iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 21.07.2021 20:10

Tas nav pilnīgs pizdec, ka aizliedz piekļut, pie tam tas aizliegums iespejams vienadi attiecas ari uz vakcinetajiem, to jau tev neviens pats labprāt neizstāstīs. Ja paskatīsies jebkuru "burbuli" - NBA, NHL, olimpiešu, vai tamlīdzigus, tur visur ir noteikumi, kā tu drīksti dzīvot ārpus burbuļa utml. kad un kadi testi pirms spēlēm jāveic un visas citas lietas.

WALA 21.07.2021 20:03

Ja tu vari izbraukt ta lai netrāpīru uz kaut ka ko var nosaukt par ceļu, vari droši braukt, bet ar noteikumu ka nebrauc kāpās utml. aizsargajamas vietas tur par tevi sāks interesēties cita nosaukuma inspektori. Interesants jautajums ir par vecām meža stigām, jo teoretiski ceļs tas nav, bet dažas tomer ir laba stāvoklī, un dazas pat LVM ir kapitali uzlabojuši, līdz labam grants ceļa līmenim ...

WALA 21.07.2021 14:32

Voltage too low nav releja problēma, bet gan zemejuma, vadu (apsubējuši piem.) vai kaut ka cita (piem cits defektivs paterētajs uz tā paša loka, piemeram kopējs minuss(zemejums ja ta pēkšni ir saprotamak), jo relejs ir diezgan vienkārša ierice - slēdzis , kur ar zema sprieguma/stipruma (mazas jaudas) elektrisku loku var saslegt lielas jaudas (jaudigs patērētajs) elektrisku loku.

Es ņemtu testeri zobos un noskatitos kadu youtube video par "voltage leak testing" + atrastu kādi elektriskie parametri konkretaja pateretāja loka tiek sagaidit un ietu testēt.

Bet nu iesākumam - atrodi kur šitam visam ir zemējums (ground) pieskrūvets un kads ir tā stāvoklis.

Un vēl testa nolukos, var kaut parastu slēdzi vai 12V kadu lampinu ar lielu jaudu iespert releja kontaktu vietā, tik nu lai no tā butu labums jautajums vai saproti kā relejs darbojas un vai ar elektribu esi uz tu vai JŪS ? Jo tur pareizos kontaktus jāsavieno - to gan var nolasīt no releja parasti ;)

WALA 20.07.2021 15:14

Vakardien netālu no Jaunmārupes 70 zimes braucot pa apvedceļu Salaspils virzienā divi autini no gara vilcieniņa saberzeja sanus vai ko lidzigu izpildija, labi ka novacas uz nomales abi, citadi tur butu daudziem "jautri". Un vilkās tas bariņš starp 80 un 90 pec speedo un tā diezgan saraustiti, pa lielam labi ka man aste bija talu, un es ar biju ar dubultpieklajigu atstarpi, jo to taustīšanos ciest nevaru ...

WALA 20.07.2021 7:35

To pierādīt nav grūti, nelaime gan ir cita - vai kāds klausas tos viņu ceļa radio info ?

Tā viena aizsprūduma laikā reiz kaimiņš ceļojuma laika savu auto tur piebeidza, par laimi nevienam nekādas sekas gan nebija izņemot auto, kuru bija spiesti atvilkt šeit un tad tāpat norakstīt. Tipa kārtīgi vilka ar ģimenes universālu Seat, un aiz kalna "kores" korķis, un tas štrunta Seat "ne par ko no liela ātruma stāties negrib" ;)

WALA 19.07.2021 17:41

Nu dzeivs pierādījums, ka vakcīnas ir kaut kas slikts, skaties šitā kļūsi par to mītisko kadru kuram vakcina visu dzivi sačakarējusi

WALA 18.07.2021 23:03

Es ar teiktu ka veršanas mehanismam zobratiem iestājies 3,1415926zdec.

WALA 18.07.2021 0:12

Ne rūpnīcas noradita jauda ir stipri mazāka, tacu praksē pietiek nomainit vadibas bloku uz programmejamu un 600 jau tev ir kabatā, nu lab ja būsim godigi ticams ja sprauslas un degvielas sūknis bus vajadzīgs ražīgāks. Un talak iet kaltas iekšas utt. utjpr. Un nav "amerikāņi piedurušies" mitora vienkārši ir izcilas konstrukcijas, un no tā var daudz izspiest. Piem. James Dean driftā ar tadu 800 Zs uz Nissana brauc, un BMW Eirofaiterim man šķiet ar šis ielika 2Jz-GtE tunetu motoru, nezinu tik ar kadu jaudu. Un ar to 800 Zs jams tik rulle un rulle pa drifta sacenēm.

Mums LV viens čalis (pa Celica klubu grozījas) pats no automatiskas Supras bija uztaisījis 600 Zs aparatu, karbu ielicis Sporta Getragu utt. taču ari standarta karba turēs, taču sajugs gan ne, nu vai ari tas nebus lietojams uz ielas, tadēl liek ar dubultdiskiem utml.

WALA 17.07.2021 23:37

Ehh negribeju es gari, bet nu nekas cits ar tevi neatliks, konkretie motori ir visvisvis tūnejamākie motori pasaulē, neviens vacietis pat tuvu nestav tam no no 3SGE var paņemt, jā pēdējā paaudzē tam uzlika kloķeni ar mazāku izturibas rezervi un vēl pāris lietas, taču ne jau motoram ir problēma, tam čalim jans ripo, un ripo un ripo, tik pašlikto turbu ir nahrenizējis, lielaka un tupākā problēma liekot uz atmosfēras turbu - ir turbas eļļošana un eļļas dzesēšana, tas viss ir risināms, taču pa "lēto neizbrauksi', un tadēļ jēdzīgāks ir rūpnicas turbinetais 3S-GE, kurš tādēl saucas 3S-GTE, un viss ir stipri vienkāršāk. Runajot par tūnēšanas iespējām 3SGTE iet līdz 400 Zs brīvi ar stock iekšām, tehniski arī tālak, bet tad ir jajauc jamera utt ne katru dzineju varēs pacelt jaudigāku saglabājot pieklājīgu resursu. Bet savukart ja liek speviālas tūninga daļas, klaņus, virzuļus vārpstas un ieliek jaunas čaulas, tad lielākais ko zinu bija šķiet 1200 ZS agregāts, un tas bija, hmm vairāk ka 7 gadus atpakaļ....

Un ir vēl Toyota Supra 3 litru dzinējs (2JZ GTE) kuram līdzīgu vispār nav nekur un nevienam, stock ar 600 Zs, un lielakais ko zinu ar 2400 Zs. Un to motoru cik zinu no toyota var nopirkt joprojām (tik tas nenak vairs uz kada auto)

WALA 17.07.2021 18:24

Kad pultij pēdējoreiz mainīta baterija ? un kā nomainit bateriju, ja tas nav darīts noteikti var atrast lietotāja rokas grāmatā!

WALA 17.07.2021 14:58

Nesedz tikai tadēļ, ka lai nopelnītu pietiek ar tiem kuri spēj pakļauties konkrētiem noteikumiem, ja vajadzētu naudu, tad apdrošinatu ari ar visām dzeršanam un avārijam neskaidrā prātā, jo no tiem var "nokāst" stipri vairāk uz risku rēķina, tik nu nav sevišķi ētiski un apkārtējo drošībai veselīgi drošināt tādus mudakus ar "bezatrunu atlīdzību".

WALA 17.07.2021 13:44

Pag, pag tu ko piedāva - sev algu samazinat ??? Apdrošināšana ir risku bizness, tā slikti pelna uz veseliem cilvēkiem veselīgā vide ;)

WALA 17.07.2021 13:09

Tas ar īsti nav pareizi, tamdēļ ir pedāļu "lamatiņas", un principā sportistiem vajadzetu būt ~70% spiež uz leju un ~30% ceļ uz augšu ar otru kāju. Siešanai pie beņķa jēga varētu būt tikai "sintētiskos spēka merijumos" ...

WALA 17.07.2021 11:26

Kaut kur tak tā nanoūdens pārpalikumi bija jāizlieto, tad nu stabiņiem tas stabili nekaitēs

WALA 17.07.2021 10:36

Tas apgalvojums ir diezgan patiess, ja padomā par kontekstu, klasiskam velim tu nevari yzspuest uz pedāļiem dizi vairā kā tavs svars, jā tyrēšanas pie stures un rāmja leņķi drusku dod klāt taja ko var uz pedāļiem novadīt, un tapēc uz klasiska velo ir ryna ari par kadenci ...

Gulošajam atkarība no beņķa stāvuma, tik cik vari atspiest ar kāju muskuļiem, un principā kadencei var likt mieru, ja spēka daudz un parnesumi attiecigi salikti.

WALA 16.07.2021 19:11

Ja kādam pie rokas žurnals Latvijas architektūra, tad tur tiek ieskicēti vēl lielaki un labaki "joki", ta ka rīdzinieki var nemaz uz EV neskatities - neļaus jums nekur braukt ...

WALA 16.07.2021 18:22

Šķiet toč ieradums, vakar/šodien pamociju augsto apgriezienu līdz 6K diapazona - tad jau tiri ciesami rauj, īpasi ja pārsledzoties nenolaiz zem 4,5 K apgriezieniem.

A dizrlim ka sak cekt no 1,5 K tā līdz 3,5 cel ļoti labi un bez pātraukuma. Ehh atradis jau esmu no benzinniekiem, pedejais bija Celica 2litrinieks (amerikāno.ar 3 litri neskaitaz, tas nav augstapgriezienu dzinejs, un uzvedas tuvu ka tas H-das dīzelis).

WALA 15.07.2021 15:50

Tam kam standartā nav turba paredzeta, nav isti jēgas tādu likt, vairāk galvassāpju neka jegas, ta man viens paziņa uz Lexus IS bija upgreidojis 3SGE motoru - teica ka nočakarējies vairāk kā prieka no tā visa, un paralēli šim bija Celica ar 3SGTE(rūpnicas turbomotors uz 3SGE bāzes) swapu, ar to problemu neizjuta,kaut abi motori no pedējās 3S-GxE paaudzes.

...

un no citas puses - pamaini dīzeļa turbinu, un atkal svaru kausi "parliecas citadāk" ...

WALA 15.07.2021 15:45

Tad laikam pie vainas bus ieradums, par to kad un kados apgriezienos motors labāk strādā ... jo man ar likās ka caurmērā H-das motori mīl lielākus apgriezienus...

WALA 15.07.2021 15:39

Reali līdz 2,5 tas benzīnnieks vel dod kaut kadu jutamy pāatrinajumu, bet pec tam tāds ka tukšyms , un tad liekas virs 5K atkal ta ka ķer vairak, HZ nebiju kadu laiku braucis, baigi uzkrita pec ilgaka laika ar dīzeļiem braucot. Ar dīzeli pie kam esmu baigi pieradis ātri uzraut, benzīnnieks kaut ka svaks likas, nu gluži tapat ka kad savu 1,6 t-dizel Cirvi ar Rav4 2 litru benzinu salidzinājam pirms pirkšanas ...

WALA 15.07.2021 12:34

Atmosferiskais protams, ja jau brauc opīša režīma un slēdzas līdz 2500 apgriezieniem - var dzīvot, lielākus apgriezienus taisīt nav jegas, kaut kā baigi neierasti Hondai ;)

WALA 15.07.2021 10:41

Intersanta lieta "ar tiem bedu nezinatajiem" ... būtu jau gan bijis tikai godigi pateikt auto vecumus, nobraukumus utml.

Man ir 2 praktiski vienādas CR-V ar manuālam kārbām, burtiski pedējais modelis kuram tadas vel deva, viena ar turbodīzeli, otra ar benzinu, pēc visiem t-dīzeļiem joprojām nevaru pierast pie tā cik benzinnieks ir švakrs uzrāvienā. Visadi citadi benzinnieks ir labāk aprikots utt. bet dīzelis man patik par vairakam reizēm labāk. Un ir ļoti daudz subjektīvu lietu kas no tā labākā aprikojuma vienkārši kaitina.

Piem.

Durvis aizslēgt ar pogu uz durvīm, atslegt ar pieskaršanos, taču atskedz tikai vadītāja durvis, aizmugures automatika vākam vairāk kaitina neka patīk (ja lietus laika, vai pie dubļainas "pakaļas", gan ir labi).

Lielais stikla jumts - absoluti stulba un nevienam sunim nevajadziga fīča. Startēšana/stopēšana ar pogu ar šķiet paliels sviests, jo izejot no mājas atslegas tāpat sanāk ka "ir zobos", un tad speciali jāmeklē kur tas nogrūst ...

Ir dekorativie aluminija sliekšņi , ja neskaita ka drusku līdz pret apdauzīšanu ar almeņiem no gruntenes, tad visadi citadi ir kapitals smilsu un sniega uzkrajējs, tapat ari visi tie plastmasa uzliku štrunti , ka mazgā auto tā 'smilšu jūra' ... pat no jumta spoilera ...

Un melna krasa tam black editionam ar nekur neder, tik atri noput un izskatas pretigi ... tadas nu tās izjūtas ir man ...

WALA 13.07.2021 22:55

Principā pirmais noteikums ir saprast kas ir op. lizings pretstatā finansu līzingam.

Oplīze vienmēr mazliet jedzīgāka ir uzņēmējam, bet nu reizēm arī privātajam der.

Otrs butisks jautajums ir kas tas par auto, un vai līzes beigās būs izdevigi nomest līzētājam "pie vartiem", vai tomer būs jēga izpirkt/pārdot pašam.

Un trešais protams ir paša finanses, kaut vai no aspekta cik var pavilkt, kaut gan ja knapi var pavilkt parasto līzingu, tad jautajums vai nav labas citas alternativas, kā ilgtermiņa mazlietota auto noma vai tamlidzīgi, jo ir jau ari tādi kantori mums, kas šādu pakalpojumu piedāvā.

WALA 13.07.2021 10:22

Nelaime ir tā ka 2ritenu "šļūcēji" ir iedomājušies ka ir kada īpaša kasta, jo divritenu verķis ir tāds pats tr-ta līdzeklis ka auto, un neviens viņiem nav atcelis tos pašus noteikumus attiecība uz sab. transportu, kuri attiecas uz citiem satiksmes dalībniekiem.

Braukājot pa Rīgu esmu sastapis tikai vienu meiču ar velo, kura labi parzin noteikumus - aizradija, man kad es par VEF tiltu viņu "nevieta" palaidu apbraukt šķērsli, kaut tehniski prieksroka bija man ;)

WALA 11.07.2021 9:55

A tev degviela tai auto vispār ir ielieta ???

Moš dēgvielas līmeņa rādītajs rada muļķības.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti