Labs par tām "pakaļas konvulsijām"
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labs par tām "pakaļas konvulsijām"
Hmm, man ir tikai viena iebilde - bānis patiesībā ir diezgan liela "svētība", tas nozīmē ka ir auto kuri brauc lielus gabalus, un ir ar lielu nobraukumu, bet ar labi saglabājušos dzinēju/transmisiju. Skaidrs ka ja vācu vāģis to vien darījis kā uz 200+ vilcis pa bāni, tam arī būs problēmas, ja saimnieks ir nevīža, jo pie tādiem atvilciniem, var gadīties, ka DPFs nekad nav ticis līdz kārtīgam "izdedzināšanas režīmam" un cerams ka eļļu kāds ar ir jēdzis mainīt laicīgāk nekā dīlers rekomendē , taču DPF u.c. atgāzu "normlizēšanas" sistēmām vairāk ziepju taisa tie kas brauc izcili lēni un praktiski nekad virs 2000 apg/min. neuzceļ - tiem tie DPFi taisa ziepes krietni ātrāk, it īpaši sākumā kad DPF pirmoreiz parādijās, vēlākiem auto jau "negatīvā pieredze" pielaboja sākotnējās programmātiskās aplamības un aplamos cilvēku ieradumus ar ņēma vērā.
Toyota dīzeļu "pirmatnējo" DPFu izdedzināšana vien bija ko vērta reizēm pat ziņās uz autobāņa pamanījās nokļūt - jo biezu miglu veidoja, un lašaras vācieši nezinot ko darīt reizēm bija nometuši malā tos auto domājot ka deg ...
Nu jau gan mazliet aplami - guļstūre netiek uzskatīta par drosu, un vai tik pat nebija aizliegta klasiskaja riteņbraukšana, tiesa tagad ir situācija kad riteņbraucēji rokas liek tai pašā aerodinamiskajs pozicija, vispar neko neturot ...
Un vēl skats no Krievijas braucēju skatu punkta ( sarežģījumi uz robežas un neveiksmes sacīkstēs):
Vēl šāds tāds skats no malas ar FIA IDC drifta pasākumu krievu valodā:
Un viens kārtīgs transporta verķis,
var pat nelielas konteinera izmēra "pirts mājiņas" piegādāt:
Gaidam jaunu filmas "Fantomass" ekranizējumu "jaunās skaņās"
Vēl tiem kas mazliet fano par Driftu LV un varbūt pat mūsu puišiem HGK:
Es palaidu, garām ,jeb te tiešām neviens neko par FIA IDC neko nav rakstījuši:
Džeimss Dīns pret Kristapu Blušu un Nikolasu Bertānu ļoti sīvā cīņā ...
P.S. citādāk jau tas "ar dirsu pa dīvānu" LV ricing team/scream drusku ir apnicis ...
Errr, atkal "kretīns" ar saviem "piedāvājumiem":
realdocuments
daudzās tēmās iekakājis.
Nu tak plāno ar stopiem, arī Lietuvā teiksim Trakai var paķert utt. Es gan ar izvēlos vilkt lielākus gabalus parasti ...
Mans galapunkts bez stopiem kādus ~ 10 gadus atpakaļ bija piemēram šis:
Vai ta tev searchu atņēmuši ... piem.
Un ja GB izmaksāsi vīnu, moš viņš plašākam lokam ko sacerēs no saviem iespaidiem ;)
Intersanti, man gan nav tādas (negatīvas) pieredzes ar poļiem, bet nu man tās "attiecības" bijušas tikai ar auto fanātiem utml.
Tas aerodinamiskais štrunts sver, attiecīgi, vai no tā ir ieguvums ikdienas braukšanai - baigi apšaubāmi. Visādi citādi guļošie veļi jau ir stipri aerodinamiskāki pēc definīcijas.
Žiroskopiskais efekts jau būs no paša ratiem, tik kamēr iesāk ...
Normāli cilvēki - normāli dzīvo, nesipj sev un citiem prātu, un Polija ir ļoti skaista zeme, ja vien "lupatas" acis neaizmiglo.
Nu vēl viena lieta kas tev ātrumu ierobezo ir ari mazie salieķa rati, pārejot uz lielaku diametru vel drusku vieglak bus lielaku atrumu sasniegt. Vēl manuprat , ja tu aizmugures ratus neiekabinatu perpendikulāri zemei, bet teiksim kaut kur starp 45 un 90 (tipa slīpi uz aizmuguri) , tas verķis gan stabilaks kļūtu, gan arī mazāk izjustu to ratu piestūrējošo efektu, vienigi izturību gan prasīs lielāku ... lait gan izskatas ka metāls turēs ...
ak nu jā tas sačakarēs atstatumu no zemes ..
Pievarēt šo problēmu nav tik liela problēma, tikai cena un jēga kļūst apšaubāma. To pašu Porsche 911 var ar aftermarket pro piekari krietni uzlabot noteiktiem mērķiem, bet vai tas tādēļ kļus labāk izmantojams ikdienā - no personīgā pieredzes škiet ka ne, bet trasei - tur gan tas ko "ārsts parakstījis".
Nav tik traki, reiz pat savā 3 auto kompānijā kārtīgi tika vilkts (es astē ar AWD pseidodzipu, ne savējo), un bāņi tikai drusku Lietuvā trāpījas - bet nu tā velkot bariņā stipri jādomā līdzi ko dari, mūsu 3 auto bariņam vienā LT posmā pieslējās Mitsu Pajero no LV, ielīda starp mani un priekšā esošiem 2 kolēģiem, pirms viena radara, tie priekšējie ar vieglām sportiskām kupejām ātri nolika pa bremžiem, kamēr pieļauju ka Mitsu no pārsteiguma "kafija izlija" , jo pēc radara šams no mūsu kompānijas izkrita un tālāk vilkās ar +/- atļautajiem ...
Tiesa mans ātrums variēja ļoti smagi, lai tiem 2 turētu puslīdz līdz, un lai es brīžiem "neizskatītos" pēc pašnāvnieka ...
Ciest var mazāk arī tie kam vairāk visādu metāla stingrībai paredzētu liekumu, vai stiprības ribu iestrādāts, tiesa tas ir koks ar diviem gaiem, ja krīt kaut kas jau tik liels, ka tāpat iebuktē, tad ir sūdīgāk taisnot ... bet vismazāk laikam cieš drēbes jumti ...
Zinama taisniba tev ir, ne visai veiksmigi izteicos.
elektronikai tev ticamak ka nebus ne vainas.
Ticamakais scenarijs,ka vaina meklejama pie augstspiediena sūkņa, vai sprauslām, bet gan jau serviss tiks skaidrībā, jo but var ļoti daudz kas ari no nedargiem.un nekaitigiem sikumiem.
Tik jamak to visu disgnosticet (nu lai tevi pa lielam neapčakaretu, ar tip mainam so, tad mainam vel to utt.).
Problēma ir faktā ka neviens mūsu "asprātis" nav gatavs pateikt kurš tests tad ir TAS pareizais antivielu tests ... un vai no tā vispār ir kāda jēga ... jo ja izrādīsies ka antivielu testiem vispar nav jēgas, tad var sanākt, ka arī vakcīnai beigās jēga ir 0 ...
Ka pliks ta pliks, man pietiek un manuprāt tas ir svarīgākais, nu labi moš es būtu ar mieru but vēl plikaks ja dzīvotu lielakos pāķos un nestradatu Rīgā, bet nu manas sievietes pāķus necieš diemžēl ...
Sorry par netēmu !
Man tās ir bijušas drusku vairak par vienu un ir drusku darīšana ar šosejas sporta tačkām bijusi ;)
Ļoti intersanta piekare bija Toyota Celica - Superstrut, tā prestata makfersonam ar abiem stūrējamiem riteņiem zīmē precīzi vienadas trajektorijas (riņķa linijas). Savukart savai FR-V es pat spēju sajust, kā Makfersons klasiskais ar vienu ratu reizēm šļūc sāniski ... jo rati nekad nezīmē vienadus rādiusus ...
He prikolīga statistika no USA par petrolejas degvielas izmantošanu:
www.eia.gov/dnav/pet/pet_cons_821ker_dcu_nus_a.htm
Aviācijas degviela (bez militāristiem - tie iet vēl ar atsevišku speceni un uzskaiti):
www.eia.gov/todayinenergy/detail.php?id=44996
FYI par aviācijas degvielu:
en.wikipedia.org/wiki/Jet_fuel
Un skatoties uz šo laikam var saparast kāpēc ASV spiež uz vieglo auto īpašnieku jūtām (par EV):
www.eia.gov/energyexplained/gasoline/use-of-gasoline.php