Vai tiešām vajag vēl arī kontroli ??? Nopietni ?
Pa kadam jau izkontrolē, ja rodas aizdomas.
Vai tiešām vajag vēl arī kontroli ??? Nopietni ?
Pa kadam jau izkontrolē, ja rodas aizdomas.
Es gan domāju ka visiem butu laiks atmosties, jo gan baterijas ir diezgan ierobežots pasāciens šobrīd, gan arī AES cenšas aizklapēt ... attiecīgi enerģijas cena var ļoti ātri saskriet kosmosā !
Intersanti, ka iepriekš bija šāda nostāja:
global.toyota/en/company/messages-from-executives/details/terashi.html
Arī praktiski, ja vajag tilta galā pa labi - tas viss tas pasāciens pilnā tilta garumā ir pilnīgi legāls, ne tā ka man tas būtu vajadzīgs vai rūpētu, bet AP aprakstītā situācijā, es nezinu ko viņi parādīja un ko centās ieskaidrot kādam, varbūt fiksēja nepārtrauktās škērsošanu, bet nu ātri pārbaucot tam materiālam - tur tikai dažiem redzams ka nepārtraukto pārbrauc
Pāsizolācija un karantīnā tu nedrīksti rādīties publiskās vietās, darbavietā utml., manā gadījumā ir privātmāja ar mežiem un plašiem laukiem apkārt - varēju vazāties kur gribu ievērējot iepriekšminēto. Ja būtu dzīvoklis - iespējams būtu citas norādes.
Otrs secinājums ir ka AP un CP nejēdz noteikumus - Zemitānu tiltam ir CSN atbilstošs veids kā braukt ar parastu auto/karavasauto pa sab. transporta jolsu.
P.S. tas gan nav īsti iespējams ja brauc virzienā no G. Zemgala gatves, taču ja pareizi mācēsi "pastiept" CSN - joprojām nav īsti pamata sodīt šādus vadītājus, ja vien tie nogriežas uz Pērnavas ielu vai DUS.
He, izrādas ir vēl kāds pasaulē ar līdzīgu domu gājienu kā manējā ātrumkārbu kontekstā ( video gan nav jauns, bet tikai tagad netīšām to pamanīju) - runa ir par ZF8HP
P.S. vienīgā piebilde, kad Fiat-Chrysler ražo šīs kārbas pie sevis ( USA Chrysler nopirka licenci no ZF), bet tās diemžēl gan ir bijušas ar izteiktām kvalitātes problēmām, kuras gan cerams nu jau būs atrisinājuši ( bet tā kā neesmu īsti Chrysler klients, tad nav sevišķi tas intresējis).
Tak LV daudz tādu uzņēmumu, piem. Evolution Gaming. Tur daudz dažādu valstu kadru ir.
He šodien meiča ar Honda Civic nonesa luksaforu blakus man Gustava Zemgala gatvē. Kolēģis pat redzēja, tik skaidrības kādēļ tas notika nav.
Dzīve gan nesastāv no 3 personām un viņu vieglajiem simptomiem - kā saka dzīve ir krietni vien sarežģītāka. Un tas kāds būs viedoklis par šo visu atkaŗigs no "burbuļa" kurā dzīvo.
Mana sieva piem. šausminās par to kā slimnīcā ielikts večuks ( laikam kaut kāds draudzenes vai kolēģes tēvs) ar plaušu karsoni, saķēris Kovidu, un tā teikt "izstumts" lai pats cīnās kā māk bez aparātiem utml. ( Es nezinu cik tas stāsts vispār ticams, un cik pat iespējams ticams, bet večuka veslību vispār nekas neapdraud).
Bet nu tādi stāsti kuri patiesībā neko nedod ir pilna pakaļa, jo cik dažādi būs cilvēki - tik dažāda būs pieredze, sekas un pat mirstības iespējamība ...
Ok, nu tās mēs kājām mēdzam izmantot, es bij domājis vairāk tād variantu ka vienkārši ir zinamas braucamas stigas, kas nav "populāri maršruti" tautai covid laikos ...
Nesanāk no šī uzdabūt o vairāk kā searchu "dabas takas" , vai ras ar bija domāc ?
Par tām takām var plašāk palūgt, man staigājot no J-mārupes līdz Lapsām ar kājām ir radies plāniņs izvagot to mežu stigas līdz Lielupei un Jelgavai ... moš ur vel kas intersants tuvumā ..
Vēl protams zinu apjārtni Silakrogs - Jaunciems, bet nu vairs tur nesanāk būt.
Japānu lēto galu bieži pērk skolotāji, skolnieki, studenti to kad ASV biju redzēju daudz ( alternatīvi pērk mazlietotus amerikāņus ar lieliem motoriem). Eiropiešus pērk tie kas var atļauties, vai atkal pērk mazlietotus, vai pat diezgan lietotus bet labi uzturētus. Nelaime gan tā ka dēl visādu zīmuļu, jūtuberu utml. spožā uznāciena, eiropieši bieži tur ir nopisti līdz klinķim ... un mehi bieži rekomendē no tiem turēties pa gabalu ...
Arī labs, bet nu LV nav tādu kalnu, kuros es nevarētu ar parasto MTB uzkārpīties ( pieņemot ka gluži kāpas izārdīt netaisos). NU vēl moš Sigudas vai Gaiziņa apkārtnē, bet nu tā nav mana ikdiena.
manā gadijumā es vairāk tā kā gribu to offroad versiju, jo Segway jau tā kā mazliet lūrēju, bet tas "balans-mobīlis" mani neaizrauj dēļ tā ka pārlieku stabilitātē paļaujas uz elektroniku.
Bet "olskool" riteņu žiroskopiskā efekta verķi kas spēj šo to vairāk par manu kājminamo skrejriteni es šķiet spētu norvērtēt un izmantot. Tāpat jau apdomāju skūteri, vai Yamaha TW200 (https://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_TW200)
Es nedomaju ka kāds kaut kur pazudīs, bet lai tie paši deputāti varetu strādāt un kaut ko.pieņemt ir parītis IS, bez kurām būs pakaļā, un tam visam vajag rezerves daļas, jo diemžēl dzive ir paradījusi ka pat klastereti "on premise" risinajumi ir ar problēmām ja viena puse izlido. Mums praktiski nav nevienas nedēļas kad kadam kaut kas nebūtu jāmaina, un tās ir sistemas kas sākas no vairākiem.simtiem tukstošu EUR.
Un rezerves dalas un uzstadīšanu mums trāpa vairākas valsts iestādes, televīzijas, bankas, loģistikas kompānijas utt.
He šitas gan ir prikolīgs :
www.delfi.lv/auto/zinas/latvija-razos-pasaule-unikalu-bezcelu-elektrisko-skrejriteni.d?id=52764055
Es ciest nevaru tos tagadējos elektro mēslus, bet šitādu, škiet ka pat iegādāšos, lai puišiem izdodas labs produkts !!!
PVO tēmēta rakstītā pirmā daļa.
Par deputātiem - tas vairāk tēmēts uz to "paspriedīsiem slēpti" kādus sūdus tautai atkal uzgāzt uz ziemīšiem. Tam plānam par to kas notiek pie noteiktiem saslimstības līmeņiem un "gultu" aizņemtības bija jābūt jau vēlākais vasarā, nevis tagad kaut ko fiksi, fiksi uzļepīs, un tad fiksi fiksi atkal būs jālabo ātrumā ietvertās muļķības, kā gadijumā ar to DUS ierobežojumu sviestu. Būtu bijis plāns vasarā, sen tauta jau būtu lažu izņirgusi, to būtu spējuši salbot, visi savus plānus būtu sabīdījuši uz ilgākiem laika periodiem, liela daļa visam jau sen būtu gatavi, un vispār nevienam nekāda stresa nebūtu - bet tagad atkal viss ir par vēlu, ar stulbībām kuras pat diezin vai kās spēs pa brīvajām dienām labot utml.
P.S. pēc lielas korporācijas ar ko strādājam jau zinu, ka tur praktiski varēs "gaismu izslēgt"neviens nestrādas, un visi kuriem būs problēmas ar konkrētas korporācijas produktiem - "sūkās ledu" ( nu labi ne tik traki, bet nu problēmas būs stabili, gan ar piegādes jautājumiem gan visu citu). Un pats interesantākais, būs gada sākums ...
Dīvaini ka neliek pārvākties uz plašākiem apartamentiem, ka neliek gulēt ar sievu vai mīļoto 2 nošķirtās istabās, mazgaties, pirst un dirst katram atseviškā telpā, spermu nodot un izdalīt tikai mēģenēs utt. utjpr. ...
Un deputātiem vajadzētu aizliegt vairoties, jo tas ir kaitīgi tautas garīgajai veslībai ...
Es droši vien vēl varētu kaudzi ar muļķībām izdomāt ... kas ja iedziļinās - nemaz ar tādas pilnīgas muļķības nav, tik tas ka gudri dirst, nav malku cirst ...
NU kā gan citādi izskaidrosi, ka slēdzam tik visu ciet, bet paliek arvien sliktāk. Ja laicīgi paziņos ka "tie tur krastmalā vainīgi" pie Covid izplatības vienā daļā tautas tā "sēkla uzdīgs".
Tas gandrīz kā ar alni - piegājis pie upes dzer, krūmos mednieks - izšauj vienreiz - nekrīt, otrreiz - nekrīt, padomā -johadi jāiet acis pārbaudīt - nekādi nevar trāpīt ...
Alnis dzer un domā - dzeru, dzeru, bet paliek ar vien sūdīgāk, lai kam kaut kas ar ūdeni nav labi ...
mazliet rēcīgi, kā dzimumu vienlīdzības palielināšanai domātie likumi ir "iekodoši" sievietēm:
Tā iet kad rada muļķīgus mākslīgus ierobežojumus, jo praksē ir ļoti ticams ka ir sasniegta kritiskā masa, kad sievietes nokļūs arvien vairāk būtiskos amatos utml. , pašas to vēlēsies un pašas arī to spēs sasniegt ( ar domu pat bez kaut kādiem īpašiem likumiem).
Elon Musk par uzņēmējdarbību, kapitālismu utml.
Vietumis gan pats nonāk nelielās pretrunās par valstu/pavalstu (štatu) valdībām un to lomu.
Manā gadījumā vēl papildu es arī izsveru vai ar radiem ir prātīgi tikties - gan paša, gan bračkas un viņa "ieprecēto" radu darba īpatnību dēļ. Visādi citādi līdzīgi.
Šito ekspertu droši var ignoret, vācu auto nīšanas pataloģija + absolūts žilbinošu ekrānu fanāts.
Man pašam nav bijis bet labam čomam vairāki 5 sērijas sedani - reāli patikami auto, pat tas ar itkā mazo motoru - 520 laikam skaitījās. Vinš vislaik apņirdza MB braucējus par remontiem, un tiešām praktiski neredzēju ka pa servisiem. būtu dzīvojies.
Bet nu te noteikti būs ari kāds šo prasito auto īpašniex, kas pakomentēs.