:32

Nu tak paņem kaut trodo.lv - ievadi sava auto numuru (valsts Nr vai VIN) - dabū detaļas kodu (OEM vai nē tas pofig) bremžu suportam, un tad kaut google to kodu kopā ar ražotāju iemet ...

WALA 14.12.2021 20:00

Par to pašu vien ir, bet ja tu amortizē to ratu uz kura pusi spied pedāli - daļa tava spēka tiek zaudēts uz piekares gājienu ... ja verķis ir full suspension, tad arī to spēka daļu kas tiek izdarīts virzienā uz leju ...

WALA 14.12.2021 19:57

Šo es ar mīlēju darīt gan ar salieķi, gan tūristu jaunībā, ar čaļiem pat sacentāmies, kurš līdz vecupes beigām tiks ātrāk. Tik nu šipeņu tad nebija ...

WALA 14.12.2021 19:52

Ar piekari uzreiz varu pateikt vienu lietu, jebkura amortizācija samazina tavu ātrumu attiecībā pret to pašu spēku ar ko spēj uzmīt, tādēļ amortizācija ar vislielāko gājienu tiek izmantota nobraucieniem no kalna, kur mīties vajag ļoti maz bet amortizēt vajag loti daudz, tādēļ tiem ir teleskopiskā sēdekļa stute, lai to ar slēdzi uz stūres var salikt praktiski "BMX jeb triāla līmenī", kad nepieciešama lielāka kustību amplitūda.

Savukārt tūrismam cenšas amortiņus vismaz aizmugurē neizmantot, vai alternatīvi liek to saslēgšanas troses/vadību, ka tie tiek fiksēti cietā stāvoklī, ja velis ir plaša lietojuma, vai braucējam traumu utml. situācijā neamortizētie ir nevēlami.

Attiecīgi amortizācija ar kājām ir bieži izmantota un noderīga fīča ... ko diemžēl daudzi Rīgas ielu pletētāji nejēdz, un ta brīnās ka salauž ratus, parsit riepu, vai norauj uz acīm .

WALA 14.12.2021 18:26

Slinkajam ir diezgan lielā mērā taisnība - nopietni ceļojot, lai kur tu brauktu, būs kāds posms kur velo ir typi jāstumj, un to tavu verķi tās būs "intersanta nodarbe", pie kam tā kā piedziņa ir uz priekšu - tas notiks biežāk, kā klasikai/MTB/tūrisma velo.

Un par ZZZZ teikto - kad brauksi daydz un dikti pa šķembām un akmeņiem, tad iespēja amortizēt ar kājām ir riepas būtiski saudzējoša, un nopietnos ne-asflata ceļojumos, tas ir būtisks bonuss, tiesa bagāžas apjoms, var tāpat būt pietiekams biežai riepu sačakarēšanai !

WALA 14.12.2021 17:47

Armor 13 - Smags, liels un ne katram parocīgs, bet par pārējo man iebildumu nav.

Cat S60 (no Android viedokļa) mani besīja stipri vairāk ar savu vēlmi "iešķiebt" savas aplikācijas un visu pasniegt pa savam ...

WALA 14.12.2021 16:02

Sorry sameloju Ulefone ar 13 Ah bateriju ...

WALA 14.12.2021 15:56

Dažādu hibrīdu kontekstā - ņemat vērā ka hibrīds sarežģī vairāku sistēmu konstrukciju, jo daudzām lietām ir jāstrādā tad kad kad iekšdedzes daļa nestrādā:

Jāpapēta mild- hibrīdi, kā tiem ir realizēta bremžu sistēma ...

WALA 14.12.2021 15:03

Nū šo gan veltīgi pin iekšā, mūsu konkurētspēja nav atkarīga tiešā veidā no elektroenerģijas, vismaz kopš Liepājas Metalurgs aizgāja pa skuju taku, nevienam enerģija un transports visā EU ne ar ko neatšķiras no mūsu situācijas. Ražotājiem tas īsti netraucēs, bet pārpārdevējus gan var krietni ietekmēt ....

Palielinoties transporta izmaksām, Ķīnas štrunti var vairs nebūt tik lēti, un tā starp citu varētu būt laba ziņa vietējiem ražotājiem ... kas protams rada problēmas tiem mūsējiem kas ražo elektroniku ... Āzijā !

WALA 14.12.2021 14:58

Nu jau toč pēc tīra komunisma tas aprēķins sāk ost, kāda jēga "sabiedriskajam labumam" ja personīgi tu stipri zaudē ... vismaz lielākajā daļā gadījumu.

Tad loģiskāk ir vispār nebraukt, tur kur tev toč nevajag ... nu vismaz ne ar auto ...

WALA 14.12.2021 14:40

Konkrēto nepārbaudīju, bet visi grafēna produkti līdz šim ir prasts reklāmas sauklis uz smukas kastītes labi pazīstamai Litija jonu tehnoloģijai ... Principā kastes izmērs diezgan tieši uz to norāda !

P.S. mans Ulefone Armor telefons no kura šobrīd rakstu ir praktiski tajos pašos izmēros ar 15 Ah bateriju ...

WALA 14.12.2021 14:05

Nav tur kosmosa, bet nu es šādu problēmu esmu tikai SAAB OG 900 manījis pie nobraukuma, kad grīda praktiski krita ārā, un ne yz viena cita ar 300+ Kkm auto tāda lieta nav redzēta, pat ne Ford (Ranger vai Focus, kam tuvu stāvejis esmu) ...

WALA 14.12.2021 13:57

Tas arī ir aplami, jo braucot 3 x vairāk km ar jaunu kasti, tavu izmešu ekvivalents attiecībā pret veco būs turpat, vai pat sliktāks. Pareiza pieeja būtu CO2 nodevu maksāt par degvielu/enerģiju, tad tas kuram kaut 100 gadi vecs auto, bet brauc ar velo 99% no gadījumiem, saņemtu godīgu attieksmi ...

Bet tas kas te tiek tagad darīts ir kaut kāda lavierēšana starp dažādiem lobijiem, kuru patiesais zaļums stipri atpaliek no "mārketinga" ...

WALA 14.12.2021 13:52

Pareizāk būtu lielu daļu to izmetamo mēslu neražot ... , bet tad atkal "bizness nepaēdis", ne iepakojumu tad vajadzēs tādos apjomus, ne to apdruku, ne iepakojuma piegādi, arī paša produkta piegāde kļūs lētāka, jo ar vienu auto vairāk varēs aizvest utt. ...

un tad "otrā galā" atkal būs mazāk atkritumu, mazāk ko vest, mazāk ko pārstrādāt vai izlikties ka pārstrādā, un mazāk ko "norakt" ...

Nu vienvārdsakot tā var sajāt ļoti daudz biznesa ...

WALA 14.12.2021 13:44

Ko ta tu gribéji, tagad jau tilpumu un jaudu vairs nav labi reklamēt, jo pirmkārt to tur nemaz nav ... un otrkārt tas būs ļoti "ne zaļi" .... tad nu cits nekas neatliek kā stumt tuftu, lai "zilonis istabā" būtu pēc iespējas nemanāms ...

WALA 14.12.2021 13:42

Palūko vai motortelpā visu nav pārbāzuši tā ka pirksti iekšā nelien, un tad jau principā normāli, jo nedargāks auto vēl nenozīmē ka vienkāršs, tiesa ja auto ir bez durvju roktura kurš runā pa can-bus, tā jau ir neliela uzvara.

WALA 14.12.2021 12:33

Tādam jau nu pie maiņas vajadzētu saprast vai tās ir vadīklas pie vainas kas grab, bet nu es baigi savus 10 rubļus neliktu uz to ka jaunas vadīklas grab ja vien neesi paņēmus kaut kādus galīgus "puņķus" ne metālu. Ja jauc, uztaisi bildi no vadīklas kura grab.

