Intereses pēc ari parakos ka tas izskatas, atradu līdzīgu problēmu ar aprakstu (ja nu kādam noder):
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Intereses pēc ari parakos ka tas izskatas, atradu līdzīgu problēmu ar aprakstu (ja nu kādam noder):
Tad super ka tik.vienkārši ! Paldies ka atrakstijies kā tas beidzās.
Zini, tīri intereses pēc pameklē Toyota atsaukumus, viņiem ir ASV bijušas problēmas ar "random acceleration".
t.i. es nezinu vai LV pats var sameklēt atsaukumu, vai jājautā dīlerim, bet štatos IMO varēja nočekot, tik tur vai tik Corolla netika pašā ASV ari ražota (un attiecigi uz parējo pasauli tas var neattiekties, jo pie mums nāk pamatā Japānas vai Turku Toyotas) ...
Īsāk sakot - padarbini uz vietas un pagrozi stūri - atkartojas tas vai nē ?
Ja stūres pastūzis ir tad :
Stūres pagriešanai ar ABS sakara nebūs nekāda. Piekam mazliet palielinaties apgriezieniem ir pilnigi normāli, jo vidus pozicija stūres pastiprinātājam nav nekādas slodzes, bet griežot stūri tā pieaug. To var kaut yz vietas stāvot pārbaudīt, un Vēl tas pats būs ja stabilitātes kontrole paraleli sāk strādāt, un bremzet atsevišķus riteņus... utt.
BET ja tev uz vietas vienkārši grozot stūri tas pats atkārtojas, tas nozīme ka vienā virzienā ir izteikti lielāks darbs jāveic stūres pastiprinātāja sūknim. Tas var būt sākot ar zemu riepu spiedienu vienā pusē, sa- vai ap-rūsejušām stūres daļām, kaut ko saliektu stūres vai piekares daļās, vai tupi ķīlējošos stūres pirkstu. Respektīvi ja uz vietas stavit un grozot stūri tas atkārtojas - mekle to cēloni stūres sistēmā vai piekares daļās .
Ja tas ir tikai braucot tad paskaties kas notiek vienkārši straujāk bremzējot tukšgaitā , nu tā ka ABS sāk strādāt, ja tad lec apgriezieni kosmosā, vai motors slāpst nost - tad gan ABS rada to slodzi.
tad es izteiktu minējumu ka labajā pagriezienā tev stabilitātes kontrole varētu čakarēt prātu, ja tāda tev tam verķim ir.
Un ja ir stabilitates kontrole un tā tiešām tā uzvedas, tad drīzākais vaininieks ir kāds no riteņu vai kustības virziena sensoriem, un nevis pats ABS vai SC, citādi problēma būtu praktiski visos variantos novērojama kad ABS motors nostrādā.
P.S. ar to gribēju teikt ka jebkuras iekārtas darbināšana rada slodzi, un motors to kompensē paceļot apgriezienys pēc vajadzības ...
Stures pastiprinātājs tev taču ir vai ne ?
Cik dimensijās uz to skaties, bet manuprat tā ir kantaina, kā citādi ik pa laikam kāds varētu nokrist un nosisties pa to kāpelējot/ejot
Ka tik nav tā ka valstis ar "neeksitējošu CoVid" cilvēkam iebliež ko tādu kas ķermeņa izturību parbauda vel vairāk kā pats CoV.
Tip zirga, vai ziloņa deva praktiski ar jebkurām zālēm pat veselu cilvēku "nogāž", pietiekoši bieži arī letāli !
Ja datos meklē kaut ko konkrētu, visbiežāk to arī atrod, tyr nu Slinķim taisnība. Tāpec ir visādi prikoli no " britu zinatniekiem".
Tas nekas ka sadalijums varbut visi japāņi, ķīnieši, eiropieši, utml. pret melnādainajiem/afrikāņiem utml.
Kamēr man bāž priekšā kaut kādu interpretāciju bez pilna pētijuma datiem un secinajumi es pat netaisos tadām muļķībam pievērst yzmanību kur nu vel ticēt ...
Nu nez man jau.liekas ka tu kā maksāji premium par Tesla wannabe premiumu, ta ari turpini, kaut faktiski saņēmi tikai drusku sudigak saliktu Škoda, un tikai konkurence drusku "spiež". Un cik sapratu no EV apskatniekiem, ko noņem no pamatcenas to ar uzviju pieliek "fīču cenām".
NU tā rodas pieredze ... bet te jau kaut kur agrāk minēju, ka tiem traktoriem vienmēr šāda varbūtība jāņem vērā+ tas ka piekabei var arī gaismas nestrādāt - pagaidām visu ir izdevies pareizi novērtēt ar šitiem "bēdubrāļiem" ...
Eļļas pārāk liels spiediens pats par sevi var nebūt problēma, bet kā jau teicu - problēma var būt iekš fakta ka eļļai nav kur sprukt, un tādēļ spiediens uzaug, un ja nenoslāptu - tavam motoram kā minimums sāktu pa blīvēm vai tosolā spiest iekšā eļļu. Un jā sadales fāzes visticamāk būs arī šķērsām, jo to arī pārsvarā kontrolē ar spiedienu + varbūt kādu elektromagnētisku vārstu ... moš tas arī ir vainīgais sūdabrālis ...
1) malači
2) Tātad cena bija un ir uzpūsta un arī modeļa popularitāte iespejams krīt ...
3) Īsti neredzu jēgu elektriskai stūrei, jo vienigais kas mainas ir pazūd stūres stienis, visas citas daļas paliek kā bijušas, un autonomiem auto, es joprojām neticu ...
4)Intersanti tikai ka te testi veikti, jo nu temperaturas u.c. izmaiņas reala dzīvē IMO pamatīgi maina šo rezultatu
5) Merčandaizings aizgājis, tagad visiem kļuvis intersanti piepelnities ...
Un pie tādas situācijas ja pat gaiss pie 7 bar vēsi turas, tad domā/meklē kas auto ir ticis jaukts/mainīts.
NU vai izstāsti pilnu stāstu, tipa auto tādu nopirki/ kaut ko tiki pats mainījis utml.
Mazums tur piemēram slīdgultņus ielikuši nepareizi, un tie eļļas caurumi ir ciet utml.
Tev kā pašpasludinātam auto expertam vajadzēja jau nu ļoti labi zināt ka autobūve patērē ļoti daudz ūdens ...
+ jo mazāk grib ar fabriku tērēt elektrību, jo vieglāk visādos gadījumos ir izlīdzēties ar ūdeni gan dzesējot, gan sildot ...
P.S. un celtniecībā arī ūdeni izmanto ļoti plaši ...
Bet principā saku ka sūkni vari atstat mierā un ari to zvaigzni - jamekle kas tev eļļas kanālos ir nosprūdis, jo tukšgaitā uzgriezt 7 var tikai ar eļļu kas ir pārvērsta biezputrā ... vai arī tai absolūti nav kur palikt/aiztecet prom ...
Es laikam paņemtu ar gaisa kompresoru pamēģinatu iepūst tos pašus 7bar. jo ja pat gaiss neiet cauri, tad kaut kas ir nevis nosprūdis, bet kapitāli nepareizi salikts, t.i. tur eļļai ejas vienkārši nav ... nezinu blīve jas sedz caurumus/ nejēga ar lielu daudzumu silikona ticis pie blīvējuma vietām/whatever ....
Nu reāli grūti saprast WTF, jo redukcijas varstam vajadzēja jau nostrādāt, laikam sāktu ar tā pārbaudi pie kāda spiediena tad tas nostrādā ...
Ja eļļa +/- tev atbilstošas kategorijas, tad ir dranķīgi. Protams auksts starts tev problēmu "paspilgtina". Bet nu 7 tāpat nedrīkstētu būt.
Tam pirmajam gadījumam jau izmanto šādus ( gan ne visiem augiem der) :
www.youtube.com/watch?v=912XK-U_6ZE
Sanāk ka augi arī stādīti ar speciālu sējmašīnu, kur sanāk tipa "stādīt kvadrātligzdās".
P.S. Atceros vēl no LPSR laika krusttēvs strādāja ar cukurbiešu sējmašīnu, kas strādā ar kapsulām - tur 1 sēkla + minerāļi - attiecīgi nebija ne īsti jāravē ne arī jāretina, tik padārgs tāds prieks, bet nu raža ar protams labāka.
Pie visa ausgtākminētā, lūdzu ņem vērā, ka eļļas kvalitāte un viskozitāte arī ietekmēs eļļas spiedienu diezgan lielā mērā kamēr motors auksts - sasilstot tas pat ar tādu "dranķi" var atgriezties normas robežās !
Bet nu 7 bar ir tāpat pie robežas kad tev eļļu sāks spiest ārā visur tur kur to nevajadzētu darīt !
Tātad ja tev bija 7bar , un nevis aizgāja vēl tālāk, tad ar to varētu būt līdzēts - būs drusku zem 5 bar, vienīgi ceru ka ne tukšgaitā, jo citādi - problēma 100% ir pilnīgi citā vietā ...
AK jā bet vispār gan jau a spiedienu mēri spiediena devējā vietā, un tas savukārt drošī vien ir diezgan tuvu galvas augšai.
Jā tas tā ir tad tehniski 2 vienīgāš vietas kur eļļa tiek padota pirms tam varētu būt kloķenes eļļošana un virzuļu eļļas "smidzinātāji" ( nezinu kā latviski pareizi tos mazos eļļas "mīzējus" lai nosauc, kas eļļu izsmidzina uz virzuli tieši no apakšas) , ja tādi tev ir. Vēl varbūt sānu balansieru (ja ir tādi) eļļošana pa ceļam. Visam citam jau nu stabili būtu jābūt pēc tam ...
Tiesa spiedienu var ietekmēt arī jebkas aiz manometra, ja eļļai nav kur plūst, tad spiediens ceļas līdz kaut ko izdodas saplēst ....
Teiktu ka jāmaklē kur un kāds sūds varēja iesprūst un noklemmēt kādu eļļas spraugu ...
Atceroties savu pieredzi ar kombaina hidromotoriem - viena knapi saskatāma dzelzs skaida iesprūdusi attiecīgi mazā caurplūdes dīzē nolika mierā visu lielo Jenisejas kombainu - tas ne uz priekšu ne atpakaļ braukt vairs nebija pielaužams ...
Tātad pārejot uz 31 zoba zvaigzni - spiediens kritīsies, bet jautājums vai pietiekami !
t.i. ja vari tomēr izmērīt cik liels ir spiediens, tad samainot 23 uz 31 zobu zobratu tu dabūsi apmēram par 1/4 (25%) mazāku spiedienu, vai tas ir OK, - skaties pats.
Lieto arī to, jo uz prieksu un atpakal vel ta ka benķis labi nostrādā, bet pret kūleņiem yz sāniem puslīdz tiksi tie "ausainie" beņķi tik līdz, tā ka HANS ir laba štelle, kaut nedaudz neērta/jāpierod ...