iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 01.11.2019 12:13

t.i. 300Nm un 140Zs

WALA 01.11.2019 12:06

Gribu teikt, ka ir dažādi vācieši, ir tie kas pie no auto tiek vaļā līdz ar garantijas beigām vai pat pirms, ir tie kas pie pirmajām problēmām met nost auto, un ir tie kas brauc "līdz klinķim", kad auto vērtība ir mazāka kā remonta izmaksas.

Vācijā nevienu sevišķi nesatrau vai tas ir VW servis, vai kāds privāts serviss - atbildība visiem vienāda - darba samaksa atšķiras nebūtiski, nezinu kā ir garantijas auto - vai ir OK braukt un remontēt kur pagadās, bet nu pēc garantijas laika, nevines tev neskries tieši uz autorizēto servisu, ja zina labu citu servisu vai mehāniķi.

WALA 01.11.2019 11:47

Tev ir kāds pazīstams vācietis kas tā dara ?

Mūsu ģimenes draugi vācieši brauc ar 10 gadīgu Opeli, un citiem ne-jauniem auto - remontē un brauc tālāk. Vācijā tieši tāpat kā pie mums ir ļoti liels otrreizējais auto tirgus, un tie kuri nevar atļauties braukt ar jaunu - to arī nedara.

WALA 01.11.2019 11:43

Manā gadījumā svarīgi ir NM, uz Zs vairs īsti pat neskatos.

WALA 01.11.2019 10:21

Kapeikas maksā tikai tas kas ir sists, ar problēmām vai ar lielu nobraukumu (un pat tad ja ir labi uzturēts un veiksmīgs modelis- arī nebūs lēts). Fakts gan ir tāds ka pie mums ir tauta kas ļoti labi salabo lielu daļu problēmu dēļ kurām vācieši u.c. eiropieši met tos savus auto ārā.

WALA 01.11.2019 10:17

Nevajag jau nu gan jaukt "savu labumu" ar vienkāršu nesaimniecisku stulbumu.

Bija arī mums tāda situācija pie daudzdzīvokļu mājas - vietā kur skolas buss starp mājām kursē un ir piebraucamais ceļš uz mūsu mājas stāvvietām arī bija asfalts pilnīgā D. Formāli tas bija mūsu kopīpašumā, kad sākām darīt teicu, ja kas un neviens nepiekrīt tad tie 300+ EUR varu arī vienkārši nomaksāt, jo citādi remontēt Hondas piekari man būs dārgāk, bet nu Mārupes pašvaldība nāca pretī un visu sakārtoja - nevienam tas neko neizmaksāja beigās.

WALA 01.11.2019 10:06

Nu te es tev kaut kādā mērā varu piekrist, kaut gan par Hondām runājot - 2 litru dzinēji joprojām ir, un tehniski tie ir diezgan naski. Vienkārši es neuzskatu ka man vienmēr vajag tos 2.5 un 3 litru dampjus kas pilsētā principā darbojas "tukšgaitā", tādēļ ņemu auto kas ir ar mazu motoru bet labu uzrāvienu ( nu labi teiksim tā ka šobrīd kamēr vēl daudz lietas vajadzīgas mājai - vienkārši meklējām kompromisu, kas būtu ērts vidusceļš, un tas 1.6 dīzelis ar manuāli pēc izmēģinājuma - nu baigi iepatikās. Rav4 ar 2 litru tomātu - nu vienkārši "sprāgonis", kaut arī komforta ziņā drusku pārāks.

