Iemetīšu vēl vienu video par dzesēšanas sistēmas diagnostiku, darbībā:
P.S. krutus un dārgus rīkus nemaz nevajag, sākuma uz tausti var ...
Iemetīšu vēl vienu video par dzesēšanas sistēmas diagnostiku, darbībā:
P.S. krutus un dārgus rīkus nemaz nevajag, sākuma uz tausti var ...
Viss atkarīgs par kuru preču kategoriju tu runā, industriālā tehnika, traktori, auto utml. ir pa lielu gabalu astē no ES, nemaz nerunājot par Japānu. Un par ĶTR elektroniku ar nemaz tādā sajūsmā neesmu pērc pa kādu cenu gribi !
Par Sony - man ir bijis dažādi, ir kas labs un ir kas sūc, visvairāk laikam nokaitinàja "boombox" kura disku lasītāja lēca sāka dzeltēt un nelaist normāli lāzeru cauri ...
Neviens tak nav atcēlis lāzer termometrus, vai FLIR kameras - diagnostikai būs vairāk kā labi.
Jātaisa "rocene" kur ar sviru iedur kaut ko līdzīgu kalnkapēju "kaķīšiem" vai vismaz cērtei, tad apstāsies gandrīz kā iemiets . Vai varbūt var vienkārši izmest kājas un bremzēt kā ar ragavām ...
Idejiski ir jātiek skaidrībā ar to kas un ar kadu temperatūru cirkulē, te piemērs yz V70:
Un var būt pavisam tupi, ka temperatūras devējs saka ka salonā +50, kaut reāli knapi 15 grādi, un tad attiecīgi ari jauks to gaisu ar āra auksto, lai maksimāli tevi "dzesētu" ...
Vai motors normàlu darba temperatūru sasniedz ?
Ja sasniedz tad paskaties/izmēri kādu temperatūru tas salona radiators sasniedz stāvot pie dažādiem karstuma uzstādījumiem (no galēji auksta , pa vidu un kad skaitās max karsts).
Moš tev tas salona loks nemaz pilnībā "neatveras", nu un tad vēl iespējams ka tev kaut kādas gaisa klapes pareizi nestrādā, un gaiss tiek dīvaini sajaukts.
Es jau varētu teikt ka Hondas orģināli ir labi (šķiet jau 3. gads), BET man ir tikai maināmas gumijas.
+ stiklu turu diezgan regulàri tīru, automātisko režīmu lietoju reti utt. gada nobraukums ap 15K.
Nezinu vai tas palīdz tavu jautājumu atrisināt ...
BTW tīri no taustes viedokļa šķiet ka tās gumijas ir stipri mīkstākas, nekà liela daļa ko veikalos izdodas aptaustīt ...
Man CR-V nāk maināmas slotiņu gumijas, viens rezerves komplekts vienmēr līdz ...
Man ziema patīk, stipri mazāk auto uz ceļiem ... tik tas sākums tāds samocīts, kamēr visi "sniegpulkstenīši" migās salien ...
NATO "salidojums" , mums te pa Jaunmārupes galu ar ar zili+sarkaniem brauca ārā no lidostas.
@Volx - Šitas gan fakc, bet nu tā vienkāršība ar reizēm ir stipri maldinoša, taču durvis vērt ar pavisam parastu rokturi, bez sūda elektronikas manā skatījumā jau ir puse no uzvaras, nu vai tad pretēji ar balsi vai no pults pašas atveras, ja reiz bez elektronikas tyr pēkšņi nevar ...
No Ķīnas uz RU var sūtīt visu ko ienāk prātā, bet iekš ES visādus lūžņus ir grūti sertificēt, jo crash testos izgāžas kā vecas sētas ... Ķīnas drošības testi atšķiras diezgan būtiski no USA, no ES utml.
Vāciešiem ir dafiga nelaimes ar motoru plastmasas un gumijas "izstràdājumiem", bet visas citas problēmas ir pārsvarā īpasnieku stulbums un nevīžība, tiesa arī teiksim BMW ir izcēlušies, nah jāliek dažādi ekektroniski moduli tur kur reizēm tiem auto spēj peļķe salonā uzkrāties ... tad viens modulis saiet yz īso, un viss can-bus iet sviestā, panelis kā jaungada egle utt. Un tie J-banie rokturi kas jauniem auto sarunājas pa to pašu can-bus arī mēdz sipt auto smadzenes ka maz neliksiez ... bet Eiropa ar to nav unikāla ...
P.S. esmu vairāk kā pietiekami redzējis industriālas mašīnas, elektroniku utml. Pat tagad rakstītais ir no ķīniešu telefona, kuru diezin vai vēl kāds LV lieto. Ja tam visam ir "iebūvēti gļuki", tad ar auto kurš satur stipri vairāk visa kā no tā ko esmu citur aptaustījis, tur principā nekā laba nebūs, ja netici paskaties kā Tesla ir sākotnēji veicies ar "off the shelf" komponentēm, un amerikāņiem ir pieredze arī ar Ķīnas fufeļiem, viņi diezgan labi zina ko tur vēl var ņemt ... un pat ja iegrābjas, tad visu to brāķu "shit load" aizsūtīs atpakaļ un vēl paprasīs "sāpju naudu"...
Tā arī ir, Katru gadu ir vismaz 1 reize, kad Rīgā pat ar ļoti mazu ātrumu( zem 50 km/h) skatos, ka aizmugurējam purns pa tuvu kaut kādu sekundi jau spiežu bremžu pedāli (tikai lai uguņi jau iedegtos), nu, tad apmēram skaidrs, ka ir vai nu jāliek blakus joslā, vai jādod pa "pedāļiem" un pa "gaiši sarkano" krustam pāri ...
Darīt var, autorizēta servisa trūkums nav tā lielākā nelaime, bet pēc tevis to lamatu toč nevienam nevajadzēs...
Liecies tak mierā, nav svarīgi ko tajā Krievijā ražo, ja ražo mēslus, tad arī EV būs mēsls, tas pats par Ķīnu, tas pats par ASV. Tikai Masks ir spējis tikt galā ar to kas sākumā bija ļoti "skāba putra", un tagad dažam labam Eiropietim jāsāk drusku tā kā domāt ...
Nu manz šorīt tīri pieklājīgi pavingroja ar lāpstu, aptuveni 1,5 h workouts. Vietām pat savi 40 cm kupenas bija sadzītas pat pie tā ka vakarā ar pastumdīju sniegu.
Klau nu moš tomēr spēsi no sevis ko vairāk izspiest, ir diezgan daudz daļu kuras ir universālas un saderīgas daydziem auto, savukārt sačakarē kādu no elektronikas komponentēm, un varēsi labu laiciņu braukt ar taksi, rekords KIA bija pusgads, kad grauzēji bija pieķērušies ļoti jauna auto vadiem. Otrs man zināmais Hyundai gaidīja 2. mēn.
Bet par ķīniešiem, neredzu jēgu turpināt diskutēt tur absolūti nekas nav mainījies, kā ražo spīdīgus mēslus tā ražo, pa lielam tā pati problēma kas Krievijai un ASV, visur iekšējā tirgus izmēra dēļ nevienu nesipj kvalitāte, tāpat izķers ...
Man teiksim tā drīzāk izskatas ka čalis prasts nejēga, un šur tur prastu plastmasu nosauca par ādu vai ādas imitāciju. Par parametriem - papīrs jau pacieš visu, tāpēc ka yz sētas rakstīts xy un trešais "nezināmais" maz ticams ka tas tur ir atrodams.
Ātrumā varēja pamanīt diezgan daudz tukšu čaulu, aiz spīduma noslēptus šķībus paneļus utt.
Un piedod ja es neķeros yz "lētu spīdumu".
Ja vidēji mēļo ka auto vērtība "izbraucot no salona" krīt par teiksim 30%, tad auto kurš izskatās sists vari droši nomest vēl 10%, un ja reāli sists vai ar ražotāja atzītu defektu (tas strādā ASV), tad visus 20%, un tagad tiešām domā ka tas ķīniešu lūznis ir tavas naudas vērts ?
Ar RU sakars tāds, ka kvalitāte ir ļoti tuvu gan RU gan 90% ķīniešu lūžņu, un es nezinu kā viņi pamanās ar robotizētām līnijām tādu fufeli laist ... kā jopcik robots var šķībi ielikt durvis ???
Gribi mazliet eksotisku auto kurš noripos garantijas laiku, ņem Hyundai un saistītos zīmolus, tik laicīgi tiec vaļā, jo ja nepaveicas, tad daļas dārgas un jāgaida ilgi pat tad kad nav tādas problēmas kā tagad.
Un par tiem luksa saloniem - nav māksla ielikt masāžas krēslu lielā mizu kastē, toties panākt lai pēc 50 K km visas tā funkcijas joprojām strādātu, lūk tā ir māksla, kura pat ne visiem Eiropas ražotājiem padodas ...
Neka personīga Volx, es tik saku ka čalis stumj tuftu, un ar visu "fiksi fiksi" lai kasjakus nemana - tos var redzēt jau sākot no spožās ārpuses ... durvju salaiduma vietas, krēsli plastmasa daļas, durvju apšuvums ...
kāda jēga no napa, ja nostrādāts tas viss ir kā žiguļa salonā ...
Ko viņš tur kaut ko ar RollsRiyce vai Bentley salīdzināja ??? - konkrēts tukšpļūtis, vai nu nekam lepnākam par krievu ražojumu nav bijis tuvāk par 10 metri ...
Stāstīt var visu ko ienāk prātā, man ir arī acis bez ausīm. Nebūtu ko darīt un rīki pie rokas varētu tev bilžu snapšotus sataisīt un apvilkt ...
P.S. nekad neesi aizdomājies, kāpēc tik ātri kamera jāpārkryķī pāri visam, nu tā ka knapi var saskatīt ...
Mazliet smieklīgi skatīties, tikko kā palūri kaut kam no "nepareizās" puses- kasjaki kā krievu VAZ.
BTW, koyotiem klasiski izmēri bija 4x100, 5x100, 5x114,3 un lielāki.
P.S. bet zinu, jau zinu ka topics no akmens laikmeta ;)
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
19
No mobša varu paķert tikai īsos youtube linkus, un iAuto ar tiem nezina ko darīt, dabūnu vidējo pirkstu ;)