iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 23.01.2020 21:00

Un pamatojums kāds ? Tāpat ar visiem 7 auto reizē neviens nebrauks, jeb sagribējies tādu kā "sociāļismu" kad visas galviņas mēģinām pielīdzināt pēc slinkākās un ne tās gudrākās, lai nelec ārā ??? Un tad lai aizmuguriski visādiem funkcionāriem ir labākas iespējas nekā tiem kas ar darbu kaut ko nopelnījuši ?!?!?

No mana viedokļa nakuj tādu sociālismu, jau ekoloģijas dēļ izdomā visādu sviestu, kuram daļēji vēl varu piekrist, bet te tad kāpēc ???

WALA 23.01.2020 12:50

Tas JAU izklausās pēc sazvērestības teorijām, bet kaut kāda daļa taisnības tajā visā tev ir, jebkurai tehnoloģijai ir savs "nogatavināšanas" periods, pirmkārt tev tā ir jānoved līdz noteiktai stadijai, lai pēc tam nebūtu tā ka no patērētājiem "jāatpērk" tas nekvalitatīvais un neizturīgais sūds pilnā apjomā.

Tad vēl ir jautājums vai tur vari pietiekami ātri to izgatavot, un ielikt konkrētā iekārtā vai auto bez 35 tūkstošiem izmaiņu, lai to vispār tur dabūtu iekšā.

Tad ir vēl jāpalaiž tautās un jāpaskatās vai "lietotājs vulgaris" to tehnoloģiju lieto tā ka plānotais efekts tiek vispār sasniegts.

Ja kāda no šim minētajā lietām nenostrādā kā gaidīts - var gadīties ka to savu labāko par visu citu tehnoloģiju tāpat ir jāiesāla, un reizēm pat uz dažiem gadu desmitiem, līdz tam rodas vajadzīgie apstākļi, lai tas kļūtu par lietojamu masu produktu.

Tās savulaik Apple nācās iesālīt savu Newton, bet no tā dekādi vai pat vēl vēlāk radās viss kas vajadzīgs lai taptu labs iPhone.

WALA 23.01.2020 10:33

Pag kas no tā ka reģistrēti? Un mani arī ir reģistrēti 3 auto, no kuriem tikai 1 ir pastāvīgai braukšanai, un uz sievu vēl 2 braucami ikdienā, ja kāds ir turīgs un aizrāvies ar spēkratiem no kuriem daļa ir VS, tad kur ir tā problēma. Jeb tas tā kā jau skaidri zināms ka tas ir/bija nodokļu optimizācijas variants ???

WALA 23.01.2020 9:43

Bradypus rakstīja: Paldies par centību.

Savu izteikumu "par to pagriezienu diapazonu man liekas ka tev ar nebija taisnība" pamatoji ar rakstu, kurā ir teikts "variable speed also becomes possible simply by adjusting the inverter frequency."

Kau vairāk oponentu šādi pierādītu manus maldus...

Es papētīju tālāk to AC Variable-frequency drive - tur viss nav tik skaisti kā gribētos. Respektīvi man ir aizdomas ka Tesla paķēra variantu kas uz to brīdi likās labākais industrijā un cerēja ka vēl spēs uzlabot, bet dzīves realitāte izskatās ir diezgan tāda paskarba - pagaidām nav izdevies labāk kā tiem kas iet uz priekšu ar DC motoriem ! Lai neteiktu ka tie ar DC motoriem šobrīd vismaz šķiet ka skrien mazliet pa priekšu !

WALA 22.01.2020 17:17

Nu nekas sevišķs - mēdzu kļūdīties, tāpat kā reizēm salīdzinājumā var tupa paņemt viens pliks motors vs otrs pliks motors, šeit vienkārši infa bija pilnīgāka, ja baigi butu gribējis atrast - atrastu orģinālu un esmu diezgan patliecināts ka tur invertoru jautājums bija apiets ar lielu līkumu.

WALA 22.01.2020 12:22

Pie patukša akumlatora tā mierīgi var būt, jo griežot starteri vajag ļoti lielu strāvu, un man arī ir bijis tā (uz veca aķa ziemā) - strateri vēl tā kā griež ar pārtraukumiem, bet iešprices normālai darbībai vairs nekā - sprauslas vairs "nemiez" un dzirkstele ar nez vai vairs bija.

WALA 22.01.2020 11:18

NU nav īsti taisnība - ja akumlatoru norauj ( ko gan noteikti nevajag darīt - var sabojāt elektroniku), iedarbināts auto turpina strādāt, jo enerģiju ražo ģenerators.

Tā kā problēma ir daudz tuvāk vadības blokam kā jebkam citam, tie var būt releji kas nostrādā ( jā arī elektriskās ķēdes problēmu/nekontakta vai piemēram karstuma dēļ). Var būt arī vadības bloks kurš kāda iemels dēļ pats pārstartējas, tas nav sevišķi sevišķi bieži, tikai kaut kādos 0,00N% gadījumos uz visiem saražotajie mvadības blokiem, bet tomēr gadās !

WALA 22.01.2020 11:11

Šis gan nav orģināls manai informācijai par DC vs AC - bet te arī ir ļoti OK aprakstīts par īpatnībām, kas un kāpēc (sorry vakar dejas utt. - ne da iAuto):

www.tesla.com/blog/induction-versus-dc-brushless-motors

WALA 22.01.2020 10:41

JanJan viņu peļnā ir balstīta faktā ka Fiat-Crysler tika pārdotas izmešu kvotas, tātad tā ir prasta acu aizmālēšana - vienam bija iespēja ražot auto ar lielākiem izmešiem, otram izlīst no finansu grūtībām. Ekoloģija ieguvusi tieši neko !

WALA 21.01.2020 12:48

Labi, skaidrs, lai veicas sagaidīt tos savus riteņ-motorus, tikai nezinu nevienu ražotāju, kurš pēc tam kad paziņo par to testēšanu to būtu palaidis kaut kur tautās. Uz to skatījās gan Mistu, gan Nissan ( tātad arī Renault) utt. Droši vien izrādījās tik ļoti efektīvāks par dzinēju ar pārnesumkārbu, ka izlēma … nav vērts to ražot.

WALA 21.01.2020 12:41

Moš atsipsies - tas bija uz ātru roku iemests links "tehnoloģijai", ne es to jautājumu esmu pētījis, ne man sevišķa interese - kad par to rakstīju tā vispār bija tikai ideja manā galvā, bez praktiska skatījuma uz dzīvi, bez redzētas info par to utt.

WALA 21.01.2020 12:36

Uhh, tas tavs vads nesāks riteņa arkā un nebeidzas pie motora, tas tavs motors pats ir ļoti garš vads …

Bet vienā gan tev taisnība - izdarīt jau var tehniski jebko, tikai jautājums kā tas strādās utt.

WALA 21.01.2020 12:23

katrs sauc to sistēmu pa savam : HOB2HOOD, AdapTech, cookConnect, HomeConnect utml.:

media3.bosch-home.com/Documents/9001196145_D.pdf

WALA 21.01.2020 12:04

Te būs links ja negribi ticēt:

www.allaboutcircuits.com/news/teardown-tuesday-induction-cooktop/

te vēl tāds trāpijās tikko pa rokai:

www.youtube.com/watch?v=MQJBc_xWICA

WALA 21.01.2020 11:50

Līdzstrāvas motori rada mazāk siltuma un par to pagriezienu diapazonu man liekas ka tev ar nebija taisnība, bet būs vairāk laika vakarā mēģināšu ielikt linku uz salidzinošo info par DC vs AC. Tur katram no motoriem bija savas noteiktas priekšrocības. AC problēma - iznāk vairāk bezjēdzīgas elektroenerģijas konversijas, kas arī rada siltumu.

WALA 21.01.2020 11:48

Vismaz jebkurā puslīdz modernā elektriskā plītī ir temperatūras devējs, vēl jo vairāk ja tev ir indukcijas plīts. Pati plīts arī vada tavu nosūcēja galvu. Tehniski var pat nelietot temperatūras devēju, un vismaz cilvēku piečakarēt tāpat programmātiskiem līdzekļiem - ka viņam, liksies ka kaut kas tur tiek vadīts pēc "garaiņu rašanās daudzuma".

WALA 21.01.2020 10:43

Reku mūsējie arī saka ka līdzstrāvas sistēmas ir efektīvākas:

www.delfi.lv/campus/raksti/rtu-zinatnieki-mekle-plasaku-pielietojumu-elektromobiliem-tie-der-ne-tikai-brauksanai?id=51812153

Tas protams neattiecas uz enerģijas pārvadi lielos attālumos - tur drusku citi likumi.

WALA 21.01.2020 10:36

Nezinu nevienu auto kam butu būtiskas problēmas, pats braucu ar Hondām, ieprieks Toyota, sencis ar Toyotām (Turku Corolla, gan rūsē kā maita), Skodām, Volvo, BMW, VW, kur par VAG sudzibas tikai par rūsēšanu neierasti agri. Jā Hondas ir dārgi remontēt, un kas par to ...

WALA 21.01.2020 10:24

arturs66 - tu neesi mēģinājis jautāt teiksim Volvo kluba forumos utml. man ex-kolēģis bija atradis sakarīgus večus Jaunmārupe, bet tas bija sen un viņi vairs tu nav (nezinu kur tagad) kas tika ar viņa elektronikas jautājumiem galā (viņam nebija nekas tāds kas traucētu braukt - tur vairāk kaut kādas paša iegribas bija, vai arī kļūdu rādija) . Bet principā braukt tur nekas netraucēja. Tā kā nav ar Volvo nekas tur slikti - tik jābeidz stulbi mainīt daļas nerisinot problēmu pēc būtības.

P.S. Bet nu gan jau ka Vlovo klubā pastāstīs vai tā ir pēc būtības problēma !

WALA 21.01.2020 0:07

Nespēju iedomāties droseli kam mūsdienās būtu problēma - pedējais gļukainais štrynts man škiet bija kaut kādiem itāļiem(Maserati ja atmiņa neviļ) kad kontakti nodila. Tādus vairs neviens neražo, tātad jautājums kas ir šo ziepju pamatā, bet tā nav drosele pati par sevi. Meklē, kas vai kādi šķidrumi taisa sūdus nevietā.

WALA 20.01.2020 14:23

Pirmkārt runa ir nevis par kaut kā ievērošanu vai neievērošanu ( jo fakts ka ja tev to jau ir uzlikuši - tātad jau esi pārkāpis), bet par šī procesa lietderību !

1) ir daļa tautas kam ir dabs nodarboties ar visādu itkā nesalaužamu verķu salaušanu - un ja šo sistēmu var salauzt mehāniski un ļoti iespējams arī elektroniski , tad tā nav savas cenas vērta.

2) jautājums kur tādus štruntus glabāt teiksim RS stāvvietu gadījumā - tos "zābakus" var pie jebkura staba piesiet, bet šos "čemodānus"- kādam jāstaipa līdz kā minimums automobilī.

3) šāds štrunts absolūti netraucē šo auto aizdzīt tiem kam to vajadzēs, lai tas būtu zaglis vai ne visai saprātīgs auto īpašnieks.

WALA 20.01.2020 8:19

Ja tā kādam būs problēma, tad piemēram man ir vairāki UK numuri utt., Bet stāsts ne par to, vietējos jau parasti nav grūti sameklēt, šitos mēslus parasti liek tiem kurus grūtāk aiz astes noķert - tos kam nav apskates un ārzemniekus. Bet tādam mērķim jo lētāk, jo labāk, jo tā tomēr ir patasti nodokļu nauda kas šitām muļķībām tiek tērēta. Privātie jau sen iet citus ceļus ...

WALA 19.01.2020 16:12

NU vispār jau mūsu "platuma grādos" cilvēks mierīgi pa sānu logu lūrot aizbrauks ar visu to štruntu prom. Manuprāt salīdzinoši pārāk dārgi un absolūti bezjēdzīgi ...

WALA 17.01.2020 19:13

tvaiku daudzums ir stipri atkarīgs no temperatūras, nekas cits tur nav jāsaprot.

Tev taču nav gāzes plīts ka nosūcējam kaut kas būtu jāuzmin

WALA 17.01.2020 17:21

Pie Bluetooth vai jebkurām citām bezvadu tehnoloģijām - nekā sarežgīta nav principā - plītī jau ir temperatūras sensors, tad attiecīgi tikai vajag lai uz "augšu" padod standartizētu signālu.

N.B. Nezinu gan kas tur patiesībā ir ielikts! Būs interese palūrēšu. Siemensam - tas ir cookConnect == WiFi

Lasītākie raksti

Jaunie raksti