WALA 01.11.2019 9:57

"Noteikti ja es tur dzīvotu un kādam teiktu davai saveda kārtībā pagalmu lai bērni var spēlēties utt. tad tu noteikti arī man teiktu, ka tici revolūcijām"

zini es ar vēl gadu atpakļ dzīvoju 10 gadus vecā daudzdzīvokļu mājā Mārupē, pašiem sava biedrība utml. bija "mazā revolūcija" sakārtot balkonu hidroizolāciju - tak nebija tur to 50% vajadzīgo balsu ( pie kam uz mani tas vispār neattiecās jo man bija pirmais stāvs - bez balkona), bet teicu - nu davaj savācaties un izlemjat ka darat, es arī piemetīšu 500 EUR ( apmēram viena balkona remonta izmaksas tajā brīdī kad to iniciējām) NU jau kādi gadi 3 apkārt - dzīve nav pakustējusies uz priekšu un no bojātās balkonu hidroizloācijas pamazām viss tek aiz fasādes. Esmu priecīgs - pārdevām to dzīvokli nahren - lai tad nāk jauni entuziasti. Pasām ar sevi savā mājā - kaut kā vieglāk vienoties …

Tas protams nenozīmē ka vienmēr visam jāskrien pakaļ ar jā - jā daram, jo reizēm tiek bīdītas arī muļķības, kā piemēram ūdens industriālie filtri uz visu māju, bet nelaime tāda ka neviens nesaprot ka ļoti tīrs ūdens cilvēkam ir pat kaitīgs, tātad ir pareizi jājauc tīrais ūdens ar "neattīrīto" no ūdensvada, lai neradītu papildus sūdus veselībai.

WALA 01.11.2019 9:45

Jā ir arī tādi redzēti, kas pieturas pie devīzes - santīmu neiesipsi - Cayenei nesanāks …

tfu,tfu,tfu - par laimi man nav tā jādzīvo, nu vai vienkārši neesmu Cayeni nopircis, kaut arī droši ka varētu ( bet tad droši ka arī pārāk daudzās dzīves situācijās būtu "jāmīlē tas santīms".)

WALA 31.10.2019 23:35

Nu tu aizej un paskaties uz tiem auto dzīvē, ja tie dīzeļi praksē būs stāvoklī (salons, utml nolietojuma pazīmes) tāda pat kā tas benzīns, es būšu patiesi izbrīnīts.

WALA 31.10.2019 23:32

Piedod Volx par vieglu uzbraucienu, kas sekos, bet tu tāds kā tikko izcepts pionieris, tici visam kas tiek skaistās krāsās mālēts, tici revolūcijai utml. Padzīvosi un sapratīsi ka tas kas uztrauc tevi, nahren nevienu citu nesatrauc ja uz tā nevar sev kabata kādu labumu sajust. Tieši tāpēc es stāvu tāda kā zināma mērā opzīcijā "eko reklāmai" un pats rūpejos tikai par to lai vidi sev apkārt prasti nepiedristu. Un aicinu arī citus skatīties uz reāliem darbiem un uzlabojumiem, nevis mutes virināšanai, papīru smērēšanai utml.

WALA 31.10.2019 23:20

Tas vienādi attiecas kā uz dīzeļiem tā benzīna auto !

WALA 31.10.2019 23:18

Drusku jauc cēloņus un sekas, lētāki dizeļi ir kops dizeļgeitas, tā kā tie vairs psiholoģiski neraisa uzticību dēļ šmaukšanās ar izmešiem + ir ierobežojumu šur un tur pilsētās braukt ar veciem dīzeļiem. Bet nebūtu dīzeļgeitas, būtu ļoooti liels pieprasījums pēc dīzeļiem, nu gluži kā štatos - visus "sliktos" VW ar izmešu falsificēšanas softu izķēra kā karstus kartupeļus, tiklīdz kā cenu nometa. Un hopuj ka piesārņo vairāk, kā papiros raxtīc.

WALA 31.10.2019 22:14

Palabošu - dizeļi nav lētākie eksemplāri, tie parasti ir dārgāki. Iemesls kādēl es braucu ar dīzeļiem - tie vairāk atbilst naskam uzrāvienam arī ar lielāku auto masu, pie mazāka motora tulpuma. Un tas ka mans 2,2 Hondas dizelis vidēji gadā ap 600 eur remontos rija man krita drusku uz nerva, bet tāpat 8 gadus nobraucu un turpinu vēl lietot ka 2. vai 3. auto.

