iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 08.01.2021 11:40

Te laikam būs vien no labākajām ilustrācijām procesam - video var redzēt arī aprakstu par to kas kāpēc jāinicializē:

WALA 08.01.2021 10:31

Šitas nu gan izklausās drusku pēc pasakām, tāpēc ja nav slinkums izvērs to savu domu gājienu - varbūt ne tā saprotu !

Piekodēšanas pamatdoma ir ka - laika gaitā lietotam aķim mainās parametri uz slikto pusi, elektronika to kompensē, attiecīgi retāk izslēdzot motoru ( lai pielādētu aķi max ātri) un vēl virkne lietu ko cenšas ņemt vērā, pēc akumlatora nomaiņas šos paramterus kā minimums jānoreseto, lai lieki nečakarē jaunu aķi + auto atkal "kļūst ekoloģiskāks". Un kaut arī man nav neviena auto kam tāds jox ir jādara, jā arī akumlatora ietilpībai būtu jābūt vienam no uzstādāmajiem parametriem šādās sistēmās. Ja kādam ir baigā interese - nosaucat auto kuram ir šī sistēma sameklēšu kā tas strādā ( jo mani vispār tādas lietas interesē).

P.S. bet nu 5Ah atšķirība visai apšaubu ka būs kāds izšķirošais faktors ...

WALA 08.01.2021 0:25

Starpība ir, bet Ah atšķirība norāda tikai to ka viens var ilgāk kaut ko darbināt bez lādēšanas. Ja viss cits Volti, polaritāte ir tada pati, tad iemesls kaut ka nosvilināšanai var but tikai defekts elektrosistēmā, vai līku roku rezultātā radīts issavienojums, vai vel otrādi pievienots aķis.

Šitā mans faters ar bračku mainot ģeneratoru (neatvienoja aķi) nodedzinaja koyotam 100A drošekli, kurš izmaksāja vairāk, kā jauns ģenerators. ( bet ģeneratoru lika no manas izjauktas Celicas). Bet labi vēl ka tā ...

WALA 07.01.2021 16:23

Jauns vidoe no krievu Birchpunk "Marsa ciemata":

WALA 07.01.2021 15:58

Es par Kariņa jeb visas valdības aizvietošanu.

Bet par veselības ministru vari bāzt kuru gribi - nekas labs no tā tāpat nav gaidāms - nolaista medicīnas sistēma ir nolaista medicīnas sistēma.

P.S. interesanti, ja Pasaules Banka neko šajā jomā nebūtu rekomendējusi - kas un kā būtu noticis veselības aprūpē ...

WALA 07.01.2021 14:55

To gan precīzi nezinu, jo vairs nav neviena pazīstamā kurš ar to strādātu, bet man liekas ka tas joks joprojām bija LV atsevišķs.

WALA 07.01.2021 14:34

Te es gribētu teikt tā - nosauc ko tu liktu vietā, un tad padiskutēsim par to vai pasākums ir pat tik daudz vērts cik "lappušu" tiks "sasmērēts" kaut kur internetā par šo tēmu.

WALA 07.01.2021 14:25

Kā jau teicu kolēģis pasūtīja, bet kā sapratu, tad sevisķi daudz vairs nav palikuši no plānotajiem "homologācijas auto" - visi iepriekšpasūtīti. LV ja pareizi sapratu dīleris pat sākumā negribēja sertificēt ...

WALA 07.01.2021 13:31

Un kad testēs kaut ko prikolīgāku kā Yaris GR ???

Kaut gan tos laikam jau izķēruši kā karstus kartupeļus, būs intresanti, kad kolēģim tāds Yaris GR atnāx.

WALA 07.01.2021 13:29

Mans jau 2x tur bija, mazjai mācījām slēpot.

WALA 07.01.2021 13:24

Ugunskurā tai vieta, manējā jau izkūpēja gaisā, kopā ar grāvī izgrieztiem krūmiem.

WALA 07.01.2021 11:50

Šis ir virziens ekoloģijai, kas man šķiet jēdzīgāks, un ja H2 uzglabāšanu tiešām izdodas uzlabot kā rakstīts tas jau būs kruti:

www.theregister.com/2021/01/07/hydrogen_storage_paper/

WALA 07.01.2021 11:31

Tu tiešām domāji ko uzrakstīji :

gripa letāla ir 0,5% SLIMNĪCĀ NONĀKUŠO, covid 16%.

Jo ja tā, tad jāņem vērā ka ar COVID vienkārši slimnīcās neņem tos kas nav kritiski, un tadēļ tas procentuālais lielums ir baigā "buļļa kaka".

Tas protams nenozīmē ka COVID nav, nav nopietna slimība, no tā nav jāuzmanās. Bet nu nevajag nodaboties ar "muļķību tiražēšanu" -nojaušu ka neesi tas dumjākais cilvis uz pasaules. ;)

WALA 07.01.2021 11:26

Akciju tirgus ir LIELS bulšits, bet ja uzskati ka tas ir kas jēdzīgs, nesaprotu kapēc vēl neesi investējis TESLA ...

P.S. es gan spēju saprast ja tavs amats ir saistīts ar akciju pārdošanu, tad protams tik turpini "reklāmas akciju", bet visādi citādi "vēsturiskie dati" absolūti neko nepastāsta par investīciju drošumu un nākotnes vērtību.

WALA 07.01.2021 10:13

Nesaspringsti, ja vajadzēs (lasi ja gribēšu) pierādīšu, mani vairāk intersē tas kas notiks reālā dzīvē uz Čakas ielas, jo vienīgais iemesls lai uz Čaka ielas nebūtu velo-nelaimju, ir vadītāju izteikti ( pat pārlieku) tolerantā atteiksme pret idotiem.

Aizvakar pat viens elektroskūterists bez gaismām ne vairāk kā 10 metrus priekšā trolim (kurš brauca man pretī un tajā brīdī līdz 30 metrus no manis), uzmet aci atpakaļ un velk pāri man pretim uz manu joslu, konkrēti jau nodomāju, ka šams nolēmis dzīvi beigt uz mana kapota ... , bet nē nošupojās un aizlīda kādus 3 auto aiz manis pāri uz manas puses velo ceļu un tad pēc metriem 200 -300 uz trotuāru ...

Vai tādus idotus TU - uupi aizstāvi ???

WALA 06.01.2021 23:20

Atceros reiz vienam labam čomam uz Mazdas mazs akmentiņš kaut kur pie bremzu suporta bija iekritis un ari labu laiku čajarēja prātu, un šķiet ar pirmo piegājienu to ari neatrada.

Bet nu ja problēma ir pārejoša, HZ cik viegli vainīgo ir atrast.

WALA 06.01.2021 21:48

Un padomat ar galvu, kapēc tas nav noticis nevienā industrijā, tas laikam jau nav tevis cienīgi, vai ne ? Standarta frāze ...

WALA 06.01.2021 17:00

Ja tas nav noticis uz klēpjdatoriem un mobilajiem tālruņiem, tas nenotiks arī automobiļiem ( runa par standartizāciju).

Un vēl tuvākajos gados 20 es domāju ka objektīvi labāks risinājums būs pirkt jaunāku EV, nekā vecā mēslā (pat ja bleķi izcili) ar visu vecu elektroniku likt jaunu bateriju iekšā. Līdz ar jaunu auto tu iegūsti jaunu kontrolieri, jaudīgāku lādēšanu utml. respektīvi veciem EV, lai ar to būtu vērts čakarēties, būtu jābūt kaut kādam "sales point", jo ja ne, tad gan to vērtība krīt trakāk kā luksus-auto, gan arī otrreizējā tirgus nebūs ( piem. Tesla domā kā tiem kas pērk lietotus nogriezt autopilotu utml.) un būs nevis ekoloģiskums ar + bet gan liels dranķīgu atkritumu kalns ar lielu eko "mīnusu".

Tad zin reālistiskāks ir jox ar EV "ilgtermiņa" nomu ...

WALA 05.01.2021 1:02

Jā un ja bojāgājejs vai velosipederastz nepilda savu CSN sadaļu, tas tiek nobraukts ... katram savs ...

t.i

es gribeju teikt ka tādu piemēru ir steriem, lai ari presei baigi nesekoju, izskatas ka vismaz reizi nedēļā kāds beidz savu dzīvi tieši tā ...

WALA 05.01.2021 0:54

Ne man apnika lasīt tavas muļķibas, ka velosipedistiem CSN ir atļauts lietot un atcereties pec saviem ieskatiem un tikai sev izdevigas vietas, kur savukārt tas ko tu doma par mani man kaut ka stipri dziļi vienaldzīgi.

Tad nu ņem verā ka es arī labi māku selektīvi "aizmirst" to kas nepatik un nav noderigs man + ta kā zinu labu juristu, kas jau man ir palīdzejis juridiski apcelt apdrošinātājus, tad ari ar dumiem velosipedistiem tiksim galā, ja nu kāds mulkis kas kravas kaste iekritīs tomēr trāpīsies. ;)

P.S. tieši tāpat kā man neinteresē tavs viedoklis, jo par drošību acīmredzami nezini absolūti neko ...

P.P.S. un ja vasarā atvilksies ar velo kurš nav atbilstoši aprīkots, es atstāšu sev tiesibas šaut tev pa ausi - OK ? Es gan nedomaju izveikt ko sāpīgu, tikai simbolisku atgadinajumu, bet esi brīdināts + tiksi iemūžināts.

WALA 04.01.2021 20:17

Tad tev nav paveicies, jo CSN, CSL un kadus tur vel likumus es nezinu (tads bija tavs vertējums) un negribu zinat ka jau iepriekšējas lapas beigas rakstiju, un lai nebutu parpratumu, brauksu ar to kam ir kartigi dzelzs bamperi. Ta ka no kyrienes tie neredzamie velapedisti tur uz Čakenes rodas - nezinu, un ari neinteresē kopš šī brīža.

WALA 04.01.2021 12:02

Cita cilvēka dzīvība nevar tikt vērtēta augstāk kā bleķi, ja cilvēks pats savu dzīvību nevērtē augstu.

Ja tu nelieto apgaismes ierīces uz velo diennakts tumšajā laikā, tad es momentā saprotu ka tava dzīvība nav plika graša vērta ( un to vērtējumu tu pats arī esi skaidri norādījis), tas pats ar gājējiem.

WALA 04.01.2021 11:58

Nu to ne visi uztver ( vai nav RU valodas zināšanu), bet nu būsi pārsteigts cik pasaulē ši ir izplatīta "problēma", ka jo bāgātāks cilvēks, jo var pat gadīties ka no galvas adresi pateikt nevarēs, kur ir pierakstīts/dzīvo, vai teiksim uz kuras kompānijas vārda konkrēts auto ar ko brauc ( kaut tās kompānijas visas uz viņa vārdu). Štatos pat ir izplatīta parādība, ka situācijā kad policijas patruļa aptur kādu Lambo, jamie skaidri un gaisši saka ( ka par adresēm viņi nevēlas neko teikt - ja vajag, lai policis pats čeko pēc reģistrācijas doķiem, kam (kādai kompānija) un kā pieder minētais auto.

WALA 04.01.2021 11:33

Tātad diskusijas labad (lai varēt pavirzīties uz priekšu ) pieņemsim ka Walam ir pilnīgi pie pakaļas CSN, ka tiesības vispār nopirku ... nē uzdāvināja. Tātad attiecīgi kā māku un kā rāda ceļazīmes kuras pamazām ar CP palīdzību "ļoti dārgā veidā" esmu apguvis. Tagad kad šīs muļķības varam neapspriest paskatīsimies uz drošību.

Tā kā es nepārzinu CSN, tad to ko es neatpazīstu un neredzu, es vienkārši ignorēju t.i. es gribēju teikt tā tur nav ... nu un ja ir, un pats neuzmanās - pats dumjš, man takš ir bleķi, nu drusku dārgāk jau būs .. kaut gan , lai nebūtu dārgāk, braukšu ar to USA Ford Ranger ar bleķa bamperiem, tam pat lieli dzīvnieki neko nespēj izdarīt ,kur nu vēl "auni" uz ceļa.

Tā kā visādi ne pārāk gudri cilvēki formā reiz teica, ka apstāšanās ceļu esot jārēķina mazāk par pusi no pārvietošanās ātruma, tad pieļauju, ka krustā nogriežoties pa labi piegriežot lisapēdistam priekšā 25 metrus, es viņu pilnīgi noteikti nepārsteigšu, un kaut arī minētais formā tērptais kadrs mēģinājā apgalvot ( luksafora signālu kontekstā) ka apstāšoties ( viņa vārdi bija - nu taču tu varēsi apstāties) jau 5 -10 metros, lai jau tiem velosipēdistiem tiek - nebūšu skops, tātad ~25 metri un griežu priekšā. Tā kā te iauto viedi cilvēki bieži atgādina, ka krustojumā nedrīkst iebraukt ja tajā priekšā jau ir kāds, tad es loģiski pieļauju ka tie stulbie velosipēdisti apzinās, ka tur stāvu es ar savu pikapu , un pat ja būs gribēšana aizbraukt garām kamēr laižu gājējus, tas neizdosies.

Ak jā piedod gājējus laižu tikai tāpēc ka mani iAuto samācija ka gājēji jālaiz, un es to kā gājējs naski izmantoju, tāpēc arī zinu, ka tur var iet pāri kāds cits džigits/auns, un neskatīties ka manam pikapam ir cieti bamperi, uz volsipēdiem, tas neattiecas, jo es skaidri zinu, ka es jau esmu pārkārtojies viņu joslā, un pa labo pusi mani apsteigt nedrīkst ( tas arī izriet no manas maksas izglītības, tiekoties ar CP). Tā ka tiksiemies uz ceļiem/veloceļiem. :P

P.S. un es esmu braucis un turpināšu braukt arī pa veloceļiem, ciktāl tas man ir taisnākais un ērtākais ceļš, taču pie laba ceļa seguma man tā velojosla nah nav vajadzīga, uz velojoslām siltajā sezonā ir pārāk daudz velo-idiotu kuru tur nebūtu ja velojoslas nebūtu, un attiecīgi man būtu 10x patīkamāka pārvietošanas pa konkrēto ceļa posmu. Un joprojām ceļa seguma dēļ, man pat prātā nenāks izmantot velo joslu kas sākas pie G.Zemgala gatves, kāda X pēc man būtu jāizmanto kaut kāds sūds ne ceļš.

P.P.S. acīmredzams ir tikai tas ka transporta plūsma Čaka ielā ir stipri maza, tikko kā tā būs atpakaļ vismaz līdz pusei no pirmsremonta laika - velosipēdisti kuri paši CSN neievēro avarēs stipri bieži, un nē tas nebūs vadītāju vainas dēļ - tas būs gan tādēļ ka radījuši nepilnvērtīgu "mēslu" ceļu satiksmes organizācijā, gan tādēļ ka "daži labi" velobraucēji CSN nejēdz principā.

WALA 03.01.2021 21:31

Tur gan ir pusrāmji, ja ta var teikt, ja pareizi saproty.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti