iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 10.08.2021 21:44

Neviens neko nav sapisis, vienkārši lai bremzes normāli darbotos tās ir arī jālieto, un ne tikai 1 x pa 100 gadiem ... Ja brauc mierīgi un sēņo - tad kā redzams mēdz notikt visādi brīnumi ... tur kur arī es neiedomātos ka kas tāds var notikt 2-3 gadīgam auto.

Mana nelaime ir ar pretēja - bremžu diksu varu mainīt tieši tikpat bieži cik klučus - abi apmēram vienādi izstrādājas " lisi" .

WALA 10.08.2021 18:42

Hehe, labāk paskaties tai Teslai uz bremžu diskiem un vadīklām, jo man uz 25Kkm CR-v dēļ tā kā maz braukc un bremzes pašvakri izmantotas vadīklas sāka sprūst un priekša vairs bremzēja tikai ar vienu no 2 klučiem - savērpās disks ( to tikai es ar "savu tehnisko pakaļu jutu" ne tās regulārais braucējs), un ja tu šo netaisies savai Teslai pārbaudīt vismaz uz aci - tad nu skaties ka kāda kritiskā brīdī nesanāk ziepes, jo bremzes strādā sūdīgi vai arī dēl savērptiem diskiem sūdīgi bremzē un nevadās - tā tomēr nav uz pusi vieglāka kaste ar iekšdedzes dzinēju ...

P.S. man "ar tā saucamajiem" šrotiem ir tikai pāris dārgi kasjaki pa visu šo laiku bijuši, bet es braucu paralēli ar jaunām.

FR-V jau ir tuvu 350 Kkm. Ford Ranger 300Kkm (šis gan šobrid stāv pie sētas) , viens CR-V ar 85K un otrs ar 25Kkm.

P.P.S. un kapēc Tesla servisa neesamība ir slikti :

www.bbc.com/news/business-39663382

WALA 10.08.2021 18:19

Tu tākā drusku Teslas durvīs galvu iespiedi vai kas ???

ASV "lemon law" nav nejaušība, jo ASV auto tiek ražoti arvien sūdīgāki, un vispār līdz ar ekoloģijas prasību pieaugumu patērētāji tiek prasti appisti vairākkārtīgi ...

Auto ir faktiski neremontējami, jo tiek ierobežotas iespējas labot atseviškas to daļas, vadības bloki ir savstarpēji jāpieprogrammē, jo tie sazinas šifrētā veidā, to nereti var izdarīt tikai ar orģinālu rūpnīcas iekārtu, tā maksā nežēlīgu kāpostu, kuru oficiālais serviss pāradresē uz "tavu maciņu".

Un ja tu domā ka Tesla serviss nav vajadzīgs, tad tu esi lohs kvadrātā ... nu vai Teslā ...

WALA 10.08.2021 17:16

Arī šādi gadās ar jauniem - defektīviem (lemons) auto:

P.S. formāli sanāk mazlietots auto "ar dušas fīču" ...

WALA 09.08.2021 17:33

NU manam 3.0 Ford Ranger ir tikai ES tipa pagriezieni un priekšā - orģinālos USA gabarītos ir pagriezienu lampiņas, un gabarīti ir ieurbti pamatlukturu aizmugures sienā, reflektors/stikls ir USA tipa, ne EU. DĪvainākais gan ir tas ka man ir arī 3. daļa tam lukturim tipa "side marker" tāds kā atstarotāsj, kurā var ielikt lampiņu, tā arī nesaprotu, kadēl tur nav likts gabarīts ...

Tipa šitāds lukturis

WALA 09.08.2021 17:27

Sūtījis ir, licis un piemērojis uz Toyotām ir, bet uz tām jau bija iepriekš zināms, ka nekas labs nebūs gaidāms, 1 vai 2 gadi un pūles veltīgas ...

WALA 09.08.2021 16:21

Lohu "salidojums" uzņem arvien lielākus apgriezienus :

www.db.lv/zinas/akuti-sak-pietrukt-laika-klimata-parmainu-ierobezosanai-503954

Dīvaini ka neviens nerunā par to ka ražots tiek arvien vairāk, izmests tiek arvien vairāk utt. utjpr.

P.S. Vislabāk ir nedarīt neko, tad daļa cilvēces veiksmīgi nosprāgs, būs vairāk vietas, mazāk muļķu, tīrāks gaiss un mazāk dažādu siltumnīcas efektu ražotu gāzu ko "piegādā cilvēks", taču Zeme kā griezās ap savu asi, tā arī griezīsies vēl pāris miljonus gadu vai pat vēl stirpi ilgāk ...

WALA 09.08.2021 14:03

Es tagda vairs precīzi neatceros, bet USA auto, tikai pēc kaut kāda gada sāka prasīt iebūvēt/pārbūvēt aizmugures gaismas, mans ir ievests stipri sen (1999. gada ražojums) un tajā laikā IMO tas nebija jādara, tik pagiezienus bija jānokonvertē uz Eiropas. Bet bija vēl agrāki auto, kuriem pat pagriezienus nevajadzēja konvertēt - varēja braukt ar mirgojošu sarkanu "bremžu" lukturi.

WALA 08.08.2021 23:17

Moš USA auto atiecīgs gads, manam Ford Ranger IMO ar nemaz nav, nu tā ka konstrukcij'a nav un likts aftermarket ar nav.

WALA 07.08.2021 16:31

NU man ar viens sens čoms ar mazu divdurvju Reni brauca - un ar nekāda vaina, tik tas ka viņš laikam ikdienā dzīvoja tik tuvu darbam ka tas Renis bija "svētdienas braucējs" ...

Laukos tam 4x4 Kangoo gan tik saldi neiet, bet nu braucējs uz vecumu kurls, un motoru spīdzina konkrēti augstos apgriezienos ( jo nedzird un piem. man tas jau ausīs griežas), un tādos režīmos kā jams tur spīdzina tas kabluks, izskatās ka izdzīvos tieši tikpat ilgi cik viņa iepriekšējā Ņiva, kādi 7-8 gadi, un tad tur pat pacelt nebūs ko, kaut verķis vispār jau nu "tanks" ...

Vines radinieks kas vēl tehniks'aks par mani, brauca ar Nissanu 1,2 litri ( principā ļoti tuvs Renault 1,2 motoram, jo kloķene šīm derēja no Reņa) - nu tad motors gan nav ilgspēlējošs, bet nu ja nebrauc virs 200+Kkm ar viņu, tad jau laikam pie kājas ...

Un cenu ziņā pieļauju ka franči daudzus izkonkurēs, tikai nu ja uzraujas uz elektroniski problemātiska - tad gan visticamāk ka otreiz iekš franča neiekāps ...

WALA 06.08.2021 14:37

Pag a viss cits ir pārbaudīts ??? Nekur nekas no parastām mehāniskām daļam nekustas, ir nostiprināts kā nākas, neļurkājas lieki utml. ???

Un tas krakškis ir pie kāda sadales kārbas stāvokļa? Visos ?

Man piemēram uz RWD Forda pikapam aizmugures difs ir dezgan padilis ( varbūt gan pietiks ar regulēšanu ar starplikām), ja straujāk pārlsēdz vai niknāk pagāzē arī var dzirdēt kā "liekā lufte" zvana/krakšķ. ...

WALA 06.08.2021 12:43

Tu skaties tieši uz tādu vecumu, kurš paģēr vislielākās nepatikšanas, ja "nepaveiksies", jo ~ 10 gadi pa LV ir tas kad kā minimums sākas rūsas problēmas arī labiem japāņiem, ja ielaists, tad vispār jau var būt ar caurumiem. Un ražošanas gads tāds, kad jebkurš japānis, korejietis utml. ja tiešām gadās auto kam rodas problēmas un esi spiests ņemt orģinālu daļu - būs ļoti dārgi. Tā esmu uzrāvies uz atsveviškām daļā Hondai (FR-V un CR-V), Toyota Carina un Avensis), kolēģiem un draugiem uz Hyundai un KIA arī daudz svaigākiem ir "trāpījuši".

Frančus šajā kategorijā es vispār neizskatu, taču tas nenozīmē ka kādam neatrodas kas labs ( sievas sencis ar kabluku 4x4 braukā - tam gan 4x4 ir reta un diezgan dranķīga konstrukcija bet ne pārāk dārga).

Skatīties var un vajag visus, bet kā jau teicu ir jābūt ļoti uzmanīgam un vērīgam. Kurā ga'dijumā izvilksi to laimīgo lozi - velns viņu zina, bet no mana viedokļa japāņi manā "tuvumā/radu saimē" ir bijuši visveiksmīgākie ... nejauniem VAGiem (VW, Skoda, Audi) - gan ar nekādas tādas radikālas vainas nav bijis ...

WALA 05.08.2021 15:34

P.S. Spriežot pēc visa tev ir kaut kāds šāds variants:

WALA 05.08.2021 15:14

Nevaru atbildēt par saderību - a kas tev vecajai ???

Principā sameklē kodu tam savam Borg-Warner (škiet ka tas ir tavam orģinālais izgatavotājs) un iespējams ka var atrast atjaunotu (refurbished) no ražotāja.

Jo pat ja sader, tad lietojot lietotu sadaleni, tam kam to normāli vajag, ja neizturēja viena, tad nākamā nebūs ne par gramu labāka - tad labāk pāriet uzreiz uz kaut ko nopietnāku tās vietā ...

WALA 05.08.2021 11:33

Mja un kā tev patiktu šim blakus nolikt kādu ne-Covid laiku gripas izplatības grafiku ???

Nu piemēram šāds SPKC dokuments:

www.spkc.gov.lv/sites/spkc/files/data_content/gripa_2016_2017_sezona_11.pdf

Kaut kā stipri esi ierobežojis to savu "perspektīvu", jeb skatījumu uz lietām ...

WALA 05.08.2021 11:30

Tā ir - taču prikola pēc pabraucu arī pa zālienā iemītām takām - jā 3 x "lidoju" pāri, t.i. rupji sakot vienkārši tā kā sāniski ~ 45 grādos to noliecu un "kāpju pāri" stūrei, nekas jau tur tāds nav ,vienkārši tevi nobremzē un protams ir jābūt gatavam uz to, jo citādi traumas garantētas.

P.S. rati gan ir ar lielāko iespējamo diametru (kaut kur ap 20 cm) tādam parastam "skrituļu" skrejritenim.

WALA 05.08.2021 10:36

Es tos elektro-štruntus neciešu, t.i. pats sev nepirktu, un visi īrējamie parasti ir ~ 45 min. gājiena attālumā ( tikai retu reizi kāds ir nometis kaut ko tuvāk). Un otrs ja brauc līdz tam nomas daiktam, tad kaut kru jāliek tas ar ko atbraucu - nu nesanāk jēdzīgi, tad jau mauc līdz galam ar to kas "starp kājām" un miers.

WALA 05.08.2021 10:30

Oho, šitas gan jaunums (laikam jau Covid - laiku reālija) ne visai - architektūras balvai tikai 11 pretendenti - un nevarētu teikt ka ir "kur aci piesiet" ... man gan ļoti patīk vecās akmeņu ēkas ( tadas tur 2 pieteiktas), bet tāpat kaut kā šķiet "paskābi"

www.db.lv/zinas/foto-latvijas-arhitekturas-gada-balvai-2021-pieteiktie-darbi-503601

WALA 05.08.2021 9:45

Šodien ar kājminamo skrejriteni izbraukts taisnākais maršruts no manas mājas (kartē ~ Beweship) līdz darbam (kartē ~ Domina + 1 km) - ~ 16km un ~ 1h 23min. ceļā

Smieklīgākais ka pat ar šādu prastu muskuļu spēka verķi lēnākais ( ~ 30 min.) posms ir pēdējie ~4 km pa Rīgas luksaforiem (no Apsazijas 5 luksafora sarkanā sākot atskaiti), pa Barona līdz Pērnavas un tad pāri pa gājeju tiltu uz Dominu un tālāk pa Ieriķu.

Rīgu nevajag "mierināt" - tā jau tāpat "stāv" ...

P.S. Zem Ulmaņgatves gan tika izmests līkums pa mazākiem ceļiem, jo tur ir konkrēti skrejritenim nelietojams galvenās ielas posms ...

WALA 05.08.2021 7:38

Nu cien ko kolegas ta ka nepamaniju ka kas šo cilatu, tad man visiem jautajums, kā tā ka sportistiem un žurnalistiem Tokijas ollpimpiādē (kā teiktu musu vārdu meiztars 650) jāievēro karantīna ...

Vai tapēc ka nevakcineti (jo piemeram pasakums ietekme spooortisko rezultatu), vai tapec ka vakcinēšanas neko negarantē vai ...

Nu ko kadas versijASs ???

WALA 04.08.2021 13:25

To "speciālistu trūkumu" es ar īsti nesaprotu kā vērtēt ...

ja reiz viņu trūkst, tad esošajiem algām bija "jāskrien debesīs", gribētāju uz šādu ārstu praksēm un vietām bija jābūt gara rindai ...

Tātad kāds taisa huiņu un kāds to veiksmīgi piesedz, jo ik pa laikam dzird ka medicīnas studenti un studiju beidzēji veiksmīgi "stiepj pāri dīķim" utml.

WALA 04.08.2021 12:10

Nu es tik par vienu lietu brīnos, kur tu tik labi informēts no sava dzīvokļa

Jā Husi es pētīju lauku īpašuma kontekstā, kur man kāreiz patīk, ka ir dabīgs vai pat vietām mākslīgs reljefs ;)

Un reāli lielākā problēma ir kā jau tu iepriekš minēji - katram štruntam ko jāapbrauc uzlikt apkārt "perimetra" sargu un kurmju rakumi rada tikai ātrāku asmeņu nolietojumu ( arī parastajam), bet jaudīgiem verķiem pie pakaļas - kaut kaķis ceļā mēģinātu stāties ...

Eksperimentēšana vienmēr izmaksā - tādēl es personīgi bieži pērku praktiski visdārgāko, jo es neesmu gatavs eksperimentēt, un zaudēt laiku strādājot ar sūdu ...

WALA 04.08.2021 11:36

Par ļoti labu līmeni, ja ne pat atseviškās jomās ļoti izcilu tiešām nevajadzētu šaubīties, problēma ir tikai ar to medicīnas pieejamību un kā msh jau rakstīja "mīlestību" uz papīru smērēšanu.

Vai pat precīzāk mums ir kaut kādi stulbuma uzplaiksnījumi naudas sadalē, bija te periods, kad lepni mēgināja aprīkot vairākas silmnīcas pat reģionos - tagad visu mēģina centralizēt, es šito nesaprotu kā viena sasaukuma ietvaros tā pēķ''sni var mainīties nepieciešamo medcīnas pakalpojumu "grozs" un "izsēja" - un tā ir gandrīz visās jomās. Skolas ar manā reģionā laukos salaboja, nosiltināja, vietām pat sporta zāles piecēla, un tad "pēkšņi" saprata ka skolēnu par maz, un aizklapēja ciet ???

Līdzīgi ar Policijas akadēmiju - aizklapēja, un ko tagad dara - domā kā ko līdzīgu atvērt ...

Tas viss izskatās tikai un vienīgi "pēc godīgas" valsts naudas sadales "savējiem" ...

Nu bled tak noņemiet tās "saulesbrilles, ja reiz pustumsā ir sūdīgi ar tām ko saskatīt " ...

WALA 04.08.2021 11:17

Absolūti pareizi, taču mums iRobots rukā 2-4 rezies nedēļā, un vienīgās sūdzības ir par meitas istabu, kurā rotaļļietas papīri utml. ir vienmērīgi noklājušis visas horizontālās virsmas ...

Un vēl vien sūdzība ir ka viņš never durvis vaļā/ciet, un neizsūc aizdurvi tur kur ir durvju atdures.

Zālājām nav jābūt pareizi izlīdzinātam - vienkārši jāņem druksu spējīgāks robots, laistīšanas sistēmu ierīko zem zemes ar izbīdāmām sprauslām, un tās nevienam "sunim" netraucē. Kaimiņam ir marķējums pa visu 2000+ m^2 teritorijas perimetru - ar Gardena pļāvēju esot beidzot apmierināts - iepriekš kādus 3 citus lētākus bija mēģinājis, un mauriņš viņam ļoti smuks, un tas ir vienīgais iemesls kādēl es vispār par tādu runāju, jo lai man tāds būtu - būtu teorētiski katras 2 dienas jāstumj pļāvējs ārā un jāpļauj, bet tik čakls es ar neesmu ;)

WALA 04.08.2021 11:08

Nepareizs situācijas (no)vērtējums, cilvēki kuri tā dara ar lielu varbūrtību ir tie kur i apzinas savus un apkārtējo riskus ( iemesli vienmēr ir stirpir individuāli), un tādēļ ir vakcinējušies.

Bet nevakcinētos aizstāv, jo

1) brīva izvēle vienmēr IR vērtība

2) vakcinēt visus ir stulbums un demagoģija

3) izpildvara mērkaķojas ar to ko, var darīt/nedarīt, ko tiešām vajag darīt utml. principā nepamatoti čakarē gan cilvēkus gan biznesu, jo kā jau normāla "fermā" vienmēr ir vienlīdzīgākie ... uz kuriem no aizliegumiem neattiecas pilnīgi nekas un ja būsim godīgi arī prasīts netiek nekas ;)

4) vakcīnu efektivitāte ir liela tukšdiršana - jo tā nav bezgalīga, līdz ar ko visa tā "labo vakcinācijas ziņu" stumšana ir mazākais kaitinoša, un vēl pirms pats gāju vakcinēties man bija līdz kaklam lasīt un klausīties muļķības ... Tagda ar interesi sekoju, kas tad beigās būs ar Delta variantu, vai būs visas vakcin''sanās kaķim zem astes jeb tomēr tik traki nebūs ... vai varbūt būs pārmaiņas pēc vēl sliktāk, jo vakcinētie izplatīs efektīvāk kā nevakcinētie ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti