iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 07.09.2020 21:29

P.S. Un pirms sāc pārpublicēt tautas teikas, anekdotes utml. folkloru pakustini lūdzu smadzenes kaut drusku ...

WALA 07.09.2020 21:14

Es piekrity ka faktus vajadzētu tā kā tomer verificet un sakt ar vienkāršu matematiku tev pašam,...

tatad lai iegutu 2,3 kg co2 tev būs jāiespringst razot ko stipri vairak par 1 litru degvielas ...

WALA 07.09.2020 10:50

Es zinu ka es noteikti nokaitinātu daudz autovadītāju, bet man reizēm gribās kaut kāds uztaisītu centru tikai velo braucamu un tad paskatīties kā lisapēdisti savā starpā un ar gājējiem sadalīs ceļu, jo nu kad braucu ar velo redzu tik daudz "dzīvas anekdotes" … ka man šķiet avāriju būtu par pakāpi vairāk, kā braucot kopā ar auto ( baiļu faktors IMHO) ...

WALA 06.09.2020 23:34

P.S. es tev varētu ar pirkstu mēģinat paradīt uz cilveku, kurs pari robežai caur lidostām var izvest cauri praktiski jebko, jo viņa darba specifika ir identificēt caurumus šāda tipa drošības sistēmās ...

WALA 06.09.2020 23:30

650 rakstīja: Es īsti nepiekrītu.Vnk kasāmies neparko.Austrumu sēta arī- simboliska pret tankiem, bet itin noderīga pret privāto darbību.Vismaz kā papildu apgrūtinājums noteikti.Un par Usa/Mex te neviens nenosauks nekādu derīgu "savu" alternatīvu.

Armiju,šaut? Jā,ok, viņējiem policistiem bikses nost ,rokas sasiet,atbruņot un kastrēt, abet armija lūk šaus.Pofigā,uz aklo.Bez pamatojuma un rakstiska brīdinājuma.Tikko zāle sakustās,uzreiz ber virsū visu aptveri.Ir taču jau agrāk rādīts- tā robeža ir ļoti gara, un tā iet pa neapdzīvotu pustuksnesi.Kur šobrīd nav vispār itin nekādu šķēršļu.Iet pāri kas grib, nes ko grib un cik grib.Kā tā vispār varēja "sagadīties"?

Un kur tad tā armija tur stāvēs? Torņus klajā laukā izbūvēs kā mežacūku medībām?Varbūt kā kāreiz eevors un g4ss apsardze- dzīvos iekš auto un ēdīs/kakās statoilā?

Sēta kā apgrutinājums ir tikai tiem kam galva nestrādā, ja vajag narkotikas dabut pāri nav neka vienkāršāka ka dabūt to pāri sētai - vēl pat labāk ja būs siena tatad ta daudz izlaidīgāk tiks kontrolēta, un viens strunta drons tev var miljonu diena pārmest pār robezu neviena netraucēts ...

WALA 06.09.2020 23:21

Sarunājam ka par sistēmu visupirms pamekle un kaut ko izlasi, pirms runā par tās godīgumu !

WALA 06.09.2020 23:19

viencexperc rakstīja: No 2021 - 2022 gadam daudzas kompānijas sola radīt elektriskus pikapus. Šeit es apkopoju "teslas un Ford F s.ērijas konkurentus". Komunisti nezin pikapa priekšrocības, tāpēc gribu pievērst uzmanību, ka ford f sērija visu laiku dala 1. un 2. vietu starp pirktākajiem auto pasaulē. Tā ka tā ir silta vietiņa auto industrijā.

1) Nikola Badger

2. Atlis XT

3. Bollinger B2

4. Ford F150 ( elektriskais)

5. Lordstown Motors Endurance

6. Hummer EV

7. Rivian R1T

8. Tesla Cybertruck

9. un ķīniešu Donfeng ražojums kopā ar nissan. Šis ir vienīgais pašlaik nopērkamais elektriskais pikaps.

Dongfeng Rich 6 EV

Elektrisks 4x4 der tikai tiem kam tas 4x4 vispsr nav vajadzīgs, savukārt tiem kas brauc ekspedīciju tipa pārbraucienos, kaut tikai pa ASV vai Kanādu der tikai iejšdedzes dzinēji, un ļoti reti der pikapi - Jeep Wranglee tipa garie 4x4 ir daudz jēdzīgaki parsvara gadijumu. Viss pārējais ir vai nu pārsvarā RWD darba mašīnas, vai absolūtu zīmuļu bezjēdzigas izklaides.

P.S. katrs par savu naudu kai dara ko grib, bet tadēļ nevajag izdarīt tālejošus secinajumus. Interneta daudz intersantu lohvideo var atrast kad pameklē dažādus tow company video. Un piedevam vēl smieklīgak ir tas ka daudzi ar Eiropas "mazauto" tajā offroad butu tikuši talāk kā liela daļa to "pontu vāģu ar 4x4!

WALA 04.09.2020 17:04

Par ameriku smagi kļūdies, ari tur ir veidi kā lauksaimniekus stute, un sistema nav "taisnīga", un jo lielāka saimniecība, jo vueglak tikt pie bonusiem ...

WALA 03.09.2020 21:17

Taisniba jau tev ir, tik ta nelaime, ka parsvara parads tikai pieaug, un pie zinamas apstākļu sakritības, tas pasaciens var klūt nepanesami dārgs LV gadijumā, tadēl sanak ka bieži "locamies līdz" tam kā bāgatie onkuļi "papūš"...

WALA 03.09.2020 20:47

Jap, D-tilts ka #1, tad normāli butu, ka Jelgavas virzienā kreisā nebutu kā sugas, bet būtu jābrauc gar tramvaja sliedēm un tad yz Jelgavu - bruģi tai posmā likvidēt, un laist visa garuma minimums 2 joslas uz Jelgavu + pirms krusta ar Ulmaņgatvi labajiem papildus josla, kas vienlaicigi varetu būt ari sab. transa.

Cits variants būtu uztaisīt gar dzelzceļu caurbrauktuvi zem Ulmaņgatves, un tālak jēdzīgi prom uz Jelgavu, tehniski varbūt ka pat cilvekiem dodot zinamu godigu kompensāciju kāds vēletos no turienes ari pārvākties. Un tehnisko zem Ulmangatves ir pat 3 vai 4 eksistejošas caurbrauktuves visā pārvada garumā, bet tam ir tikai vietejas nozimes pielietojums parsvara, vai ari tur braucu es un vēl daži, tad ja visur citur ir pilnīgs pī un laiks drusku spiež, zēl gan ka grāvja šķērsojumu likvideja, tad man tur vispār bija baigi ērtais apbraucamais ceļs vismaz ar pikapu...

WALA 02.09.2020 14:09

tik viens jautājums, bet kapēc to nedarīt, vilkties pa slapju un garu zāli nav nemaz tik patikami un viegli, ja tas jadara ikdienā ..

WALA 02.09.2020 10:10

Vēl viens auto ko ņemtu sev šādā situācija Toyota Celica, bet te jāņem vērā, ka daudzas LV ir ar škiltām priekšām utml.

Bet nu es ilgu laiku ar Toyotām esmu daudzījies apkārt - man daudz kas tajās pašam ir labi pazīstams un viegli remontējams !

Un vispār vislabāk ir vienmēr palūrēt uz VIN kodu - ja auto nav no Japānas (VIN sākas ar JT) vai ASV, tad tādam lietotam auto kategorijā ap 2-3K - iet ar lielu līkumu, ar ļoti, ļoti retiem izņēmumiem !

P.S. Avensis vispār Japānā netika ražots, tas nāk no UK rūpnīcas (VIN = SD …)!!!

WALA 02.09.2020 10:01

Ak jā par modeli, man sievas draudzene brauc ar Avensi ( pirmā modeļa T220 restails 2000 - 2004 -laikam) benzīna automātu jau labu laiku, un problēmu nezin. Jā rūsa var būt faktors, bet tehniski var mēģināt atrast arī labu nerūše'jušu variantu - varbūt gan ne pa LV brauktu, jo manam tikai pa LV brauktajam 1998. gada Avensim ap 2015 aizmugurē arkas un sliekšņi jau bija jāpārmetina ( metinājām visu, ne lāpījām, kaut tikai pirmās problēmas parādijās) …

P.S. vienīgi Toyota robotizētajām kārbām ( nezinu gan vai Avenšiem tādas bija) vajadzētu iet ar lielu līkumu … man tās riebās pat jaunas.

WALA 02.09.2020 9:52

Freijers rakstīja: Ar tiem "tomātiem" ir atkarīgs ar ko cilvēks ir ar mieru dzīvot un sadzīvot, ja pieņem, ka 20 gadīgs automāts drusku kādreiz padomā un mēdz uzsist, tad problēmu nebūs (ja pieņem arī ka kādā brīdi agregāts vnk nomirs). Ja nav ar mieru, viennozīmīgi manuālā.

Automāti mēdz būt dažādi, manuprāt obligāti ir jābūt iespējām pārslēgt arī manuālā režīmā (kā piemēram triptroniks aužiem gados), pretējā gadījumā, pie turbīnas ķibelēm, auto ātrāk par 65-70 km/h nebrauks !

Šitas joks man ir diezgan labi zināms - esmu nobraucis vienu pirms manis diezgan sapistu manuāli (precīzāk sajūgu) un joprojām ir tas pusdzīvais USA automāts. Ja zini ka kārbā ir problēma - vienkārši nelauz to, ja negribi remontēt. Tas safistais sajūgs man noteiktos režīmos čīkstēja un nevienmērīgi slēdzās, bet nobraucu ar to vismaz 100 tūkstošus tādā stāvoklī un bračka vēl kāuds gadus 3, kamēr aizmugures arkas izrūsēja, sametināja un pārdeva, tālāk laikam kaut kur uz Āfriku aizceļoja, ja pareizi sapratām tirgoņa nodomus ( LV toč nav redzēts). Un tam USA Ford ranger pie pirkšanas 2010 -tajā jau bija skaidrs ka "tomāts" pusdzīvs, samainīja kārbas eļļu + uz slēgšanās brīdi mazliet atlaižu gāzi - strādā joprojām + smagas kravas (virs atļautā) + piekabes ar velk un "nešķauda" ( bet citādi ir skaidrs, ka frikcijas diski jau ir pārdzīvojuši savu "laiku", tik rokas nekādi līdz tam nedavelk.).

P.S. tas par to ka veciem automātiem slēgšanās gan ir diezgan saraustīta, taču tie ir vienkārši, un ja speciāli nemēģini safist, tad braukt un braukt ar tādu ...

WALA 01.09.2020 23:04

Klau, tas ir tieši tapat kā personas aizņēmums, ja noplītē azartspēlēs (nu teiksim ceri nopelnīt ar naudas mahinācijām) , tad tā ir sūdīga aizņemšanās, bet ja aizņemies tādēļ lai tev būtu auto ar ko nokļūt darbā, tā jau ir visticamāk jēdzīga investīcija utt. Jāskatas uz divām lietām, kādi procenti un kāda ir aizņēmuma lietderība. Un pats par sevi tas absolūti nav nekas slikts.

WALA 01.09.2020 14:03

Kāda X par tirgus cenu ?!?!? Uztaisat pie draudzīga dīlera vai pastāvīga remonta uzņēmuma puslīdz godīgu defektācijas aktu ( ja auto pārāk labā stāvoklī - tad vienkārši ņem vidējo tādu pašu auto ar tā regulārajām problēmām). Un atkarībā no vērtības uzņēmums mierīgi var pateikt, ka sorry - šajā auto ieguldīt vairs nebija jēgas - pārdevām par atlikušo vērtību, vai puslīdz godīgu summu zinot auto defektus.

WALA 31.08.2020 23:00

Par to pārlieku iespringt nav jēgas, galvenais jautajums ir par to vai spējam maksāt procentus par to piķi. Ir ļoti maz valstu bez āreja parāda (bet tapat bieži ir iekšējie paradi utml.), arī ASV, taja visā ir smalks aprēķins ... arī tāds ka anekdotē - ja esi bankai parādā tukstošus, tā ir tava problēma, ja esi parādā miljonys, tad ta jau ir bankas problēma ...

WALA 31.08.2020 22:19

msh - no praktiskas puses laukos pie puslidz modernas saimniekošanas tādu skaitu cilvēku nahren nevajag, tadēļ ari problēmas gam saimniekiem, gan darba ņēmejiem. Ja ur skaisti sapņot par "laukiem", bet praksē bez lielas piepūles un ļoti fudras saimniekošanas, tā ir bezjēdziga nodarbe. Piemājas saimniecība ar 15 piena lopiem jau var tiri ok dzīvot, gan pa laikam kadu lietotu bet kabu tehnikas vienibu iepirkt, gan ari auto uz pilnīgi svaigu. Bet tad ur jāizmanto visi iespējamie resursi, kur vajag pacinas par lielāku atbalstu šķirnes lopiem, kur vajag pamaina govis uz tadām ar lielāku izslaukumu utml.

WALA 30.08.2020 23:31

paldies, bet nē paldies ... un nekad.

WALA 30.08.2020 10:06

Kāda tam ir jēga ? Visur kur nepieciešams jau stāv 30 uz palikšanu (vismaz man labi zināmos maršrutos jau visur) .

WALA 28.08.2020 10:05

Īsais, specializētais autopārvadātāju krievu valodas vārdu krājums

WALA 25.08.2020 12:10

Pilnigi normāls secinajums, es ar auto kam gan motora jauda ļauj, gan bremzes normālas (vismaz 4x disku), īpasi neraustos braukt ar 160, diži ātrāk ne, jo pie 160 auto vel pienemami "ceļ", bet talak jau vairs īsti ne ... unman nepatik ja attieciga situacija vieniga iespeja būs bremzēt, man labak tomer tīk, ka varu ari iespiest grīdā, ja ta šķiet atbilstošāk situācijai.

WALA 25.08.2020 12:05

vai OBD diagnostika neko neuzrāda ? Kā ar spiedienu degvielas padeves sistēmā ?

WALA 25.08.2020 10:52

Par velkamo āķi - tur ur ieplanota izturibas rezerve, jo auto paātrinoties un bremzejot tur ir diezgan iespaidiga slodze. Ja piekabes pareizi noslogo (un bremžu sitema ir kartībā) , tad āķim lūzt nav iemesla, biežak esmu redzejis, ka piekabes dīsele vai stiprinajumi pie auto virsbuves sākuši plaisat - bet tos bojajumus normāli cilveki laicīgi censas novērst ...

WALA 25.08.2020 9:41

Nu ka lai tev pasaka Ernests Bernis vienmer ar savu Porši brauca pats pie stures ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti