Nu tur tev absolūta taisnība, bet tam par iemeslu arī fakts ka pasažieru vilcienus dzīt uz daudzām vietām ir vienkārši ekonomisks stulbums. Es gan Liepājas virzienu esmu ilglaicīgi lietojis, gan Gulbenes kādi 20+ gadi atpakaļ - tur nav to pasažieru tik daudz priekš vilciena, jā bija drusk vairāk par 1 autobusu, bet lai tur dzenātu tos dīzēlus kas ir PV/LDz - ekonomisks idiotisms, lētāk aizvest līdz kādām Pļaviņām un tālāk pārsēdināt busos. Un Liepājas virzienā tas pats- līdz Jelgavai ar elektrisko un tālāk ar busiem. Nezinu - Jūrmalas virzienu ir vispār vērts līdz Tukumam laist ?
Ja būtu iespējami kaut kādi mazāka izmēra braucamie tipa kā GUlbenes mazbānītis tikai modernāks - tam moš būtu ekonomiskā jēga arī dziļos laukos, bet tā kā ir šobrīd - tad zin vienkāršāk un labā palaist kaut kāpurķēžu busu kas var vilkt pār lauku pa taisno - un tad savākt laukos tautu uz kādu lielāku centru un tālāk pārsvarā ar busiem.
Jep tas būtu ļoti loģiski tā darīt, un teiksim man ja vēl tur forši un ērti velo paķert līdzi, tad es arī no saviem laukiem varētu teiksim jau līdz Jelgavai ar velo (30+ min.) , vilciens līdz Rīgas centram, tālāk atkal ar velo.
Bet nu kuru interesē loģika - valsts taču nežēļīgu kāpostu ierauj nāsīs no privātiem auto īpašniekiem, mazāk braucēju - jādomā citi veidi kā lāpīt budžetu.