Tās ir "RŪPES" par ekoloģiju mūsu tautas kalpu labākajās tradīcijās.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tās ir "RŪPES" par ekoloģiju mūsu tautas kalpu labākajās tradīcijās.
NU i hopuj - man ir vismaz 3 auto kuriem tādi nav, tātad lai veicas jauno auto īpašniekiem. Tiesa tad škiet tagad būs jauna nozīme "auto tūningam" - izraut visādus liekus elektronisku mēslus no auto.
Tesla Cybertruck visticamāk nespēs izturēt Eiropas "crash test" drošības standartus.
www.forbes.com/sites/carltonreid/2019/12/16/tesla-cybertruck-not-street-legal-in-eu/#12e22d54d8bf
- Grēta - man interesanto cilvēku top 1000 tuvākajā 20 gadē noteikti neiekļūs, tikko kā pazudīs no avīžu virsrakstiem visticamāk man jau būs jāpārprasa - a kas tā tāda, par ko te runājat ...
Tagad tiešām vairāk kā jebkad agrāk IR gājējam jāpārliecinās par savu drošību, jo visādu vied-mēslu ir pilni auto, pat kameras sakarinājuši lai ar pilnu pārliecību varētu pierādīt savu taisnību (ja kādu notriec vai avarē), auto piebāzti ar planšetēm kuras pārvalda visu no radio līdz ventilācijai utt. pat instruktori kuri lasa avīzi blakus apmācāmajiem ir redzēti.
Kā tu domā cik daudz laika tiek veltīts tam lai auto tiešām vadītu ?
Pilnīgi noteikti ir problēmas ar spriegumu (vads vai kas cits grūti teikt) un iespējams ka tad tas nav tikai gaisa masas mērītājs - pilnīgi iespējams arī kas globālāks. Tātad jāmeklē jēdzīgs auto elektriķis rokā - lai mēģina sadzīt pēdas.
Man arī ir vecs amerikāņu Rangers - kas gadā moš kādu 1000 km noskrien, no tā auto aboslūti nav nekādas jēgas, bet man patīk par reizei iebraukt pļavās paārdīties ( da i pa reizie ir gan kravas vestas, gan uz jumta kāpjot ar trepēm šo to var vairāk aizsniegt gan ābolus lasot, gan vēl šādus tādus darbus darot). Ja nevar atļauties sev "Ņivas" analogu tā ir viena lieta, ja vari - kāpēc stumt savu CR-V tur kur "Ņiva" būs piemērotāka !
Un nah tev teltiņa ja tev jau ir Frontera.
Zin sākumā Toyotas 2zz-ge motorus ar nemācēja remontēt, vēlāk jau iemācījās līmēt čaulas un vēl visu ko, beigās no 1,8 litru bīdeļa taisīja jau 2,2 litru augstapgriezienu verķi. Kā saka būs problēma - risinājumu atradīs.
Hmm šitos speciālos "lēnākos dīzeļdzinēju gultņus" es gribētu dzīvē aplūkot ..., es saprastu ja tas par atsevišķām ātrumkārbas daļām, kam ir būtiska atšķirība vai tās ir lielam griezes momentam, vai augstiem agriezieniem, kaut arī kārba kas netiek sportam izmantota diez vai sasniedz tos režīmus kur var rasties problēmas.
Ticu ka ir, bet sastapis neesmu ;)
Ambient air temperature low input - šitas jau neizklausās pareizi, tipa gaisa masas devējam nav vajadzīgie rādītāji, iespējams spriegums par zemu, tad tev jams easy var ieslēgt kaut kādu drošu režīmu "krūzēšanai". Man līdzīgi ir bijis ar lambdas dīvainu stāvokli (kas kompī vispār neparādījās, tikai pēc kaut kādiem 2 gadiem vai vairāk), kad viss itkā labi, bet pie noteiktiem apgriezieniem sipj prātu.
Zini piekrītu - man ļoti patīk tas brīdis ka kamēr tu esi ticis līdz mājām ( ejot, minot, braucot) - ofisa muļķības beidzot ir atlaistas un var domāt par ko citu. Man šī "pārslēgšanās kā process" - ļoti noder un ir vajadzīga.
Parādi to sievieti kura var 5 reizes izturēt! Citādi tā ir tukša muldēšana, vai grupveida pornogrāfija.
Visu auto planšet-mīļu stulbuma piemineklis - Porsche Taycan:
nu man arī tā Forda Ranger haube ir no stiklašķiedras.
Lai iegūtu salīdzināmu izturību - nesanāca vieglāka par dzelzinieci no F Explorer(a) (tādu pēc izmēra vienkārši piemeklēju uz laiku, lai ir ko uzlikt - precīzi jau tāpat nederēja bet bija OK) , bet orģinālā tur nāca krietni vieglāka alumīnija, kura ar ielāpiem un koroziju (oksidāciju) bija jaut tā sasipta, ka apskatē sūtīja drist.
Autosportā bieži nahren nevajag to kapota izturību, vai citu detaļu izturību, jo slodzes un drošību pastiprinošie elementi jau ir pārņēmuši daļu funkciju.
Bet tā jā viens no tiem maniem čomiem biezā slānī rallija mašīnām taisa stikla šķiedras paneļus, spoilerus, bamperus - atradis ir līmi kas pietuvina paneļu elastību stock plastmasa izstrādājumiem.
Nedomāju ka ir reāla krīze, vienkārši jaunievēlētie politiķi te tādas "ZS dāvanas" sagatavojuši, ka daudzi grib naudu pieturēt - HZ ko "100 galvas" atkal izmetīs.
Domāju ka prikols ir tajā ka auto kas tuvojas un ir >3500 pēc masas ir dursku citas "ceļojumu izmaksas" un citi sodu mēri - gan jau ka tos arī cenšas uzvilkt pēc pilnas programmas dēļ "pārāk viltīgas sertificēšanas" uz B kategoriju.
Nu tad arī paskaties vai pašā kemperī nav tādu daļu kuras nav būtiskas stiprībai un drošībai un samaini uz teiksim oglekļašķiedras, man te divi čomi ir iesaistījušies katrs savā dažādu spārnu, spoileru un xz kā vēl izgatavošanā no oglekļa šķiedras(arī stikla šķiedras - bet nu tā praktiski nedod svara ieguvumus) - pārsvarā nav nemaz tik dārgi + svara ieguvums ir diezgan.
Vēl kas man palicis atmiņā no visādiem ceļojumu verķiem - tiem nereti krēsli, guļvietas utml. ir diezgan smagi.
Ja tev iet vairākas baterijas kopa, tad ir vērts iespringt un uztaisīt temperatūras kontroli - tikko kā pieslēdz ārēju spriegumu , pirmais ko dara uzsilda aķus līdz pareizai temperatūrai droši ka ap +10 līdz +20 būs optimāli(bet nu var parakt ari ko zinātniskaku augšā kur būs eksperimentāli iegūti dati) nu un ja gadās ka pa karstu - ar kondicionieri dzesē. Ideju var droši pāšpikot no Tesla, ja ir tāda vēlme ņemties.
P.S. var ari no mobilaji špikot kā temperatūru mēģina uzturēt variējot uzlādes strāvu/spriegumu.
P.P.S. dažreiz jāšanās ar kondicionēšanu ir lielāka, tad var megināt no compju industrijas "heat pipes" izmantot, tik jāskatas kādus metālus svieno kopā !!!!
Nu tas tak ar kategorija transports - kurš piesārņo daudz, tāpēc liksim ka visiem mazauto ar iekšdedzes dzinējiem lielākus nodokļus utt. utpjr.
Par Ford nekomentēšu (mans ir pārāk vecs USA brīnums), bet ar LED jebkādiem - pašas LED lampas kalpo 20+ gadus, un arī tad paliek tikai blāvākas nevis izdeg, tas kas nosprāgst ir kontrolējošā elektronika, tādēļ vajag kādu kam rokas no pareizas vietas, lodāmurs un saprašana un salabos to tavu orģinālu. Var arī pats eksperimentēt, nekā pārlieku sarežģīta nav, tik jānoskaidro kādu spriegumu vajag tavām diodēm.
no manam "aizvēsturiskajām zināšanām" indivudālai diodei vajadzēja no 2,9 līdz 4,5 volti atkarībā no diodes krāsas ( baltā ja pareizi atceros bija visrijīgākā). Diodēm jāievēro polaritāte utt. Bet nekā pardabiska tur nav.
P.S. Tava raustīšanās tieši to arī nozīmē ka elektronikā ir problēma- nu vai arī mitrums ielīdis ne tur kur vajag. Vēl jau pastāv iespēja ka durvīs vads sačakarējies, bet tas ja auto relatīvi svaigs maza varbūtība.
Par VW - mans exboss pēc svaiga VW Passat CC lietošanas (Braukāja tad jau ar BMW, iepriekš Lexus, Volvo utml.) teica -nekad vairs VAG grupas auto - rūsē kā pēdējie mēsli.
P.S. par ko nopirku - par to pārdodu.
Mja, laikam tev taisnība paskatoties uz Hellas produktiem - visiem pa lielam 55W uz lampu - tas nav nekas traģisks.
Jā tas droši būtu saprātīgs variants, moš pat var sarunāt kādu no Zviedru utml. gala, kas braukā lai parokas tur kaut vai šrotos - tajā gala tie (kvalitatīvie) papildtālie ir populāri.
Tik jāpaskatas līdz kādu jaudu tev tur varvēl kabināt - moš ģeneratoru vajag niknāku. Īpaši gadijumā ja komplektā ar piekabi gribēsi saslēgt papildtālos - ka nepaliec bez gaismām vispār netīšām.
Protams tas viss risinās - piem. max daudz visur lietot LED spuldzes kvēlspuldžu vietā citos lukturos - ne tuvajos/tālajos, ja vien tur jau nav visur pa riņķi LEDi - tad jau toč ģeneratoram rezerves tur ir pa minimālo.
te ir tā - ja tas ir mans privātīpašums, tad man ir pilnīgi pie pakaļas kā ir sazīmētas strīpas, es savā privātīpašumā lieku kā gribu. Pat pieņemot ka šīs bildes ir īstas nevis kvalitatīvs fotošops, diez vai kāds no Porsche meklēja skaistāko pilsētas daudzstāvu parkingu kur bildēt, gan jau ka savā rūpnīcas parkingā to nodarīja un miers, jo pie Porsche whatever produktiem un ēkām utml. piestrādā viņu pašu dizaineri, un šis pārkings neizskatās gluži pēc standarta "ekonomiskās versijas".