iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 16.03.2021 14:43

Tad vajadzētu būt tieši laikā, man 185 un šķita ļoti ērts un parocīgs.

WALA 16.03.2021 14:05

Pats neesmu braucis (tik izbraucis), bet viens pazīstams Tukumnieks lietoja diendienā uz darbu braukāt - viens no ļoti labiem un ilgspēlējošiem aparātiem.

Paliels gan, attiecīgi maza auguma moto braucējam nebūs parocīgs ( tiesa ir arī otrādi redzēts kolēģis ex-darbavietā 2+ metrīgs un miesās ražens/spēcīgs - ilglaicīgi uz kaut kāda šķiet Suzuki Bandit - izskatījās vienkārši smieklīgi -tipa tā kā būtu uz "skrejriteņa" uzkāpis , kamēr pārkāpa uz BMW enduras)

WALA 16.03.2021 11:21

mežā ar nevar - atbrauks kaimiņš gāzt savu mežu nost, un "kovārnis" ausīs sāks džinkstēt uz pastāvīgas bāzes ;)

P.S. patiesībā ja apkārt ir konstants troksnis, tad "perdaļoti" ar nemaz tā neizceļas un uz "ausīm nekrīt", bet vajag tikai kādu klusāku vietu - un pamanīsi jebko ...

WALA 16.03.2021 11:14

Ir pašam gadijies FR-V (2,2 dīz) ar ģimeni pilns auto Poļos vai Čehos uz bāņa - visu laiku no LV minu kur var 120 -130+ km/h, iebraucu tur iepildīt degvielu, izbraucu no uzpildes stacijas ieskrienos līdz 100, tad "viens pa priekšu " velkas, ieminu grīdā uz 130 un eju blakus joslā - un auto ieslēdzas "check engine" un es vairs knapi 100km/h varu noturēt - avarijkas un lienu uz pirmo joslu ( protas visiem kam vien var patraucējis dzīvot). Vilkos ~ 90 km/h nobraucu nākamjā tankštellē, izslēdzu dzinēju utt. risinu galvā visādus "stulbus variantus", atveru kapotu - neko sliktu neredzu, iedarbinu arī vairs nekādu "defektu" ar nejūt tik "check" joprojām deg. Nu neko braucu tālāk - sākumā mierīgi 90, 100 tad jau vēlāk 120 -130, nu tad beigās nu - velns jāpamēģina 160+ - nekas.

Tā arī tajā reizē izbraukāju visas ārzemes ar ~ 6000 km round trip pa kalniem utml., ne reizes vairs neatkārtojās ( tiesa tik strauji pēc degvielas uzpildes uzreiz vairs nemēģināju dot grīdā), un braucu ar auto joprojām, ne check deg nekā.

WALA 16.03.2021 10:44

Man viens no "vecajiem ir Yamaha TW, tiesa jamos ražo joprojām:

Un pavisam svaigs:

www.yamahamotorsports.com/dual-sport/models/tw200

WALA 16.03.2021 10:20

Interesanti pieeja salīdzinot Rav4 hibrīdu un Tesla model Y (video gan nav paša Model Y):

WALA 15.03.2021 18:42

Patiesība ir apmēram pa vidu - BET pirmkārt idiotus kas šādi liek radarus pie baltās zīmes "robežas" vajadzētu "kastrēt", lai nevairojas.

Otrkārt ja tevi "stumj" smagais, tad šai situācijai atbilstoši būtu paātrināties ātrāk, jo tikai tā ir iespējams nodrošināt "drošību uz ceļa" ko tīri teorētiski paģēr atbilstošie likumi un noteikumi, jo tikko kā tu piemini pasākumu, ka kāds netika palaists garām ... hmm, tā vairs nav ( likuma garam) "drošībai" atbilstoša rīcība, tieši tāpat kā fočēšana tiešā apdzīvotas vietas zīmes tuvumā.

Un reiz līdzgā situācijā Madonas pilsētā pret 70 zīmi (apmēram tur tagad CSDD atrodas, zīme ir drusku citur jau pārnesta) stāvēja CP ( tikko laikam bija saņēmuši savas elektroniskās sistēmas iekš auto) , es 50 vietā tieši pirms tās zīmes tiku pieķerts uz neatceros 67 km/h moš. Neko iesmēju, un saņēmu savu brīdinājumu, laikam plāns bija "par plānu", ka ar šitādu mērkaķošanos jādarbojas.

