Šitas nu gan izklausās drusku pēc pasakām, tāpēc ja nav slinkums izvērs to savu domu gājienu - varbūt ne tā saprotu !
Piekodēšanas pamatdoma ir ka - laika gaitā lietotam aķim mainās parametri uz slikto pusi, elektronika to kompensē, attiecīgi retāk izslēdzot motoru ( lai pielādētu aķi max ātri) un vēl virkne lietu ko cenšas ņemt vērā, pēc akumlatora nomaiņas šos paramterus kā minimums jānoreseto, lai lieki nečakarē jaunu aķi + auto atkal "kļūst ekoloģiskāks". Un kaut arī man nav neviena auto kam tāds jox ir jādara, jā arī akumlatora ietilpībai būtu jābūt vienam no uzstādāmajiem parametriem šādās sistēmās. Ja kādam ir baigā interese - nosaucat auto kuram ir šī sistēma sameklēšu kā tas strādā ( jo mani vispār tādas lietas interesē).
P.S. bet nu 5Ah atšķirība visai apšaubu ka būs kāds izšķirošais faktors ...
Te laikam būs vien no labākajām ilustrācijām procesam - video var redzēt arī aprakstu par to kas kāpēc jāinicializē: