Ok, cloudflare, tātad minimums 99,9 pieejamības.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ok, cloudflare, tātad minimums 99,9 pieejamības.
Nesapratu?!? Ja gribi zināt kur hostejas tad komandrindā dig vai nslookup visu uzreiz pateiks. Tikai nekad nav bijusi interese skatīties.
Ehh, nespēju es šitos Dieva kalpa virzītos tekstus lasīt - pārizpušķojumi un savas tematikas pieminēšana tas nav man. Un otra lieta diezin vai Tramps tādu tekstu būs spējīgs pats sagremot.
iAuto gan jau ka ne, taču to 99,9 var panākt nepaļaujoties uz provaidera SLA solījumiem, bet gan veidojot automātiskas izvietošanas rīkus, kuri tev iemet to aplikāciju jebkurā mākonī, dažu minūšu laikā, pēc problēmu sākšanas.
Hmm, iAuto tipa web aplikācijām IMHO mākonis ir ļoti piemērots hostinga veids, un tas nav dārgi, ja vien netaisa šausmīgi garu vēsturisko ierakstu glabāšanu. Un ja mākoņdatošanas pakalpojums ir tik sūdīgs ka tam nav rezervēšanas, tad par ko tajā vispār maksāt ...
Tā kā EV aksesuāri ir Mendziņa bizness, tad visu ko saka jāuztver ar kārtīgu devu skepses, gluži kā jebkurš infuenceris ar pārāk daudz viena ražotāja "nieciņiem". Forši ka čalim ir bizness utt. bet tas arī viss, kaut kam ko stāsta ticēt nav līdz galam bijis un tagad arī nebūs iespējams.
Tas tiesa, bet diezin vai gribi kanēli pa pus mašīnu ! Pie kam kanēlim ir smarža, nezinu ar ko tas draud slēgtā un mitrā telpā !
Tad vai nu hostētājs ir "lupatlasis", vai arī prasa lielu naudu par neko. Vieta noliktavā bez pievadītas elektrības sevišķi daudz nemaksā !
No citas puses skatoties, būs karstās dienās ar 30gradiem - pašas nahren izcepsies un nosprāgs, atstāj tik saulītē. Var jau būt ka būs tik gudras ka pa dienu emigres uz vēsāku vietu, un vakarā atpakaļ. Tehniski skudras tur līdz 55 grādi Celsija un tad pat izturīgākajam pēc stundas ir beigas ! Mūsu klasiskās skudras noteikti ka vēl zemāka t atmet pekas.
Paneļi raut nost nedomāju ka vajag, ja pa ventilāciju lien, tad tur arī droši vien dzīvo, un ar putekļu sūcēju var piekļūt pietiekami lai liktu "skudrām emigrēt" .
P.S. es loģiski te nerunāju par gadījumu, kad zibens iesper gaisvadu līnijā, tas ir jau cits scenārijs !!!
Nu daži pakalpojumu sniedzēji nebija rezervējuši, vai arī aparatūrai nebija veikta pārbaude, un teiksim neieslēdzas ģeneratori, vai arī UPS izbeidzās ātrāk kā ģenerators ieslēdzās.
Vēl vienai daļai, ļoti ticams ka kondicionēšana nestradāja, kādēļ uzcepās serveri un tīkla iekārtas, nostrādāja aizsardzība un tie visi pašizslēdzas. Esmu tādus gadījumus redzējis, ka par visu atcerējušies, bet kondicionēšanu nav pieslēguši ģeneratoriem vai tamlīdzīgi (vēl gan ir intersanti varianti ar ūdens dzesēšanu) bet tur ar vajag cirkulāciju , sūkņus un ventilatorus kas strādā, pat tad ja tiek laists cauri ūdensvada aukstais ūdens pie avārijas).
Nevajag jaukt vairākas lietas vienā maisā ! AST pārslodze nozīmē pavisam ko citu kā pārslodze 380V tīklā. Un klasiskā zemsprieguma (380V) pārslodze parasti ir brīdī kad pēc stravas pazušanas tā atkal parādās. Vēl tāds joks var būt pie super dranķīgām elektro līnijām (arī patērētāju gals, jeb zemspriegums) kad jau darbības laikā kā ieslēdz tējkannu, tā spuldze paliekot tumšākas.
Savukārt AST pārslodze nozīmē to ka jau ieejas galā automātika atslēdzas lai "neuzceptu" vadus un kabeļus un tīklā nokļūst principā nekas. Tad pamazam atslēdz vai atslēdzas ražotājs (tipa TEC2) utt. Un iekšā speciāli slēdz ar laika nobidi pa apakšstacijām.
Būt protams vienmēr var viss kaut kas, reti bet tāpat kā izolācijas caursišana 330kV reizēm pie zināmas apstākļu sakritības var notikt. Tādēļ mājas mūsdienās liek pie "ieejas" dažādas pārsprieguma utml aizsardzības vēl papildu.
Viss protams notiek ... ar mērķi, ka ja tauta tiešām noticētu EV zaļumam, kļūtu bagāta un tos pirktu daudz un dikti, tad uzlādes staciju skaits būtu to skaitu ierobežojošs faktors ... nu lai pārāk daudz nesarodas.
Tā protams ir satīra, jo neviens nav īsti noticējis tam EV jēdzīgumam izņemot pāris fanātus. Un kā sapratu, tad elektrības uzlāde EV tiek subsidēta vienkārši nepārspējami, pat pie dārgākās cenas EV lietotājs šajās uzlādes stacijās maksā tikai 1/3 no reālās cenas (tas protams neattiecas uz lēno lādēšanu, mājās no rozetes !!!)
AST videokonferenci vai tad neredzēji ?
Tas kas zināms tika pateikts, vairāk ļoti ticams ka neko vairs neuzzināsim, jo noteikti daļa izolācijas nosvila.
Tas nav tikai OIK, tas ir daudzu lietu kopums, gan EV pabalstīšana, gan dividenžu izmaksa utml.
Un nav tā gluži tiesa par naudas trūkumu investīcijām, problēmas gan bijušas ar sarunatiem konkursiem un laikam taču ar koruptīvām darbībām ...
Cenu izmaiņas, tad ja ir traucējumi un pārrāvumi līnijās, kas noved pie dažu elektro staciju apstāšanās vai nepieejamības, vai kā TEC2 gadījumā, jaudas samazināšanās ...
Pašam ir nojume pie garāžas, bet tāpat gribu laukos tādu ar uztaisīt (ne pret krusu utml. bet no saules lai var noslēpt ērti auto), un principā uzskatu nojumes par baigi labi lietu, izņemot gadījumus ja vietas vienkārši nav ...
Ir labi kamēr tev patērētāji tādi maziņi, bet srerver, ārstniecības iekārtas utml. no saules nepiebarosi. Mājas man vispār po, ir vai nav elektrība ...
Teikšu tā ja nejēdz kā tāda tipa aparatūra ir jāvieno, tad nevajadzētu vainot energopiegades kompāniju, jo tikpat labi zibens bez attiecīgas aizsardzības (un reizēm pat at visu aizsardzību) iznes elektroniku vienā setā.
Jā arī tagad noklausījos, viss skaidrs.
Ok, jautājums vai ziņu pārrakstītāji pacentušies, vai preses relīzes autore !!!
kV un kW ir ļoti saistītas lietas, jo lielāku jaudu gribi pārdzīt, jo mazāku strāvas stiprumu gribi dzīt pa vadiem, attiecīgi tas nozīmē celt spriegumu, tādēļ arī 330kV līnijas, tādēļ runas par TEC2 jaudas ierobežošanu pie apmēram puses no ierastās, jo paliek pārvadē pa 110kV, kuras pārslogojot nebūs vispār nekā un uz ilgu laiku ...
Nu kā patika šodienas strāvas pārrāvums. Tas acīmredzot nozīmē vēl to ka līnijas nav rezervētas vai ir interesanti saslēgtas, un AST nav tik labā stāvoklī kā gribētos. Un redz kā skaisti viens vads nosvilst, bet pārējais atslēdzas ...
Tur nekur nekādas pārslodzes nav, nebija un nevar būt ...
Sorry, mani tas joprojām neizraisa ne mazāko interesi lai pat mēģinātu to saprast, kur no vēl ar alu galvā.