Hehe, labāk paskaties tai Teslai uz bremžu diskiem un vadīklām, jo man uz 25Kkm CR-v dēļ tā kā maz braukc un bremzes pašvakri izmantotas vadīklas sāka sprūst un priekša vairs bremzēja tikai ar vienu no 2 klučiem - savērpās disks ( to tikai es ar "savu tehnisko pakaļu jutu" ne tās regulārais braucējs), un ja tu šo netaisies savai Teslai pārbaudīt vismaz uz aci - tad nu skaties ka kāda kritiskā brīdī nesanāk ziepes, jo bremzes strādā sūdīgi vai arī dēl savērptiem diskiem sūdīgi bremzē un nevadās - tā tomēr nav uz pusi vieglāka kaste ar iekšdedzes dzinēju ...
P.S. man "ar tā saucamajiem" šrotiem ir tikai pāris dārgi kasjaki pa visu šo laiku bijuši, bet es braucu paralēli ar jaunām.
FR-V jau ir tuvu 350 Kkm. Ford Ranger 300Kkm (šis gan šobrid stāv pie sētas) , viens CR-V ar 85K un otrs ar 25Kkm.
P.P.S. un kapēc Tesla servisa neesamība ir slikti :
Neviens neko nav sapisis, vienkārši lai bremzes normāli darbotos tās ir arī jālieto, un ne tikai 1 x pa 100 gadiem ... Ja brauc mierīgi un sēņo - tad kā redzams mēdz notikt visādi brīnumi ... tur kur arī es neiedomātos ka kas tāds var notikt 2-3 gadīgam auto.
Mana nelaime ir ar pretēja - bremžu diksu varu mainīt tieši tikpat bieži cik klučus - abi apmēram vienādi izstrādājas " lisi" .