Jaunais buzzwords borofēns (ceru ka pareizi iztulkoju):
www.technologyreview.com/s/613267/borophene-the-new-2d-material-taking-chemistry-by-storm/
Jaunais buzzwords borofēns (ceru ka pareizi iztulkoju):
www.technologyreview.com/s/613267/borophene-the-new-2d-material-taking-chemistry-by-storm/
Te būs viena LiPo baterija 10000 mAh
un tīri ja šajā "sarullētajos" slāņos iemāna pa vidu slānus kas labi dzesē bus apmeram tas ko reklame ka litija-grafēna bateriju, kur ar grafēnu tam visam bija jabūt par kārty.mazākos izmēros.
Pagaidām īstas ticamības šim nav, jo pec izmēra izskatas pec pavisam parastas Li baterijas, iespējams ar papildu dzesēšanu, vet galīgi neizskatas ka tur būtu kads sakars ar grafēnu ...
Te tev nu bija perspektīva tehnoloģija:
Da labi Ukraina reizēm notiek "ar zemiem" pārlidojumiem caur Lietuvu un Baltkrieviju vai Poliju. Nekas tads ko 2 dienās nevarētu izpildīt.
Nu pret vīrusu nebūs imunitātes, ja vien neesi kaut ko ļoti ļoti tuvu konkrētā "brenda" vīrusam pārslimojis, un laika ziņa jo tu esi tālaks no parslimošanas laika, jo lielaka varbutība ka tas viss kaķim zem astes. Un atkal ja iepriekšēja vīrusu saslimšana ir bijusi tikko, tad ja šis tevi noķer tad ziepes pārsvarā ir daudz lielākas ...
Un smieklīgi ka vācuešiem mazliet aktīvāks palicis mazlietotu dīzeļu tirgus, jo sab. transu lietot tautai mazliet ir pārgribejies ...
Nu re nu jau arī citi sākuši pamanīt, ka šī vīrusa saceltais tracis ir palīdzējis butiski samazinat gaisa piesārņojumu, nu kuram labāka ideja par kādu sazvērestību ???
Tas viss ir pilnīgs fufelis līdz brīdim kamēr EV ražotāji nesāks 100% atklāt savu CO2 nospiedumu. To ka fosilā degviela piesārņo - neviens nelolo nekādas cerības, bet lūk jautājums ir par to vai jaunā "EV afēra" atkal nav biodegvielas tipa risinājums problēmai, kad patiesībā sapists tiek daudz vairāk kā uzlabots.
Un ja to vēl kāds nav spējis izlobīt no piem Bradypus teiktā, nu tātad vai nu jums patiesībā ir izdevīgi neredzēt ka tas ko uzskatāt par baltu ir patiesībā vismaz pelēks,ja ne pat melns un pretēji.
Tā nav nejaušiba ka EV baterijām meklē otro dzīvi, pirms pārtsrādāt, ja tur viss būtu tik "tīri un pukaini" atnaku Raimonds un iemestu man acīs ka reku pēc 100 Kkm to bateriju jārauj no EV arā un jāaizvieto ar jaunu, jo.tā jau sen ir savu CO2 handikapu atpelnījusi ar uzviju ... bet kaut kā šādu joku es vēl ne no vienas mutes dzirdējis neesmu ...
Tad kur ir āķis ?
Močiem tad bija teoretiski Euro 1 normas, mocis kuram piesēja bumbas BMW 650 GS, un atrada to laikam Motortrend. Atrady tadu baigi virspusēju info par ~2000-2001 gadu.
Ok atradu to par BMW 650 nieku, bet intersanti ka nekadu sodu nesaņēma !
Vai pastāstīsi kādas atgāzu normas bija pirms 2 gadu desmitiem, pirms 10 gadiem es vēl ticētu ...
Es zinu gana daudz lietu par to kā BMW šmauca patērētājus, taču kaut kā nespēju atcerēties neko kas būtu saistīts ar ekoloģijas normām.
P.S. es ceru ka zini ka močiem, dīzeļiem utml ir atšķirīgas tās "eko normas".
Te vēl mazliet info:
www.ast.lv/lv/transmission-network-info/parvades-tikls-un-apaksstacijas
Tiem.kam matematika nav vājā puse var sarēķināt kas tad nonāk pie patērētāja videji no viena trafa....
Lai nav tikai tupi jālūr uz AST tīkla jaudām "kuras var visu" te redzesloka paplašināšanai drusku cits sjatu punkts:
Un pats galvenais jautājums, kāds dizeļgeitai sakars ar auto ražošanā radītiem izmešiem + pie fakta ja savam aprēķinam pret Teslu tika likts japāņu dīzelis ?
Tev arī nekaitētu drusku kritiskas attieksmes pret info par dīzeļgeitu, VAG pamatoti var parmest , bet pārējiem diemžēl būs jāpavelk tas pasāciens stipri aiz matiem, nu labi MB vēl arī var uzskatīt ka pamatoti, bet BMW vispār bez pamata tiek apvainots ...
Un ar AST sāc palikt nopietni apnicīgs!
Tu rakstu izlasīji, jeb tikai padirsties atnaci. Jeb tavā virzienā var mest jebko līdz smadzenēm tapat nekas neaizies ?
P.S. 70K ir mans aprēķinats skaitlis, par kura izcelsmi tev nav ne mazākās sajēgas, tādēļ palūgšu to neizmantot savos spriedelējumos, tev nav zinami ne mani salīdzinatie auto, ne arī tas par kadu braukšanas stilu ir runa ... attiecīgi arī videjos nobraukuma ciparus līdz lūznim ir bezjēdzīgi šeit mest iekšā.
P.P.S piemēram vācieši saka ka vajag 160+ Kkm līdz klimatneitrālai Teslai, bet tur atkal daudz "ogļu elektrības" .
Te man tev būs raksts pārdomām:
www.theguardian.com/environment/2009/aug/17/car-scrap-energy-efficiency
LV varbūt ka auto arī pietyvojas tiem 300 K, bet ņemot verā visādus mazmotorus kas izplatīti Eiropa, domaju ka 200K būtu reālistiskāks videjais cipars !
Nav, un nav jābūt, jautājums par to par ko tad īsti ir jāceļ panika ?
Ja nav slinkums atrodat Apiņa rakstu par SARS CoV2. Plaši un jedzigi aprakstīts, arī dāzi anekdotiska idiotisma gadījumi, kad karantīnas dēļ parūpējas par slimības izplatīšanu visiem ierobežotz telpā ...
Un gadijuma ja tev tas nesaliekas kopa tad vairak enerģijas ražošanā = vairāk CO2
Kuru daļu no tā ka EV ražošanai vajag stipri vairāk enerģijas par ieksdedzes auto tavas smadzenes nespēj sagremot ?
Teslas gadijumā jānobrauc vismaz 70 Kkm lai tikai kļūtu lidzvērtīgs izmešu ziņā ar jebkuru iekšdedzes dzineju, jā pēc tam teoretiski Tesla var kļūt klimata pozitīvs, ja vien nav ticis lādēts no ogļu bazētām "kurinātavām".
Tev atkal vienkārša matematika rada problēmas ?
Reku būs vēl vien lieta par ko pacepties pa tēmu:
Tikai 1/3 daļa no Teslām ir kļuvušas klimata neitrālas, un llielākā daļa no šīm tagad ir bistamie atkritumi, jo ja Tesla iegūs info par "Salvage certificate" ar visiem bonusiem būs pakaļā, un būs labi ja vispār to lūzni varēs uzlādēt kaut kur !
Vīrusu attīstība neapstājas atkarība no tā kāds ir inficeto skaits, jo sterilakos apstākļos dzīvo jo lielāks komplikaciju risks tad kad yzrausies uz kāda drusk dranķīgāka vīrusa kā šis.
Te būs ļoti līdzīgs apraksts tam kā es par to domaju - liela varbūtiba ka patērētājs tiek prasti apčakarēts: hackaday.com/2016/02/07/graphene-batteries-appear-results-questionable/