WALA 31.10.2019 22:00

Žēl, bet ko padarīsi, nauda dara savu. No citas puses jo vairāk Tenaks sasniegs jo labākas izredzes citiem igauņu autosportistiem. Un ja igaunija būs vairāk labu rallija braucēju, jo intersantāki būs viņu ralliji, attiecīgi ari citiem baltiešiem būs labāks " spēļu laukums" un konkurence, kas parasti veicina attīstību.

WALA 31.10.2019 21:52

Te tev droši ka taisnība, pie tam caur centru man ātrākais maršruts, bet ne vienīgais.

Te drīzāk cits aspekts, ja grib par ekoloģiju rūpēties - jāveicina pārvietošanās kas nekādus izmešus nerada - kājām iešana, velo utml. Um kam vajag lai var brīvi piebraukt līdz robežai un tālāk ir ērti ar sab transu kaut cauri visai Rīgai, tik tā jau nenotiks - Lielais Melnais Caurums Rī gas satiksme nekad nekļūs jēdzīgs, un Park un Ride ir tīrās pasaciņas.

P.S. Rīga principā ir maza ar kājām no Beģiem līdz Spicei ap 2,5 stundām ir ātrā solī iets. No Dominas līdz Kreisam ar skrejriteni parasto (kājminamo bez elektro) ap 1h10 min bet ar velo man sliktā formā esot ap 50min t.i absolūti mierīgi varu braukt ar velo vai tamlīdzīgi.

WALA 31.10.2019 14:26

Sakars tāds - ka ne visiem tie mazauto der ikdienai, tas ka tu esi iemetis kā šaumīgi nīstamus tieši džipus, bet ar ko tad sāvādāki ir VW Multivani/Transporteri utml., Voyageri un kas tik vēl ne - cilvēki ir nereti noirkuši šos auto jo citos vienkārši vai nu paši neievietojas, vai arī ģimeni nav iespējams ievietot.

Un ne visi var atļauties vēl vienu auto blakus šim "ģimenes auto". Es te nerunāju par Porsche Cayene īpašniekiem - gan jau ka tie var da jebko kas ienāk prātā, bet gan tiem kam tiešām ir viens (tikai viens) dampis ar 4 litru benzīnnieku ar gāzi. Un ko tad viņam nebraukt uz Rīgu principā ( jeb kāds beidzot Park and Ride ir savedis kārtībā - neesmu gan kaut kā dzirdējis ka tas vispār Rīgā strādā ??!??).

Pag redzku daudzbērnu tēvs Armands Simsons - ja nekļūdos tad braukā ar vienu auto - Cadillac Escalade, un pa Rīgu no Mārupes vandās tikai tā - domā ka no baigi labās dzīves tas viņa untums Cadillac ( nē nu labi - droši ka drusku arī tā ir) ?

P.S. nu labi moš slikts piemērs - jo tā Zebra kādu brīdi nav manīta- moš pārdota prom:

sejas.tvnet.lv/6499388/gribi-jaunu-auto-armands-simsons-nolemis-skirties-no-savas-zebras

WALA 31.10.2019 13:57

Ko tu pie velna ceri iegūt ļaujot braukt elektro, CNG un LPG ?

Tu esi paskatījies kur LV atrodas TEC un kur attiecīgas degvielas uzpildes stacijas ?!?!? Negribi sākt ar ko jēdzīgāku - dīzeļvilcienu, ogļu pārkraušanas, kuģu piestāšanas utml iznešanu no Rīgas ! Es saku, ka ja kaut ko dara, tad taisa centru kaut kādā apjomā ciet, tikai vietējie iedzīvotāji un glābšanas utml. dienesti drīkst braukt, un pārējais tiek velo, skūteriem utml. JO man riktīgi besī kad braucot pa Barona ielu ar velo ~ 25 -30 km/h, tev tur pa pāris desmitiem metriem jāmet nost dēļ luksafora sarkanā.

WALA 31.10.2019 13:52

Mja - Porziņģa video redzēji, kur vinš cenšas ielocīties kaut kādā kompaktā kastē ? Nu lūk man šobrīd CR-V ir druksu par mazu - ne tā ka būtu baigais diskomforts, un tomēr, savukārt mans dēls (15g) kas pāraudzis mani (bet nav vēl Proziņga augumā) - pat aiz manas sievas jau tūlīt liks kājās aiz ausīm. OK man ir variant un varu Rīgai izmanto ko vienu, ģimenei ko citu. Un tagad varat tepat iAuto uzlikt aptauju - cik tad ir tādu cilvēku kas varētu darīt kā es, un cik ir tādu kam tas a la "Ford Aviator" ar gāzi būs vienīgais auto ģimenē.

P.S. cik man ir gadījies redzēt tad pārsvarā cilvēku augums ar katru nākamo paaudzi tikai pieaug nevis samazinās.

WALA 31.10.2019 12:42

Zini tas vis nepārliecinās mani tikt vaļā no viena ģimenes auto kas būs parketa vai arī īsts bezceļu vāģis. Rīgas centrā - vajadzēs - mierīgi ar velo, vai ja baigi vajadzēs - nu paņemšu elektro Smart (Rīgai man neko lielāku nevajag). Un vēl noteikti sev atstāšu amerikāņu pick-up ar kārtīgu motoru, un gan jau ka Celica GT4, Supra , Type R, Boxter vai Cayman vai līdzīgu dampi.

WALA 31.10.2019 12:30

Nē būs kungiem jāparāda ka mēs arī protam ekonomēt - uzsēdīsimies vasarā uz velo vai tamlīdzīgi uz kādiem pāris mēnešiem ( tajās distancēs kur tas sakarīgi) un tad lai skatās kā akcīzes ienākumi kaut kā sarūk. Ja reiz nedzird kad normāli saka, tad jāparāda ar pirkstu - ka ja šitā darīsiet/dirsināsiet cilvēkus - sviesta kārtiņa kļūs krietni plānāka.

Tāpat ir 3 auto par kuriem "atloku" kāpostu pie teh. apskates, kaut braucu vienlaicīgi ne vairāk kā ar 2, ja gribas sipt man prātu - nu noņemšu no uzskaites visu bez kā varu iztikt ikdienā, un ja pat ļoti savajdzēsies varu nopirkt arī elektro kasti un ģimenes auto norpādot nah, lai tā piga tāda redzamāka.

WALA 31.10.2019 0:07

Latvijā vispār bija jau sen jābūt atvertai tai H2 stacijai - aiz LU jaunajām ekām pie troļuku bāzēšanās vietas - viss tur ir uzcelts, tikai nezinu vai pats H2 tur ir.

Mans sens labs čoms Aivars kādu brīdi pa LV braukāja ar Mirai, nezinu vai joprojām, bet bija te viens tāds ar ne LV numuriem.

WALA 30.10.2019 18:37

msh - tad jau atšķirīgs spiediens velkošas ass riepās ar būs difam nāvejošs- jokoju protams.

Pilnīgi piekrītu apstāklī ka difa daļas pakļautas lielākai slodzei, bet tāpēc jau ir 80km/h ar cīsiņiem, un pārsvarā cīsiņi atbilst rekomendētajam standarta riepu izmēram vismaz pēc diamtera ( jā protams ir izņēmumi). Bet tici man - 300Kkm un kaut vai nobraucot no tiem iedomātus 1000km - tam brīvajam difam -pilnīgi pofig ka būs sabijusi papildus slodze. Bet ja tēlosi raiser-i ar platiem un augstiem ratiem vienā pusē un otrā cīsiņu - nu katram kā saka savi puni jādabū ...

WALA 30.10.2019 16:17

Vēl no "dzīve VS ekoloģija" prikoliem:

www.bbc.com/news/health-50215011

WALA 30.10.2019 10:41

Te savukārt par klasisko kodolreaktoru problēmām :

www.eia.gov/energyexplained/nuclear/nuclear-power-and-the-environment.php

Lasītākie raksti

Jaunie raksti