Kuģu transporta ekonomika (un mazliet ekoloģija):
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kuģu transporta ekonomika (un mazliet ekoloģija):
BTW Nippon noliktava rādās kā tukša, tikai lietotie. Bet šamiem intersants verķis bija price listā HR-V Sport 1.5 VTEC turbo ar manuālo kārbu ;)
Nezinu kā viņiem tur ar to auto importu īsti notiek, bet reizēm tu esi sapircis vairāk auto kā spēj pārdot, telpas, iekārtas ( tās arī reizēm ir jāmaina un jāatjaunina - un rūpnīcas ražotājas grib labu kāpostu), apkure, apdrošināšanas, gan uz servisa kļūdām, gan HZ vēl ko.
Un cik zinu no amīšiem ir ļoti viegli palikt miljonus parādā tieši nodokļos uz "overstock" ko nespēj pārdot !
Opā, Nippon auto maksātnespējīgs ... Tas gan ir fakups, bet nu ceru ka tomer būs Wess(am) konkurents, jo nu reizem tauta bez konkurences mēdz izlaisties ...
Neprasi no experca par daudz, viņš ne parak daudz zin un ne parak daudz saprot. 4x4 auto restes virnmēr ir bijušas milzīgas, tikai nereti (kā Willys, Jeep utml.) tā ir bijusi virsbūves krāsā tapēc dažiem iespējams nemanāma ...
Vēl ir tadi Rolls Royce, Bentley, Bugatti ...
Pirmoreiz tas bija man klēpī , un pagaidām vēl atvase ir drusku par jaunu lai sēstos patstāvīgi pie rulliem. Taču ar traktoriem jau vīle pa laukiem ;)
Un esmu te jau rakstijis , ka ļāvu savureiz sievai uz grantenes ielikt likumā par atru, tā ka pakaļa aiziet šķērsām, lai mazliet pabauda "dzīvi"...
Lielā daļā gadījumu, tie nav konkrēta ripuļa tehniskie ierobežojumi, tas butu pirmkart. Otrkārt tas kas tur ir uzdrukāts ir tikai autoražotāju pakaļas piesegšanai. Un treškārt ir situācijas kad konkrētais ripulis ir gan mazāks diametrā un platumā 1/4 daļa no normāla rata, attiecīgi tā situācija būs pavisam savadaka kā tad ja cīsiņs ir platāks par 1/2 no aizvietojamā rata, un diametri sapas ;)
Bet tev tāds darbs mācīt visiem lai muļķības nedara, bet kas nu zin ko dara - reizēm arī dragā izmanto cīsiņus. ;)
P.S. vienīgais ko kategoriski ar tām nevajag darīt kraut uz maksimālo slidzi asi uz kuras to cīsinu liks, un arī līkumos slodzi un uz pilnu klapi sāniski neturēs ... tiem ir izteikti.vājaki.borti.
es tik ceru ka to maiņu tu netaisies vienkārši uz jaunu visu mainīt aiz nav ko darīt .... Jo gudrs mehs no dazādiem elektriskiem parametri no OBD, var izpīpēt kas ir sačakarējies, pat ja acīmredzamu kļūdu nav, tad teiksim samaina sveces vai indukcijas spoles vietam un paskatas vai "priblēma" nav oārceļojusi uz jauno vietu ...
Jo bieži vien ir atšķirīgi spriegumi uz tsm lietam kas ir safisušas pretstatā tam kas OK funkcionē.
Bet ja sveces HZ kad mainītas tad protams ir vērts arī tas samainīt tīri profilaksei, nu vai vismaz atstarpes iečekot (to gan mūsdienas nedara, bet aizliedzis neviens to nav)
Man ir bijis ka turbo dīzeļ Hondai (manuālai) liela ieplūdes gaisa truba pušu, kā min grīdā tā ap 2500-3000 apg./min. rijas ciet, jā tiek pāri tam brīdim - nekas, un kļudas ar nekādas nebija.
Bet tas neatkarīgi no roba minot virsū ar slodzi.
Kā jau tālāka diskusijā redzi - nekas nav 100% un kur nu vēl.virtuālā diagnostikā ;)
Visiem minējumiem ir sava vieta, kad atrisināsi uzraksti ja nav grūti ;)
Manuālai kārbai es ar sliektos ta domāt, bet automatam kickdown brīdī manas aizdomas momenta būs uz automātu.
Bet nu virtuala diagnostika ir tikai ... virtuāla. Lai paņem mehu ar compi zobos (pie OBD pieslegtu) līdz un nodemonstrē problēmas bridi - domaju tur atri noskaidros vai motors sūkā ...
uups samelojos 2002. gada Cheroku, ne veco "labo" kantaino.
Vilsons rakstīja: Pats skatījos uz Avensis, bet tas laikam tikpat zems.
Kā uz to paskatās, esmu ar gen1 Avensi, apcēlis parasto ~2000 gada čeroku pa sniegiem. Masa maza, pareizas riepas ar šipiem, un brauc ka kungs, ja ienak prata var pat drusku niknakas atsperes yzlikt lai augstāks drusku, ja tieši tada velme iebraukt kur tālāk ...
Tā ka ticamaka atbilde ir - kārbas problēma, bet nu parbaudi mehāniskas lietas ap sadales karbu un kardanu, taja skaitā jebkuras gumijas/gultņus to fiksēšanai.
Talak sveces utml. motora štelles, parasti problemas ir vislielakas aukstam un jau tukšgaitā, vai vel otrs ja ir uz katru cilindru sava indukcijas spole, tad reizem mēdz but ka tas yzsilstot pārstaj noramali stradāt un tiek caursistas nu jeb citiem vardiem ir pretestība tuvu 0 (piem. karstu nevar iedarbināt).
Teikšu tā ka jebkura motora problema tev būtu pastābīga, vai ka minimums pie jebkura kickdown.
Man nav pieredzes ar Xc90, bet uzreiz vari atmest pusasu gultņus, gan pašas pusasis - no tiem būtu gan skaņas, gan ari pie jebkura ātruma būtu tadi pat gļuki.
Turētākgultņiem arī vajadzetu būt tapat, jenkura atruma kickdown vajadzetu pēc izjūtām būt aptuveni vienādi, pie kam kustinot kardānu vajadzetu varet just jebkuras problemas visā tā garumā, tip ja kaut kas izdilis tiktsl ka tev auto sāk raustītties. Volvo XC ja pareizi atceros kardana krustini nav, lidz ar ko to izraisitu problēmu ar nebūs.
Tehniski vari meklet ari Kia Sportage Gen2 manuāļus vai video tipa, bet nekas labs šobrīd netrāpas tāpat, vēl.Kia Sedona ir ļoti lidzigs tad verķis, bet nu pagaidam man ari tur "tukšs" numurs.
Tip mekleju piem .Kia Sportage gen2 rear wiper motor replacement.
sorry, moš tomēr nav tavējais.
Nezinu vai attiecas uz tevi bet ir viena vispārzināma problēma Aisin ātrumkārbās ar pārslēgšanos :
www.eeuroparts.com/blog/is-your-volvo-hard-shifting-you-should-read-this/
Te drusku vairak par tavu konkreto, jo video neatrodu uz sitiena :
www.htmanual.net/rear_wiper_motor_repair_procedures-1207.html
BTW tā ka pedēja video nevajag mēģināt nehānismu griezt aiz "slotiņas" ass- gliemeža pārvadu tā var tikai sapist !!!
To var kustinā5 tikai ar motoriņu,vai arī jāizjauc tiktalu lai gliemezis vairs nemaisas !!!
Te uz Volvo ir paradita gelvena doma kā tas parasti strādā, ir dazi auto ar citu mehanismu, bet tadu nav daydz:
Un vel viens uz cita auto (iespējams Chrysler voyager)
Gan jau kabūs pienācis gals zobratiem, vai līdzigām mehānsma daļām slotiņas pievadam.
Iemet kas par auto, un mos sameklešu ka tas izskatas, koš ta pat ir bieža problēma konkrētam auto.
Braucus esmu tikai ar pārīti labu automatu, viens tads stāveja uz Lexus IS-F, bet tam stāsta ka dzīve neesot tā garākā, un uz BMW liktie ZF 8 HP (ir vel kaudze ar auto kam tie ir, bet Piem. Chrysler nopirka licenci um ražo pie sevīm, tik tie ir konkrēti mēsli) . Parejie automati ar ko esmu braucis ir diezgan lieli mēsli. Nav reāli braukts ar MB un auto kas trāpa vēl dārgākā kategorijā. Vel varu tīri labi sadzīvot ar Toyota Venza.
P.S. Divsajūgu kārbas pie automātiem neskaitu !
Nu par SAN motors un Wess es īpaši nevaru sūdzēties, vienīgi uz auto cenām gan žmiedzas, bet nu katram jau tā sava finansiālā puse svarīgāka ;)
Agrāk arī Amserv ar Toyota bija pat ļoti OK.