iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 26.06.2021 17:51

Exactly, gribi saprast kas ir reāls mēsls , ja zini daudz auto un modeļu, palūri Ss.lv, un ja tur vairs nav atrodams pat 1 gab. no konkretā modeļa - auto ir bijis ļoti konkrēts sūc uz kociņa, un visi kas bija ir 'iestūrējuši šrotā' ...

Protams tas loģiski nav attiecinams uz auto kas videjam latvietim nav normali aizsniedzams ..

WALA 26.06.2021 16:09

Ir pāris amerikāņi ar tizlu novietojumu, un man īsti nepatik arī manas Hondas FR-V 2,2 dīzeļa konstrukcija - auto purns dēl konkretā dizeļa ļoti smags, daudz cieš piekare, lai ari stūres reikai pašai pagaidām itka nekas.

Vēl diezgan paliels sūc bija vienu gadu UK ražotu Carina E, bračkam vispar nojuka tā ka palika bez stūres vienā brīdī, un tādu tad nolika pie sētas, kaut varēja taisīt ja gribēja ...

WALA 26.06.2021 16:00

Čalis nav mehs, bet vājstrāvu montieris, bet nekas taja auto tāds nav ja vien elektrība nešķiet "tumša lieta kas gaiši spīd".

WALA 26.06.2021 15:53

Nepārspīlē, ieks LV ir kas restaurē pat amortizatorus, un tam tehniski ir pat rūpnīcas vai labāki parametri, ja izdara pareizi. Darba kvalitate ir TAS jautājums, tiesa ir daži auto kuru stures reikas novietojums ir dranķīgs, un tas ietekme ilgmūžību

WALA 26.06.2021 11:12

Zini nav tik traki, tas radu gabals jauns čalis kas vispar tikai ar Audi brauc, nopirka šeit uz vietas jau otro (neRīgā) un brauc jau kadus vairakus gadus. Tiesa ja kas lūzt, pats ari neslinko pirkstu pielikt, bet nekas butisks šim nav noticis ... Pirmo 80nieku pats vispirms sasita, sataisīja un tad novākoja ...

Tam pirmajam viņa dampim gan visādas šļauciņas un trubiņas ieplaisajušas un mieru no sākuma nelika, bet nu pats ar visu tur tika galā ...

WALA 26.06.2021 10:26

Nu nevienam no tiem kas bija radiem īpasas nelaimes nebija, vienīgi pēc 10+ gadu lietošanas izlida vienam rūsa, un bija velviens kas bija smagi sists(tā ka jumts burzīts) atjaunots, un tas ar ka maita rūsēja. Vienam sajūgs bija tiktal izdilis ka minot grīdā sāka slīdēt, bet pārejais nekas tads kas būtu palicis atmiņā. Tā ka ja sūdu nenopirksi, domaju ka problēmu.nebūs ...

Bet vai es mainītu S60 uz A4 - nezinu, es laikam ne ...

WALA 26.06.2021 9:37

Cik nu radinieki ar visādiem Audi braukuši - quattro vai nē tieši papildus velkošie nekad nav bijusi problēma. Ēd saprotams tāds quattro vairāk, bet nu braukšanas stils to ietekmē krietni vairāk .

Joprojām ar tādu dīzeļuuniversali priekšpiedziņu viens braukā.

Tam universalim gan viena stulba nelaime - neblīvējas kādas durvis pa zemes ceļiem rauj iekšā putekļus pa visām spraugam, pat gar skaļruņiem, visticamak, ka vainīga aizmugures blīvgumija,

WALA 26.06.2021 0:21

Mja kaut kadus video par lielu vetru taj puse ar maniju. Stāsta ka pie mums Madonas rajona un apkartnē ar viss "pa gaisu gājis" ar būs jābrauc postijumi novertēt, daži koki utml. nogāzti ... auto gan garažā un teorētiski tikai 2 priedes var kādu kaitējumu nodarīt , ja jumtu ielauztu ...

WALA 25.06.2021 23:20

Kurā vietā ta GT norāvās ?

Nepatikami, jūtu līdz ...

WALA 25.06.2021 13:58

Jaunie "Mērnieku laiki"

WALA 24.06.2021 10:47

Neņem galvā - dzīvē viss mainās, iAuto šis tas mainas (izņemot Error ...) , bet Šīris ir stabila vērtība jau gadiem, tik vecais perdelis kaut kur bija atklanijies uz laiku, laikam naudu "akumlatoriem" krāja ...

WALA 22.06.2021 23:07

Da tak kā parasti pirms svetkiem pilns, bet uz svetkiem būs vēl krietni jāpameklē ...

WALA 22.06.2021 22:53

Problēma jau nav kaķos kā tādos, "dižie kaķu mīļi" bieži aizmirst kaķēnu jūrakolas jautājumu, vai arī uzskata ka visiem kaķiem jaturpina dzimta. Kad dzīvoju Rīgā Valdemāra ielas daudzstavenēs, tad kronis visam bija vecu krieveņu zivju galvas kas tika padotas pa taisno no 3 stāva logiem, kaķīšiem pie kāpņutelpas durvīm, un tad nu "zivtiņu lidojuma" sekas reizēm bija redzamas uz maniem istabas logiem ...

Katrs ka nu māk tā izprot " labturības" jautājumus ...

P.S. es neesmu sevišķi humans šāfas lietas, bet nu win-win situācijā negrasos dzīvniekus arī nevajadzīgi tramdīt ...

WALA 22.06.2021 20:30

AST jau uzskaita visus, tāpēc jau IMO uzspieda uz to lai AST izdalītu no Latvenergo, jo es labi atceros vienu lielu priekšnieku ZETos, kas teica ka visi tie dzirnavu aizsprosti ar ģeneratoriem ir vienas vienigas galvassāpes, tad palaiž nefrekvenci tīklā, tad mestabilu spriegumu utt . t.i pēc fakta Latvenergo visus tos alternatīvas enerģijas ražotājus ar lielu prieku sūtītu drist ... galvasāpju vairsk kā reālas jēgas, jo ražo tad kad nahren to enerģiju nevajag, un kad ir patēriņa pīķis ļoti bieži paši tie "razotāji" strebj no "kopējā katla" ...

WALA 21.06.2021 17:24

Un te vēl ir šāds joks atrodams arī ( Citēts no avota zemāk):

Arvien vairāk pasaulē ir vērojamā tendence atjaunojamo resursu izmantošanā. Viens no stabilākiem atjaunojamiem resursiem ir ģeotermālā enerģija. Latvija diemžēl nav tik apdāvināta ar šo resursu, kā piemērām Islande, Japāna, Indonēzija, ASV, Turcija, Itālija un daudzās citas pasaules valstis, tomēr arī tas, kas ir, būtu lietderīgi iemācīties izmantot it īpaši ņemot vērā, kā Latvijā ir pārāk atkarīgā no importētiem energoresursiem. Viens no efektīvākiem veidiem ģeotermālas enerģijas izmantošanā būtu to kombinēšanā ar ģeotermālo ūdeņu balneoloģisko īpašību izmantošanu.

ortus.rtu.lv/science/lv/publications/4423

WALA 21.06.2021 17:20

"Dīvaini vai ne " ...

Latvenergo uzlabo efektivitāti TEC, bet par vēja izmantošanu vēl nav pat ierunājušies:

www.db.lv/zinas/pabeigta-baltijas-valstis-lielaka-siltuma-akumulacijas-sistema-503238

Kaut kā neticu ka citi ir gudrāki par vietēju lielu enerģētikas kompāniju... tātad vai nu cer uz ES naudām vai vietējām subsīdijām ražošanai ... kas laikam būtu jāsauc "par klasiku" ...

WALA 21.06.2021 17:11

Nepatīk LA un muldoņas, var jau kaut šeit ar šo info atrast un izlasīt:

www.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/projekti/vpp/mali_latvija/visp_geol/LATVIJAS_ZEMES_DZILU_RES_1998_pdf.pdf

WALA 21.06.2021 17:02

Par to nav jābrīnas ka ir smaka kā eļļai - pirmkārt siltam motoram pilnīgi noteikti tur viss smaržos pēc "gandrīz degošas eļļas", manai FR-V ar 300+Kkm dūmu nav, bet gan eļļu pa maziem pilieniem mēdz izspļaut, gan arī smarža attiecīgā ir - tas tā kā būtu pilnīgi normāli, bet ja škiet ka ir liels spiediens - tad vienīgā lieta ko vajag izdarīt - samērīt reālo kompresiju cilindros, un tas arī parādīs vai kādā cilindrā tev virzuļi neblīvējas vai problēma tomēr ir kur citur, vai varbūt tev pat galu beigās tomēr viss ir normāli.

Ja virzuļi neblīvējas, tad viena no iespējām ir iedeguši/iepsrieduši gredzeni, kas mūsdienu auto ir ļoti viegli panākams palietojot neatbilstošu eļļu.

WALA 21.06.2021 13:07

Un te arī viens 1.9 VAG tiek pajaukts, ar ļoti aizdristu ieplūdi:

WALA 21.06.2021 12:52

Te mazliet teoŗetiskā puse par motora izdilumu, virzuļu blīvēšanu, gredzenu atstarpēm utml. un ka vajadzētu veikt cilindru spiediena testu:

Cik palūrēju uz VAG motoriem - tad dūmojošu motoru ar mazu nobraukumu pilna pakaļa, tātad iespējams ka tas VAGiem ir normāli.

Jo teiksim Japāņiem ar kuriem pašam ir bijusi darīšana - šis ir pilnīgi normāli (hondai kāds bija pārvilcis servisā eļļas vāku un tās vienā brīdī notrūka - visa motortelpa bija eļļā, kamēr to uzķēru):

WALA 21.06.2021 11:41

Moš vasaras efekts, kaut gan es kā braucu visu šo gadu mieŗigi kādās pāris minūtēs no Ulmaņgatves līdz Vācieša, tā arī joprojām tas pats ( tas par sliktākajiem scenārijiem, jo labākajos - es pirmais kur dabūnu piebramzēt ir tikai pie Slokas ielas luksafora ... )

WALA 21.06.2021 10:34

vienīgais ko tie stabiņi un plastmasa barjeras dara ir čakarē smadzenes sniega tīrītājiem u.c. ielu uzturēšanas transportam + traucē vadītājiem kaut kur likties, ja brauc kāds ar "ziliem/sarkaniem bākuguņiem + skaņas signāls" vairāk es nekādu jēgu tam visam neesmu pamanījis, jo nu ātrumu absolūti man nesamazina, pat bieži vien tagad var ātrāk vietas izbraukt, jo neaizsedz skatu citi tr-ta līdzekļi, bet es neteikšu ka tas ir labāk un ērtāk, manam maršrutam - jā, bet tikko kā jābruac kādos citos virzienos, tā tas diezgan sūkā...

WALA 21.06.2021 9:38

ezis71 rakstīja: Vakar uz darbu braucu šeit goo.gl/maps/LJajbH21TZsSjWyd8

Vsjo,tur ir auza,krustojumā uz Altovas ielas bija trīs joslas tagad divas,Rīgas "gudrīši" uztaisījuši saliņu no plastmasas stabiņiem.Tagad pēc darba tur noteikti būs MEGA korķis jo nogriezties uz Ojāra Vāciešu ielu varēs tikai no vienas joslas.Nevaru pat iedomāties kā to darīs sabiedriskais autobuss garmoška,agrāk viņš iebrauca otrajā joslā un veica labo pagriezienu,tagad viņam šī iespēja ir liegta.

Un vel viens krustojums,nav tik svarīgs bet arī auza,nogriešanā no Kantora ielas Spirgus ielā.

goo.gl/maps/m5QSxFTuR9vrCUAU8

Kā redzams bildē,smuki,lēzeni var nogriezties Spirgus ielā,tagad žopa,gandrīz puse krustojuma ir ar plastmasas stabiņiem,iegriešanās notiek asi,90 grādi.Kam tas viss vajadzīgs,mans šito nevar sagremot,kāpēc visu ir jāsarežģī.

Rīt braucot uz darbu uztaisīšu bildes tad iemetīšu šeit.Vispār to varētu Māris izdarīt bet čalim tikai jūrmala un rasha dtp pratā.

Ir jūtams ka stabiņu līgums palicis pusratā, tipa laikam būs par Rīgas centru izsvilpuši tos muļķus ar stabiņiem, tagad "klusām" pa nomalēm stutē ... lai izlietotu "pāri palikušos" stabiņus ...

Vēl stulbāku pielietojumu tam visam ir grūti izdomāt... tādēl aŗi tāds man vērtējums tam visam ...

WALA 20.06.2021 22:34

PCV jau rūpējas par to lai nav lieka spiediena tur kur tam nevajag būt, tas pats par sevi dūmus nerada, tās nozimē ka tev vēl ir citas problēmas, un ja tev jamue nāk intensivi tad man gribetos teikt ja kaut kas nav labi ar virzuļu gredzeniem vai EGR varstu un vēl kaut jadiem blīvslegiem, bet nu es neesmu TDI lietojis, būs gruti uzreiz pateikt kas "pūš" kaut ko garām ...

Tad jāpēt netā kāda ir ta motora konstrukcija un kur var šāds feils iestaties, tam drosi vien palīdzetu motora kods ...

WALA 20.06.2021 22:21

viena no nelaimēm, ja vien tavs ir aprīkots ar tādu, ir PCV (positive crankcase ventilation) vārsts, attiecigi motoram ir palielinats spiediens zem virzuļiem/karterī

Lasītākie raksti

Jaunie raksti