vari alternatīvi nopūst tos teiksim ar WD40 kad problēma parādas, vai teiksim iepriekšējā vakarā - ja vadi pie vainas tad problēma samazināsies vai vispār pazudīs ...
Alternatīvi var sausā laikā ar ūdens pulverizatoru uz tiem papūst ( nu ne tā kā aizlej motoru, bet nu kad vadi kļūst veigli mitri) un palūrēt kā uzvedas tad, jo tehniski pat pie strādājoša motora jau vajadzētu parādīties problēmai, ka motors vienmērīgi vairs nestrādā, tip dažos (varbūt pat visos pie noteikta tipa problēmām) cilindros nav dzirksteles!
P.S. tik ņem vērā ka strap indukcijas spoli un svecēm - "skrien" augstpriegums - nosist tevi nenositīs, bet otreiz īsti prikstus tur bāzt negribēsi ...




















Es pārbaudītu 2 lietas - spiedienu visās riepās, un tad abas priekšējās granātas ar roku ir vai nav kāda kustība kurai tur nevajag būt ( pie dažādiem stūres leņķiem).
Diemžēl neko nezinu par to Xtrail 4x4 sistēmu, jo dažai labai pilnpiedziņai tāda reakcija pat var būt pilnīgi normāla, jo asu griežšanās ātrumi var mazliet atšķirties ( tas gan biežāk ir novērojams AWD sistēmām, bet nu mazums).
P.S. un cita starpā Makfersona standarta piekarēm ir tāda nelaime, ka sagrieztas stūres gadījumā abi rati iet pa dažādām trajektorijām, attiecīgi viens rats vienmēr mazliet spiest "slīdēt"vai pārlekt - es uz sava FR-V to ļoti izteikti jūtu ātrāk ejot līkumā ar lielu pagreiziena leņķi - čīkst kā traks tā itkā es vislaik mēginātu "driftēt" ( man gan vēl ir mazliet tur nesstandarta jox- uzlikti šarnīri no cita auto ar lielāku izturības rezervi ...)