Saules enerģija un auto no mazliet cita skatu punkta:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Saules enerģija un auto no mazliet cita skatu punkta:
Piekrītu, tas vairāk tāds kā novērojums tam - cik "ļoti kāds ir (ne)padomājis" par to lai vismaz kaut kas būtu kā pie cilvēkiem ...
Mjā dundukus tik palaist pie teikšanas, ieinstalēs aitām un govīm izplūdes mēraparatūru "pie vienām sapēm" ...
Man kaut kā nu tā kopsummā interesē, cik dadz plastikāta utml. atkritumu viens tāds "ūber-zaļais" hipsters saražo ...
Un pēc tam sāks brīnīties - kā tad tā pilsētas paliek arvien tukšākas ... tāpat jau pilsētās savus auto likt nav kur, tā ka auto izvēlas tiem kam to reāli arī vajag.
Ārprāc, ārprāc nu kā tā var šitā jau visu "jauno zaļo biznesu" sačakarēsi saknē ...
P.S. Man arī 320Kkm Honda Fr-V, un dīzeļu skatē pat neviena dūma no tā viņu atgāzu ventilatora jau kuro gadu, braucu ar jebkuru no 3 DUS DD Virši, Neste vai Statoil ... pat īpaši neskatos ar kuru no minētajiem es braucu uz skati ...
Un vēl vien lieta - šādam servisam NTP neviens uzmanību nepievērš, bet sačakarējoties (vai to speciāli šacākarējot) šim servisam - kā minimums visas drošas komunikācijas varianti un autentifikācija var aiziet pa pieskari:
www.bailiwickexpress.com/jsy/news/malfunctioning-clock-sparked-jt-outage/#.YMhny_LivmE
NU un lielākais "sūds" uz kociņa ir tas ka ja "zaļais sūds" tiek nolobēts pietiekami augstā līmenī, tad cilvēki tiek ignorēti principā:
Skaidrs ka video parāda tikai pretiniekus, tomēr ja kaut vienam traucē (piemēram ja savvaļas putni un dzīvnieki notinas), tad viennozīmigi arī cilvēkiem tas par labu nenāk ...
Un ekonomiskā puse - arī ļoti apšaubāma !!!
Domāju ka problēma ir faktā, ka jebkuras elektrostacijas būve aizņem laiku, vējš un saule, tajā ziņā laikam ir ātri aizsniedzama ~ 1 gada laikā pieņemot ka zeme kur to "nomest" ir pieejama, kaut gan vējam ir padaudz pretinieku, un ja tev tiem vēja sūdiem jādzīvo blakus - es tos cilvēkus arī saprotu ...
Vēl pagaidām jā, jo man bija kaut kādas ~6000+ kWh pārmaksātas, un es teicu - man pofig, lai paliek nevajag atmaksāt ...
Var jau zīmēt visu ko ienāk prātā un visur kur ienāk prātā, tik pastaigājot pat pa jauno māju rajoniem ir smieklīgi skatīties, kā cilvēkiem uz balkona stāv 2riteņi ... nav šeit normālas un pārdomātas infrastruktūras ... un paveicas ja darba devējam ir kādas labas domas šajā virzienā, bet visādi citādi - man izskatās ka kaut kāda saturīga plāna joprojām NAV !
Nu ko pie mums ar jau sācies :
Es jau ar saņēmu paziņojumu par jaunu izlīdzināto tarifu ( tas nekas ka par elektrību pēdējos 2 gadus maksāju apaļu 0, jo vienā gadā kapitāli pārmaksāju ...)
A ne sorry - uzraku, CLoudflare ir lielākais pēc klientu bāzes/skaita, tad AWS un tad Akamai, bet Akamai ir vislielākais enterprise klientu skaits, tā kā aizliecas Akamai, un pus pasaules ir problēmas ar piekļuvi resursiem kā updeiti, supports utml.
Jo vairāk savienoti ir visa pasaules elektrotīkli, jo lielākas ziepes un plašākā teritorijā ir iespējamas, kamēr vien Cloudflare, Akamai utml. nesāks celt savas elektrostacijas - ziepju iespējas tikai aug augumā ...
Apple, Microsoft, Google un Amazon var pat palikt nepamanīti ja problēmas būs ar Cloudflare un līdzīgiem:
P.S. un Akamai man šķiet bija par pakāpi pat lielāks ...
Muļķīgi, taču lielākā daļa mirst pavisam īsu brīdi pēc pēdējās elpas ievilkšanas ...
Tātad elpot gaisu ir kaitīgi ... savukārt tie daži kas pēdējā piegājienā slīkstot gaisa vietā ieelpojuši ūdeni - nu tiem acīmredzami ir "alerģija pret ūdeni" ...
Tomēr ir "vecais labais"aspekts kas var smagi nobremzēt visu "jauno datorizēto" - pašbraucošas mizukastes bez piekļuves tīklam un datu mākonim + skaitļošanas jaudām ir tas pats kas "ērglis ar apgrieztiem spārniem":
www.theregister.com/2021/06/11/ireland_data_cnetre_electricity/
Varbūt ka ir tomēr cerība EV kļūt par masu produktu:
No viena no svarīgas li-ion bateriju detaļas izgudrotājiem:
www.theregister.com/2021/06/14/rachid_yazami_the_future_of_ev_batteries/
Tev nav gadījies ar jebkuras paaudzes Honda Type R vai Ford Focus ST pabraukt ??? Jo tiem bija tehniski pārākas piekares ar FWD.
Šis konkrētais ir RWD 500Zs - nevajadzētu būt slikti, katrā gadījumā 200 Zs Subaru BRZ/Toyota GT86 un ziemā pa sniegu man tīri labi patika, un gribējās vairāk zirgu ...
Man domāt ka ikdienai tas 500 Zs būs baigais overkill, un sāks nogudrināt ... bet kāpēc gan ne ja kādam patīk ...
Ko veči var runāt par kaut kādiem vidējiem "mēsliem", labāk paņemt šitādu 500Zs versiju un visas brīvdienas pavadīt prom no foruma:
NU man gan ir aizdoma ka tavs info nav pareizs - dīzelis ir ļoti pat likvīda prece, tikai ir tauta kas bez ierunām tic visādām muļķībām, un nepērk kaut ko tāpēc ka kāds kaut ko sastāstīja.
Bet par remontu un kaut kā savešanu kārtībā, ir dažas lietas kas uz auto tiek noteiktas ar likumu, un vien daļa no tām ir aplamas pēc savas būtības, jo atsevisķām daļām izmešu sastāvu tās uzlabo tikai kamēr detaļa pavisam jauna, un ļoti bieži kad tā ir kaut kur pa vidu kalpošanas laikam - no tās labuma nav, vai ir pat sūdīgāk nekā ja nebūtu vispār šīs detaļas. Viens tāds sūds kuram uz auto nevajadzēja nekad nonākt ir EGR vārsts.
Viss kārtībā ar tavu dzīves redzējumu, taču tas nenozīmē ka citi ir idioti. Diemžēl serviss un sniegtais pakalpojums gan tāds no kura būtu jāturas pa gabalu !
Cits aspekts tajā visā ir tāds, ka šī mašīna nonāks lūžņos pietiekmai ātri, un tie pāris gadi bez DPFa nenodarīs lielāku kaitējumu kā dažu vecu traktoru ekspluatācija LV laukos, taču cilvēks paralēli būs šo un to apguvis par auto uzbūvi + dzīvi kopumā.
P.S. un to huiņu par to ka pāris sūdaini dīzeļi lielpilsētās izdzīvotājiem šausmīgi gandē dzīvi , man var nedzīt, ja kāds piem. Rīgā jēgtu kaut ar smilšu problēmu cīnīties pienācīgi, tad varētu meklēt risināumu visām citām problēmām :
FYI:
www.health.state.mn.us/communities/environment/hazardous/topics/silica.html#low
Mans viedoklis ir tāds, ka par vienkāršu idiotu trakāks ir tikai idiots ar inciatīvu ...
Paskaidrot to var apmēram tā - ja tev jāatbild tikai par sevi pašu un varbūt vēl savu ģimeni - tā ir viena situācija, ja tu izvēlies nevakcinēties, taču ja tev jāpieņem lēmums par to vai vakcinēt tūkstosus armijā, IEM utml. vai virs miljona iedzīvotaju, tad tas jautajums jau uzskatās stipri savādāk ... jo riski pavisam citi!
Un ja cilvēkam šī "matemātiskā" sadaļa nepielec, tad tādu no pilitikas ir jātur pa lielu gabalu, nu tā ka vēlams aiz valsts robežām ...
Šādu socialo mēdītaju patērētāji ir pilnība pelnījuši tādu lohu pat par prezidentu, par laimi viņs gan nevar kvalificeties šādam amatam.
Man savukārt šķiet intersanti, ka kāds kuram nakuj šis neinteresē, to atvēra, tad noteikti kaut ko "mēs idioti" te sarakstijām izlasīja un izdomāja padalities ar to ka pāris "idioti" ir ieguvuši viņa nedalītu uzmanību ...
Intersanti ko tas pasaka par pašu komentētāju ...
Nu tu tiešām nesaproti vai tikai izliecies, ka CSN ir paredzets ka tur ir gan UN tatad lietot abus reize gan ari paredzēts VAI, tatad arī lietot katru atsevišķi ... nebiju domājis ka valoda var būt tāda problēma. Un nē nevis CSN ir interpretējams dažādi, bet tas ir vienmēr jāinterprete sev par labu, ja tajos kaut kas specifiski nav aizliegts, vai netiek noteikta priekšroka kādam citam - viss, nav nekāda pamata sevi ierobežot, jā arī sevi aizstāvot. Tāpēc arī RSat. ja vien CP vai nevainigi vainīgais "biedrs vadītājs parastais" ieraksta kaut ko muļķīgu paskaidrojošā daļā, tā momentā viss tiks pavērsts par labu Rīgas satiksmei. Un arī autobusu/troļu utml. vaditāji ir (nu labi vismaz bija, jo reiz vienu kaut kadu lekciju no šamiem noklausījos) ar ļoti labām zināšanam par to no kādas atbildības var viegli atkratīties ...
Šis un tas par WW2 kara noslēpumiem, Enigma, Kolosus, datoru vēsturi, kriptogrāfiju, un telekomunikāciju noklausīšanos (iekš GCHQ) :