Ja nejauc - noņem ratu un pakustini ar roku bremžu suporta daļas, ja nekust, paņem kādu resnu skrūvgriezi vai neglu raujamo, un pamēģini pakustināt turpu šurpu cilindra jeb peldošo daļu attiecībā pret statisko, ja par to nekust un neko nedzird, tad pukustini bremžu klučus turpat, moš tie staigā ...

Bet vēl viena herņa kas mēdz nereti būt pat diezgan pajauniem auto pie mums - bremžu disku aizsargi vai nu norūsē, vai atskrūvējas un grab kā maitas ...

WALA 14.12.2021 12:14

Var grabēt, ja izdilušas, tāds joks bija uz SAAB, bet pamana to parasti mainot kustības virzienu, tās negrabēja pastāvīgi ...

WALA 14.12.2021 8:16

Šitas var izrādīties pravietiski aplami,

jo auto kļuvuši par kārtu sarežģītāki, un tajos ir arvien vairāk "videi draudzīgu" vadu, plastmasu utt. kas tavu palikšanu uz ceļa eksponenciāli palielina, pie kam ja vecākam lūznim "limp mode" tu vēl kaut kur vari aizklibot, tad jaunam ar emisiju kontroles kaut kādu sensora gļuku dēļ, tu vari palikt stāvam kā iemiets ... jo kādam šķitis ka tavas kastes "lielāks purkšķis" ir kaitīgāks videi, kā tava braukšana ar taxi, kamēr auto ved ar evakuatoru ....

Viss tā teikt atkarīgs cik sarežģītu "lamatu" ņem un cik daudz un laicīgi esi spējīgs ievērot auto knapi manāmus gļukus ...

P.S. ir kàdreiz gadījies uz Avenš, kad kloķvārpstas sensors gļukoja , ka auto zem 2K rpm mirst nost silts, bet no Madonas uz Rīgu tiku ar tādu atbraucis, tik nu katrā vietā kur bija jābremzē un jāstājas, tomēr nācās līst malā un gaidīt kad atdziest ... jo tupa noslāpa un nebija piedarbināms ...

WALA 13.12.2021 21:28

Nu pie tādas attieksmes pret klientu, es nebrīnos, ka daļa palietojot EV secina - savāciet to lūzni, man tāds jebatorijs neder ...

WALA 13.12.2021 21:21

Ieliec teiksim kaut vai vienu vadīklas bildi, kā tās izskatas tad jad sāk grabēt, tad ko vairāk var provēt ieteikt, bet citādi nav pat skaidrs kas par "minci" tev ir, jo ir jau tadi kam bremzes nemaz nav pie riteņa ..

WALA 13.12.2021 13:55

Nez man gan šķiet, ka nevis pilsētniekiem nevajag auto, vai tos nevar atļauties, bet gan fakts ka liela daļa nemaz nemāk to auto vadīt, pat ja tiesības ir ...

Nu vismaz tāda sajūta nereti rodas paskatoties uz tiem velo un e-skūteru braucējiem.

Japānā pilsētās ir labi attīstīts sab. trans. un vienalga tur ir daudz privāto dampju - ar ļoti maziem nobraukumiem, un tie auto šamiem ir pietiekoši dārgs prieks ... Tā ka mēģināt kaut ko tur savilkt, kas, kur un kapēc pērk auto - bezjēdzīgi spriedelējumi ...

WALA 13.12.2021 10:14

Viena muļķīga VAG DSG problēma (podaydz gan paša servisa reklāmas un Mitsu riteņu maiņas) :

P.S. izrādas ka ražotāji reizēm arī nāk pretī patērētājiem un uztaisa risinājumus neizjaucamu daļu aizvietošanai ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti