Nu pēc CSL/CSN mopēds būs precīzakais apzīmejums šitādām agregātam kuru darbina ar muskuļu + elektrības spēku.
Man pat bija 2 ātrumu mopēds Rīga (vai nebija 13) ar minamiem pedāļiem - konceptuali tas pats jau vien ir kas viengaņģis utml.
Nu pēc CSL/CSN mopēds būs precīzakais apzīmejums šitādām agregātam kuru darbina ar muskuļu + elektrības spēku.
Man pat bija 2 ātrumu mopēds Rīga (vai nebija 13) ar minamiem pedāļiem - konceptuali tas pats jau vien ir kas viengaņģis utml.
Nē uzlādes stacijām nav 220V, taču nereti tādas var atrast kur blakus.
Bet verķis izskatās diezgan civilizēts un lietojams, bet nu ātruma jautājumu gan IMO maza cerība atrisināt, jo cik atceros, tad griešanās ātrums atkarīgs tiešā veidā no frekvences un "polu" skaita. Gan jau ka problēma arī slēpjastajā invertorā, ka jams lielāku frekvenci tev nav spējīgs ģenerēt, bet varbūt ka motora efektīvā jauda tev arī tiek izsmelta, un frekvneces celšana neko nedos .
Principā kaut kā šādi:
en.wikipedia.org/wiki/Variable-frequency_drive
Bet IMO tāds īsti labs risinājums gadījumam ja jauda teorētiski pietiek būtu pārnesumu izmaiņa !
Problēma pēc būtības ir "herņas" inkubācijas periodā, respeķtīvi tu vari būt negatīvs šeit, bet pēc 24h jau aplipināt pietiekami daudzus cilvēkus, tapēc ir tas vismaz 10 dienu karantīnas periods kurā nav pat vērts veikt testu, un aŗi tad rekomendācija ir ka ja nav simptomu - testam var nebūt jēgas, un ir jāatsēž 14 dienas vismaz. Bet pie mums ir iespēja vienojoties ar ārstu veikt testu 10 dienā un ja tests negatīvs - pārtraukt karantīnu.
Ekstrēmos gadijumos inkubācijas periods ir bijis vēl stipri garāks, bet konsenss ir ka 14 dienas ir pietiekams karantīnas periods 99,9... % gadījumu.
Tu neesi kārtīgi iedziļinājies tajā viņu burbuļa sistēmā, un tā kā pagaidām tas joks viņiem labi strādā, tad nav pamata likt lielākus ierobežojumus tiem cilvēkiem kuriem tīri teorētiski ir veselība kā zirgiem + ja gadījumā izrādas ka nav - viņus ļoti pieskata ārsti.
Te savukārt ir jārēķinās ar tādiem cilvēkiem kā es, kuri ja nesāp tā ka no kājām krīt - pie ārsta nevelkas utml.
Jebkādas zāles vai pat mākslīgos vitamīnus (uztura piedevas kā vairumā tagad tos sauc) škiet vidēji lietoju ne biežāk kā reizi 5 gados.
Nepārspīlē - cenzūra ASV nav nekas jauns, vai unikāls jebkurai no partijām, visiem gribas dzirdēt tikai labas ziņas par "savām partijām", taču ņemot vērā viņu sistēmu, vārda brīvība ļoti OK strādāja, kamēr Mr. Trumps neizdomāja šo brīvību ierobežot. Tiesa vai izdevās to izdarīt vai viņu pasūtīja drist - tagad būtu jāpameklē.
taču jebkurā gadījumā, ja kaut kas tiek nepamatoti aizliegts ASV vienmēr var vērsties tiesā ar pretenzijām, tikai tur būs jāpierāda, ka aizliegums ir nepamatots. JO Aizliegtas ir gana daudzas antisociālas "partijas"/nodibinājumi vai prasti sakot reizēm tās ir vienkārši bandas.
Kas ta tev puis, arī "Maskavas nams" algu maksā ???
P.S. Demokrātija nav tikai runas brīvība, tā ir arī atbildība par saviem vārdiem !
Nu galigi nepareiza pieeja,tas kurs brauc 100k vairāk mīca sniegu, brauc pa nekaisitiem ceļiem utml. attiecigi tadiem ir atlaides par "sūdigu pakalpojumu" savukart tie kas brauc maz , ticams ma ziemā ar nebrauc, tad nu lai maksa par to ka ceļi ta tāpat jakaisa ...
P.S. tas protams jox ;)
Atbilde ir - var, taču neviens jau neiedomāsies pavērst fēnu pret lisapēdistu, jo pie "maksas pakalpojumiem" škiet bija minēts par transporta līdzekļiem līdz 7,5 tonnam, un lisapedist pec definicijas ir tr-ta līdzeklis.
Pastāsti ko vairāk, jo lielākā daļa to elektro-kautko ir baigie mēsli. BMW (e-ričuks ???) laikam bija kaut kas kas ir tiešām labs, pēc nostāstiem, bet pats testējis to neesmu.
Respektīvi interesē - riteņu diametrs vai kaut kāda bilde ar verķi, atsperojums, elektrsikā piedziņa un jauda kā izskatasun tad protams lietošanas pieredze.
Man škiet ka visi to jau saka, tikai mēs nepiekrītam viedoklim par cilvēku izraisītu Globālo sasilšanu. Tas gan atkal nenozīmē ka mēs sakam ka nekas nav jādara - IR, bet atkal stulba koncentrēšanās uz CO2 ir radījusi paradoksus ar bezjēdzīgu mežu izciršanu, ar bezjēdzīgu lauksaimniecības kultūru audzēšanu utml. Ir jāsaudzē resursi, ir jāsaudzē daba un ekoloģija, bet nav jāčakarē sev prāts ar CO2 apkarošanu, ja gribās to apkarot, tad ņemam stroķi un iešaujam sev deniņos - visefektīvākais apkarošanas veids ... (kā piedevām izskatās ka pierādīja Covid)
Norge ir ērta dēļ visa - ļoti īpatnēja valsts, valodu zina ļoti maz kurš, ir īpatnības kā tiek atbalstīti cilvēki attālākās vietās ( tip ziemā grūti sasniedzamos laukos utml.). Veselības aprūpes pakalpojumi vietām pieejami tikai ar helikopteru vai pa ledu utml.
Tas radīs citu problēmu - tie kas brauks pa lēnu slidenos apstākļos būs labajā grāvī pie iebrauktuves.
Drusku jau nu varēji padomāt pirms likt otro video - tam ir tieši tā pati problēma - ieslēgtas gaismas, ja tās nav bijušas ieslēgtas, šis ir tukšs numurs, tāpat piemētam manai FR-V lampiņas maināmas no iekšpuses - neko tu tur uz āru neizvilksi.
Domaju ka Covid būs smagi sajaucis kārtis, bet paskatisimies 5 gadu ciklā kas notiks.
Man šķiet tur 2 dažādi (kas "fēnam", kas tiem sarkanā fufeļiem) frekvenču modeļi, bet nu zināt gan to "for sure" nezinu.
Nospļauties, iesēsties otrā auto un braukt uz darbu, alternatīvi varu palugt bračkam atdot manu 3. auto akumlatoru, vai manu lādētāju, un diezgan ātri būt atkal uz strīpas.
Uz ko tad tu ceri, ka viņš tev ar "fēnu" matus ieveidos, ne velna, fēna cilāšana ir smags darbs, pa velti to nedarīs ;)
P.S.ir gan viena nelaime - velo ir ļoti maz atstarojošas virsmas, pa to grūti trāpīt, tatad faktiski jāšauj pa cilvi pašu, bet vai cilvis ko jēdzīgu atstaro - XZ, jāpēta frekvences.
Ir maināmi sildelementi, bet kā atrast uzticamu brandu - nemācēšu pateikt, bet domāju ir vērts uzzvanīt kādam kurš nodarbojas ar sēdekļu pārvilkšanu, noteikti būs sastapies. ;)
Kā uz to paskatas, ja pirmā atbilde (lēmums par atlidzības apmēru) nebutu saturējusi rupjas kļūdas, iespaids par velmi nemaksat droši vien nebutu radies, un ir pat iespejams ka strīdējušies nebūtu.
Es teiktu, ka man tādas baigās bumbas velt BTA virzienā nav pamata - gan autoserviss izrādījās labs esam, gan viss cits ņemot vērā mūsu intrepretācijas strīdu notika ātri, vienkārši iespaids tāds drusku nelāgs palika. Varbūt ka individuālu cilvēku neuzmanība, tikai fakts ka sanāca tāda "virkne" ar mazām lažām, kas vairs nelikās esam sagadīšanās.
P.S. bet lai būtu saprotams, ka neesam šausmīgi apvainojušies - no BTA uz nākamo apdrošināšanas periodu mukt prom negrasamies, tik nu prēmijas maksas samazināšanas punktiem gan tagad izteikti pievēršam uzmanību.
Es ar izmantoju ķīmiskās tīrītavas pakaramos "virknē"
Tas sākums vispār bija dīvains - sievas stāžu bija ierakstījuši vispār kautko kreisu par vismaz 10+ gadiem mazāku kā dzīvē un vēl tur bija kaut kādi brīnumi tajā pirmajā lēmumā.
Precīzāk man būs grūti kaut ko tagad pateikt , tad jāceļ sievas un visa sarakste augšā.
Pareizi, par ietaupīšanu neņemos spriest, sievas auto un polise (viņai gan raksturīgi tiešam "ietaupīt"). Bet tāmes daļabija krietni lielāka par 20%. Varbūt ka par lielāko daļu es ar meloju, bet tikai 600 Eur ar tur nebija.
P.S. un jā - vienalga kā tas izklausās, bet jā mēģināja vispār kratīties nost no izmaksas. Kamēr pārdot tikmēr ar lielu prieku mazinās cenu, īpaši nepaskaidrojot ko ar tiem vecuma/stāža ierobežojumiem domājuši, bet kad izmaksāt tad domās ilgi un dikti. Ne man nauda spieda, nekā, 20+ gadu iztieku bez apdrošināšanas un iztiktu arī šoreiz, bet redz sagribējās "sirdsmieru".
Pie kam pārnesums izmainīsies arī mainot kopējo riteņa diametru !