iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 05.08.2020 8:10

par to 0w ieks Hondam gan tev taisnība, bet kā jau teicu BMW LL 4 ir tā pati 0w30 ar atiecīgu API/ACEA/SAE klasi. Bet praksē arī 5w40 noteiktis temperaturu diapazonos (ja tu teiksim mainitu uz ziemu eļļu nost) un ar īsāku maiņas intervalu ir pilnīgi derīga Hondām (ražotājs nerekomendē jo maiņas cikls būs krietni īsāks) tik klase gan japielasa tāda ka vajag + jāpaskatas vai DPFam "derēs".

WALA 04.08.2020 13:27

Dizeli gan, bet nu kaut kas tev par tam eļļām konkrēti ir sastāstīts, kā jau teicu tur nav nemaz tik daudz to motoreļļu variantu ...

WALA 04.08.2020 12:35

Tā cita starpa maan kaut kuur trapijās acis ka minēta GM- LG fabrika ražos 400 un 800 voltu bateriju sistēmas ....

WALA 04.08.2020 10:55

Man ūdenradis vienmer paticis krietni labāk, bet ta problematika man nav sveša, kada jega pirkt auto, kuru tu nevatēsi uzpuldīt piem. ārpus Rīgas, un pat Rīgā ta bus problēma ...

WALA 04.08.2020 10:50

Virtuala diagnostika ir .... virtuala, uz vietas vienmer būs labak redzams !

WALA 04.08.2020 10:49

Nu, nu pilnigi savadāka ... negribi paskaidrot tad kapec pat jaunai Hondai viens dilersalons lies Castrol, cits Mobil, bet cits "orģinalo Honda ". Nekad neesi uzdevis sev jautajajumubarvko ACEA,API vai SAE nodarbojas ?

WALA 04.08.2020 10:40

Krāsa pdīvaina , bet ņemot vera ka eļļa tev tik gaisa nekad nebūs, tad iespējams ka tas ir dzese sķidrums ... ja vien tas nav kondensāts no kondicioniera ...

WALA 04.08.2020 10:07

Par eļļas zudumu es ar nečakaretu sev pratu ja atgazes OK, un dumu makonus aiz sevis neesi manijis. Eļļas ir dažādas, pat starp tām kas tev der pēc specenes, attiecigi šķidrākas no tam pie motor ar tavu nobraukumu tiks rītas daudz un dikti utt. Es savai Hondai ar 300 K uz "tablo" uz 20 tūkst apmeram litru leju, Castrol eļļām vairāk, Mobilam apmeram uz pusi mazak ( manam verķim specene ļoti tuvu BMW long life 4 eļļai) utt.

WALA 04.08.2020 9:44

Klau bet tev slepti sanakusi baiga biznesa ideja - pie uzlades puntiem taisa ātrgaitas interneta pieslegumu, tad kad atbrauc ladeties, piesledzies un var gan kadu CS, GTA, F1 simulatoru vai ko jaunaku uz savas "auto planšetes" uzkapāt, pie reizes arī būs iemesls likt jaudīgakus kompjus ieks auto utt. utjpr. Un kads ja grib var ari strādāt ... Vienigi kafejnīcām.zāģis ja tādas tur ir ...

WALA 04.08.2020 9:22

Un tagad paskaties no "pareizā gala" jo uzražot "niknakus" komponentus un jaunas uzlades stacijas nav nemaz tik problematiski. Problematiski ir atrast vietu kur būvet uzlades stacjas + mazjaudigaks ladētajs nozime vai nu vairak ladetāju, vai ari garaku rindu uz to, kur no jaudīgaka verķa var taisīt ka pat divus EV var lādēt utml. Ja ne visur lielas jaudas būs iespejamas, un tomer lai EV varētu turpinat izdzīvot tiem ir jāatīstās, jo pagaidam bateriju ražošanā solīta revolūcija ir izpalikusi, ir tikai tāda mērena evolūcija, kā visur, kad pamazām tiek atstrādātas tehnoloģijas, ieviesti nelieli uzlabojumi utt.

Cita starpa enerģijas kompanijas kurām ir plašs um labas kvalitates elektro tīkls, jau sen berze rokas - garantets biznesa pieaugums ....

WALA 04.08.2020 2:03

800 voltu sistēmām komponentes ražo jau ķīnieši, japaņu Hitachi utml. ja tas tev neko neizsaka tad vari droši klausīties ko saka VW šefs, kaut prakse esmu parliecinats viņs domāja visus VAG grupas auto, kur 90% tiešām stabili atpaliek ko Tesla, bet ne "Tējkanna" ! Varbūt nevajag ķerties uz pirmajiem štruntiem ko mekletājs atrod ?

WALA 03.08.2020 17:12

Es uzskatu ka 800 voltu sistema aizies, vai ari EV aizies pa skuju taku, viens no diviem, jo 800 voltu sistemas jau sevi pieradijušas drusku pat prasīgākos aparatos par vieglajiem auto !

WALA 03.08.2020 14:28

Nu tak ņem un izlasi, taisnstura baterijas ir labi, pat ļoti, bet fyndamentalu dzesēšanas jautājumu tāpat nerisina, tatad jsutājums būs faktiski vai Tesla gribes un vares noraut poda "vecas" fast charge stacijas:

www.automotive-iq.com/electrics-electronics/articles/five-innovative-800v-charging-solutions-for-the-next-generation-of-evs

Šis ir labakais raksts par to visu,.kaut no tehnikas tur ir pamaz ...

WALA 03.08.2020 10:21

Es jau neapgalvoju, ka tu pilnigi visā stāsti aplamības, es saku ka tehnikā tev tads knaps 3nieciņš.

Ja vēl neesi sapratis, tad Tesla Maska vadiba mēģina iet to celu ko Džobss iedibinaja Apple, tipa premiums, bet realitate ir tada ka Apple kopš Džobsa nav, ir vairs tikai viduvējību labais vai "krutais" gals, un Tesla savukart nekad nav bijusi pietiekami kvalitatīva, bet mēģina tur tikt. Bet "mārketings" ar Masku priekšgala tikmer zīmē "gaismas pilis" - sorry, man ikdiena jau pietiek bull-shit kompāniju, un ta cik bieži tadas ir jādrāž par lietam ko viegli labot ...

WALA 03.08.2020 10:14

grafēns ir baigi laba tehnologija, bet prakse to šobrīd praktiski nav iespejams uzražot, pie ta ari pamata apstajušies.

WALA 03.08.2020 2:24

Par limeni - nesameloju, tas jas Teslai tiek joprojām uzskatīts par labako , tas ir elektromotors, taču pec būtības citu motoru "atpalicība" ir 1% robežās, un dažiem ir "liekā svara problēma" kas teorētiski iedod varbūt kopējo handikapu max 10%, taču to ar uzviju var atvinnet ar virsbūves tehnoloģijām (piem samazinot tas masu) , kuras Teslai klibo joprojām. Virsbūves kvalitate Teslai tikai pamazām pievelk tam līmenim kas ir tiem pašiem GM, Ford, Chrysler un ari par tiem es neesmu sajūsmā, (viens tads remontējams man te pie mājas stāv) ....

Tapec jā - Teslai ir stipri viduvejs līmenis kad skatās auto kopumā, neizceļot elektriskas komponentes (kaut baterijas ka jau ieprieks teicu, vairs nav uzskatāmas par Tesla priekšrocību).

Man mājās ir pilnas 3 fāzes, bet atkal tev par elektrību nav sajēgas patbtik cik melns aiz naga, ta ka droši marš atpakaļ pie sava fizikas skolotaja ... un nē 800 Volti nav nekāds augstpriegums ...

WALA 03.08.2020 2:14

Par sito gan man nak tikai smiekli, jo vairak raksti jau vairak izklāj ka uz delnas to ko nesaproti principā, un tālak pat komentēt īsti man nav ko.

Pateikšu tikai vienu lietu ka tavas mīļotas Teslas baterijas ir daudz riskantāks pasākums "zem pakaļas" ka 800 Voltu baterijas, bet nu kamer attiecīgais Tesla kontrolieris strāda korekti ari Teslai nekas nenotiks, nošķilsi kontrolieri, tad gan Teslai problēmas garantētas, kur 800 Voltu sistēmai arī var radit problēmas, racu kontroliera aiziešana pa pieskari vēl nebus kritiska ...

WALA 03.08.2020 2:08

Mja tikai tie vārdi nenak no VAG, get gan Fiat grupas, kas ir Chrysler īpašnieki un ticamakie autori tam tekstam ir Chrysler, jo Fiat spēlē drusku cita līgā, kur nez vai pat 200 ir aktuāli ....

WALA 02.08.2020 21:08

Cita starpa negrasos noliegt to ka Tesla ir veikusi mazu varoņdarbu, bet mani joprojam kaitina ka viduvejs produkts tiek šausmigi apjūsmots.

WALA 02.08.2020 20:51

Ilgi rakies kamer atradi kaut ko ar ko Tesla cer turpinat veiksmigi karinat makaronus visiem ? Elona pastāstiņi pastavigi apsteidz Tesla reālās spējas, ir labi kamer investori ar to ir mierā ... un ir gatavi pabalstīt ar naudu ...

Cita starpā Eiropas ražotāju un Toyota kabatas ir drusku dziļākas par GM, kurš ir ta ne pa jokam cietis pedējā desmitgadē.

WALA 02.08.2020 17:23

Es nenovēlu Teslai galu, un ari ceru ka nepaliks uz vietas, bet praksē Teslas sistēma jau ir pagatne, Porsche sistēma ir nakotne, nu vai pat tagadne , jo 800 voltu sistemas jau sen sevi ir pieradijušas industriālajās mašīnās, problema gan bija taia ka neviena sastavdaļa nebija derīga vieglajiem.

Par to nevarēšanu ir ta ka, nosedināt noteikti var jebkurš, jautajums iespējams ir pavisam citā aspektā - tas raķetes orģinali ir drusku citiem mērķiem, tadēļ ari neviens par atkartotu izmantošanu tām nekad nav domājis !

WALA 02.08.2020 9:49

Nabadziņš ieciklejies uz pagatni esi ...

Nekādus noslēpumus neatklāji ne par baterijam ne par ko citu, ja Tesla nemainis savu strateģiju tuvako 5 gadu laika - tai radīsies tas pašas problemas kas ir citiem ASV ražotajiem, tie pasaule zaudē visiem citiem, šobrīd Tesla zaude tikai Porsche, bet ja jau VAG viena zara atvezējas uz tadiem ieguldijumiem, tad tas nonaks ari citos modeļos un tavai Teslai tao bridi bus skaists "vāks".

WALA 01.08.2020 23:37

Es saprotu ka tev būs tukša skaņa tas viss, bet dzīvē ir papētijuši ka Eiropai pietiek ar krietni mazākām bateriju pakām t.i ar reālo distanci starp 200 un 300 km, tiem kam vajag vairāk ir kadi 10%, bet kas ir daudz svarigak (un te 800Voltu sistēma butiski apsteidz citus) iespēja ļoti atri pievienot 100 km, visām ar mazākiem Voltiem priblēmas rada dzesēšana (jo jaudu jau arī tam varētu dzīt uz augšu, bet tad aug Amperi un ari izdalītais siltums, kur pie 800V var gan vadu škērsgriezums but mazaks, gan dzesēt vieglak utt. Un pat ja šobrīd uzlades ātrumu atšķirība ir "minimāla", tad nākotnē tā būtiski uzlabosies tiem kam ir "augsta sprieguma" bateriju sistēmas.

Ātro ladētāju dārdzība ir normāls pasāciens, jo šobrīd vispār ir kaut kāds sapists tirgus - jo lets pēc būtības var būt tikai španungs no mājas rozetes - viss cits tiek dažādos veidos subsidēts .... bet haļava nebūs sevišķi ilga ...

WALA 01.08.2020 18:30

Tu tak esi dumjāks par vidējo muļķi. Uzraksti sev priekšā visus šo auto salidzinošos datus, un tad izvēlies 4 parametrus kas būs noteicošie šo auto nobraucamaa diatances merijumos. Un vel joka pēc uzraksti kuram no šiem auto ir 800 voltu piedzinas sistēma. Ja esi tik dumjs ka nesaproti atšķirību, tad tu vari te postēt kadus vien salidzinajumus gribi - tie visi bus 0 vērti.

WALA 29.07.2020 12:54

ja grib uzturēt zemes līmenu starpību, tad tomer labak kvalitativu stiegrojumu, jo 10gadu cikla sūdigs darbs sāks "līst ārā".

Man tā garažai pamatiem (gan bez kasjakiem) bet kur pasi maisijam un lējām - ar urbi fig ieurbsi, otrā puse mazu gabalu celtnieki lēja , tur urbis kā sviesta iet iekšā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti