Vai tik tie ekzperti nav kādu nodoklīti ieteikuši valdībai piemest pie degvielas ???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai tik tie ekzperti nav kādu nodoklīti ieteikuši valdībai piemest pie degvielas ???
Fancy "dubļu" stufz:
Un kaut kas no Afzal(a) Kahn(a)un Chelsea Truck Co. ( žēl bet jauna nekā neredzu):
Ja nav "vētību" skalas, tad kā tu liec "mašīnai izvēlēties" kuru no 2 gājieniem (kuri uz šo brīdi ir nekaitīgi gājieni ) izvēlēties ? Tu taču neliksi mašīnai iet šādi ,jo Kasparovs to tupa ir darījis pēdējos 20 gados ...
Protams, tas vienkārši ātri salīdzina iespējamo rezultātu šahā pret iepriekš definētu "vērtību skalu". Sačakarē vērtību skalu un ...
NU kā lai tev pasaka, tās tur varbūt nav šobrīd, bet iedomājies, ka apdrošinātāji vēlēsies, lai autonoms auto izvēlas mazākos iespējamos finansiālos zaudējumus avāriju gadijumā, un ... AI secinās, ka prasti spiežot gāzi grīdā un ar 200 jūdzēm stundā ieliekot pa highway barjeru - būs tikai bēru izdevumi ... jo visu ģimeni nositīs ..., ko nenositīs tie sadegs ...
Kā jums šitāds pārvietošanās veids - Hyundai elektrisks VTOL verķis:
www.hyundai.news/eu/brand/world-first-electric-urban-air-portr-secures-uk-government-backing/
Nu ir gan par ko saspringt gan morali gan ētiski, jo AI tāpat ka ML seko "cilveku muļķībam" nu jeb var ari saukt par cilveku zināšanām, kas aizgūtas no tas datu kopas ar ko ML vai AI ir bijis spiests strādāt/mācīties.
Man konkrēti ar ML bija joks (es to ar muguras smadzenem jau nojautu), bet nu tauta satrenēja drošības risinājuma ML ar mēsliem tipa vienkāršiem sistemu kļūdu paziņojumiem, kuriem uz ML normali vispār nebutu janokļūst, un pec zinama laiciņa drošības risinājuma autori skaidri un gaiši pateica ka beidziet sūtīt mēslus, ML ir satrenejies nepareizi, jo tagad kļūdu ziņojumi ir kļuvuši par jauno "normālo" stavokli, visi normālas darbības mesedži par "anomālijam" kopā ar visām tiešām anomalijām, kuras gan diemžēl nu pazūd visu falši pozitīvo sūdu jūrā. Un AI ari var "noskaņot" atkariba no datu kopas ar ko tam jāstradā, jo AI tā īsti pilnīgi jaunas zināšanas tomēr nerada.
Komercijai ir risks sačakarēt AI attīstību "komerciālā virzienā" :
Varbūt no ši var saprast ka var mēģinat :
Speciāli tiek yzsvērts tas ka jātzime sakuma stāvokļi. Tues tas jau jebkurai lietai ar ko eksperimentē tā vajadzetu darīt. ;)
Forši, veco sūkni jauksi un skatisies stavokli ? Ja jā iemet kadas bildes ja nav slinkums, kur tad bija nelaime.
Jā tā būs regulēšanas nelaime, bet vai to var izdarīt mājas apstākļos neņemos prognozēt. Ja kas labs trāpīsies no info pa rokai iemetīšu.
OK, veciem lūžņiem tā aŗi būs, bet vēl jau ir kategorija ar tiešās iesmidzes motoriem, kam arī nepareiza eļļa taisa lielākus sūdus nekā "dzinējam vulgaris".
Eļļām no jau ir ļoti daudz raskturojošo lielumu vēl bez viskozitātes API, SAE klases utt. Un tās ir jāievēro, ja vien negribi auto priekšlaicīgi auto izmest.
Un ???
Arī nopietnākiem vīriem kad par daudz aizmuldas nākas domāt "kā dzīvot tālāk":
nez cik ilgs laiks paies, kamēr šie BMW/Toyota pārņems mūsu ielas ?
Nolādēti izturīgs "stock"komplekts sanācis ar ZF8HP kārbu kur var pacelt "tā mazliet":
Es te domāju visi saprot, ka jautājums nav par nenēsāšanu vai nēsāšanu, bet gan par to vai tas komplekts 2m + maska ir reāli ievērojams lai risku varētu uzskatīt par pieņemamu. Man arī par to ir diezgan lielas šaubas , bet kā jau teicu neizmēģinās - neuzzinās.
Tad jāuzmanās, ka kaimiņi nenosūdz par pārlieku skaļu "rūsēšanu".
pats jau vien iestiepi "šeit" Bērziņu pāris postus augstāk.
Nu ko HGK Supra laikam pabeigta
Aboslūti to saprotu, tāpēc arī teicu tā kā teicu - mani senči abi bija skolotāji, mamma pagājušgad "meta plinti krūmos" (pensijā) . Sencis jau kādu laiku pārgājis citos darbos.
Es gan uzrezi atvainojos - ši ir jau mazliet novecojusi info - no 2018 gada. Pļaviņš, Bērziņs vai kā viņu tur - droši ir pavirzījušies tālāk savos zinātniskajos pētījumos kopš 2018.
Ak tu šitā - par visiem būsi gudrāks
Nu tad te tev pretī info
www.sciencealert.com/fastest-human-made-spinning-object-could-unlock-quantum-mechanics
Tātad "mežonīgākā" pasaules centrifūga spētu griezties ar 60*10^9 apg/min.
tad diennaktī mēs varam samiksēt 86,4*10^12 (86 triljonus) reižu, kas mums prasītu apmēram 11574 dienas jeb ~ 31 gadu.
P.S. bet to skatu kā ar šādu ātrumu tiek "virpuļots" jebkas es gribētu redzēt ... tiesa no ļoti liela attāluma
Ak jā un atvainojos visiem iesaistītajiem ka skaitli "apsaukāju" nepareizi - pareizi ir kvintiljons nevis kvantiljons.
Šito joku ar CR-V - mierīgi, dēļ dīvainiem braucējiem pat diezgan bieži tā iznāk izdarīt ( cik nu bieži man tas aplis vispār pa ceļam), bet skaidrs ka ir starpība, labi atceros kā Lexus IS-F testēju lidostas viaduktā augšā ejot no Spices braucot - 100km/h mierīgi vēl nebija robeža, bet pasažieri gan jau sāka čīkstēt, ar FR-V un CR-V diži virs 60 km/h spiest tur negribas ar visām cietajām piekarēm. Bet nu savus 80km/h tur var paņemt braucot gudri, taču ar Lexi to varēja pilnīgā pofigā kur un kā.
Tas kurš kādreiz atļaujas muldēt par kvantiljons reizēm, jāpalūdz publiski aizskaitīt līdz miljonam. ;)
Zeme pastāv apmēram 1,7 triljonus dienu, iespējamais mazākais ūdens piliena pilnas aprites cikls (iztvaikot saveidot mākoņus, nolīt ...) ir kaut kur 9 dienas, bet nu pofig vienkāršībai pieņemsim ka tikai 1 diena , tātad nedavelk līdz kvantiljonam.
Tad ja 7, nu labi gandrīz 8 miljardi "Pļaviņu" to s-ūdeni maisa, vienkāršības labad pieņemsim ka planētu zeme tie ~8 miljardi planētu apzadzīvojuši no pirmās dienas, tad apmaisot to reizi dienā katru dienu kopš zemes dzimšanas mēs apmēram būsim tur kur "Pļaviņš" lepni paziņojis.
Nekas neizdarāms jaut as nav ...
P.S. tiem kam patīk precizitāte matemātikā tad ~8 miljardi lohu 1,7 triljonos dienu būs apmaisījuši s–ūdeni apmēram 14 sekstiljonu (10^21) reižu, jeb 13600 kvintiljonu (13600 * 10^18) reižu.
Vienkāršam spēles pabeigšanas algoritmam pret kvalificetu šaha meistaru butu jānonāk pie neizšķirta, vai zaudes ;)
Teiksim iedomājies tādu spēles metodiku, kad cilvēks nevis izdara gājienu ar mērķi uzvarēt, bet ar mērķi palielināt iespējamo savu gājienu skaitu kurus teiksim tam pašam Deep Blue būs jāanalizē.