iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 07.10.2020 10:13

ZZZZ rakstīja: Šoreiz expertam ir taisnība, neviens nav vainīgs, ja WALA nopircis vecu ķīnas zisu 157

Tur ir, piemēram, liela rūpnīca,kas ražo jaunākos un ne tikai DeutzFahr dzinējus. Kas sevi ilgtermiņā pierādījuši kā izturīgus un ekonomiskus izstrādājumus.

NU un ko tad esi nopircis tu ?

Bet viencexperc traktoru diezin vai vispār ir pat izstādē redzējis ... kur nu vēl par tiem kaut ko sajēgt ..

WALA 06.10.2020 17:44

Nestāsti, šitam es neticu, nekādu kvalitatīvo video tu tā nesaglabāsi, esmu strādājis kādu brīdi ar videonovērošanas kamerām, pat ar video (no 2 MPix kamerām) kas sastāv no stop-kadriem + reaģēšanu uz kustību - pa nedēļu saskrien bez jēgas TB. Un tajās kamerās pie sliktāka apgaismojuma būs labi ja var numurzīmi vispār atsķirt, jā teorētiski auto novietota kamera ir tuvāk un ar labāku rezamību, bet līdz ar to visdrīzāk arī video būs lielāka izmēra, jo bilde "biežāk mainas"un tas sliktāk kompresējas .... + tas viss vēl jāreplicē vai jāarhivē utml.

WALA 06.10.2020 14:31

Diezgan muļķīgs apgalvojums, ne tuvu ne līdzvērtīgi agregāti, transmisija utml. Taču ja pats nejūti atšķirību, tad saprotams "nav jegas pirkt premium" ..

WALA 06.10.2020 12:29

Šitam es varu pilnībā piekrist, neesmu vēl redzējis nevienu, kurš pārsēstos uz mazāk prestižu auto, izņemot varbūt gadījumus, kad pārsežas piem. no diezgan svaigu Audi A6 uz kādu pilnīgi svaigu Toyota (bet arī parasti tad ir RAV4, Camry utml.).

bet par 15+ premium verķiem - tur es neesmu īsti sekojis, bet vienu laiku bija tas ka ņēma auto kuri brīvi skrien savus 500+ tūkstošus bez lielām problēmām, poh kas tur pa izpūtēju nāk ārā, un tur pārsvarā tā ari bija ka tiem auto vēl ir pieteikama izturības rezerve lai savus 200K nobrauktu pie mums.

WALA 06.10.2020 11:46

BTW nejauši uzraku vienu interesantu lietu par autopilotu sistēmām ( tas ir no sērijas nemēģiniet labot auto paši) -

ja piekarei ir mainīta ģeometrija, teiksim tur citi pirksti, šarnīri vai diski un riepas, ir liela varbūtība ka autpilots ir jāpārkalibrē !!!

(raksts bija tieši par Tesla)

WALA 06.10.2020 10:38

Es saprotu tavu viedokli, bet praksē, padomā drusku - ko aizņem teksta lauki ja tie tie tiek atpazīti un saglabāti datubāzē, pret to ja tos nobildē un saglabā + metadati, un cik vēl lielāks ir video fails + tam arī obligāti ir jābūt metadatiem.

Te ar vienkāršu interfeisu un vienkāršu datubāzi vairs neizbrauksi ! + Datu glabāšanas termiņi utml.

+ Pie mums līdz tam nav aizdomājušies, bet daudzviet ir arī jāmaskē nesaistītu personu potenciālie personu dati, kas iekļuvuši "kadrā" utt.

Nu par uzvāŗīšanos es nokomentēšu, neesmu slēdzis nevienu tādu darījumu ne valsts pusē, ne no biznesa puses - nevaru komentēt. Esmu tikai vērtējis vienu darījumu starp lielu LV SIA un nelielu uzņēmumu kurš mēģināja piegādāt pašizstrādātu risinājumu - dziļas problēmas bija abās pusēs ( pats tad strā\adāju tajā liel-SIA, bet citā nodaļā -IT) , sākot ar vajadzību jēdzīgu izklāstu no liel-SIA, pilnīgu ignoranci par sarežģītiem testpiemēriem ( kurus es izraku un speciāli viņiem sagatavoju vēl pirms konkursa noslēguma) no kontraktora, līdz liel-SIA nespējai pārņemt uzturēšanas funkcijas jēdzīgā termiņā ( tipa vieglāk bija piezvanīt kontraktoram lai tiek galā ) ....

Atzinums par pasākumu no manis bija diezgan dusmīgs - abi līdzvainīgi, kaut pasākums bija "labiem nodomiem bruģēts ceļš uz elli", un projekts - podā !

WALA 06.10.2020 8:21

Ir aizdoma ka atbilde slepjas tada faktora kā izmaksas, ja tas pie nums sevi "neatpelna" CP "to nebat atļauties" , jo video ir kaut ka jāpārsīta un kaut kur jāglaba noteiktu laiku ...

WALA 05.10.2020 18:45

Tas bija gadijums, ka gads ir krietni par daudz ... un imo džeri tirgot veselu gadu ir "tīrie zaudejumi" ;)

WALA 05.10.2020 13:26

Par sniegtajiem faktiem, es būtu uzbrīnits ja būtu savadāk, bet noteikums ir ja jāspēj pārdot tas auto kaut kādā jēdzigā termiņā. Vai ar tavu pieredzi tu spēj pardot 20K+ vojadžeri pietiekami īsā laikā ...

WALA 05.10.2020 10:34

Vienīgi tad jāpiedomā, kā tos varētu uzlabot atbilstoši mainīgām vides un ekoloģijas prasībām, jo citādi ir zināma robeža pie kuras tas auto sāk piesārņot vairāk, nekā jauna tāda paša uzražošanas laikā radītais kaitējums. Tipa tāpat kā ar EV, pie zināma nobraukuma baterijas ražošanā radītie izmeši "kompensējas" attiecībā pret ICE.

WALA 05.10.2020 10:22

Visekoloģiskāk būtu mainīt auto motorus uz jaunākiem tik ilgi kamēr virsbūve turas kopā, vienīgā bēda ka diezin vai kāds grib braukt 30 gadus ar vienu un to pašu virsbūvi ...

WALA 05.10.2020 10:04

Tev nešķiet ka tavs teiktais nav atiecināms uz gadijumu kad no auto grib atkratities ...

Un ja reiz zini ka oplīzes kilometros neielien, kāda jēga ņemt oplīzi ko pēc tam pārformē, līze būs lētāk...

WALA 05.10.2020 8:57

Oplīzei ir nobraukuma ierobežojums, kas neder cilvekiem kas pa Eiropu skraida, gan kalniem gan citvalatu biznesiem, golfu utml ar bērniem.

WALA 05.10.2020 7:59

Vienkārši pazūd tās kastes, kurām konkrēta cena ir pa augstu, vojadžeriem vispar ir nelaime, ka no tiem gruti tikt vaļā pēc tam, pat jauniem, man te viens no ka pirku zemi teica - nekad vairs vojadžeri, auto kartība, ar normslu nobraukumu, bet pa videji lielu cenu nevienam to nevajag, un beauc ar LandCruiseri un par tiem gan teica ka izķerot kā karstus kartupeļus un cenu daudz labāk turot ...

P.S. runa par pilnīgi jauniem auto kas pec 3-5 gadi tiek tirgoti prom ...

WALA 04.10.2020 19:59

Tu laikam esi dīvains, ja pa ceļu velkas traktors, tad redzot krustojumu es rēķinos ka tas var gribēt nogriezties, un reizem ja tam astē padomju laika piekabe, ka pagriezieni un bremžu guņi var arī nedegt. Ja krustā redzu auto tad arī akli netesu garām kamer nezinu kur šams paliks . Un stirnu buku pie Smārdes ari tješi apdzīšanas brīdī pie 120+ arī esmu dabūjis, bet nē nebremzeju, jo pārejie bija pārāk tuvu, principā paša drošībai butu bijis labi uzpiest vel līdz 160, vienigi tad tas kas dzina aiz manis vai tie kas nedzina to būtu dabūjuši tieši priekšā, izdevas dabut ka jams pualīdz bija sanos, nobijās un kājām slīdot aiztina prom. Protams esot praktiski blakus vēl piebremzeju un metu atpakaļ sava joslā, jo nu bija gan vietas to izdarīt, un tūlīt pat atkal pa pedāļiem lai citiem nemaisītu gaisu ...

P.S. doma gan protams nebija glābt citus, bet tikai nesataisīt sūdīgāku situāciju, ja nu vēl kās mainās situācijā, bet nu "nemīzt" šādas situācijās jau laiku atpakal esmu iemacijies, tapat kā nebaidities likt pa mēmajiem tad ja to vajag ...

WALA 04.10.2020 9:11

CSN un CSL ir tikai norādes kas paredzētas drošākas pārvietošanās nodrošināšanai, atbildība par drošu braukšanu gulstas uz vadītāju. Un ja vadītājs nesaprot šīs pāris vienkāršās patiesības, tad biežāk iekuļas nepatikšanās.

Tu taču ari lai uzbrauktu slidenā nogāzē gravas otrā pusē nesāksi bremzēt ja tur bus zīme 30 vai 20 un acīmredzamas nepieciešamibas braukt lēni nav ...

WALA 04.10.2020 8:12

Viencexperc, ir vēl vien joma kur esmu aptaustījis kā ķīnieši atpaliek tāpat kā krievi - lauksaimniecības mašīnas, pats esmu.uz mazajiem japīšiem zemi strādajis (sencim kaut kads ap 20 gadiem vecs japīšu traķis ar 3 cilindru dīzeli), pilnīgi jauns ķīnietis taja pašā svara kategorijā, ir ar atpalikušu dzinēju un piedziņas sistemu salīdzinot ar to, kur nu vēl visas iespējas savērst uzkari utml. pa tiešo no sēdvietas, kur ķīnietim tādu fīču redzet pat nespīd.

Bet tagad jau naudas šiem pietiek un ķīnieši to risina savādāk - nopērk kādus vājākus eiropas ražotājus kuriem jau ir vajadzīgās tehnoloģija, bet piķa nav daudz

WALA 03.10.2020 22:03

Tikai idioti apdzen ar minimālu ātruma starpību, traucē gan paši sev, gan apdzenamajam, gan arī jebkuram kurš trāpās braucam pretī ...

un tikai demagogi mēģina iestāstīt ka tas vēl ir labi satiksmes drošībai ...

WALA 02.10.2020 21:04

Par to darbaspēka izmaksu poziciju ko sauc par algu - tās lielumu ļoti bieži nosaka konkrētas specializācijas darbarūķu neesamība, arī Ķīna ar šo spiesta cīnīties.

Bet dzīšanās pēc lētāka darbaspēka izskatas ka būs ASV pasmagi atspēlējusies - kā saka "bit the tail" ...

WALA 02.10.2020 14:06

Lūk te nu tev es ļoti lielā mērā piekrītu, un 50 gadi ļoti ticams, ka būs daudziem tālu priekšā, vai Eiropai un Amerikai, drīzāk ka ne, jo Ķīna aizraujas ar daudz un dažādām muļķībām, kas strādā tikai pie viņu lielā iekšējā tirgus, taču ne ES ne ASV uz "lauriem dusēt" nesanāks, jo citādi jau 20 gados tiks apsteigti ...

Un Honkongas attīstība nav Ķīnas nopelns nevienā "acī"!

WALA 02.10.2020 10:53

Par kuru konkrēto lietu tu to apgalvo ?

Tad arī varu sameklēt no kuras idejas tas nospiests, kaut domāju ka ticamākais scenarijs ir Japāna, vai Holande.

WALA 02.10.2020 10:47

Ka jau teicu, var atrast vietas kur Ķīna ir pašā tehnoloģiju virsotnē. Tikai uz 1experc sniegto info nu galigi nevajadzēti paļauties. Ari manis teiktais var saturēt un reizēm ari satur kļūdas (priecajos ja kāds tas pamana un uz to norada) , tomer caurmerā zinu vairak un pietiekoši bieži paplašinu savu redzesloku, tiesa neskrienot pēc "jaunākajiem spīguļiem".

Piem. industrijā kurā esmu sertificets Huawei ir šobrid visspožāka mantiņa tirgū, taču ja cilveks saprot labi savas reālās vajadzības un viņu budžeta griesti tik ļoti nespiež, es teiktu ka caurmērā Hitachi ir pārāks produkts. Pie kam tam Huawei daudzas fīčas vēl tiek tikai solītas ka būs ..., un praksē ir daži itkā mazi ierobežojumi, kas man zinamiem klientiem būtu stabils "show stoper" ...

Ar to gribeju teikt, ka protams nevajag noniecināt ķīniešus per se, bet kad zini ko vajag, ja izvelies ķīniešus - pārliecinies ka viss ko no tiem sagaidi arī strādā tā kā vajag ...

WALA 02.10.2020 10:34

Ķīnā TIKAI elektronika ir kaut kāda redzamā līmenī, bet visu pārējo viņi ir spiesti pirkt gluži tāpat ka štati, mēģina nozvejot krutākos planētas kadrus. Un raķešu indystrija ir militāra joma (kosmosa kuģu nesējraķetes ir pārsvarā kodolieroču izstrādes blakusprodukts) , kur par tehnoloģijām runat ir diezgan bezjēdzīgi, tur neviens neskatas uz naudas daudzumu utml.

Un lai raķere nonāktu kosmosā ir puslidz svarīga precizitāte un materialu pieejamiba, bet citadi detaļas var kaut 100'000 ķīniesu uz virpas izgatavot ...

Tas kam ir jēga pieverst uzmanību ir 5-tas paaudzes iznicinataji un tehnologijas ap tiem, lūk tur jau sākas butiski sarežģijumi, un nevis raķetes kas kaut ko spej aizstiept kosmosā.

WALA 02.10.2020 9:53

Es nesalīdzinu, es parādu īpaši tev, ka kā klasisks patērētājs uzķeries uz pirmās štrunta reklāmas ko tev kads ķīnietis parāda ... Krievu bulšitam tak tu netici, vismaz pamanijis neesmu, betbredz ķīniešu stumtai tuftai izskatās ka tici un vel turpini to tuftu stumt arī citai publikai. Tad labak mekle un rādi visiem kur LV ir priekšā visai pasaulei, nu vai vismaz neatpaliek - jēgas daudz vairāk ...

P.S. sanak ka vēlies būt tāda stipri sliktāka raimondsm versija, tipa "ķīniešu pakaļdarinājums" ...

WALA 02.10.2020 7:59

Un te savukārt japāņi:

youtu.be/5oO6-H7wuxU

Lasītākie raksti

Jaunie raksti