Te BTW - ko saka Lucky Thirteen par Tesla "kvalitāti" (no ~ 2:20) :
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Te BTW - ko saka Lucky Thirteen par Tesla "kvalitāti" (no ~ 2:20) :
Tur ir drusku nianses - tas "grēko" īsti neatbilst patiesībai, jo tehniski kombains ar visu nenoņemtu ( hmm, laikam 5 metru, bet ka tagad nesameloju) hederi, tehniski drīkst pārvietoties pa lauku ceļiem. Precīzi gan diemžēl neatceros nianses, bet ir tas reiz darīts ...
Un mūsdienu lielie kombaini ar 10+ metru hederiem, pat ar hederi uz piekabes ir tik plats, ka pat uz relatīvi platā manas lauku hatas ceļa man bija jāvelk pa nomales zālīti un šim tas pats.
Pie mums arī pavasaris,daudz auto un lauku darbi iet pilnā sparā - ko dara profesionāls vadītājs redzot lauksaimniecības tehniku un krustojumu - neapdzen šādā vietā (no ~2:25 līdz 3:00, tiem kam pārējais neinteresē)
Ā un pats labākais - Brīvības ielas škērsojums izskatās ka mainīts netiks - un tas uz Zemgala gatvē vienmēr bijis "korķa punkts".
Būtu labāk asfaltu visās saistītajās ielās un pārvados salabojuši - būtu 10x lielāka jēga ...
Vizualizācija G. Zemgala un Ieriķu ielas pārbūvei (pārvadam) un saistītajiem darbiem (Austrumu maģistrāles būvniecība)
Un kā kārtējo reizi var redzēt ka veloinfrastruktūra ir kā "aftersought" - ja vispār ko darīs, tad tikai tad kad jau darbus būs pabeiguši, un tad UPS, jāpiekrāso velojosla ...
P.S. par tām velojoslām es par teiksim Ieriķu, Dzelzavas ielas utml. "zīmejumiem uz ielām"
P.P.S. Deglava ielas pārvada nobrauktuve ar spārda ... ka tik vairāk luksaforu iebāzt ... būs tas viss nebraucamāks kā iepriekš !
Ak tad nociesties joprojām nevari ...
Negrasos atvainoties par to ka man dzīve nogriežas ap "uupis" riteņbraukšanas problemātiku ;)
Nu bāzē tiek ņemts pavisam prasts kravas buss, kurš patiesībā uzņēmumiem ir ja tā varēt teikt "mega lēts", pārbūvēts, dīzeļmotoru gan jau ka nav grūti nopārdot un ir "platforma ar diezgan iespaidīgu pievienotu vērtību". Vai tā ir izdevīga gala lietotājam/klientam - tas gan ir cits jautājums, bet reizēm pirmajiem klientiem kas parakstās uz "testiem" ir savas priekšrocības ...
Mans vienaudzis kosmosā, arī joprojām dzīvs
www.theregister.com/2021/05/11/voyager_1_interstellar_medium/?td=keepreading-top
Lai labi ripo!
Latviešu BEV mikriņi:
Porsche + VW un kā piečakarēt akciju "šortus":
Eļļas noplūdes caur blīvslēgiem nav nekas briesmīgs - BET - ir jāsparot kurš mainīs tos blīvslēgus un par kādām naudām tas būs.
Jo mūsdienās ir daudz tizli būvētu (precīzāk tizli "dizainētu", aizmirstot ka tos kādam būs jāapkalpo) auto, kur atsevišķu blīvju nomaiņa praktiski nav izdarāma bez motora izņemšanas un darba stundās tur saskrien konkrēts kosmoss, tādēl nereti iekš USA 10 gadīgu mersi sūta "uz šrotu" ( nu labi pārdod izsolēs ar šo defektu) , jo nobeidzies 1-5 Eur vērts blīvslēgs, kuram var piekļūt tikai noņemot visu ieplūdi, kuru motortelpā praktiski nevar izņemt, un motors ir "jāceļ ārā" ( pa apakšu gan). Un tā MB (5 litru kaut kāds viens dzinējs) blīvslēga nomaiņa tīri dēļ darba maksāja šķiet kaut kur ap 2000 USD vismaz. Bet tad atkal ir kadri kuri tam 5 litru mersim veic tūningu mainot ieplūdes daļas utml - un tie kadriem tāds mersis ar šādu problēmu ir kā dieva dāvana - "lēts sākums", jo motoru tāpat cels ārā un jauks ...
Valsts ekonomikai vajadzigs vairak naudas, atrāk brauksi, auto vairak "rīs", un ja reiz satiksmes drošību tas neietekmē vai ietekme nebutiski, tad kapēc neļaut tautai izskrieties.
Es jau izmantoju Tīnuži , Koknese ... un atkal tieši rada priekšā dzinu kravinieku + vieglo ... ar aptuveni 110 pēc speedo.
Kens Bloks, rallija skola, 2x Subaru un ... vietas kur kādreiz vazājos (pilsētele no kuras redzami "Twin Peaks" filmā rādītie kadri) :
P.S. soory ka atkal ar kaut ko "savu" iebāzos ...
"Ekoloģija", humurs un autosports kopā ar Nitišu:
Es neesmu baigi tajā konkrēti pats jaucies, bet škiet ka nebūs gluži taisnība - EGRa gadījumā tas mēdz kapitāli aizdrist ieplūdi visiem tiešās iesmidzes motoriem (pofig dīz. vai benz.), un vadība taču ar'šitādiem mēsliem kaut kā pamanās tikt galā un pat check engine neuzrādīt, līdz izrādas ka liela daļa tos savus motorus vispār nobeidz nahren ...
Domāju ka var pilnu youtube ar aizdristiem ieplūdes kolektoriem utml. sameklēt ...
He, he, baigā jēga mums te iespringt par CO2 utml. problēmam, kad lielvalsts kurā praktiksi visu ražo - mūs pārspļauj vienos vārtos, škiet mēs ne tikai ar 2 taktu dzinējiem varētu braukt un tas būtu šķaudiens pret Ķīnu:
www.db.lv/zinas/lauksaimnieciba-parmainu-prieksvakara-502175
P.S. faktiski pātraucat pirkt tos lētos Ķīnas mēslus un izdarīsit daudz laba ekoloģijai ;)
Nu gan feciic, visas tās nodevas ekoloģijai, ļoti bieži kaut ko mazina vienā vietā, bet citā palielina. Un motoru sportā vispār bieži ko izmet no orģinalas konstrukcijas. Bija pat laiki kad piem maināmas sadales fazes bija aizliegtas utt. tiem kam bija bij jālikvidē sistēma. Savulaik vienu vanos Baltijas čempim bija jāizvāc.
Nu viens konkrēts gadijums ar vecmammas māsas civilvīru ex-leģionāru, strādāja uz traktora kolchozā, dzina kandžu un lēja kāpurķēžu traktoram radiatorā, lai pa ziemu nav jāpišas, kopā ar citas vecmmas māsas vīru - mehāniķi- visu metināja laboja utt. tiem krievu lūžņiem, līdz ar ko ierindā bija stipri vairāk kā jebkurš cits tajā pat diezgan lepnajā kolhozā un arī padarīja stipri vairāk kā daudzi citi, brauca ar Volgu utt.
Nebija tur rindas, burtiski 2-3 auto pirms manis, bet pēc tam kad kādi 10+ auto jau bija sakrājušies pēc tiem "pirmajiem aiz barjeras" atnāca TUV/apsardzes darbinieks, un vienam palīdzēja tikt iekšā (iespējams gļuks, numur moš neatpazina), bet otru palūdza lai visi šamo apbrauc pa otriem vārtiem un aizsūtīja atpakaļ pie kasēm.
Maz gan ticams ka noveicās ( ja nu vienīgi numura zīme galīgi nav atpazīstama ne automātiski ne manuāli - tip kā gadījumā ja "noslēpjas aiz kravinieka/busa), reizēm šamiem tā apstrāde "kaut kur" iesprūst. Tiesa sodam ir jāpienāk kaut kādā jēdzīgā termiņā, un ja nepienāk, tad pat ja atsūta stipri vēlāk, tad juridiski var pasūtīt drist ar visu viņu cedeli, BET nereti stipri lētāk ir neiet to tiesas ceļu !
Ja neskaita lohus kas bija nosprostojuši abas barjeras, jo spriežot pēc visa nebija sapratuši un piebraukuši pat nesamaksājuši, tad sistēma bija ļoti OK, un ja gribēji varēji darit visu "manuāli un klātienē pie kases".
P.S. arī uz Jūrmalu braukt un maksat pie automāta ir mazliet pain in the ass pretstata maksāt ar aplikāciju.
Nez man jau šķiet ka es to izmantoju pirms ~2.ned
Piekrītu, vieniga nelaime gan, ka socialisma un komunisma ari tos kuriem nekad nekas nepielipa, bet ar izcilu darbu labi dzīvoja, tapat pieskaitīja pie tiem kas "kakā citiem uz galvas".
Piebildīšu, ka tas nav unikāli socialistiem, komunistiem utml.
Ir diezgan maz tādu cilveku , kuri tiecas kaut ko sasniegt un nevēlas braukt ar jaunako Porsche vai Ferrari.
Tas ka saka ir ļoti cilvēcīgi - "gribet uzkakāt kaut mazliet parējiem yz galvas" ...
Uzmanību - blondīne pie stūres, vēlams ceļā negadīties :