iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 12.11.2021 23:55

Ok, paldies par terminu, centīšos precīzāku terminoloģiju lietot.

WALA 12.11.2021 23:48

Samaitāts ir nevis es, vai tas ko rakstīju, bet gan tas kā kāds to saprata ...

Nu jau ty tākā sāc čīkstēt par to kurš uzsāka, es tak zinu ko es uzrakstīju, un arī mazliet vēlāk paskaidroju, ka negrasos atkāpties no saviem vārdiem, vai tas kādam patīk, vai arī ne.

Piekasīties, nu ja tu pats tā kā uzstāj uz to ka es tevi apsaukāju, es tik paskaidroju "populārzinātniski" kā tas bija domāts, gribi apvainojies, gribi ... kā gribi, negrasos atvainoties par to ka muļķības vai muļķību nosaucu tieši un nesaudzīgi. Čoms, vai arī ne - nevienu neesmu sevišķi "pa spalvai glaudījis".

WALA 12.11.2021 23:38

Tas ir aplams uzskats "ka vispirms ar auto" mudakiem jātiek galā. Līdz auto tauta nonāk tikai sasniedzot noteiktu vecumu, ja līdz tam bijis kretīns kaut vai tikai ejot ar kājām - ar auto darīs tāpat "kā pieradis" , un tā kā velo varbūt tikai skatlogā redzējis - velo problemātiku pat principā nesapratīs ...

Tā ka pareizāk ir sākt mācīt jau no staigāšanas brīža, kas, ko un kāpēc, par pārkāpumiem un muļķību drāzt jau skrejriteņu laikā, un tad ir cerība, ka pāraugot to visu un iesēžoties auto būs izpratne par to kas un kāpēc noyiek, ir labi/slikti attiecībā pret gājējiem vai vellapēdistiem.

WALA 12.11.2021 23:23

Kā tad citādi lai tev iestāsta, ka "kaķa lāsti debesīs nekāpj", un ka mani "nolikt pie vietas" ar uzbraucieniem nesanāks.

Diemžēl internetā tev ir daudz laika apdomāties, dzīvē jebkurš no manas plašās radu saimes tevi "sabāztu azotē" minūtes laikā.

Bet paldies par tavām dziļajām rūpēm par manām sievietēm, es jau saprotu, ka man noteikti sanāk ... kā nu sanāk, bet tici man - tur vajadzēs stipri vairāk "sausa pulvera" kā tev ir iekšā, patreiz izskatās ka tāds mazs un slapjš pukšķis tur vien būs ...

WALA 12.11.2021 22:48

Kur tu izkasīji, ka es cepjos ? Man tik interesē cik ilgi tev to "mazu bērnu asprātību" pietiks, vai līdz manas meitas līmenim aizvelc vai ne visai ...

Par ģimeni es tik tā sarunas uzturēšanai, ar domu ka vari nesatraukties, iAuto tukšpļutīšanas maratona dēļ viņi nav tikuši apdalīti. Un par apenēm manā ģimenē katrs pats ir spējīgs parūpēties, tā ka arī to no savu rūpju saraksta droši vari izslēgt.

WALA 12.11.2021 22:24

He, he pats jau aizmirsi ko uzrakstīji pašā sākumā ??

- tā nav pieredze, tas ir tikai viedoklis, kuram apakšā ir nulle pieredzes, un arī zināšanu tur nav !

Nerauj kreņķi vecozēn, par manu psiholģisko noturību, esmu daudzus lohus šeit redzējis, dažs pat ar oficiāliem tituliem no NSNF laikiem te vēl apgrozas ... ak jā bet tu jau to nevari zināt ... maziņš vēl esi

WALA 12.11.2021 22:04

Paskaties uz sevi spogulī !

Mana ģimene šobrīd pēc Katanas ieceļotāju spēles skatās ģimenes filmu "veiksminiek", kamēr es skatos šo un to par tehniskām lietām.

P.S. par marketologiem, kurš tad bija tas, kurš uzrakstīja ka bez divmasu spararata "visa tava auto pasaule sabrukšot" ...

P.P.S. ja jau pie dirsas tad ko tā nopūlies atbildēt, joprojām netiec galā ar to ka tevi viegli "uzkarsēt" ???

WALA 12.11.2021 21:44

brady, tad kā tu pareizi sauktu sajūga diskus, kas peld eļļā ?

P.S. par atšķirībām vairāk kā labi zinu, jo ir gan silikona bāzes eļļa kas pati paliek "cieta" pie atšķirīga asu griešanās ātruma, gan ektromagnētiska eļļa, kas to dara pievadot spriegumu, un vēl pāris risinājumu, ko var lietot AWD risinājumiem.

WALA 12.11.2021 21:32

kurā vietā izlasīji par stulbeņiem vai mudakiem attiecībā uz tevi ???

Manā skatījumā lohs ir īsti pareizs apzīmējums cilvēkam kurš tic uz vārda katram fufelim ko mārketologi pasniedz.

P.S. man ir pilnīgi vienalga ko tu par mani vai maniem kompleksiem domā, vai vēl vairāk par to cik man maz smadzeņu ... man pietiek ar manu degunu, lai saostu pilnīgu bulšitu un lohu tuvumu ...

WALA 12.11.2021 20:05

Par Porsche, bija viens brīdis, kad 911 bez pilnpiedziņas bija traki bīstams ierocis (4 paaudzes atpakaļ laikam), pēc tam atrada kā taisīt sabalansētu auto, un vajadzības pēc pilnpiedziņas vairs īsti nebija.

Bet bija modelis ar kuru bija traki tikt galā ar vienu pašu RWD.

WALA 12.11.2021 15:20

Ir,ir pie mums izpildījušies gana, bračka ar auto vienam maz pietrūka lai pārbrauktu pāri tumsā aiz līkuma, vietu vairs neatceros, tad pašam vairākas reizes uz mazas ieliņas (bez trotuāra) pie Bieriņiem joslas vidū stāvēja, labi vēl ka tā ir dzīvojamā zona, taču vieta gana riebīga ha 2 auto jāizmainas . Tad 1x ar velo Akmens tilta nobrauktuvē tieši pa vidu šaurākajai vietai pie Radisona (tajā kas pa riņķi iet un tālāk zem brauktuves) ... Tos kas nomesti uz ietvēm kā pagadas, nav vērts nemaz pieminēt ...

WALA 12.11.2021 15:06

Nez kā citur, bet konkrētais starp Līvbērzi un Jaunbērzi bija ar kaut 3+ metru garumu, kad visu "nopļāva" līdz saknei, diezin vai klūgotāji ...

Tip šeit, šogad rudenī jau tukšs :

P98

maps.app.goo.gl/tyDiAGPPVJWjdfpz8

WALA 12.11.2021 14:28

Ko var gribēt ka bizness tāds ka svarīgi vairāk nosmelt, bet drošība pie kājas. Tad ar nepārbauda ne vecumu, ne kaut kādu zināšanu esamību, ne arī tas kā un kur tos nomet.

WALA 12.11.2021 13:18

Nu es tādu ar pāris gadu redzēju blakus Jelgava Tukums ceļam netālu no Bērzes, šogad novāca ražu. Izskatas ka atkārtot negrasas.

WALA 12.11.2021 12:43

Nabadziņš, neko jaunu un asprātīgu nespēj izdomāt, tad nu jāmaļ pa riņķi pat to ko rakstu es.

Secinājumus jau sen izdarīju ... tik tie mani galīgi neskar.

Pienāc kad būsi kādu grāmatu palasījis, vārdu krājumiņu papildinājis ...

WALA 12.11.2021 11:01

Jauki ka jauns, forši ka domāts viegliem bezceļiem, žēl tikai, ka tēmēts uz atklātiem zīmuļiem, un praktiskās lietas ir jau norakuši saknē.

apriepojums no 20", priekšas kapots veras kā klasiskam iekšdedzes auto, un pēc iebraukšanas dubļos, tam pat skarties klāt negribēsies...

Un noteikti ir vēl kaudze ar muļķībām "iestrādātām".

WALA 12.11.2021 8:05

Oho , kā "zaļie" sarosījušies:

m.db.lv/zinas/vietejie-resursi-jaizmanto-lietderigak-505200

izrādas mēs tagad par daudz sapūdējam koksni mežos, un kur tad palika dabīgu mežu saglabāšana utt. ???

WALA 12.11.2021 7:56

P.S. tīri loģiski būtu pieļaut, ka jebkuri parazītiski spēki perpendikulāri kloķenei, visizteiktāk čakarē tieši pašu kloķeni, ja tu uzliec tās galā kaut ko kas ir smags un vēl vietumis pretojas kloķenes pagriešanai (kā spararats, vai vēl trakāk divmasu spararats, tad kloķene dabū ciest vēl par pakāpi vairāk). Nezinu, bet varbūt tieši tas ir Subaru bokserdīzeļu nelaimes (lūzt kloķenes) pamatā, jo boksermotors ir pēc definīcijas diezgan slikti sabalansēts motors, un ja vēl dīzeļa radītie spēki ...

WALA 12.11.2021 7:09

Tehniski vibrācijas jeb parazītiski spēki motorā kuri var darīt ko sliktu ir perpendikulāri motora garenasij, jeb kloķvārpstai, un tāds joks ir dabisks kopš iekšdedzes dzinēja dzimšanas. Ja ir vibrācijas garenass virzienā, tavs dzinējs jau ir faktiski beigts (liekti klaņi, beigtas sēžas utml.). Jebkuras vibrācijas perpendikulāri dzinēja garenasij mierīgi "amortizēs" sajūga disks savas konstrukcijas dēļ., automātam savukārt tas radīs nelielus spiediena pīķus , ja tie ir būtiski, tad tam ir speciāli vārsti - kārbas aizdardzībai - un atkal ir poh. Bet biežāk automāts pēc definīcijas "mazliet izslīd" vairāk kā pietiekoši, lai nekas vispār nebūtu jūtams.

Bet ar rupji slēdzošos kārbu gan - vibrācijas var tikt nodotas visos iespējamos virzienos 3 dimensijās, kas ir par pakāpi sliktāk, taču tehniski vibrācijas tiek nodotas caur visu korpusu uz motoru, tādēļ nepatīkamas it tikai sajūtas, bet ja kārba "sistu" pa kloķeni īpaši garenvirzienā - motoram ātri būtu beigas !

Tātad faktiski normālā stāvoklī esošs motors nerada neko sev kaitīgu, kas nebūtu saprasts un mēģināts apkarot kopš tā dzimšanas, un metāla gabali ar iestrādātu gumiju ir tikai vēl viens mēģinājums padarīt tos vēl patīkamākus, "maigākus" īpaši izsmalcinātiem dibeniem, pie reizes dodot iespēju likt motorus ar mazāku virzuļu skaitu vietās, kur savulaik lika 6 un vairāk virzuļus, "lai nekaitinātu tautu".

P.S. es neticu ka te forumā ir daudz tādu kas saviem auto pēc garantijas beigām regulāri maina piem . aizdedzes sveces( nez kā ir grantijas laikā??) - to sūdīga darbība rada daudz vairāk vibrāciju, kā divamsnieks spētu jelkad nodzēst.

WALA 11.11.2021 19:29

He, he es varu pieņemt ka esmu sūdīgs ne tikai vienā jomā vien, taču tā kā esi izvēlējies niku - pakaļdarinājumu, tad esi vienkārši lohs kvadrātā ... un piedevām bez izdomas.

WALA 11.11.2021 17:38

Ok to laikam nav pareizi saukt par Haldex, kaut idejiski tas pats vien tur ir - viskozais sajūgs, tik vienā gadījumā spiedienu sistēmā rada speciāls sūknis.

WALA 11.11.2021 16:11

Dusteram vai tad nebija kaut kāds diezgan pajaunas paaudzes Haldex ko varēja elektroniski vadīt ?

P.S. es nezinu, bet tā šķita, jo man sievas sencim ir Renault AWD kabluks, un tam bija "automātisks" Haldex, un man šķiet ka jamie bija savstarpēji aizvietojami ...

WALA 11.11.2021 16:01

Nu vot šito tev vajadzētu iestāstīt tā Aisin automāta ražotājam un RAM komerctransporta inženieriem, tas pilnīgi jauns slēdzas tā itkā kārba grasītos izjukt, it īpaši velkot kaut ko, kaut patiesībā kārba paredzēta stipri lielākai (piekabes) vilkšanas slodzei, un kalpo labāk par analogu Allison (ar mazāku villšanas masu)

P.S. tas toč nav uzbrauciens tev, bet gan ar domu ka tie pakaļas kas šito ražo un apgādā ar softu to varētu saņemties salabot ...

WALA 11.11.2021 15:51

Nu jautājums kādam aparātam to liek, jo visiem 4x4 kam ir "uzkarināmās" jeb neintegrētās sadales kārbas - parasti pārvads uz priekšu ir ar ķēdi, kas ir drusku mīkstāk nekā faktiski 2 ātrumu kārba katrai asij - kas pēc konstrukcijas ir tas Atlas verķis. Bet tas zobratu verķis kalpo caurmērā ilgāk, kā tā ķēde pie vienādiem apstākļiem. Bet ja runa ir par auto kas reāli ir taisīti tieši bezceļiem (bet ir legāli uz jebkuriem ceļiem) , tur vispār pie kājas, gan piekares ģeometrija, gan riepu protektors to aparātu vadāmību "norok" ātrumos kas tuvojas 100 km/h.

WALA 11.11.2021 13:12

Teiksim tā - varbūt arī kļūdos, bet pēc "reģistrācijas" datiem un citām līdzībām - ticamākais scenārijs ka viena un tā pati persona ;)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti