iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 22.02.2021 16:14

Kāpēc mazmotoru CVT (variatora) kārbas ir dranķīgas:

WALA 22.02.2021 16:11

Spēka pārnese neizmantojot zobratus

WALA 22.02.2021 14:38

Ei tu nost, pat manu absolūti stulbo komentāru kāds ir novērtējis, jūtos pagodināc.

WALA 22.02.2021 14:19

Domāju ka ir drusku par agru priecāties, bet nu dzīvosim redzēsim.

WALA 22.02.2021 14:17

Oj, jopcik velti nepieteicos uz testa braucienu, es ar šitā varu novērtēt auto.

WALA 22.02.2021 14:14

IzklausĀss ka autors nošāvis grrReizi ar tēmTauri - vajadzēja pārsaukt par 650 psihoAnnasLīzes tēmu.

P.S. 650 - nameiz - neļaussim mēs šai tēmai "novīst", šķiet ka interese tikai pieAug

WALA 22.02.2021 13:02

Man tev ik pa laikam gribas pajautāt, kāds ir tavs vecums, un attiecīgi cik daudz no reālās dzīves esi redzējis, jo pēc taviem tekstiem izskatās ka tava pirmā doma ir par resnu pie TV/datora sēdošu speķi ... kuram visticamāk tiešām ir kalni ar problēmām. Bet LV laukos daudz cilvēku kuri pēc mūsdienu standarta dzīvo ar lieko svaru, kuru problēmas parādas nu tā ap pensijas vecumu, un var arī neparādīties.

WALA 22.02.2021 12:58

Teiksim tā - zinu lauku cilvēkus ar lieko svaru un kāju un vēnu problēmām, taču nav dzirdēts par aknu problēmām. No otras puses viens gadījums bija tāds, ka bija pat labi ka ir vien gruntīga sieviete, bija daudz vieglāk ar savu vīra - kara invalīda apkopšanu ( ne karā, bet vispirms pazaudēja vienu kāju -ieveinojuma sekas, un tad laikam aŗi ar otru sākās problēmas), jā kāju problēmas klasika gan bija, bet nu jau droši ka abi zem zemes. Ja nebūtu gruntīga padomju sieviete - diezin vai būtu ar to lielo saimniecību tikusi galā.

WALA 22.02.2021 10:21

Es ar teiktu ka jautājumi tendenciozi vienveidīgi, pie kam ar visai mazu izpratni par vīriešu domāšanu. Respektīvi vienīgais secinājums ko pec tā varbūt varēs izdarit, ka virieši par savu veselību nerūpējas, jo nerūp ēšanas paradumi, un ka labprātīgi "problēmas" neatzīs ...

Tikai neviens jau neņem vērā faktu ka ari cilveks ar lieko svaru var ļoti labi justies un par šo faktu absolūti nesatraukties, un var pat gadīties, ka viņa veselībai nekas slikts no tā nerodas, jo regulāti kustas, nevis gudri pirž dīvānā.

WALA 22.02.2021 10:16

Nū ir gan pieprasījums, jo nereti mani vecie auto ir tikuši senčiem, un to lietošanas laiks ir pārspļāvis 20 gadu slieksni, pēc tam gan aizgaja tirgonim kas tos kojotus visai ticami ka yz Āfriku aizfurņīja.

WALA 22.02.2021 10:10

Bet ja godīgi es Rīgā nesaprotu to Brīvības ielas veloceļu - kretīniski daudz krustojumu izbrauktuvju utt. - bet kas traucēja izmantot šo vietu gar dzelzceļu - vienīgie krustojumi ir pārbauktuvju vietās - pārsvarā visādi divkājaini neiznu kur eju un kāpēc - nejēgas arī labi saskatāmi :

www.google.com/maps/@56.9930471,24.2389201,3a,75y,232.33h,81.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbNQ18p8Sr-huQ_VbLNLbkg!2e0!7i13312!8i6656

www.google.com/maps/@56.9903158,24.228838,3a,75y,57.79h,81.22t/data=!3m7!1e1!3m5!1s3NBahveZ8TPpVBlLKdctIg!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D3NBahveZ8TPpVBlLKdctIg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D22.503082%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656

www.google.com/maps/@56.9806835,24.1742192,3a,75y,222.11h,83.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSlzgo8QYcrmS0FEYgww5Zw!2e0!7i13312!8i6656