WALA 15.03.2021 12:08

Jautājums kādēļ to ieliki, lai popularizētu minēto video, jeb lai tā kā tur darīto nopeltu ???

No pieredzes varu teikt ka ne pirmie ne pēdējie, tiesa reiz bija gadijums ar Celica, pārsvarā tauta ar ālējās ziemās (pa stāvlaukumiem un angāros ar slīdošām grīdām utml.) bet vienreiz kad pa slidenu ceļu pāri gravai ar dziļu grāvi lejā vienam auto es sēdēju vienai pie stūres un auto drusku saslīdēja, jo gribēju to dabūt drusku lēnāku līdz lejai, tad gan teica ka bikses gandrīz bijis jāmazgā ...

(tas ceļš - šaurs lauku celiņš uz kura nav daudz vairāk kā vienam auto vietas)

P.S. āā un tas "grāvis" kā izrādas ir upe tikko kartē iečekoju

WALA 15.03.2021 10:07

Ir absolūti cilvēcīgi normāli censties "mazliet iereibt pastāvošai varai un likumiem", bet tā nav šīs diskusijas tēma . ;)

P.S. un absolūti nekas netraucē mūsdienās uztaisīt auto kas spēs "izpogāt" EV, jautājums, vai, ar visu to ka tas spēs to izdarīt, to būs iespējams kādam pārdot ???

WALA 15.03.2021 10:02

Tad jau ne vairāk kā saņēmēji

WALA 14.03.2021 23:00

Tā kā uz iAuto "gadskārtu" man nekas labs netrāpījās, bet tagad netīšām uzgāju, tad nu ielikšu apsveikumu, labāk vēlāk nekā nekad :

WALA 14.03.2021 20:31

Šodien izskraidīju ~400 km roundtrip, caur Daugmali, Ķegumu, gar Daugavu uz Koknesi, līdz drusku vēl aiz Cesvaines, un atpakaļ pa Tīnūžu ceļu - turp var teikt ka vispār neviena ne priekša ne aste nebij , mierīgi sava nodaba braucu , atpakal laikam kadi 6 auto vai mani apdzina vai apdzinu es. Ceļam nav vispar ne vaines, kaut vietām pa kādai bedrei var atrast, aiz Madonas uz Cesvaini tur gan tas ceļš sūdīgs ka jau agrāk tas bija. Rīgas apvedceļam stipri vairāk to bedru kā visa atlikušaja ceļā ...

WALA 13.03.2021 22:30

To nu neprasi, domaju ka vienkārši naudas, kā spaļu, tad nu kā grib tā "izrādas" .

WALA 13.03.2021 22:11

Cik dažādi vaditaji, tik dažadi viņu auto, man viens paziņa brauc ar svaigu Jaguāru ... Viens cits pazistams zāļu ražotāja pārstāvniecibā brauca ar svaigu lepnas komplektācijas benzīna Dodge Ram utt. Ja paskatīsies uz SSE Riga(tagad Rīgas ekonomikas augstkola) beidzēju auto, tur vēl visādus brīnumus var atrast.

WALA 13.03.2021 21:04

Nu šito jaukt iekšā bezjedzigi, jo OPEXā mierigi aiziet ari degviela utml. ja tāds ir mērķis ...

WALA 13.03.2021 14:23

Ja vien Jeep nav tas bez kā nevar iztikt, Chrysler ražojumiem ietu ar līkumu, jo specifiskai vajadzibai tas ir pat samērā labs auto, bet kopsummā, pat licencejot daļas no vāciešiem, Chrysler tās tāpat pamanās uzražot sūdīgas ... pat izturigāka un izcilakā automatiska 8 pakapju kārba kas orģināla ir ZF (8HP) Chrysler izpildījumā ir visvājakais agregāts tirgū ... Tiesa konkretās kārbas paši sāka ražot tikai 2013.gadā

No citas puses lērums citu (pseido amerikāņu) ka piem "korejiešu' Chevrolet lai ari varbut nav tik kaprīzi, tacu dažu konstrukciju idiotisms ir nepārspējams un attiecigi daļu nomaiņā daudz sūdigaka ka tam pašam Chrysler.

Attiecīgi noskatitam auto iesaku paņemt VIN, nočekot kads motors iekšā un kāda kārba, un palasīt forumos un uzmeklēt youtube kādas problēmas mēdz būt ar katru individualu agregatu un auto kopumā. Jo nu ar izsmietiem Chrysler/Jeep produktiem video netrūkst. Vietām protams piesienas pie štruntiem, bet vietām ļoti pat pamatoti....

WALA 12.03.2021 18:10

Un vēl izrādas ka kāds ražotājs pamanās vēl stulbingu tajā visā iepīt:

WALA 12.03.2021 17:21

Dažādiem braucējiem dažādas riepas ... brauc ar kādu 4x4 un M+S ar rupju protektoru var būt tava ikdiena, un situācija var būt tāda ka ziemā pat nesagribēsi tās mainīt, jo izcili rok sniegu, kaut pa ledu "slīd ka prieks" utt.

WALA 12.03.2021 14:11

Ko darīt ??? Pirmkārt jau plānot stāvvietas tā lai no auto vismaz izkāpt varētu, pat ja auto nav gluži Smart.

WALA 12.03.2021 14:02

(Dzēsts) tiešām visi tik jutīgi kļuvuši ??? Man te visulaik kravas transports garām vazājas - visi vēl dzīvi ;)

WALA 12.03.2021 14:00

Tā jau nu ir tāda tufta ka maz neliekas, jo nevar ar kaimiņiem saprasties ( kā piem. ja viņiem ir mazs bērns mājās), tad nekādi aizliegumi neko nemainīs, jo var "atļautajā laikā" sakrist uz nerva ka maz neliksies !

WALA 12.03.2021 13:36

Neesmu manījis nevienu kas speciāli zem loga "purkšķinātu" nepatīkami skaļi, un pašam nekad nav paticis skaļš izpūtējs uz jebkura braucamā - tas ļoti ātri apnīk braucot garus ceļa gabalus.

Un pat tie kas ir skaļi, ļoti ātri "aizpirž" tālumā, bet nu man nav muzikālās dzirdes, un vecums vēl tāds ka uz nerva parāk daudzas lietas nekrīt. Pašam tik Celica bija ar tādu "pirdpūtēju" - nopirku to verķi sistu, un kāds bija, tāds ari tika braukts, bija prikolīgi pa lauku ceļiem "pirdelēt" kādā 3 robā, bet tāpat uz garu posmu jau drusku kaitināja.

WALA 12.03.2021 10:09

Neuztver tik burtiski viņa teikto, jo EV ir pamatīga luksusprece uz ko arī "caur puķēm" 650 norāda.

Un otrs aspekts - ja tev ir nauda kontā - tātad tāpat kā es esam lohi, jo atbilstoši mūsdienu tendencēm tai visai bija jābūt ieguldītai, un kaut ko pērkot bija jāņem kredīts, un tipa vienīgais par ko bija jārūpējās lai balanss būtu pareizs.

P.S. es ar nolūku neko nestāstu par to kā uz "ne-lohiem" kaudze ar "baltām apkaklītēm" nopelna ...

WALA 12.03.2021 9:18

Interesenati ko jams ar eļļošanu dzinējam ir izdarījis, ka šitā brīvi darās.

P.S> priekšas disku gan vienu kaut kādi safistu lieto.

WALA 12.03.2021 7:27

Nepiekritīšu!

Gumijas siksnai dubļi un mitrums neko nespēj nodarīt pretstata variantam kad uz siksnas tiek eļļa vai dzeses sķidrums vai jebkas no auto tehnoloģiskiem šķidrumiem, un ja auto zobene ko man mainija ik 100K uz kojota izskatījas joprojām tīri braucama,citam siksnam tam pašām Conti man liekas bija 60K (vai 80K) reglamenteta maiņa.

Jā uz velo dubļu iespaidā siksnas zobi pastiprinati dils, tomer ari ķēdei ir ta pati nelaime, un ari ķēdes vismaz kalnos "rauj ka prieks".

P.S. principa ja siksnā kordus uztaisa no neilona, kevlara vai oglekļa šķiedras es nezinu kā tās var pārraut, ja vien izteikti neuzrauj uz kā asa vai nelien klāt ar šķērēm.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti