Ai mēģinājumi uzvarēt pilotus beigušies ar AI uzvaru:
www.theregister.com/2020/08/21/ai_beats_f16_pilot/
gribētu redzēt kā AI ir ar hard-core geimeru pievārēšanu.
Ai mēģinājumi uzvarēt pilotus beigušies ar AI uzvaru:
www.theregister.com/2020/08/21/ai_beats_f16_pilot/
gribētu redzēt kā AI ir ar hard-core geimeru pievārēšanu.
Nu ka uz to paskatas, ja kads negrib lai viņa 100K vertu Poršu regulari kāds apkskrāpe, tad 30 EUR soda un likšana šķērsam pa 2 stavietam iznak stipri letāk, ka cinities ar braukt nemācetaju raditam švīkām ...
Ta ka sods prinicipa ir pie dirsas, jautajums ir tikai par savstarpēju cieņu, necienat mani un skrapejat manu auto, nu tad ari parkojos ka gribu ... kaut ka tā !
Tu vienkārši nepareizi tulko tos pirksta rāditājus - viņi ta vienkārši tev cenšas noradīt, ka kaut kas dibenā "iedūrās", tadē tik stulbs manevrs, vai braukšana ...
Vai tad mēs katrs neesam "mazliet ceļu inženieris" ?
Un aizrādījumi principā vietā - tāds pat draņķigs aplis jau gadiem ir Dzirnavu, Strēlnieku un Mednieku krustojumā - bija laiki kad tur vismaz reizi nedēļā bija kārtīgs "bumsis" ...
Piedod, es Teslai jau sen vairs kā īpaši uzmanību nepievēršu - 3 reiz man bija interesanti ( un viņu akcijās ieguldīt mani nepārliecināsi!), izpētīju viņu Model S līdz "skrūvītei", tad nākamo modeli, tad ieinteresēja pikaps, bet papētot dziļāk - es joprojām uzskatu ka tie nebija un nav manas intereses vērti … un jo tālāk jo grūtāk būs mani pārliecināt ka Tesla ir kas īpašs ( izņemot faktu ka ir izdevies klasiskajiem autoražotājiem iespert pa "olām", nesāpīgi, bet tomēr...)
tas ir tāds dīvains "miets" ar diviem galiem - ja kāds organizētu satiksmi atbilstoši pieaugušajai plūsmai - stūķi samazinātos, un iemesla atsevišķiem indivīdiem "maukt acis pārgriezušiem" nebūtu. Bet nu pie mums vēl ļoti taustās kā labāk, kur labāk un vai vispār sanāk labāk, ja ko "uzlabo". Bet tiem vidējā ātruma radariem es īsti jēgu vispār neredzu - tiem ir tāpat "pieļaujamā kļūda", taču praksē satiksme pat uz Salinieka ar visu "maukšanu" - vienmēr kaut kur nobremzējas, līdz ar ko vidējais IMO sanāk kā parasti 60-75 km/h robežās.
ā un sliktums no tā ir tajās vietas kur pulkstenis izmanto 50Hz frekvenci laika "korekcijai" ka piem datori/serveri utml.
Papētiju problēmas butību, tomer sakuma neesmu pareizi sapratis ideju. Nav runa par frekvenču maiņu bet gan "etalona" maiņu, grib atteikties no iespejas savu frekvenci pieskaņot Krievijas parvalditajam "etalonam" un pariet yz Europas 50 Hz etalonu. Un tas tapat ir diezgan liels marazms, tipa Krievija "sačakarēs" savu etalon- frekvenci tikai lai mums sariebtu ...
Un visi tie jas "sēž" yz tās pašas augstsprieguma līnijas Krievija dabūs to pašu joku izjust.
Un par pašu izjušanu, frekvence slodzes iespaidā "staigā" un joks ir taja lai diennakts vidējo noturētu tajos 50Hz. Nexinu cik kvalitātiva ir šī Krievijas IPS/UPS etalon frekvence, bet lasot kas daras pie nelieliem strāvas ražotājiem Eiropa, man rodas iespaids ka vai nu tur visi liek mīksto etalonam, vai "pēdējās jūdzes" tīkla kvalitāte smagi sūkā, vai etalons nav sevišķi labs.
Tagad ej nu uzmini kas ir riskantāk, vai Krievu sabotāža, vai Eiropas neviendabīgais tīkls ...
nu pieņem kā faktu ka vel pagajuša vasara brauca pa Skotiju, ja nekļūdos.
www.delfi.lv/auto/zinas/atruma-cilts-video-bralu-timrotu-piedzivojumi-skotija.d?id=51313047
Ir gan varbūtība ka te kāds pastrādājis no "malas" ievietojot ko pašam paticis … vienīgi tad gan piestrādājis pie "reālisma"
Intersanti, kurš idiots ir ticis pie izteikšanās šajā rakstā:
Kāda jop Krievija, un kāda frekvences maiņa, kad vsiā Eiropā uz tādas "sēž", tipa mēs tagad būsim paši gudrākie un liksim "da kuja" citai frekvencei piemērotu iekārtu veco vietā ???
Smalki kungi smalku "zāli" pīpē …
P.S. Man izskatās ka žurnālistika iet kaut kādā pilnīgā pakaļā jau ...
abi bračkas Timroti UK ir diezgan vagojuši ar močiem !
Tu laikam esi palaidis garām faktu, ka Maska muldēšana vienmēr krietni skrien pa priekšu viņa reālajām iespējām. Tā ir spēle uz investoriem, lai naudiņas neaptrūktos! Šādā riska kapitālā, lai cik tas neliktos simpātisks vai uz nākotni orientēts - es nekad neinvestētu būtiskus naudas līdzekļus !
es ilgi domāju vai kaut ko rakastīt. Praksē lieku daudz un dažadus eksamenus, un reizem pa vairākiem viena dienā, rezultāts ir - ka jo vairāk tu "iezubri" (un noliec pat ar 100%), jo mazāka jēga no tā visa. Ar to es gribetu teikt, ka eksāmenus nokārtot nevienam neradīsies problēma, bet sapratni par "dzīvi" uz ceļa tas visticamāk tāpat neradīs.
Varēt jau ticamak ka var, tik nezvai rezultats būs diži labāks, un attiecīgi pienakuma apzina pret lidzbraucejiem, savu ģimeni utml. vienkārši nostrādā ka "enkurs" jeb ātruma "griesti".
Daļa taisnības jau tev ir, taču LPSR mans vecmammas māsas civilvīrs (leģionārs) braukāja ar Volgu, jo bija dārznieks un tirgojās ar savu audzēto no stādiem līdz …
Tā ka arī tai slaukšanai padumjajos laikos bija nianses ...
Baidos ka tu esi samuldējis pilnīgas aplamības sākot jau ar Masku. Ir tikai pāris komunisti kurus es zinu ka nav bijuši turīgi, bet visi pārējie par nabagiem nekādi nebūtu saucami …
P.S. Principā varētu mēģināt vispārināt, ka komunisti tevi un mani veiksmīgi "noslauc" un pārdala "savējiem".
Vai tiešām reāla problēma ?
Vai ir kādi analītiski dati par to kā uz Salu tilta vadītāju pašu izvēlētais ātrums izraisa vairāk avāriju, kā jebkurā citā brīvi izvēlētā vietā ar tādu pašu satiksmes intensitāti ?!?!?
Mani ātrāk braucošie nespēj nekādi satraukt (tajā skaitā uz Salu tilta) - tie pārsvarā manu kustības trajektoriju absolūti neietekmē, bet lūk bremzes gan kaut kā ir jāapsteidz, pie kam ne vienmēr var izdomāt kur tie grasās likties uz ceļa …
Turies tuvāk pie labās malas, apsteidz un atkal tuvāk pie labās - un vispār nekāda stresa, jā ir brīži kad jāpiespiež gāze drusku, lai lieki nemaisītos tiem pa 3 joslu, bet nu tā ir sadaļa kas mani nekādi nesatrauc - es redzu kas tur notiek ...
Tramvaja sliedes ietekme to kura virzienā tu drīlsti parkoties - tikai ar purnu braukšanas virzienā, bet šeit ir vienkārši krustojums bez sadalošās utml.
Tavam gadijumam ir tas ko tu nosauc "sliedes neietekmē".
Nepārspīlē - katrai tautai savi tarakāni ari "vecaja Eiropā" .
Nu ir mums te otrs gals - apstājas šādā situācijā auto lai palaistu pretimbraucošos, tak noteikti atradīsies kāds kas no pakaļas nopīpinās to kas pastājies lai palaistu ( un pilnīg pofig vai tādēļ ka tur nav kur izlīst, vai tādēļ ka pieredzes trūkums utml.). Un arī teiksim situācija - visi stāv pie sarkanā gabalu uz priekšu, bet tikai retais šajā situācijā pamanīs ka nebūtu slikti palaist tos kas brauc pretī un kuriem drusku pietrūkst vietas …
Tādi nu esam , un nav jau tā ka mēs te "kretīni un lohi"- katrā valstī savas "nacionālās īpatnības" kustībā pa pilsētu/apdzīvotu vietu.
Ja jau runa par uzpūstām cenam tad neaizmirsti pieminēt pašu Tesla, pirmie "luksus modeļi" Tesla S vispār gribējas teikt krieviski "slepili iz govna i palok" tiesi tads skats pavērās kad noņem visus dekorativos štruntus, kas ari pielikti bija kā pagadas ... "wannabe premiums" ...
Tu gan neliec vilties, atšķiribas nevēlies pamanīt, jā tur pērk ka komerctransportu, BET jēdziguma ziņa pat šaja gadijumā tie smagi atpaliek no busiem ( īpaši ņemot vērā ka komerctransporta gadījumā tie ir ap 90% RWD). Pickup platforma ur jedzīga tikai tajos gadījumos, kad aizmugurē liek pacēlāju kravas kastes vietā utml. īpašos gadijumos, kas ir labi ja 20% no pikapu pielietojuma. Vienīgā varbūtējā pikapu priekšrocība ir remontu vieglums - visam viegli piekļūt, bet citādi tas komerc gals ir diezgan paliels sūc uz kociņa, nu tā aptuveni salidzināms ar pie mums visyr esošiem franču kablukiem ...
Cita starpā atcerējos par vispārējo cilvēku psiholoģiju un pāris domu graudus no TED konferencēm. Un tavs video un rakstītais man atgādināja par šo konkrēto, ka cilvēki bieži pieņem aplamus lēmumus par savu nākotni, konteksta iespaidā:
www.ted.com/talks/dan_gilbert_why_we_make_bad_decisions
P.S. par auto tur nav praktiski nekā - tikai sevis izglītošanai, ja nav iepriekš redzēts !
"AI" - lai nav tā ka visur tikai lēts un nemākulīgs AI ko kabina uz auto. Reizēm no militāriem projektiem kas jēdzīgs atlec arī civilajiem ...