Tad Deglava ielā ir vieta izbūvēt velosceļus neko neatņemot gājiejiem vai citam transportam, tas pats ar Dzelzavas vai Ieriķu ielām - tur ačimredzot ir bijušas plānotas lielāka izmēra satiksmes artērijas LPSR laikos. Taču nē vajag sipt visiem prātu tur, kur dēļ senākas apbūves ir knapi vieta maģistrālajām ielām ...

WALA 22.02.2021 9:57

NU tā īsti tomēr ne, vai ne vienmēr - man patīk braukt ar velo, bet ne pa Rīgu, un tieši ar velo mani kaitina teiksim tie Barona ielas luksafori stipri vairāk, tikko esmu Pārdaugavā, jau ir forši, un mēdzu izmest kādu lieku līkumu tīri prieka pēc, paskatīteis kā cilvēki savas mājeles pamazām sakārtojuši attiecībā pret kaut kādu 1997-2000 gadu ( kad bija daudz laika apstaigāt Rīgu ar kājām un papētīt, kāda tā izskatas).

P.S. tācu objetīvi izvācot dažu labu luksaforu, kur t as nav vajadzīgs gājēju drošībai, es teiktu ka kopējo situāciju (mazinot auto korķus) tas krietni uzlabotu, arī mazāk kāds mēģinātu līst caur pagalmiem utml.

WALA 22.02.2021 9:44

Un te ir varbūtība atrast līdzīgu problēmu "jūru":

www.vwaudiforum.co.uk/forum/archive/index.php/f-113-p-35.html

P.S. man pašam uz 2.2 Dtec Hondas ir bijis ka lielā gaisa truba aiz gaisa masas senosra ir pārplīsusi uz pusēm apakšdaļā (tipa nebija redzams uzmetot aci, un aŗi kamēr nespiež grīdā - arī dzirdams nebija) - un kā kārtīgi ar dod mizā, tā jams sūca iekšā daudz un dikti, un pie apmēram 3000 apg/min. auto kās sprāgonis, ja pārlīda lēnām uz ~ 3500 apg/min. tad atkal tā kā aizgāja, ne kļūdas meta, nekā.

WALA 22.02.2021 9:39

Te tev būs mazliet general info ar video:

Un piemērs uz TDI (mazliet pastulbs, bet nu komponentes var redzēt:

Nu un mazliet plašāks par visu motoru un gaisa piesūkšanu "per se":

WALA 21.02.2021 22:50

Neraudi, arī tava smilškastē iečurāsim ;)

WALA 21.02.2021 18:26

Nu es jau kaut kad agrāk te biju uzrakstījis, ka manualim 0,9 tyrbo iekš Horvatijas īres mājas kalns knapi bija pa zobam, kad 1x trāpiju vidu staties, jo pretī nāca, tad yzsakt varēja tikai spolējot, citadi nevilka.

WALA 21.02.2021 16:23

Nu kadam jau laiks arī pilsetvidei attradīsies, bet nu mākslīga pilsētvides veidošana lielakoties sabrauc auzās, tas tapat ka celiņu veidošana, ja kāds ir ieminis dubļu taku, tad tur ir vērts veidot celiņu, tacu ja izveidosi celiņus pec tā kā uzskati ka tiem.ir smuki tur jāveido kaut kadus perpendikulus utml. cerot dubļu taku aizaudzēt ar zālīti - nu tas visticamāk nestrādās ...

WALA 21.02.2021 15:38

0,9 pa LV ir ok, kalnainākos apvidos a la Horvātija, tomer diezgan loels pain in the ass tas 0.9.

WALA 21.02.2021 13:01

bieži ir viena kopeja lieta - vakuums, vai noteikts gaisa daudzums/tā neesamiba kas čakarēs abas minētās lietas. Respektīvi es mēģinatu meklet kur tiek lieki piesūkts gaiss, jeb kur kada gaiaa caurule ir pušu/saplaisājusi.

WALA 21.02.2021 8:00

Domāju ka tur virsū nevienu nelaidīs, bet nu gaidam oficiālo atbildi.

WALA 21.02.2021 7:31

No fantāzijām top tikai maza daļa "realitātes", lielākā daļa tomer top no reālas vajadzības, kuru kāds pamana, pielieto savas inženiera prasmes un izveido un tad uzlabo to verķi.

WALA 20.02.2021 18:37

Saņemties un salabot D-tilta pievadceļu un nobrauktuvju transporta plūsmas, jo nu ilgu laiku ko esmu dislocets uz G.Zemgala, man reāli caur centru ir ātrāk neka caur D-tiltu braukt (tagad Cov19 laikos, gan vienalga kur, bet tapat caur centru ātrāk).

WALA 20.02.2021 18:33

Sākt ar to ka pārtrauc mērkaķošanos, ja ielas ir maģistrālās pēc savas būtības, tad pie pakaļas cik "svarigs dirsa" ir kaut kur politikā vai tai tuvu pielidis, iela paliek maģistrāla. Pie dzelzceļa tak neviens netaisa velo ceļu sliežu ceļa vietā ...

Ja taisa velocelus, tad tā lai tos visu cauru gadu spēj ari uzturēt.

Skaidri un gaisi pasaka ka visus vecos patkus, muižu parkus utml. nekad un ne pie kādiem apstzkļiem ne ar kada suda daudzīvokļu mājam neaizbūvēs, uz jebkuru vecu tupa "degradetu" teritoriju ko kads naudasmaiss sagribejis apbūvet biezā slānī paredzet obligātu pazemes/daudzstavu stavvietu esamību, noteikta apjoma zaļo zonu utml.

Vienreiz saņemties un tikt skaidrībā kas ar sab. transu notiek, ja reiz tauta daudz brauc ar personigo transportu, tad acimredzot sab. trans. savu lomu pilda ļoti slikti.

WALA 20.02.2021 12:42

Sacerejies, aizmuks tie tavi "indētāji", kas ne jau no.labas dzīves Rīgas guļamrajonos dzīvo, un izradīsies ka Rīgai var pilsetas statusu ņemt nost jo cilveku tikpat ka vairs nav ;)

Jo nu teiksu kā ir, man Rīgas mulķībām ir N reiz vieglāk piemēroties ka pašiem rīdziniekiem + pēc fakta es dzīvoju pa lielam kā gribu, un man sanāk lētāk kā Rīgā, ja būs jābrauc ar

velo man būs tikai vēl lētāka braukšana ...

WALA 19.02.2021 22:39

Nu tehniski Fordam nav jāņem nekas nost, tik jābut pārliecibai , ka viss ir normali aizvertā stāvoklī, un teiksim neesi divreiz vaditaja durvis vēris vaļā/ciet , un arī ar siģeni ja aizvēri, atvēri, un noraustīji vadītāja durvis neiedarbinot, jams ar šausmigi ilgi domas, kamer aizies "gulešanas režīmā"- tagad neatceros, bet škiet ka bija kaut kas no 30 min. lidz pat 2 stundām atkariba no tā ko noraustiji.

Bet ja par zemak minetajiem melniem dūmiem - tad neviens nav atcēlis auto uzturēšanu norm. stavoklī lai lads ari nebutu auto.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti