Laba petijumu metode, bāri un klubi ciet - jāveic pētijumi uz auklītēm ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Laba petijumu metode, bāri un klubi ciet - jāveic pētijumi uz auklītēm ![]()
Ēh vājiniex, "ej izdedzen tārpus" - es ēd kad gribas un ko.gribas bet man ir +/- 90 pie 185.
![]()
Da labi ir tak kruta spelet to speli ... kā vinu "Ekstrasensu cīņas" ... vienigi ta kā pedeja laika baigi netrāpu/netrāpam ar atbildem laikam bus jāiet noskatities tas šovs kāda sezona un japiefikse, ko mes dar nepareizi ...
Varbut naudā visa vai ne, jāsak prasīt nauda un jātēme yz bagāt muļķ aprindām ...
Šitas man ar cieņā ![]()
Nu jus ar 650 nodevuši, konkreti es pa zemi
Bet tik jāuzliek bridinajums, ka zem -3 krāns var ari piesalt , ja pa tuvu metāliskai virsmai pievāzīs. ![]()
Es neesmu mazdas lietotājs, es nezinu kas rokas bremzes sensors tava gadijumā, man prasta poga (kā dyrvīs) kas atvieno/savieno kontaktus kuru es jau sen savam vecakajam aparātam esmu atvienojis nahren.
Un es apšaubu ka tas ietekmē stabilitātes utml. kontroles darbibu, tas varetu ja tev būtu elektroniska rocene, bet nu nez vai tev tāda ir.
Es īstenībā ar būtu par ko līdzīgu, gribētu salīdzināt ko var izspiest no mana CR-V.
Bet vidoe redzamias BMW - jamie kapitāli ieguva no LR darījuma, jo LR arī baigi neslikto bezceļu softu uztaisījuši, kas pārlieku netraucē, un tā īsti no softwariskiem AWD asistentiem es labāku neesmu redzējis. SUbars gan arī ir labs, bet tas kaut kā uz dažādiem modeļiem dažādi izpaužas ( man gan pašam nav bijis, moš lohi pie ruļļiem).
Tā ir globāla tendemce ka pirms kaut ko rakstīt vajdadzētu arī kaut ko izlasīt un pamācīties ( kaut tikai teorētiski). Arī tie kas nebrauc pie stūres ja mazliet ieliktu tajā savu intelektuālo potenciālu varētu tīri normālu rakstu sakompilēt. Taču acīmredzot ir slinkums palasīt Zasadas grāmatas, paskatīties CCCP un Krievijas sporta meistaru izglītojošus video utt.
Bet nu tas jau ir wishful thinking, taču no citas puses skatoties, ja uzraksta tādu "acīs krītošu" figņu, tad atradīsies vismaz kāds (jā arī es ne bez vainas), kas tur kaut ko pierakstīs galā ...
Lai tai stūres grozīšanai butu jēga ir jāapskata un tad jānodzēš kļūdu kodi kas ar to saistiti, tad jātvieno klemme uz laiku un tad ir jāizpilda tā stūres grozīšana utt. Bet tam nebūs jēgas ja būs defekts kādā no sensoriem saistītajas sistēmās ABS un kas tur vēl. Tā ka palūri vien kādas kļūdas tev tur ir.
Nez es teiktu ka mums butu labi jebkas, pie kam ja vajag birsti - tad ari tādas uzpariktes vismaz ASV ir dabonamas, tiesa vieglais auto nav pats manevrētspējīgakais un jaudigākais auto ar ko sniegu šķūrēt, bet līdz ar EV plašāku izplatību iespejams pat perpendikulāra riteņu pagriešana būs norma, un tad jau anybody's guess kādus brīnumus radīs "cīņai ar sniegu".
Nevajag likt "kak popalo un chto pod rukoj", visām lāpstām kas paredzetas šķūrēšanai ar nopietnaku ātrumu (robežu nezinu bet pieļauju ka visam kas virs 20km/h) , ir aizsardzība uz atsperem, attiecigi atsperu spēks normali tiek pielagots auto, jo citadi aizker kaut kur un ... airbegs dod "pa purnu", pat ja nekas netiek saliekts.
Iet cauri jebkam kam grib pielikt lāpstu, vienkārši smagākam un augstākam aprātam lielāka jēga, un pie rāmja ir daudz vienkāršāk nostiprināt (mazāk detaļu un darba).
Nevajag pat tik lielu - vesels lērums Steyr/Daimler/Putch verķu to sniegu ņem ka prieks (jamie razo ari G-wagen).
Un kuru daļu tam visam biji noņēmis, no kuras to novēroji ?
Te šis un tas par hyundai kvēlsveču "sistēmu" ja vajag :
www.hyundai-forums.com/threads/tucson-crdi-2006-glow-plug-relay.661125/
BTW tev akumlators ir pilnigi uzlādēts ???
Moš nepietiek jaudas pavērt to pašu pārplūdes vārstu, lai tas nemiez uz pārplūdi ???
ES gan nezin ka tas iet kopā ar -10 grādi un lec, bet nu mazums.
Bet nu zemam.spiefienam ir kaudzīte iespējamu vainīgo - jāuet pamazām un jāizslēdz varianti. Ceru ka vadoties pec tiem info linkiem varēsi kadu daļu problēmpunktu izslēgt.
Tāpat var būt prasti kāds savienojums, spiediena sensoram vai regulatoram "dirsā" un spiediena regulators tad man liekas principā lej visu uz pārplūdi, un savukārt ja spiediena sensors beigts es pat īsti tad nezinu vai pārplūdes vārsts vispār dabū kadu signālu, un arī visticama ka tad lej uz parpludi visu.
nu vēl.ir vai nu sūknim, vai pašam fuel rail ari pārplūdes vārsts, tip lai pārak lielu spiedienu nedod un nelauz sūkni - tas ar var izdomāt degvielu "noliet" pa taisno uz atplūdi.
Te vel tev "lasāmgabals" - mos izdodas saprast kur vērts rakt :
Te tev vel šada tāda informācija, bet tehniski dzinejs ir ilgspēlējošs:
autostrong-m.by/post/problemi-i-nadejnost-dizelya-2-0-crdi-d4ea
Te kā vienu no variantiem saka ja ir sprauslu defekts, kad tās degvielu bliež yz atplūdi tā vieta lai smidzinatu cilindros, un tad faktiski arī būtiski čakarēs spiedienu kopnē (commonrail(ā)).
Ta ka faktiski jāpalūr vai tev griežot motoru ir/nav liela degvielas atplūde uz tā saukto "obratku" !
Palasi šo dzinejs 1:1 ar tavējo :
biblio3.url.edu.gt/Libros/2012/common.pdf
Bet spiediens kopēja kopnē tev zems kurā situācijā ?
Nē, vienkarši tas ka BMW un Volvo ir labākie dīzeļi, nu labi Renault atseviški un PSA arī, bet tos reti.kurš piemin, jo tie auto nereti slimo ar divaina elektribas problemām, kuru remonts pret auto vertību vispar ir bezjēdzigs. Vel daļa "bonusu" ir no ta kadas kārbas liek tiem auto, jo franči vietumis liek pilnīgus mēslus. Un VAG ari ir kategorija kur automāti ir ļoti lūstoši.
Ta ka tā nav nejaušība un nav pontošana , gluži tāpat ka mana Hondas dizelu un benzīna + manuāļu izvele - tie ir 300K + bezproblēmu verķi.
Cik gudra valdib, tik gudri pavalstniek ... un otrādi ...
Tāda sajūta ka ir sākusies kaut kāda gada balva par labāko Covid "teātri".
Vieni domā likumus/ierboežojumus kā piesmiet tautu, otri domā kā to pašu pareizi apiet.
Un ja to būsi izjaucis un salicis /iztīrijis , tad droši vien ka būs jāiziet šāda procedūra:
Nevajadzētu tā būt, bet tīri teorētiski droseles devējs var būt pie vainas ja tas kaut kā veicina droseles sprūšanu.
Bet vispirms apskati vai problēma nav ar atsperi kas uz tā visa mehānisma sēž - arī mēdz būt problēmas dēļ tās.
Bet lai pārbaudītu tavu versiju - tad principā noķer momentu kad sāk sprūst - neko neatgriez sākuma stāvoklī ( nu auto protams jānoslāpē), bet tikai izskūrvē to stāvokļa devēju, ja tad pats no sevis atlec uz normālu pozīciju - tad vaina būs vai nu pašā devējā vai arī tā novietojumā attiecībā pret droseles asi.
Salikt atpakaļ gan jāskatas vai droseles ass ar sensoru pareizi salīdīs kopā.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Paradokss, ja jau to zini, tatad to atbildi atradi un tas interesēja ... dažreiz tas var but ar nolūku - lai uz ko īsti atbilde neattiecas nemaz tur nelūr, vai otrādi temats pa ceļam.mainījas, bet taisit "miroņu" augšāmcelšanos vai atgriešanos pie iepriekšējas apakštemas nav gribēta.