P.P.S. Nez cik labi savu auto pazīsti - moš šis kaut kā palīdz :
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
P.P.S. Nez cik labi savu auto pazīsti - moš šis kaut kā palīdz :
Ātruma paskatoties dažus Pegiju video, es teiktu ka ticamākais scenārijs ir gaiss tava dzeses sistēmā, cerams motoru neesi pamanījies pārkarsēt ...
Dažiem tur gan ir pī ku sarežģits caurulu mudžeklis pie termostata, acimredzot tadiem vispār viss virinās vairakos virzienos ne tikai vienā.
P.S. un vēl vien lieta, termostata konstrukcija man izskatas tāda, ka hren tu jamam garām ko aizspiedīsi, ja jams ir normali funkcionējošs. Kaut gan .. ja pēkšņi sūkni sak griezt pretēji, tad gan laikam ka var ...
Benzīns vienmēr būs drusku citadāk kā dizelis, man ar veca 2,2 dizela FR-V no Marupes braucot tikai pec ~20 min. sāk normali sildīt. Bet nu dampis no Francijas nācis, tam vēl savas īpatnibas ar apsildi un radiatoru lielumiem.
Nu tad pečkas radiatoram liec mieru, paņem kadu termo kameru, vai lazer termometru, un paskaties kas notiek cayrule tulīt aiz termostata, ja momentā no aukstas darbināšanas ceļas temperatūra, tad tavs termostats nestrādā, vai ari tiek "apiets" pa citiem ceļiem - kā tas izskatas konkrētam motoram nezinu, beigsies apmācība palurēšu tuvāk, ko tur var sačakarēt lai iegūtu tadu rezultātu.
P.S. vienigi - tev ir pārliecība ka salona apsildes radiators nav pilns ar gaisu, jo tad arī salonu sildīs sūdigi, kaut ar motoru, un dzeses lokiem viss štokos.
P.P.S. man piem. vecajam CAT telefonam ir FLIR kamera, ar to pietiktu lai noteiktu temp. atšķirības. Un external FLIR USB kameras ir pieliekamas jebkam.
drusku grūti saprast, tev motors darba temperaturu nesasniedz, jeb salona apsilde praktiski nesilda ?
Peçkas radiators ja ir ciet, tad salona apsilde būs "pakaļā",bet pārējais itka mēgina teikt, ka motors nesasniedz darba temperaturu...
Nu tak pie mums pat regulāri šķiet Piaggio markas 3 ritenu rolleris braukājas, bet nu " go anywhere" situācijām arī uzskatu ka 3 ritenis neder ...
Trīs mulsinošas lietas:
*) ko tur dara tas gadskaitlis 2021 ja vēlme skatīties uz 4K vērtu verķi.
*)1,9 m augumā un skaties uz vismazākajiem verķiem ??? "Ceļosi" viens pats vai max divatā ??? Ja pinin 4 durvju, tad tikpat labi vari lūrēt arī uz ko lielāku (teiksim kantaino Cherokee).
*) Nopietnākas riepas palielina rites pretestību (īpaši ja palielina kopējo diametru) , un ja neesi baigais mehs, tad jau laicīgi izdomā vai tam vispār ir jēga, jo normāli tad komplektā maina arī diferenciàļu pārnesumus (lai sajūgs/kārba ilgāk dzīvo), un jebkuras dubļiem paredzētas riepas tavu ikdienas braukšanas komfortu noraks vienā setā.
Bet ilglaicīgi braucis ar mazajiem esmu tikai ar Ņivu, pat ar standarta ziemas riepām, tai ir diezgan laba caurgājamība + "3 veči pa 1,90 m" paņem šo aiz pakaļas bufera un pagriež kurā virzienā vajag, attiecigi tā ir reiz no lāmas lauka vidū tas auto izcelts. Bet Ņiva ir absolūti kretīnisks auto ikdienas lietošanai, sadales kārbas bieži gaudo pat jaunas utt. tur nu reāli prasas lielu daļu lietu pielikt roku, lai pa asfaltu braukàtos.
Un jā divatā 2 durvju Ņiva ir OK, un medībās ar 3-4 atā braukts, bet jebkas virs 10 km, un gribas teikt, labàk iešu kàjàm.
BTW ar metināšanu - uzgriezni var metināt arī no iekšpuses, attiecigi būs mazāk bojājumu uz lietā diska (papildu vel var kadu līmlenti aizsargāt virsmu, ja dikti lepni diski, jo dzirksteles labi bojā krāsu/laku).
Nu kā uz to skatās, paralēli visam virtuālajam kas ap bitkoinu notiek, tam ir sava praktiskā matemātiskā puse, un tehnoloģiski ar tas ir palīdzējis attīstīt dažas skaitļošanas jomas, bet vai tam nākotnē ir gaidāma strauja attīstība - es teiktu drīzāk ka ne.
Un te var iepazīties ar tādiem vieglāk pieejamiem rīkiem:
Teiksim tā papildu visam augstāk minētajam, man no kriptovalūtas norēķiniem nav nekādas jēgas, un prasti spekulēt uzskatu par stulbu izklaidi. Un tas pats ar spekulācijām akciju tirgos.
Ir relatīvi brīva nauda - mēģini atbalstīt kādu reālu ražotāju, kura produktam tici, un vēl labāk ja tā akciju cena ir stabila vai stabili augoša ...
Un summu ko nav žēl zaudēt - jaunuzņēmumos ar potenciālu, bet nu tev būs vajadzīgs ļoti daudz kvalitatīva info, un kurš katrs "apskatnieks" nederēs ...
Kritovalūta iespējams ka vēl savus ziedu laikus piedzīvos, taču man šķiet ka "lielākie smēlieni" ir pagātnē ... bet tehnoloģijas kas no tās ir izveidojušās, gan šobrīd sāk atrast ar vien plašāku pielietojumu, kaut šķiet "hype" fāzi ir ātri pārskrējušas
P.S. cita starpā "parastam atslēgu meistaram" kurš nodarbojas ari ar atslegu cilindru izurbšanu (gadījumos kad nozaudētas atslegas) noteikti ir instrumenti (urbji) ar ko šādas var izurbt ... un arī gana zināšanu par to kā urbt visādas viltīgas atslēgas ar dažādas un mainīgas cietības serdeņiem.
Neticu ka brutālais variants nelīdz, jautājums tikai par to cik daudz naudas par to gribas izmest.
Jo tehniski nav nekā tāda kas nelautu vai nu piemetināt gala parastu skrūvi vai uzgriezni, tik ja lietais disks netur karstumu vai sekretka ar parastu dzelzi slikti metinas kopā.
Bet tad vienmēr var izurbt, tikai diezgan lielai pacietībai jābut un labiem instrumentiem + būs jāmaina "špiļķa" t.i. gan uzgrieznis, gan skruve yz kuras tas uzskruvets ...
Intersants veids ķīniešiem reklamēties, laikam taču tie labumi nevienu neinteresē ...
Nē Ķīna šogad loti sapisās ar savu akmeņoglu dedzināšanu, un mēģinot sariebt dažam labam lielam akmeņogļu piegādātājam, tādēļ nācies samazināt rūpnieciskās jaudas, ir neliela enerģētiskā krīze "iekšzemē" , un visai pasaulei izteikti mazāk pusvadītāju. Tam ar parējo pasauli nekāda sakara, tikai pašu ķīniešu "līkie stūres ragi", nu ja vien neskaita Ķīnas vēlmi diktēt citiem kā uzvesties ...
Dodamiez "pakal komunistiem Ķīnā" kuri sapisās meistarībā, un ja tā turpinās tad ziemā būs lielas problēmas ar jebko tur uz vietas, un cenas enerģijas nesējiem būs pilnīgā D. Un paralēli - brauc ar EV cik gribi, Ķīnas energijas deficīta dēļ, nekad iepriekš tik daudz izmešu nav "ticis ražots"....
Es nedomāju ka tu diži kādu esi apčakarējis, es saku ka mēs paši diezgan lielā mērā esam "muļķu lomā". Un arī par atņemšanu nav runa, bet par to ka kapitālismā jau ir izveidotas tik daudz shēmas kā cilvēkus atbrīvot no "liekas naudas", ka tā vai citādi mēs arī no tās tiekam "atbrīvoti".
Jā visiem mums zināmajiem sociālismiem ir savas būtiskas problēmas, tomēr šādi turpinot kapitālisms nosprāgs pārāk ātri ...
Varētu domāt ka litija dēļ tagad pēkšņi visas problēmas radušās...
Nu ja kapitālisms apčakarē tikai muļķus ... nu tad welcome to the club Brady, tas nekas ka esi šad un tad ar kiptālismu arī "uzvārijies" !
Ak tad sociālisms ir tas kas lien iepirkt tur kur ir lētāk, nevis ražot uz vietas ??? Visi sociālisti vienkārši raujas aizklapēt vietējās ražotnes un aizstiept tur kur ražošana ir lētāka, ko tu neteiksi ... un to jau protams neveicina akciju tirgi, kur vienīgās rūpes ir par maksimāli lielaku peļņu, un ja ražotājam iet sūdīgāk, tad vēlams laikus pārdot akcijas nah, lai ražotājs "dabū iekšās vēl sāpīgāk" gadījumam ja vēl vairums izdomātu tikt no akcijām vaļā ...
Vieglas peļņas kāre un vidējās tautas stulbums tavu kapitālismu noraks agri vai vēlu ...
Nu ķīniešus var sūtīt dirst visi tie kas no viņiem ko pērk, un pagaidām to var darīt, kamēr tie nav pārpirkuši visu kas šeit ir labs. Baidena vai Trumpa stabule ir dziļi pie pakaļas, jo visi dzenas pēc ātras peļņas, jo HZ vai pēc gada nebūs garoziņa jāsūkā, akciju tirgi ir vienkārši sapisti, un līdz ar to arī viss kapitālisms brauc auzās, bet nesaku ka sociālisms ir risinājums šai bēdai ...
Vai nu tas ko saka iciks - tie pat pa vienu mitru nakti paspēj aprūsēt lai pakristu uz nerva, vai ir izveidojusies aprūsējusi grope uz diska, un tā kādu brīdi skrāpejas.
Vēl man ir bijis ka bremžu diska bleķa aizsargs parūsējis, un ta reizēm strīķē.
Un arī rokas bremzi nevar izslēgt, uz kaut kādas manas vecas toyota arī kaut kas tāds ir bijis.
Ja no tā rīta pirms braukšanas pacelt ratus un ar roku izgrozītu, domāju ātri noķertu kas pa nelaimi.
Lūk sab. org. gan ir spiestas pārtikt "no tā ko citi atmet" un vēl no tiem kas finansē - tur kaut ko ticamu dabūt ārā ... nu nezinu, neticu ...
Ja ražotājs prasīs, un bez datiem sūtīs ķīniešus dirst - pateiks, bet nu dzīšanās pēc peļņas un ražošanas lētuma uz daudzām lietām ļauj pievērt acis.
Nu tā sistēma strādā līdzīgi kā ar atkritumu šķirošanu, visupirms mācam tos kurus ir reāli izmācīt un pāraudzināt, un tad reizē ar sabiedrības "kritisko masu" pārējie "outsideri" ar būs spiesti mācīties, jo sabiedrībai "leks acīs" ...
Ja nemācīsi jaunos pēc 30 gadiem "dabūsi ar bumerangu pa pakausi", jo nu vecus āžus ir grūtāk izmācīt (jā arī mani), un katram polici nepiestutēsi ...
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Ravēt ārā toč nav vērts , samera temperaturu atšķirības dažādas trubas, tikko iedarbinatam, un kaut pēc brauciena -siltam (seciba poh, var siltam un tad velak aukstam). Pēc tad tad ari stipri vieglàk "izpipet" WTF.