iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 03.02.2020 21:59

Hmm, kur topinburs tādus ciparus dabon, neesi sajaucis litrus ar kilogramiem vienā katlā ? Jo principā dedzinot ogļūdeņražus, rezultējoša atommasa CO2 ir savas gandrīz 4 reizes lielāka par pliku C.

WALA 03.02.2020 17:27

Tas ir ļoti maldigs uzskats, jo šāda efektivitāte ir tikai, ja ir max pieprasījums pēc siltuma. Kaut kur ieprieks man liekas biju iemetis linku no TEC kaut kada turbinu uzturešanas konkursa - tar labi varēja redzet kas ir kas. Pie kam lietotas šķiet bija vismaz 2 dažādas turbīnas, droši atkarībā no tā ko vajag ražot vairāk.

WALA 01.02.2020 9:59

Pievienojos, man uz tā USA Ford Ranger orģinālā ir foršs alumīnija kapots, vai pareizāk bija, jo ... es to nopirku sistu, un labākais ko tur var darīt - līmēt un kniedēt, un tāpat tad ka jau tas nonāca manās rokās to alumīnija gabalu izmetu un uzliku stiklašķiedru - alumīnijs jau bija oksidējies visur kur var, līdz ar ko ar to vispār neko sakarīgu neizdarīsi.

WALA 01.02.2020 1:53

Es labu brīdi sekoju tam kas te notiek starp tevi Raimond un Sliņķi. Lai cik.sviestains šķistu Sliņķa rakstītais, tomēr varēji jau nu Raimond papūlēties drusku vairāk un netiražēt eko-muļķības. Skriešana pēc ekonomiskākiem dzinējiem arī rada NOx problēmu, jā diemžēl mans modernais Hondas dīzelis dēļ tā kāda konstrukcija izdala mazāk CO2, bet NOx visticamāk vairāk nekā Euro 1 dīzelus, tik tas ka ir DPF kas tipa "problēmu risina". Kā domā DPFs izmanto kafus materiālus ?

Un tā par visu to ko Sliņķis pasaka vai ari norāda netiešā veidā.

Es teiktu tā - ja reiz turies pie tā ko pats domā, nu tad izklasti to savu redzējumu, kā butu darījis tu, šobrīd man izskatās ka mētājies te pie vienas te pie citas tehnoloģijas.

P.S. Man patik H2 tehnoloģija, bet es ari apzinos, kā tā ir tieši tikpat "populāra" kā CNG. No sērijas ja iegādāsi auto - sipsies kā "pliks pa nātrēm".

WALA 31.01.2020 18:15

Ja ar eļļu viss kā vajag, tad vai nu sensors izbeidzies (Celica tā bija nelaime), vai sūknis iet uz galu.

WALA 31.01.2020 12:44

Šo es gribētu redzēt kā Mr. Palaidniex izpilda. Varbūt ejam vēl tālāk likvidējam visu kas smagaks par 3,5 tonnām, kaut gan tad būs daudz ļaužu kam būs grūti pat maizi nopirkt ?!?

WALA 30.01.2020 10:11

Par termiņiem - tos būtu varējuši arī samazināt līdz 5 gadu robežai, ja nebūtu pēc fukušimas "stop krānu" norāvuši. Tagad desmitgades jau tiešām šķiet optimistiski.

Un jā mani arī fasicinē tie ekoloģiskākas svilināšanas piekritēji, tad lielāka jēga butu samazinat iepakojuma ražošanu, tad gan mesli netiek ražoti, gan arī netiek izmesti un vel enerģija netiek "pa tukšo" tērēta.

WALA 30.01.2020 8:28

Teorētiski risinājums būtu kodolenerģija, bet tā tagad ir tabu un cilvēki iebaidīti. Zināma taisnība gan par bailēm tur ir, jo sūda korporācijas dzenas pēc peļņas un drošība paliek xz kurā vietā. Par fukušimu vien amerikāņus vajadzēja izdrāzt pēc pilnas programmas.

WALA 28.01.2020 18:25

Tad par vienu trokšņu taisītāju mazāk, bet tur vēl ir ka minimums kondicoinierim sūknis, ģenerators, un vēl pārītis ritošu daļu ko piedzen no kloķvārpstas. Bet tas tāpat minejums, ka jai visi pie virtuālas diagnostikas.

WALA 28.01.2020 7:51

Tas atbilst patiesībai, bet vienkāršāk ne "spoorta" auto ir ar automatu, gan patīkamāka slēgšanās, gan "mīkstāks" un vieglāks starts ar krautu.

WALA 27.01.2020 22:39

Volx rakstīja: Man ir arī parastais automāts. Ja jau ta būtu, ka saki, tad jau nebūtu nekādas jēgas izlaist tos divsajūgu robotus.

KIA CEED ar parasto automatu un Hyundai Tucson, kas ir 400kg, 1/3 smagaks, ar robotu patere līdzīgu daudzumu degvielas. Arī Tucsons parvietojas raitak, karba sledzas kā dievs.

Vienīgā taisnība, ka šis robots ir šausmīgi dargs un ja viņš plīsīs, tad jauns jau būs kkur 1/2 no atlikušas mašīnas vērtības.

p.s. nevajag pirkt DSG

Divsajūgu robotiem arī nav lielas jēgas, un vienigais kur tas ir labāks ir parslēgšanās ātrums bet ir arī tadi divsajūgi kas slēdzas daudz lēnāk kā ar roku slegt. Tādus es vispār nessprotu. ZF 8HP automāts (piem. uz BMW) ir superīgs verķis, izturīgs un ātrs, un ātrākas ir tiksi VAG divsajugu kārbas uz sportiskajiem auto (kā Porsche). Vienkārši dzenoties pēc pārākuma tā nu sanāca ka vispirms parādījās divsajūgi, un tikai tad automāti ražotāji izdomāja ka fiksi jānoķer tos attīstībā, jo tehnoloģisku šķēršlu tam principā nebija.

WALA 27.01.2020 19:51

Man tas izklausas pēc kaut kā ko motors piedzen, nevis paša motora, teiksim pirmais kas nāk prātā stūres pastiprinātāja suknis! Ellas esi paskatijies vai visur ir norna ?

WALA 27.01.2020 16:35

Nevajag brīnīties liela daļa EV nenobrauc tik cik tiek dzīti dīzeļi. Un liela daļa EV nemaz pirmā īpašnieka rokās tā arī nekļūst eko-neitrāli. Lielo nobraukumu EV ir iespējami tikai labi aprēķinātos gadījumos, vai arī pilnīga sviesta gadijumos kā tas vācu Tesla miljonnieks. Jo citādi tie ir tikai spējīgi lietotāju ar normālu brauciena mērķi (nevis velmi iepazīt jaunus restorānus un viesnīcas savā ceļā) tikai izvest no pacietības.

WALA 27.01.2020 15:13

Nu ja man saka ja vairāk nespēj, tad es nemēģinu pārliecināties par pretējo, tā kā grūti komentet kaut ko tālāk. Jā iespējams ka esmu absolūti garlaicīgs utml. bet to jau mēs ar 100% pārliecību nekad neuzzināsim no sievietēm ko mīlam, un ar pērkamām man nav pa ceļam. (Jā, jā zinu gribu pa lēto izbraukt )

WALA 27.01.2020 10:23

Jā tas ir diezgan labs raksts par šo tēmu, tikai jāsaprot ka arī šis nepaskaidro šobrīd notiekošo ar klimatu, bet tas pareizi paskaidro kas un kā ir bijis iepriekš, un arī kāpēc. Respektīvi tas pastāsta kapēc pamatotām šaubām par mūsdienu "ekobiznesu" ir sava vieta !

WALA 27.01.2020 8:27

Lūk šis arī ir diskutabli, pietiekoši dziļi rokot mēs vienmēr atdursimies pret kaur kādu pamata pieņēmumu, kuram šobrīd īsti nav pierādījumu, bet ir liela varbūtība par tā patiesumu, taču "pareizi" lietojot statistiskas metodes noteikti ir iespējams pierādīt ka tas nestrādā tā kā izdomāts. Ir savi pieņēmumi gan fizikā, gan matemātikā gan citur, tas varbūt atbilst esošai lietu sapratnei un kārtībai, bet galīgi nenozīmē ka nākotnē netiks apgāzts.

WALA 27.01.2020 0:28

Sliņķi - no filozofijas viedokļa mēs visi stumjam savu "ticību" kāds to sauc par fiziku, kāds ķīmiju, vai ekoloģiju. Tāda nu reiz ir tā dzīve, tās tumšās un gaišās puses. Un ej nu sazini vai tie kas reiz teica ka zinatne ir melnā maģija, beigās nebūs izradījušies vistuvāk patiesībai. ;)

Tas gan nenozīme ka grasos atkāpties no savas "ticības"

WALA 27.01.2020 0:22

Raimond - tīri no dzīves - man ar varēja stāstīt nezin ko ja klasē/auditorijā bija mieča kura man patika - tēma bija dziļi pie kājas. Un šeit ir līdzīgi kā var nemīlēt jaunu skuķēnu kas itkā iemieso mūsu bērnus + vēl itkā cīnās par skaistāku nākotni. Un cilvēki dzīvē tic ne tādām mulķībām vien. Tā ka no psiholoģiskā viedokļa šī ir normāla situācija, tik nu piemēram man tā ir ļotu kaitinoša, jo ir grūti nepievērst šīm muļķībām yzmanību, jo tās burtiski kā reklāma tev lien virsū no katra stūra.

WALA 25.01.2020 22:42

Sliņķi -te tev nebūs gluži taisnība visiem ASV ražotājiem ir problēmas ar peļņas rādītājiem, tā kā ja skatās kopš krīzes gadiem, tad tur noteikti 10tos miiljardu ir iegrūsts. Tik tas ka eko/neeko stutēšanu tur maz tieša sakara, ražo šamiw pārsvarā auto kurus grūti kādam notirgot ja ir kaut minimāla krīze, vai tā butu degvielas cenas/deficīta radīta, vai kā cita dēļ - nespēj šamiw ražot nelielas un ekonomiskaa mašīnas, un kad iestājas pī nav spējīgi arī reaģēt uz pieprasījuma izmaiņām. Ja jau japāņi šamos sasit vienos vārtos ar jebko, tad ko teikt par ķīniešu marku ražojumiem, kuri tur ir izcili lēti un kvalitātē neatpaliek o US dampjiem.

WALA 25.01.2020 19:18

Raimond tu būtu zelta cilveks ja tam ko raksti pieliktu klāt dalījumu pa transporta veidiem, un cik kurš aizdirš gaisu. Tad varbūt sapratīsi kāpēc daļa saka ka privātā transporta "zaļināšana" ir acu aizmālēšana un cilvēku apčakarēšana .

WALA 25.01.2020 9:05

No citas puses varbūt jāpriecājas ka nav ķērušies pie darbiem, jo nekas jau prātvēderiem netraucētu piemest 10K nodokli visiem ICE.

WALA 24.01.2020 14:35

Tur nav nekas diži mainījies, jeb ir tikai sliktāk, bet kopš no FRV uz CRV pārsēdos - vairs neizjūtu to kā problēmu, augstākas riepas borts+lielaki piekares gājieni un zobi vairs "neklab"

WALA 23.01.2020 21:57

Te arī sīkāk tiem kam interese kā tas izskatījās 2005 gadā:

www.mitsubishi-motors.com/en/corporate/pressrelease/corporate/detail1321.html

WALA 23.01.2020 21:45

Sliņķi te netīšām atradu to par ko ik pa laikam minēju :

www.electric-vehiclenews.com/2010/10/mitsubishi-leak-plans-for-electric.html Mitsu Lancer MIEV

ar ratu motoriem. Ir pagājuši 15 gadi - nekur tas nav pakustējies, domāju ka šo tehnoloģiju vieglajiem var droši bāzt dziļā plauktā !!!

Un šis teiksim (no Hondas) man vairāk izklausās pēc reālas nākotnes ( nu vai jau tagadnes) platformas:

www.electric-vehiclenews.com/2017/06/hondas-all-electric-nsx-4-motor-ev-is.html

WALA 23.01.2020 21:03

Un problēma tad īsti ir kur, tajā ka tev nav kur nolikt auto vai tāpēc ka vienkārši kaitina ka šamam ir vairāki auto ?

Man gan ar bija (kamēr daudzdzīvokļu mājā dzīvoju) ka pie mājas čalis savus nomas auto lika "steriem" pa rajonu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti