iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 19.02.2021 21:24

Bet Fordu tu velti piemini - jo Fordam ir ļoti īpatnēja vadības blola darbība, tu auto vari pat aizslēgt to tacu vadības bloks nepārslēdzas uz "gulēšanas režīmu" kas rij krietni mazāk strāvas no aķa. Un vajag tikai vel kādu sīkumu, kā nesrādajošu durvju "pogu" un jams var izfomat neizslegties stundām un prasti izrīs akumlatoru. Ta ka kā darit ar Ford ir mazliet jāpierod. Nevienam citam auto es tādus prikolus redzējis neesmu ka man bračkam Focus(am).

WALA 19.02.2021 12:09

Vai tu rokAss jau nomazgāji ???

Labi klavIeres, e-krāni, plĀnšetes, EirAss, TV pūļtis u.c. sadzīvelīgi rok-apgrābstāmi štrunti nekad, neko un ne pie kādiem apstākļiem nav aizliedzami, jo uz tiem nevar uzsēsties ...

WALA 19.02.2021 11:56

Patiesībā DeLorean problēma vēl nebūtu/nebija dārdzībā, bet gan tajā ka viss pārējais bija sūdīgas kvalitātes, tas ir apmēram tāpat kā es tagad skatos uz Tesla - komponentes saliktas praktiski lētākās ko vien var, vietām ne bez gļukiem, bet naudiņu prasa kā par premiumu + serviss - labāk vispār par to neizteikties.

Nav tas vecums kad es "lekšu uz" pirmās spīdīgās mantiņas tikai tādēļ ka tā ir savādāka, innovatīvāka utml. Pārāk labi zinu ka viss jaunais nāk ar jauniem gļukiem, un bieži nav tās cenas vērts. Tāpat kā nebūs man nekad 100% viedā māja - jo tā bez elektrības nespēj funkcionēt utml. praktiskas lietas.

WALA 19.02.2021 11:16

Tas tapc, ka visi plikām drsām pa to reni šļūc, un bez kamerām, attiecīgi tā kā nav galvenā vīrusa pārnēsātāja - kameru , tad viss "tīrs" ...

WALA 19.02.2021 11:13

Ir baigi grūti to precīzi nosvērt, bet caurmērā vienāda biezuma tērauds vs nerūsošais tērauds jebkurā masu produkcijas presē sapiš formu apmēram 3+x reizes ātrāk ( kas protams vienmēr ir mazliet atkarīgs no formas materiāla u.c. faktoriem)

WALA 19.02.2021 10:27

Labais aparāts, ar visu kājas startera pogu ...

WALA 19.02.2021 10:21

Respektīvi es faktiski iesaku pamazām izveidot "auto iesācēju" sadaļu.

WALA 19.02.2021 10:20

Nu ja mainīja salona radiatoru, tad varētu cerēt ka par to padomāja pirms tam, kaut gan "pacienta temperatūras" mērīšana arī šo problēmu viticamāk uzrādīs, ja tāda tur būs.

WALA 19.02.2021 10:10

Uztaisat ar kādu šitādu video cilvēkiem kas ar auto uz Jūs:

Vakar nācās vien Volvo V50 ar zviedru numuriem (puisis škiet zviedrs ar mazu bērnu iekš auto un latviešu meiču) stumt uz "izglābt" ar līdzīgu muļķīgu problēmu.

Gāju pusdienās G.Zemgala un Ieriķu ielas krustā "apmēram ap vidu" stāv tas Volvo - meiča staigā apkārt un mēģina tikt pie kādas palīdzības telefoniski, piegāju uzprasīt vai nevajag palīdzēt, tad aizstūmām ar vēl vienu čali no malas jamo līdz tuvējam banzīntankam pa G. Zemgala atpakaļ. Izstāsta stāstu, ka krustā auto pilnīgi nomiris, izsaka versiju ka drošekļi "d=sā", ielīdu salonā nospiežu salona apgaismojumu - nekā, uzreiz doma - nope tie nav drošekļi - jo praktiski katrai auto "sistēmai" ir savi, tātad nepienāk spriegums. Čalis parauj kapotu vaļā - uzmetu acis akumlatoram - ar vārdiem "this does not look right" uzspiežu klemmi dziļāk, un Volvo lec ka prieks. Otrs čalis kas pienāca un ar palīdzēja - uzspieda to klemmi kārtīgi līdz galam, un tā laikam arī aizbrauca, ceru ka saprata ka tehniski vajadzētu kaut kur piebraukt palūgt 10 mm atslēdziņu un vēl drusku pievilkt to klemmi.

WALA 19.02.2021 9:32

Kā ta siers bez vīna :P

Vīnu jau var ... ;)

WALA 19.02.2021 8:59

Neviens jau neliedz tās plastmasas aizvietot ar keramiku vai metālu sakausējumu utml. Cits jautājums vai tam ir kāda būtiska jēga un reāla vajadzība, jo tās plastmasas ir pietiekoši siltumizturīgas, taču trauslas gan pie noteiktiem apstākļiem, tā ka kaut ko labojot var sačakrēt.

WALA 18.02.2021 23:42

Un te vel veids kā eksperimentē ar to vai caurplude normali funkcionē:

youtu.be/Jy2_sRdtnnQ

Cik no šī vis esmu sapratis, tad Volvo.nemēģina regulēt neko ar dzeses šķidruma plūsmu, bet gan tikai ar gaisa plūsmu jeb sajaukšanu ar āra gaisu, attiecigi ja visas caurules uzvedas normāli, un teiksim nogriežot visu (šofera+blakussēdētaja) apsildi uz minimalo, gan pienākoša, gan aizvadoša caurule ir praktiski ar vienādu un augstu (50 grādi vai augstak pie karsta dzinēja) temperatūru, tad dzeses šķidruma padeve strādā normāli, taču gaisa padeves aizvari var nestrādāt/neatvērties tik cik vajag, vai miksēt pārāk daudz āta gaisa, un tur tas termistors var būt vainīgā daļa.

WALA 18.02.2021 23:30

Te vēl viens iemesls, kādēļ reizēm sačakarējas tas "termistors" :

youtu.be/WNOAZqK2xM4

WALA 18.02.2021 23:12

Te būs viens piemers ko un kā var mērīt :

youtu.be/nIVkY6flLY8

Un te vēl viena potenciali iespejama problēma, ja viss cits šķiet strādajam normāli (piemers uz citu Volvo klimata vadības bloka, bet idejiski tas neatšķirsies ari uz tava, nu ja nu vienigi ar citadāku izvietojumu)

youtu.be/SNMouxSzFpk

WALA 18.02.2021 23:02

"dubļos" jams nekad nav laidis!

WALA 18.02.2021 22:55

1. jautajums vai tev nav gaiss dzesēšanas sistemā, nezinu ka ir konkretajam auto, bet dažiem uzpildīšana ir ļoti specifiska, pat līdz līmenim, ka ir jadabu pareizs slīpums, tad izsūc gaisu (iegūst dzeses sistēmā vakuumu, un tad ļauj tam vakuumam pašam iesūkt dzeses šķidrumu.

2. kad uzsilst motors līdz darba temperatūrai, kas notiek ar visām dzeses trubām - pārbaudi kāda temperatūra (var jau ar roku provēt, bet nu lāzer termometri tagad visos stūros, un dažiem mobšiem kā manam Cat S60 ir infra sarkana kamera - FLIR - ari parādīs kas un kā tur cirkulē, vai necirkulē.

Ja kaut kur teiksim uz salona radiatora loku iet izteikti mazāka temperatūra, tad var būt vai nu caurule ciet, vai kads no atverošajiem vārstiem nepilnīgi veras, atliek merit to caurules temperaturu pa posmiem, tad gan jau sapratisi kur problemas sakne.

Bet ja radikālu temperatūras atšķirību nemana nevienā no lokiem/caurulēm, tad pilnigi iespejams ir līdzigi ka manai dīzeļ FR-V - jama naca no Francijas, un tur tas kopejais uzstadijums (dzeses radiators t.sk) ir tiem klimatiskajiem apstākļiem domāts, līdz ar ko te LV pie -20 es varu gandrīz pusstundu nobraukt līdz salons sāk kārtīgāk uzsilt, bet nu logus utml. vaļā gan var dabūt 5-10 min. uz vietas pastāvot ar iekšējo recirkulāciju.

WALA 18.02.2021 18:12

Man gan domāt ka mēs esam Big Brother laikmeta, tikai ar tā personifikāciju smagi kļūdamies, internet milži mūs izseko un vicina pareizos karodziņus pareizajas vietās, un lielvalstis izskatas jūtas drusku apbižotas, jo palikyšas "astē".

WALA 18.02.2021 16:09

Būs beigās jātiekas Grand Theft Auto

Man tur tādiem gadījumiem šķiet kāds pārītis G-wagen analogu mētājās garažās dažādiem dzīves gadījumiem

WALA 18.02.2021 14:37

Par toyota "ļegendāro" motoru izturību:

P.S. un veids, kā netaisīt kapitālo remontu dzinējam

WALA 18.02.2021 11:30

Ja tur ir labs 4G pārklājums tad jau varēs Zoom(ot), bet ja ne tad HZ kā būs.

Moš var šitādu joku atrast kas strādā uz visām mobilajām platformām - tipa WiFi direct Walkie-talkie (tipa tieša sasniedzamības Wifi rācijas):

play.google.com/store/apps/details?id=ee.bl.artemka.wifiwalkingtalking&hl=en&gl=US

www.geckoandfly.com/23384/walkie-talkie-apps-smartphones-wi-fi/

WALA 18.02.2021 11:16

Pgaidām gan korekti būtu teikt, ka neviens īsti nezin vai Fin-CoV(s) ir dranķīgāks vai nav. UK-CoV(s) un Africa-CoV gan ir izrādījies lielāks dranķis, vismaz WHO skatījumā, kaut slimošanas gaita un smagums nav mainījies.

WALA 18.02.2021 11:13

eidis rakstīja: Bet to tak visu laiku sludina. Izslimošana vāji rada antivielas. Visticamāk tāpēc, ka pārmērīgas organisma reakcijas dēļ vīruss nespēj savairoties tik daudz, ka izveidojas pietiekami antivielu.

Tāpēc uzsvars ir uz vakcīnu ne izslimošanu

Nu ja paļaujamies uz WHO rekomendācijām, tad lūdzu pieturēties pie šis versijas:

www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/media-resources/science-in-5/episode-18---covid-19---immunity-after-recovery-from-covid-19

====================

jeb video atsevišķi te:

WALA 18.02.2021 10:59

Nu man kā sistēmu adminam iepriekšējā dzīvē DB pārzināt arī nācies diezgan labi pat līdz tam kā pareizi sadalīt tiesības, kaut SQL kā tādu pietiek ar minimumu.

Man reiz nācās diezgan profesionālu kantori mācīt (nez 5+ gadi atpakaļ) kā ar web/db cache nevajadzētu darīt, jo pie relatīvi mazas lietotāju noslodzes, bija liels noslogojums uz serveriem starp "web adminu + DB" un "klientu web purna daļu". Problēmas sakne bija alogritmā kā DB pieprasījumu cache tika sadalīts/glabāts - faktiski jebkurš HTTP requests ģenerēja vismaz 3 pieprasījumus starp "web purnu" un DB backendu . Tipa no "web purna":

1. bakendam - vai kešā ir ko vajag ?

2. ja nav tad prasam backend DB

3. ierakstam uz bakenda kešā

4. atgriežam kaut ko web lietotājam

Ka šito pareizi sadalīja ko un kur kešot, serveri spēj apmēram 10x vairāk klientu apkalpot, bet kamēr aizrakos, biju vispirms MySQLu pārjaucis visos iespējamos griezumos, līdz sāku pievērst uzmanību network trafikam.

WALA 18.02.2021 9:36

Tak nosacīts LV variants jau bija gandrīz pašā sākumā - musējie atklāja variantu kāds vēl nebija manīts, tik tas ka jams uzvedībā nebūtiski atšķīrās no orģināla "Made in PRC/China"

WALA 18.02.2021 9:31

Mja, kāds ( nē ne kasinsh) te kaut kur iepriekš uz manu izteikumu par to ka Cov mutēšanu teica, ka mutējot lēni ... nu vot kas tev lika muti pavērt...

Tagad zināšu kuru vainot

P.S. Bet ja mazliet nopietnāk, tad gan jau ka esat pamanījuši, ka esmu diezgan liels pesimists (nu jeb "pieredzējis optimists") un es atklāti neciešu tās situācijas kad man izrādas taisnība vai esmu bijis realitātei tuvāk.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti