iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 12.11.2021 21:44

brady, tad kā tu pareizi sauktu sajūga diskus, kas peld eļļā ?

P.S. par atšķirībām vairāk kā labi zinu, jo ir gan silikona bāzes eļļa kas pati paliek "cieta" pie atšķirīga asu griešanās ātruma, gan ektromagnētiska eļļa, kas to dara pievadot spriegumu, un vēl pāris risinājumu, ko var lietot AWD risinājumiem.

WALA 12.11.2021 21:32

kurā vietā izlasīji par stulbeņiem vai mudakiem attiecībā uz tevi ???

Manā skatījumā lohs ir īsti pareizs apzīmējums cilvēkam kurš tic uz vārda katram fufelim ko mārketologi pasniedz.

P.S. man ir pilnīgi vienalga ko tu par mani vai maniem kompleksiem domā, vai vēl vairāk par to cik man maz smadzeņu ... man pietiek ar manu degunu, lai saostu pilnīgu bulšitu un lohu tuvumu ...

WALA 12.11.2021 20:05

Par Porsche, bija viens brīdis, kad 911 bez pilnpiedziņas bija traki bīstams ierocis (4 paaudzes atpakaļ laikam), pēc tam atrada kā taisīt sabalansētu auto, un vajadzības pēc pilnpiedziņas vairs īsti nebija.

Bet bija modelis ar kuru bija traki tikt galā ar vienu pašu RWD.

WALA 12.11.2021 15:20

Ir,ir pie mums izpildījušies gana, bračka ar auto vienam maz pietrūka lai pārbrauktu pāri tumsā aiz līkuma, vietu vairs neatceros, tad pašam vairākas reizes uz mazas ieliņas (bez trotuāra) pie Bieriņiem joslas vidū stāvēja, labi vēl ka tā ir dzīvojamā zona, taču vieta gana riebīga ha 2 auto jāizmainas . Tad 1x ar velo Akmens tilta nobrauktuvē tieši pa vidu šaurākajai vietai pie Radisona (tajā kas pa riņķi iet un tālāk zem brauktuves) ... Tos kas nomesti uz ietvēm kā pagadas, nav vērts nemaz pieminēt ...

WALA 12.11.2021 15:06

Nez kā citur, bet konkrētais starp Līvbērzi un Jaunbērzi bija ar kaut 3+ metru garumu, kad visu "nopļāva" līdz saknei, diezin vai klūgotāji ...

Tip šeit, šogad rudenī jau tukšs :

P98

maps.app.goo.gl/tyDiAGPPVJWjdfpz8

WALA 12.11.2021 14:28

Ko var gribēt ka bizness tāds ka svarīgi vairāk nosmelt, bet drošība pie kājas. Tad ar nepārbauda ne vecumu, ne kaut kādu zināšanu esamību, ne arī tas kā un kur tos nomet.

WALA 12.11.2021 13:18

Nu es tādu ar pāris gadu redzēju blakus Jelgava Tukums ceļam netālu no Bērzes, šogad novāca ražu. Izskatas ka atkārtot negrasas.

WALA 12.11.2021 12:43

Nabadziņš, neko jaunu un asprātīgu nespēj izdomāt, tad nu jāmaļ pa riņķi pat to ko rakstu es.

Secinājumus jau sen izdarīju ... tik tie mani galīgi neskar.

Pienāc kad būsi kādu grāmatu palasījis, vārdu krājumiņu papildinājis ...

WALA 12.11.2021 11:01

Jauki ka jauns, forši ka domāts viegliem bezceļiem, žēl tikai, ka tēmēts uz atklātiem zīmuļiem, un praktiskās lietas ir jau norakuši saknē.

apriepojums no 20", priekšas kapots veras kā klasiskam iekšdedzes auto, un pēc iebraukšanas dubļos, tam pat skarties klāt negribēsies...

Un noteikti ir vēl kaudze ar muļķībām "iestrādātām".

WALA 12.11.2021 8:05

Oho , kā "zaļie" sarosījušies:

m.db.lv/zinas/vietejie-resursi-jaizmanto-lietderigak-505200

izrādas mēs tagad par daudz sapūdējam koksni mežos, un kur tad palika dabīgu mežu saglabāšana utt. ???

WALA 12.11.2021 7:56

P.S. tīri loģiski būtu pieļaut, ka jebkuri parazītiski spēki perpendikulāri kloķenei, visizteiktāk čakarē tieši pašu kloķeni, ja tu uzliec tās galā kaut ko kas ir smags un vēl vietumis pretojas kloķenes pagriešanai (kā spararats, vai vēl trakāk divmasu spararats, tad kloķene dabū ciest vēl par pakāpi vairāk). Nezinu, bet varbūt tieši tas ir Subaru bokserdīzeļu nelaimes (lūzt kloķenes) pamatā, jo boksermotors ir pēc definīcijas diezgan slikti sabalansēts motors, un ja vēl dīzeļa radītie spēki ...

WALA 12.11.2021 7:09

Tehniski vibrācijas jeb parazītiski spēki motorā kuri var darīt ko sliktu ir perpendikulāri motora garenasij, jeb kloķvārpstai, un tāds joks ir dabisks kopš iekšdedzes dzinēja dzimšanas. Ja ir vibrācijas garenass virzienā, tavs dzinējs jau ir faktiski beigts (liekti klaņi, beigtas sēžas utml.). Jebkuras vibrācijas perpendikulāri dzinēja garenasij mierīgi "amortizēs" sajūga disks savas konstrukcijas dēļ., automātam savukārt tas radīs nelielus spiediena pīķus , ja tie ir būtiski, tad tam ir speciāli vārsti - kārbas aizdardzībai - un atkal ir poh. Bet biežāk automāts pēc definīcijas "mazliet izslīd" vairāk kā pietiekoši, lai nekas vispār nebūtu jūtams.

Bet ar rupji slēdzošos kārbu gan - vibrācijas var tikt nodotas visos iespējamos virzienos 3 dimensijās, kas ir par pakāpi sliktāk, taču tehniski vibrācijas tiek nodotas caur visu korpusu uz motoru, tādēļ nepatīkamas it tikai sajūtas, bet ja kārba "sistu" pa kloķeni īpaši garenvirzienā - motoram ātri būtu beigas !

Tātad faktiski normālā stāvoklī esošs motors nerada neko sev kaitīgu, kas nebūtu saprasts un mēģināts apkarot kopš tā dzimšanas, un metāla gabali ar iestrādātu gumiju ir tikai vēl viens mēģinājums padarīt tos vēl patīkamākus, "maigākus" īpaši izsmalcinātiem dibeniem, pie reizes dodot iespēju likt motorus ar mazāku virzuļu skaitu vietās, kur savulaik lika 6 un vairāk virzuļus, "lai nekaitinātu tautu".

P.S. es neticu ka te forumā ir daudz tādu kas saviem auto pēc garantijas beigām regulāri maina piem . aizdedzes sveces( nez kā ir grantijas laikā??) - to sūdīga darbība rada daudz vairāk vibrāciju, kā divamsnieks spētu jelkad nodzēst.

WALA 11.11.2021 19:29

He, he es varu pieņemt ka esmu sūdīgs ne tikai vienā jomā vien, taču tā kā esi izvēlējies niku - pakaļdarinājumu, tad esi vienkārši lohs kvadrātā ... un piedevām bez izdomas.

WALA 11.11.2021 17:38

Ok to laikam nav pareizi saukt par Haldex, kaut idejiski tas pats vien tur ir - viskozais sajūgs, tik vienā gadījumā spiedienu sistēmā rada speciāls sūknis.

WALA 11.11.2021 16:11

Dusteram vai tad nebija kaut kāds diezgan pajaunas paaudzes Haldex ko varēja elektroniski vadīt ?

P.S. es nezinu, bet tā šķita, jo man sievas sencim ir Renault AWD kabluks, un tam bija "automātisks" Haldex, un man šķiet ka jamie bija savstarpēji aizvietojami ...

WALA 11.11.2021 16:01

Nu vot šito tev vajadzētu iestāstīt tā Aisin automāta ražotājam un RAM komerctransporta inženieriem, tas pilnīgi jauns slēdzas tā itkā kārba grasītos izjukt, it īpaši velkot kaut ko, kaut patiesībā kārba paredzēta stipri lielākai (piekabes) vilkšanas slodzei, un kalpo labāk par analogu Allison (ar mazāku villšanas masu)

P.S. tas toč nav uzbrauciens tev, bet gan ar domu ka tie pakaļas kas šito ražo un apgādā ar softu to varētu saņemties salabot ...

WALA 11.11.2021 15:51

Nu jautājums kādam aparātam to liek, jo visiem 4x4 kam ir "uzkarināmās" jeb neintegrētās sadales kārbas - parasti pārvads uz priekšu ir ar ķēdi, kas ir drusku mīkstāk nekā faktiski 2 ātrumu kārba katrai asij - kas pēc konstrukcijas ir tas Atlas verķis. Bet tas zobratu verķis kalpo caurmērā ilgāk, kā tā ķēde pie vienādiem apstākļiem. Bet ja runa ir par auto kas reāli ir taisīti tieši bezceļiem (bet ir legāli uz jebkuriem ceļiem) , tur vispār pie kājas, gan piekares ģeometrija, gan riepu protektors to aparātu vadāmību "norok" ātrumos kas tuvojas 100 km/h.

WALA 11.11.2021 13:12

Teiksim tā - varbūt arī kļūdos, bet pēc "reģistrācijas" datiem un citām līdzībām - ticamākais scenārijs ka viena un tā pati persona ;)

WALA 11.11.2021 13:02

Un te pa lielam ir visi tie gadījumi ar kuriem vēja turbīnas ir bīstamas, kad kaut kas noiet greizi:

youtu.be/nemy4TD4I3A

WALA 11.11.2021 12:53

Neizlocies, tāpat skaidrs ka uzbraucienu + ierēcienu par tevi saprati.

WALA 11.11.2021 12:10

Te mazliet vecs info gabals, bet arvien aktuālāks mums, ja grasamies celt vēja ģeneratorus (šajā pašā Tom Scott - YT kanālā var atrast arī par variantiem kā balansēt "vēju"):

youtu.be/6Jx_bJgIFhI

Tad attiecīgi pirms LV mērogā atbalstīt citu valstu "zaļās" energokompānijas iesaku 5 x padomāt par sprieguma stabilitāti ...

tas ja vēl līdz šim nav saprasts ko Bradypus, es un vēl pārītis te raksta !

WALA 11.11.2021 9:54

Man pie vienas vietas iekš kā tu neko nesajēdz un ka to vēlies atspoguļot savā nikā, ja es stādātu par mehu - maniem darbiem visiem būtu garantija, gluži tāpat kā IT sfērā, tikai tāds lohs kā tu nesaproti kas ir civiltiesiskā apdrošināšana un kā to pareizi lietot.

P.S. ikdienā strādāju ar daudz precīzākām un cimperlīgākām lietām kā auto motori, vai kārbas.

WALA 11.11.2021 8:31

Cik papētiju Subiju transmisijas, izskatas ka šādu risinājumu tam nevar uzlikt, bet tehniski nekas netraucē kārbas galā uzlikt verķi pakaļas atslēgšanai, un "viskozā difa" vietā elektroniski, vai ar gaisu vadāmu bloķējamu difu, tad būsi ieguvis ko līdzīgu. Vai tam ir finansiāla jēga un reāls pielietojums uz Subaru - to gan neņemos spriest.

WALA 11.11.2021 7:44

Subaru ir AWD, un tam stabili būs sarežģītāk, bet ja interesē pameklēšu kā to (ja vispār) realizēt.

Klasiski runa ir par Gaz69 analogiem (wrangleram, Cherokee utt. ) un manuprāt arī tiem kam ir mehānisks kloķis priekšas pieslēgšanai, elektroniskiem - XZ - jāpēta. Bet klasiski, veco sadales kārbu noskrūvē no ātrumkārbas gala, un aizvieto ar tādu, kurā bija 2 kloķi, viens priekšai, otrs pakaļai ...

P.S. te viena pamācība, kā tādu slēgt :

youtu.be/fhuBRZD-FMA

WALA 11.11.2021 7:32

Nejauc tehnoloģiskas lietas ar tavas "jutīgās pakaļas" un ar to saistītā mārketinga bulšitu, ir ļoti maz auto kam divmasu spararats ir tehnoloģiska nepieciešamība dēļ tā kā virzuļiem sadalītas taktis, tos tiešām var būt vajag 3 cilindru un mazākiem motoriem, bet nezinu, nekad līdz Yaris GR gadījumam man 3 cilindru un mazāki nav interesējuši, un būtu pat intersanti uzzināt cik 3 un mazāk cilindru auto motori ir te iAuto tusējošiem.

Un jautājums speciāli tādam "viencexpertam" kā tev, ko pēc tavām domām dara atsperes uz sajūga diska ???

p.s. ja jau neinteresē, tad nahren atbildi ?

P.P.S. bojāts divmasnieks ir par kārtu sūdīgāks variants jebkuram dzinējam (arī tam kuram tehnoloģiski to vajag),nekā vienmasas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti