01010010 01110101 01110000 01100101 01101011 01101100 01101001 01110011 00100001
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
01010010 01110101 01110000 01100101 01101011 01101100 01101001 01110011 00100001
Mērķis bija tikai ātrdarbība, līdz ar ko tajā jebkāda kļūdu apstrāde utml. tika izmesta principā utt.
Raimond - programmēšanas laime un nelaime slēpjas tajā, ka ražojot softu, to dara bariņš cilvēku, un katrs raksta savu koda gabalu. Tad kad saliek kopā mēdz "savienojuma" vietās izlīst "brīnišķīgas" kļūdas. Tad vēl ir visāfi koda gabali kas tur atrodas tikai lai novērstu drošības priblēmas un nereti arī tadi kas paredzeti tikai kļūdu ķeršanai. Pavisam nesen laboju Shell skriptus, kurus ražojuši un uzlabojuši vairāki cilvēki, daudz "unversālu" un līdz ar to konkrētā sistēmā lieku vai neefektīvu lietu tur ir iekšā. Pec labojumiem tas kas aizņēma būtisku siatēmas laika daļu aizņe knapi 3 daļu, cai vietām pat knapi 10to daļu no orģināla.
Bet ja nopietni, tad laikam jau ar "dibena smadzenēm" jūtu kur tulīt kads izpildīsies "interesanti", salu tilta remonta zonā tā kadam pārītim aklu vadītāju esmu aizvilcis priekšā, jo tautieši dzeltenās līnijas ignorē pat tad kad tās ir labi saredzamas. Un ja nedotu pa pedāļiem tad auto sāns būtu jāpārkrāso. Un vēl tā pārliecība - ka domā ka brauc pareizi un atļaujas vēl taurēt ...
p.s. uz salinieka gan arī svītru un zīmju mākslinieki tika izcēlušies ar visa veida "asprātībām", tā ka var jau saprast mazliet arī tos kas tajās "lamatās milzu lempjiem" iekrīt.
Bija sen atpakal tads labs prikols, ja pareiz atceros liftets Dodge Ram, man ar bija iesēdies astē, bet nu tik tuvu ka aš nekomfortabli, bet nu šitāds "ķēms" aizmugures spoguļos kolosāli disciplinē vadītājus - visi (arī es) ātri pavācās malā.
Tiesa ja būtu kada iemesla pēc jābremze - būtu ielicis man pa pakaļu, bet ju efekts labs. ![]()
Tu vienkārši pārāk lēnu brauc, man acīmredzot lielākā daļa āpšu iepaliek tajā zonā kur vairs acīs nekrīt ![]()
Hmm, ko tu vēlies sasniegt, parvakumlatoru dažādām tehnoloģijām, tur nav nekā sevišķi jauna un intersanta, kad būs "nešķidrs" elektrolīts tad arī kaut kas būs pēc būtības mainījies. Par dzesēšanu ar nav lielas jēgas gari rakstīt, var paskatities Tesla realizāciju bateriju pakai un teiksim BMW i3/i8 katram savas priekšrocības. Bet visintersantāka tēma ur par to kā nodtošinat defektīvo elementu atslēgšanu no "pakas". Viss vairāk nekā tu tāda nav par ko diskutēt. Jo uz priekšu pēc būtības nekas nav pakustējies.
Nu nez man jau šķiet ka izņemot pāris āpšus ko gadās satikt 24stundu laikā, pie mums brayc ļoti normāli. Piesipties jau vienmēr var atrast pie kā, bet vai tā ir lietderīga "laika pavadīšana" - baidos ka ne. Jā uzlabot šo un to noteikti vajag, bet revolūcija ir galīgi lieka !
Gan jau ka tīri labi saproti kapēc ar tām sekām neviens īsti cīnīties negrib - tas ir tāds kāposts nu kura neviens labprāt neatteiksies, tadēļ arī naudas plūsmas (nu pilsoņiem uz kompanijām un valsts kasi) palielināšanai domātie EV. Un citas ar "zaļu uzlīmi" izpušķotas dzīves reālijas, bet ne patiesas rūpes pat ekoloģiju.
Vienīgais kas mani šajā vīrusa štellē interesē, vai ta draza ir dabīga mutācija, jeb tomer kads 3,1415926-mpis pacenties. Jeb gluži.preteji cilvēki tik tizli palikuši ka vairs nespēj izvilkt vīrusu izplatības gadījuma ...
Tas tapēc lai vēl kadus paris apslimdinatu un varetu deklaret karantinas un vel visu ko, tam jau ir daudz un dažādu arī ekonomisku seku, kur dažiem zaudejumi, bet daziem ieguvumi.
Skaties tūlīt atnāks kāds un pateiks ko par tādiem hopujistiem domā un ko ar tādiem vajadzētu darit. ![]()
Jep Amsev ir viltīga tā piebraukšana, vai nu pa krūmiem, vai pirms DUS un atpakaļ tipa "pa ietvi" ( tā uzskatās pec ietves, bet ur patiesībā brauktuve un ietves tur vispār nav !)
Runājot par lēnbraukšanu, es nereti sniegotos ziemas kalnu ceļos dažādās valstīs esmu redzējis vietējos lēnbraucējus, tajā paša laikā pa pilnīgi nepazīstamu ceļu man nav bijusi nepieciešamība braukt tik lēni, un tie ātrumi braucot no kalna lejā pa nekaisītiem kalnu serpentīniem ir ļoooooti tālu no atļautā ātruma. Tas pats ir arī LV es nespringstot ziema braucu 90+ pa sniegu, vajag apdzīt arī 120 nav nekāda problēma. Tad kāpēc domājat ka teiksim vaditajiem ar tadu pat pieredzi ikdienā 110 km/h butu problēma, ātrāk ļoti reti kurš brauc, bet protams brauc, un es vienalga negrasos viņus nosodīt - nekā bīstama tur nav. Ir protams arī kadri kurus nebūtu slikti noņemt no trases, bet nu tie dara muļķības arī pie maziem ātrumiem...
Un te ir attiecīgi sakarīgi un neitrāli vērtēts šis dokuments
Varētu pat teikt ka viedoklis kaut kur līdzīgs ar Bradypus attieksmi pret ekoloģijas jautājumu.
Respektīvi - arī es piekrītu ka mums ir klimata izmaiņas, taču galīgi nepiekrītu tēzei, ka mums vajag ražot CO2 citadākā veidā ka to daram līdz šim. Mums ir jāsaudzē resursi, tajā skaitā nav pa labi un kreisi jāsvilina "fosilie izrakteņi". Tikai nekarinat man makaronus par to ka EV vai CO2 pumpēšana iežos ir klimata problēmu panaceja.
Paldies Dievam, ka vismaz lielākās muļķības izrediģeja:
globalnews.ca/news/6138812/mickey-mouse-global-climate-emergency-letter/
Citadi diskreditē pat tos kas par tēmu ir interesējušies un kopumā piekrīt nepieciešamībai ko darīt lietas labā !
Vai tu orģinālu pirms izrediģēja visas muļķības biji redzējis, Miki pele un dažādi filmu un grāmatu varoņu vārda brāļi, kas parakstījuši šo "svarīgo dokumentu". Tas protams nav īsti rāditājs jelkada dokumenta nozīmei, taču diezgan skaidri parāda kā tie kas to organizēja (pie kam.ne pirmo reizi par to pašu tēmu) darīja to ļoti tendenciozi, tipa lai būtu skaitlis, un lai tikai par to.runātu, bet par patiesumu pilnīgs poh-ujs.
Teikšu tā - laba izvēle, cik nu tā bija izvēle, un nekaitīgs rezultāts, kaut arī maksās. Nav daudz gadījumu kad šitos šķēru variantus kāds savāc.
Pat ar jaudīgu auto dodot gāzi - trāpi fāzē un amplitūdu tikai palielināsi. Izdodas trāpīt pretfāzē - un vari kaut bremzēt. ...
Ja tu vēl varētu mums "dumiķiem" cēloņsakarību ķēdi kaut kā saprotamāk pasniegt ... Kāds tur tas sakars starp lēnbraukšanu un čempioniem īsti ir ?!?!?
Bradypus rakstīja: Kādēļ cilvēkam, kam eksistē tikai autoritātes, tu prasi vai viņš ir domājis? ![]()
Cerība laikam mirst pēdējā - un piezime vietā.
Kur tur bija tie 11+K zinatnieku kas parakatījuši "glābiet planētu" uzsaukumu, starp kuriem bija grūti attrast kādu kurš būtu jomas ,par ko vāca parakstus, profesionālis.
Meistars - ko citu lai te saka ;)
Piedod - msh!
Ja ir jaudīgs aparāts varētu izdoties, bet ja auto būs nīkulis, un pie lielākās nobīdes no centra ass būs pa īsu jauda - situaciju būsi tikai pasliktinājis. Bēda pārsvarā ir faktā ka lielākajai daļai verķu ar ko velk piekabes ir augsta profila riepas, tas traucē laicīgi nokontrēt (lēna reakcija uz stūres pagriešanu) + vēl dos iespēju draņķa piekabei taisīt nelielas svārstības kuras pat nav iespējams izlabot.
Nu tu pārspīlē Rīgā "3 labie ir tas pats kas viens kreisais" strādā ļoti ok, uz tāda vai cita bāņa vai kalnu ceļa tev tādas izvēles nav uz desmitiem km izņemot lielākas pilsētas, kur ir drusku vairāk iespeju nobraukšanai.
Vai tiešām esi labi apdomājis to avotu ko ieliec. Vai tu saproti ko nozīmē 1968 gads un kāda tipa petijumi vispār iespējami. Varbūt mums ielikt kādu petījumu uz industriālās revolūcijas sākuma periodu, kad visi bija stāvā sajūsma par ogļu utml. kurinatavām ? Vai bridi kad elektrība kļuva populāra.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
24
Ar to rakstišanu un jauna produkta slavēšanu ir tā intersanti, lai cik ideja var būt laba, intersanta un zinatniska, tai vajadzigs praktiskais pielietojums, iespējas praksē pietiekami lēti un droši ražot, pieejamas izejvielas un vēl virkne praktisku aspektu, tadēļ pieļauju ka ir nosprādzis superkondensatoru "perspektīvisms" autobūves kontekstā. Tāpat ir problēmas ar "cietvielu"(pretstatā šķidram) elektrolītu, tiesa plinti vēl krūmos neviens nemet ...