iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 12.10.2020 11:28

He, he tapat izskatas ka zini vairak ka experc ..., un es sevi arī neuzskatu par zinošu, kur nu vel expertu, krusttevs gan ir braucis un brauc ar ļoti dažādu tehniku, gan kravas auto, gan biešu, gan labības utml. kombaini un tagad pārsvarā lielais džonis uz aršanu utml. ko nu visu tie lielie riteņu traķi labi spej darīt ...

WALA 12.10.2020 11:05

Pilnīga taisnība ka to var ielikt , bet 20+gadu vecām japoškām. tas ir standarts - statnes regulēšana no kabīnes. Atrodi.man kādu jaunu ķīnieti kam tas ir kaut ar papildu opciju, bet no rūpnīcas nevis aftermarkets.

Nesāksu nemaz pieminet advancetakas un labākas kārbas japāņiem utt.

Bet piemēri bija tikai tadēļ lai redzetu kurš vispar traktoru dzīve redzējis, un viencexperc pie tādiem nepieder, kas ari šaja konteksta mani interesēja, un papildus uzzinaju vēl pāriti cilveku kas no traķiem ko sajēdz ...

WALA 12.10.2020 10:04

Vietējās apgādes jā, uz lieliem tūkstoškilometru attālumiem ar HVDC arī ja neeksiste esoša linija arī ir vienkāršāk, un ja vajag saslēgt divus dažādu frekvenču, dažādu frekvenču etalonu, un vēl.pāris gadijumos kad bez DC to nevar izdarīt. Bet ceru ka neesi aizmirsis ka lielākā daļa enerģijas top iekš rotejošiem ģeneratoriem, tatad automātiski efektivakais veids ir AC ražošana, tātad vienīgie "dabiskie" DC avoti ir saules baterijas, akumlatori un H2 degvielas šūnas.

Tāpat ceru ka neesi piemirsis ka ieks DC sistēmām neeksiste tada lieta kā transformatori, tie darbojas tikai AC sistēmas utt.

Bet kā jau pirmīt teicu man šķiet ka ir stulbi risināt pašu izdomātas problēmas, citadi protams ir loģiski ka datorizrtās rūpnīcas ir rezerves barošana ar baterijām, un skaidrs ka AV/DC un atpakaļ konversija nav efektīva, utt.

WALA 12.10.2020 9:19

Ja nu.tu vēl pārstātu tukši muldēt, starp raudāšanu un vēlmi uzzināt kur tiek noplītēti tava darba augļi ir neliela starpība, bet kur nu tev to.saprast ...

WALA 12.10.2020 9:07

Vatbūt nepamanīju, bet man gan izskatījas ka tur nebija kopējo nodokļu pret GDP bet noteiktas kategorijas nodokļi ?!? Tāpec ari ta jautāju ...

WALA 12.10.2020 9:00

Ak jā un konversijas iekārtu izmaksas ir iemesls kādēļ zem 600+ km pārvadei tās nemaz neapsver ..

WALA 12.10.2020 8:45

ir ir HVDC, un paliek izplatītāki, līdz ar "zaļo enerģiju" un pārjūru un okeānu savienojumiem, tikai papēti cik sarežģītāk kļūst sprieguma pacelšana un nomešana līdz patērētājam, un arī kādos spriegumos tad pārvada, jo zemāk atkal sākas nopietni zudumi līnijās ...

WALA 11.10.2020 22:40

Nē nav īpašs, bez izplatīts gan vairs nav, jo lielākajai daļai nav jegas no spiešanas yz leju, to atstāj gravitācijas ziņā.

WALA 11.10.2020 22:30

toč tā arī var būt, bet nu tad lohs loha galā ... kā 650 teica ...

WALA 11.10.2020 21:47

varbūt puebrauc to auto pret sienu nakti tagad un nofočē, kaut gan parasti šādas problēmas ir tad ja auto sists, vai lukturis uzsists vai nepareizi ielikts, īpaši ja iepriekš viss bija labi.

P.S. un nav tur 100 apgriezieni vajadzīgi, ar 2 jau nu stabili bija javar redzet atšķiriba "uz sienas" un ar ~10 ja tik vispar var pagriezt jau bija jābūt 'pretejam stāvoklim"

WALA 11.10.2020 21:41

BTW man radās cita ideja kapēc to vajag - hidrocilindry un sistēmas kvalitate ir tada ka citadi pat cilvekam uzkapjot yz uzkares - tā nelaižas lejā ar savu svaru

WALA 11.10.2020 21:33

Manas nodokļu izmaksas ir 23%IIN, 34% Sociālas iemaksas, 19% no man atlekušajiem 43% ir PVN, NīN kura jaunās izmaksas es vēl nezinu ... 3 x visi auto nodokļi. Tātad faktiski man lietderīgai izmantosanai paliek zem 30% no.algas. Ja no ta vēl grib nosmelt, tad gribu zināt kur nobāzāt manus 34% sociālo iemaksu un 30+% visu parējo nomaksato nodokļu ...

Ne nu labi 34% es vēl tākā teoretiski zinu kur paliek ...

WALA 11.10.2020 21:18

Kaut ko tu tur esi nesapratis, kas LV ir ap 30% ???

WALA 11.10.2020 20:39

Arī balta patiesība - bet nu gan jau ja galva būs yz pleciem - sapratīs, es gan neticu ka v50 tur kādas uber tehnologijas ...

WALA 11.10.2020 20:14

Vo šis ir sezonas hīts,

es gan jasaka ar kaut kad bērnībā pa zemes celu ar Sarkanas Zvaigznes mini mokiku izdomaju uz pilnu ručku slapjā pļava iegriezt, ar tam lisajam riepam, bija intersanti to verķi noturet vertikāli, bet nu reakcija izglāba

P.S. es gan ari ļavu sievai izbaudit ko nozime gruntene ar 90+ grādu līkumu ar Avensi kam pakaļa izteikti viegla, uz 70 km/h viņa optimistiski velk tik, skaidrs ka pakaļa šķērsām, bet nu ar stūri visu darīja pareizi, un nekas visu izbrauca, es tik pēc tam nokomenteju ka lai no tā izvairitos, jābremzē drusku pirms likuma, un tad ja viss notiek ka vajag pa pedāļiem var dot jau līkumā, ceru ka ņēma vērā ... slīdējusi itka vairak nav ....

WALA 11.10.2020 19:38

šito dažiem gadijiem var risinat izraujot to vienu mehanisma pysi ārā, un ar parastu krustu/philips skrūvgriezi tad likt sazobē. Ja pakaļā "reflektora" puse, tad gan atliek jaukšana,

bet safistus zobratus var mēģinat nolasit tad no avarējuso auto sasistiem luktyriem vai nopirkt UK auto lukturus, kas pie mums parasti ir lēti, un tad pārmest visas vajadzīgas daļas.

WALA 11.10.2020 19:28

+ Tu laikam esi pilnīgi visu fizikas kursu nogulejis, lidzstravu nevar efektīvi novadīt uz gariem gabaliem, toties līdzstravai ir citi labi pielietošanas veidi, un jā akumlatora bateriju, H2 utml. kontekstā līdzstrāvai ir lielāka jēga, BET katram ir sava vieta ...

Tīri ta piemeram - auto musdienigie ģeneratori ir maiņsprieguma verķi ar taisngriezi, pretstatā līdzstrāvas ģeneratoriem kaut kados vēl laikam pat 70-jos kaut kur bija sastopami ... ceru kapēc tā man.nabus jāskaidro ...

WALA 11.10.2020 18:30

Te ir kaut kads viens piemers šķiet uz vecāka verķa:

www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=205212

un laikam nav uz hermētiķa bet tikai yz klipšiem ...

WALA 11.10.2020 18:21

P.S. es varētu piedāvat ar savu endoskopu tur ielūrēt ja citadi neredz bet man karantīna dēļ kontaka CoV19.pozitīvu personu ...

WALA 11.10.2020 18:18

Lielu daļu lampu var izjaukt (t.i. nezinu tādas kuras nevarētu) , bet daļai tas "stikls" turas uz hermētiķa - tās ir grūti atvērt, t.i ir pareizi jāuzsilda un tad jāver vaļā. Tatad ja grib to darīt samekle video kā to darīt tavai lampai, es kadreiz atceros redzejis recepti Toyota Celica ap 2000 gadu ka to dara, un mūsējie no Celica kluba ar to bija izdarijuši.

BET es visupirms papētītu vai problēma vienkārši nav taja ka to regulatoru "bumbiņu" tipa gali ir izslīdējuši no tādas ka U veida skavas plastmasā, es reiz tos mehaniskos nomainīju uz elektriski vadamiem ieks Hondas ...

WALA 11.10.2020 15:58

Lai nu ka butu ar CSDD un mācību iestādēm, veselo saprātu neiemācīsi. Ja cilvēks būs iemacījies vismaz to ka visu laiku ir jāmācas utml., tad ar laiku atnāks arī tas "veselais saprāts", protams daļēji arī dēl paša negatīvās pieredzes ... ja izdzīvos ...

WALA 11.10.2020 15:14

Tik muļķīgu komentāru tikai tu vari izdomāt. Bet to ka to visu vajag tikai tādēļ, ka "zaļās enerģijas" ražotāji nespēj nodrošināt stabilu strāvu maiņsprieguma tīklā to tu vēsi palaidi garām . Un cita starpa tieši ASV, UK un nevis Vācija (un pat ne ex soc. valstīs) šī problēma ir būtiska.

Nu vot nakuj mums tadus sūdus te vajag ?

P.S. un man vispār šķiet absolūti idiotiski risināt problēmu kuru paši ar savu muļķību ir "izdomājuši"

WALA 11.10.2020 12:02

Kamer Toyota nespej atrast pietiekamu noietu H2 transportam, tikmer izlaidus H2 parvietojamo ģeneratoru :

m.energytrend.com/news/view/19410.html

WALA 11.10.2020 11:54

Intersants raksts par to kā nākotne var būt līdzstravā un ari kāpēc tā :

www.fst.com/corporate/magazine/e-mobility/the-direct-answer/

WALA 10.10.2020 20:30

Kļūdīties ir cilvēcīgi, bet lai sūdu nebūtu tas prasa no pārējiem pilnu uzmanību uz ceļa un spēju ātri saprast kas notiek ... un adekvāti reaģet nevis principiāli uzstāt uz to ka "man taisnīb - sip grāvī " ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti