Aaaa, racing porns:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aaaa, racing porns:
Es teiktu ka jo tālāk no 12 - 14 V jo sliktāka ir konkrētā doma.
Tad labāk kādu "jump starter kitu" kas ir ar superkondensatoru iekšā, t.i. tas lēnām uzlādēsies pats no tās pašas pusmirušās baterijas un tad ļaus piestartēt.
Tipa šitādu:
www.amazon.com/gp/product/B07F8MJW8W
(nesaku ka konkrētais ir labs - tikai ka tādi ir un daži ļoti OK strādā)
P.S. neesmu pētijis , bet tikko ienāca prātā - Power bankas kas mobilajiem utml. domātas - iespējams tās ir OK ...
Sorry tikko ielūrēju specenē - power bankas nav laba doma atkarībā no specenes varētu būt 5 Volti vai 20 Volti.
Tad labi ka esi slēdzis ārā (es ar tāpat Hondai, neredzu jēgu speciāli pist aķi ar absolūti bejēdzīgu sistēmu)) Ladē un skaties kāds spriegums, dažiem aķiem ja pārāk zems spriegums palicis iestājas sulfatizācijas (cerams pareizi latviski nosaucu) problēma, tipa tos ir īpašā veidā tur jālāde.
bet tā kā lielas strapības jau nav - ņem un lādē- tad redzēs kāds spriegums tev būs pēc uzlādes.

Un akumlators kurš pilnībā uzlādētā stāvoklī pie šiem mīnusiem uzrāda 10 Voltus vai mazāk - ir metams.
P.S. atkarībā no aķa tipa - tas 0% (10,5V )uzlādes jox var būt pavisam dranķīga situācija.
Jā tā ir un ja tev ir star/stop sistēma - jo īpaši
Pat tad kad tur vel 5dien nebija sniega, un bija pat tīrīts - josla bija šaurāka un vietumis pilnigi sniegā.
"Lielajiem planotajiem" par godu jau kaut kad 3dien praktiski visas tas plastmasa norobežojošās apmales bija nonestas/nošķūrētas nahrem ... (tas Dominas galā sākot ar G.Zemgala)
Bet nu pa šito nedēļu vellapēdisti (izņemot Bolt kurjerus) uz Čaka ielas patikami.pārsteidza, tipa redzeju veselu grupiņu (nez mos velosportisti) kas brauca visi ar gaismām. Toties ši bija kaut kāda gājēju - bojāgājeju nedēļa , nepietiek ka skrien uz troli/busu kā pagadas pāri, bet vēl atradas pa kādam pie sarkanā gājejam, kur viens, ja es brauktu kā pārsvarā ātri braucu - būtu zem riteņiem, aiz troļa un busa izdomaja ka ir baigi gudri yz sarkano iet pāri.
Un kaut kas "veciem perdeļiem":
Vai varbūt labāk klasiskā mūzika:
Moš šitā labāk :
Nu pats pirmais jautajums ir vai ir silta garaža kurā "čakareties", ja nav tad šito diagnostiku jāatstāj labākam laikam vai servisam. Tālak jau var noņemt ratus un sākt lūret vai ir yz aci manāmas atšķirības, varbūt tiešam vadīklas kādā pusē ierūsējyšas utml. Patreiz jau tas viss tapat ir zilēšana "kapijas biezumos".
ZZZZ rakstīja: Pačukstēšu, šādu vai līdzīgu unikālu auto var sasūtīt no uzlecošās saules zemes. Ja ļoti gribās var čakarēties un pārlikt stūri...Tik dinozauram būs homologācijas problēmas. Vieglāk piem eu analogiem, kaut retiem modeļiem. Bet gonkošanai pa trasi vai savu zemi var tāpat...
Kādreiz kad vēl bija vairāk skrūvēt prieks, es zem priedes pārkrāmēju Daihatsu rocky un iznāca lēta mantiņa. Viņam kaut kāds toyota veidīgs dīzelis 2,8? un pa ceļu skrēja 180! bet varēja arī traktora vietā pielietot...Bet nu cik ta ilgi spēlēsies...
Caldina GT-T jau arī bija tikai Japānai, tas nekas ka šitos "Avenšus" visus kā vienu lika kopā ieks UK. Tas gan nemaina faktu par to ka manuālu versiju tikpat kā nebija.
Nu tas tikai nozīme to ka uz konkreto riteni ir lielāks bremžu spiediens, efektīvaka bremzēšana, vai ritenim ir mazāka pretestība par parējiem. Man piemeram pilnigi svaigiem bremžu diskiem + klučiem uz pēcpuses arī bija liela starpība, pabraucu mēnesi - piedila un viss kļuva perfekti (tā bija reize kad 2x apskati biju spiests iet FR-V)
Kad pēdējoreiz mainīji bremžu šķidrumu ? Ja tas joks paradījas tikai pie lielāka mīnusa, tad var gadities ka vainīgs ir ūdens tvaiks/kondensāts kaut kur sistēmā (piem. pie ABS )
Pozitīvisms līst pāri malām no autoražotaju puses, sākot ar Teslu kā iesāka "liet ūdeni", ta visi jaunie EV ražotaji nevar vien šo "makaronu karināšanas" stafeti beigt.
Es pie sevis vērtēju, ka jebkas ko "modernās" kompānijas stāsta par 30% apsteidz viņu ražoto realitāti...
Kaut kā tā!
Karburatoru es nealkstu - pats īsti labi nemāku to regulēt, un tādu kas to māk ar ir palicis maz. Man vieglak ar programmēšanu iet ;)
Pac tāds - Prozīt ! ![]()
Pie mums ir pārītis nu jau gan pavecu Arctic Truck Hilux un Landcruiser. Man šķiet ka pie Amserv joprojām var dabūt ja ļoti vajag.
Kad tad muļķības ir kādu jelkad glābušas ???
SSC Tuatara jaunākie rekorda mēģinājumi no lielākā kritiķa Apex Taxi Roberta:
Nu varbūt man vienkārši veicies, jo esmu paraleli stradajis ar daudziem kolēģiem no Ukrainas, Krievijas, Baltkrievijas - un man nav pamata pārmest viņiem stulbumu. Jā citas infotelpas reālijas bija pamanāmas, bet ne prasts stulbums, kā lielai daļai amīšiem.
Teikšu tā mācījos tajā ASV skolā ar 4 emigrantiem no Krievijas, viens ieleca gada vidū - ne velna - amerikāņi bija par vairākam pakāpem stulbāki, gan teorētiski gan praktiski.
T.i. un tie atkal ir (bija) <10% to kas bija vai nu teorijā gudrāki, vai praksē saprātīgāki.
Un tas ko stāsti varbūt strādā Eiropā ( uzreiz nāk prātā Vācija), bet ASV - nekas tur tā nestrādā. Jau pieminēju Autoshop - skuju - nemāk pat 3 pakapāju automātu izjaukt un salikt atpakaļ, paliek pāri frikciju diski un vēl viskautkas ( pats tad lūrēju no malas un "gudri komentēju", kā džeki kas brauca un itkā paši ķīlēja Jeep CJ5 un vecu polcijas kruzeri, mēģināja mācību līdzekli - automātu - izjaukt)
Jā Toyotai ir bijuši ļoti intresanti arī AWD aparāti. Vienu laiku biju šausmīgi ieņēmis galvā atrast šitādu manuāli Toyota Caldina GT-T :
Vienīgā nelaime, ka manuālis bija šausmīgi rets un salīdzinoši dārgs + tas kas šajos bieži jau lika ne to pašu iztuŗigāko 3S-GTE dzinēju (Celica GT4 pēdējā paaudzē bija drusku izturīgāks tas dzinējs)
Ja viss cits atbilst aprakstītajam - tad principā cena tikai mazliet ir par lielu. Paskaties uz vecajiem LC 7X cik tie maksā ;)
Un vecāki cilvēki vairāk uzticas tiem kas "runā no augstas tribīnes", viņi uzticas TV un daudz kam ko redz interntā. Diemžēl šī uzticēšanās "inerce" šodien vairs nemaz tik laba nav - ir ļoti daudz mēslinformācijas "deguna priekšā". Tāpat arī ja ir pierasts dzīvot ar autoritātēm kam var uzticēties - tas aŗi mūsdienās ir jau problemātiski.
Man nav autoritāšu, tas attiecīgi ļauj kritiskāk vērtēt jebkuru informāciju kas tiek sniegta/iegūta.
Man jau nav nekas pret to kaimiņu un viņa "fīču mīlestību", mani kaitina tas ka es ne par kādu naudu nevaru dabūt jaunā auto to ko es gribu, pat ne par kādu samaksu. Atliek tipa pirkt kaut kādu LandCruiseri vai Hilux, pēc kuriem man atkal nav tādas īstas vajadzības.
P.S. Mans risinājums gan ir visai "tups" katrā auto ir līdzi pa fiskars dzelzs lāpstai ar īsu kātu + pa kādam vecam gumijas vai drēbes paklājiņam mētājas. Sencim gan laukos bija doma paņemt kādu vecāku LC paralēli Corollai, bet nematerializējās pagaidām.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Bīstami tam nevajadzetu būt, jo tehniski tajos ladejamos instrumentu aķis tie 18 V ir maksimums, kas labākaja gadijuma ir pilnigi jaunam aķim kurs ir uzladets par 100%. Un tas ka tur nav baigi daudz ampērstundu tad tavu auto aķi nespēs uzvārīt.
Tāpēc domaju, ka ja nav cita varianta - darīt var, jo būtiskāka nelaime ar bojatiem ģeneratora sprieguma regulatoriem , ja tie dod parlieku spriegumu - ir iespeja uzvārīt akumlatoru. Un ja auto pavisam moderns, varbut elektronika kaut ko par to nobrēktos. Bet teiksim savai FR-V domāju ka mierīgi varētu to darīt.