iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 11.11.2021 13:02

Un te pa lielam ir visi tie gadījumi ar kuriem vēja turbīnas ir bīstamas, kad kaut kas noiet greizi:

youtu.be/nemy4TD4I3A

WALA 11.11.2021 12:53

Neizlocies, tāpat skaidrs ka uzbraucienu + ierēcienu par tevi saprati.

WALA 11.11.2021 12:10

Te mazliet vecs info gabals, bet arvien aktuālāks mums, ja grasamies celt vēja ģeneratorus (šajā pašā Tom Scott - YT kanālā var atrast arī par variantiem kā balansēt "vēju"):

youtu.be/6Jx_bJgIFhI

Tad attiecīgi pirms LV mērogā atbalstīt citu valstu "zaļās" energokompānijas iesaku 5 x padomāt par sprieguma stabilitāti ...

tas ja vēl līdz šim nav saprasts ko Bradypus, es un vēl pārītis te raksta !

WALA 11.11.2021 9:54

Man pie vienas vietas iekš kā tu neko nesajēdz un ka to vēlies atspoguļot savā nikā, ja es stādātu par mehu - maniem darbiem visiem būtu garantija, gluži tāpat kā IT sfērā, tikai tāds lohs kā tu nesaproti kas ir civiltiesiskā apdrošināšana un kā to pareizi lietot.

P.S. ikdienā strādāju ar daudz precīzākām un cimperlīgākām lietām kā auto motori, vai kārbas.

WALA 11.11.2021 8:31

Cik papētiju Subiju transmisijas, izskatas ka šādu risinājumu tam nevar uzlikt, bet tehniski nekas netraucē kārbas galā uzlikt verķi pakaļas atslēgšanai, un "viskozā difa" vietā elektroniski, vai ar gaisu vadāmu bloķējamu difu, tad būsi ieguvis ko līdzīgu. Vai tam ir finansiāla jēga un reāls pielietojums uz Subaru - to gan neņemos spriest.

WALA 11.11.2021 7:44

Subaru ir AWD, un tam stabili būs sarežģītāk, bet ja interesē pameklēšu kā to (ja vispār) realizēt.

Klasiski runa ir par Gaz69 analogiem (wrangleram, Cherokee utt. ) un manuprāt arī tiem kam ir mehānisks kloķis priekšas pieslēgšanai, elektroniskiem - XZ - jāpēta. Bet klasiski, veco sadales kārbu noskrūvē no ātrumkārbas gala, un aizvieto ar tādu, kurā bija 2 kloķi, viens priekšai, otrs pakaļai ...

P.S. te viena pamācība, kā tādu slēgt :

youtu.be/fhuBRZD-FMA

WALA 11.11.2021 7:32

Nejauc tehnoloģiskas lietas ar tavas "jutīgās pakaļas" un ar to saistītā mārketinga bulšitu, ir ļoti maz auto kam divmasu spararats ir tehnoloģiska nepieciešamība dēļ tā kā virzuļiem sadalītas taktis, tos tiešām var būt vajag 3 cilindru un mazākiem motoriem, bet nezinu, nekad līdz Yaris GR gadījumam man 3 cilindru un mazāki nav interesējuši, un būtu pat intersanti uzzināt cik 3 un mazāk cilindru auto motori ir te iAuto tusējošiem.

Un jautājums speciāli tādam "viencexpertam" kā tev, ko pēc tavām domām dara atsperes uz sajūga diska ???

p.s. ja jau neinteresē, tad nahren atbildi ?

P.P.S. bojāts divmasnieks ir par kārtu sūdīgāks variants jebkuram dzinējam (arī tam kuram tehnoloģiski to vajag),nekā vienmasas.

WALA 10.11.2021 21:11

Tādu lohu tehnikā kā tevi vēl tikai pameklēt, ja vēl pašam motoram ir komponentes kas var ciest no palielinātas vibrācijas, tad visām kārbām kas ar eļļu tiek piedzītas ir pie pakaļas, ja vien nebrauc ar galīgi sadirstiem spilveniem . Manuālim ar pie pakaļas, jo to beidz kopā lohs slēgātājs, un no tās vibrācijas tàpat ciest maksimums var sajūgs, bet arī īpašas nianses, kur un kāpēc.

Es ar nevienam ikdienas auto vēl pagaidām neesmu mainījis uz vienmasas, bet pie sajūga maiņas manam 300K plus verķim, divmasnieks tur vairs nebūs ...

Eļļu arī leju to kuru uzskatu par atbilstošāku, un mainu 2x biežāk kā rekomendē, tāpat tak zinu ka autorizētais serviss ļoti reti pieturas pie 100% precīzas eļļas ko paģēr ražotājs.

Un par "lielu prieku" tādam kā tev varu pačukstēt, ka piemēram ASV RAM pavisam lielajiem pikapiem liek tādu Aisin automātu, kurš ir ļoti izturīgs, bet slēdzas ar tādiem rāvieniem, itkā vilktu savas dzīves pēdējo tūkstoti jūdžu ... un pofig kalpo visa tā kombinācija simtiem tūkstošu, tik tas ka daudziem saimniekiem ātri ZB.

WALA 10.11.2021 12:22

Hondai N22A arī skriemelis ir ar demferi, un arī nolādēti dārgs, un ne visai izturīgs.

Intersanti kuram auto un motoram tā bija ?

WALA 10.11.2021 11:39

Remontējams gan, un tiešām ne dārgi, bet nezinu cik labi un kurš LV to dara. Bet divmasu spararata problēma pārsvarā ir tikai dēļ jaukšanas sarežģītības dažiem auto, lai tam piekļūtu, bet citādi tevi neviens nespiež likt 2-masnieku, ieguvumi vai "sliktums" ir tik nebūtisks, ka vispār neredzu kam tos divmasu štruntus sāka lietot.

Un jā piem. Hondas divmasu štrunts ir diezgan dārgs, kaur detaļa nolādēti prasta.

WALA 10.11.2021 10:28

Principā DSG ir VAG vājā vieta, problēmas gan ir izlabojuši ( piem kur nepareiza sastāva OEM eļļa mēdza saēst tajā iegremdētās elektronikas daļas), un dzīvotspēja atkarīga tikai no iepriekšējā īpašnieka braukšanas stila un uzturēšanas.

Tātad obligāti jāpievērš uzmanība tehniskajam stāvoklim. Un vēlams izbraukt ar vairāk kā vienu tādu auto, un moš pat vērts ar jaunu Skodu salīdzināt izjūtas.

WALA 10.11.2021 10:19

4x4 aparātiem kas pa kalniem vazājas mēdz uzlikt speciālas sadales kārbas ar kurām var ieslēgt to ko sauc pat "front wheel dig" un tām 100% var panākt to kas nu tur ienāk prātā.

WALA 10.11.2021 9:23

Bams, nespēju apspiest savu interesi par bildi, tikko biju aizbraucis līdz Maskavas 231 C - 180- tais tramvajs 100% ir bildēts pie šī nama/Alus darītavas Livonija (Vārpa). Mājas (sarga un fonā lielā dzīvojamā, ar konkrētu jumta konfigurāciju) turpat, bet jumta dekori vairs neeksistē.

WALA 09.11.2021 22:18

... atšķiras tikai PR ...

WALA 09.11.2021 21:32

Paralēli AWD un FWD braukāju ar vecu ASV RWD Ford Ranger, un tā ka ziemā ar tukšu kravas kasti jams iet šķērē ka prieks. Problēmas mēdz būt bremzējot tikai uz ļoti piebraukta labi ieslidināta sniega, jo ne es ar kāju, ne tur esošais savdabīgais ABS netiek ar to galā + nolāpīti vecais automāts vēl labu brīdi uztur spiedienu un dzen ratus pat ja viegli uz bremzi spiež.

Bet citādi vispār nejūtos apdalīts salīdzinot ar jebkuru citu piedziņas versiju, kas īpašumā.

WALA 09.11.2021 14:24

Runājošie akmeņi tika pamanīti arī starptautiski, es šitam makrofleksa fufelim braucu katru dienu garām - pamanījis netiku ... godīgi pirmā dzirdēšana ka tāds tur bija ...

WALA 09.11.2021 14:21

Nez uz ko tu to tēmēji, jo valsts nauda nav kaut kas mītisks "pa trubu no mākoņiem padots", tā ir kā minimums mana nodokļu nauda ... un to kas maksā nodokļus, KNAB reputāciju nav iespējams uzlabot ar reklāmu, to uzlabo ar savu darbu. Tas pats ar VID, VK, VP utml.

Ja gribas ko darīt tad publiski parāda un pareklamē kādus izmeklēšanai/pārkāpumu novēršanai noderīgus rīkus, ar domu ka tautu informē "pirms uzvelk uz mieta" ... bet šitas ... nez kā vides aizsargi kaut ko tādu atļāva ???

WALA 09.11.2021 13:36

Nāksies tevi apbēdināt tā nav Golf piekare !

WALA 09.11.2021 11:01

Nē īsti veči mauc vismaz x2 no atļautā tieši komandantstundas laikā ...

un vēlams pie katras ātruma pārslēgšanas iemest pa sotaciņam - drosmei ...

WALA 08.11.2021 19:20

Tos satiksmes organizatorus Rīgā laikam vajadzētu nošaut. Tagad vakara pustumsā praktiski man priekšā Škoda gabdrīz uzskrēja gājējam (apbrauca uzlecot yz apmales) uz pārejas Dzelzavas ielā kas vistuvāk G. Zemgala gatvei. Salikuši savas štrunta sarkanbaltās zīmes veidojot saliņu, bet remontdarbu dēļ 3. josla ir ciet līdz kādu ~ 5 auto garumiem pirms tās pārejas. Un šādā laikā visu to notikumu un ceļazīmju kakafonijas virknē, kad sabiedriskais stāv turpat blakus pieturā (garām šķiet jamam netiek pa 1. jeb sab. transa joslu) , 2. joslas vietā - drošības sala ... es brīnos ka kādu patiešām nav sabraukuši ...

kundzīte kas gāja pāri piedevām vēl praktiski tikpat sarkanā jakā kā tās sūda zīmes, un vēl nevisai liela auguma.

WALA 07.11.2021 21:29

Varbūt ķirsis drusku par augstu ?

WALA 06.11.2021 21:28

Pirmkārt jautājums vai tiešām gribi ko darīt, jo dzīve nekad nav taisns ceļš, un arī man reizēm ir ZB, bet cerēt ka "citā dārzā" zemenes saldākas - īsti pasakām neticu ... Un nav jau tā ka pats būtu ideāls, vai ja viss būtu slikti ... sarežģīti - jā, slikti - nē ...

WALA 06.11.2021 20:05

Pilnīgi normāli, ir tāds teiciens no anekdotes, pēc kāzām vīrs cer ka sieva nemainīsies, taču patiesība ir pretēja, un sieva cer ka vīrs mainīsies, bet patiesība ir pretēja ;)

WALA 06.11.2021 19:48

Būs tev jāsameklē medicīniski pētījumi par to, ka spirts un spirtotie dzērieni noderīgi dezinfekcijai, ceru nav jāskaidro kāpēc tas ir noderīgi. ;)

WALA 06.11.2021 10:04

Tas "noietais etaps" pagaidām vēl nesaka, ka šāda tipa sildīšana pieļauj iespēju "atrauties ar lielākiem ledus gabaliem pa galvu", lūk tas gan jau ir "noiets etaps ar " siltajiem bēniņiem/jumtiem un piespiedu apsildi. Šķiet viens no prominentājajiem man zināmajiem jokiem bija Rīgas Ekonomikas augstskolai, kur papildu apsildi ieslēdza ne ta pa vēlu, ne ta sākotnēji nepareizā režīmā ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti