Ja tev iet vairākas baterijas kopa, tad ir vērts iespringt un uztaisīt temperatūras kontroli - tikko kā pieslēdz ārēju spriegumu , pirmais ko dara uzsilda aķus līdz pareizai temperatūrai droši ka ap +10 līdz +20 būs optimāli(bet nu var parakt ari ko zinātniskaku augšā kur būs eksperimentāli iegūti dati) nu un ja gadās ka pa karstu - ar kondicionieri dzesē. Ideju var droši pāšpikot no Tesla, ja ir tāda vēlme ņemties.
P.S. var ari no mobilaji špikot kā temperatūru mēģina uzturēt variējot uzlādes strāvu/spriegumu.
P.P.S. dažreiz jāšanās ar kondicionēšanu ir lielāka, tad var megināt no compju industrijas "heat pipes" izmantot, tik jāskatas kādus metālus svieno kopā !!!!





















Nu tad arī paskaties vai pašā kemperī nav tādu daļu kuras nav būtiskas stiprībai un drošībai un samaini uz teiksim oglekļašķiedras, man te divi čomi ir iesaistījušies katrs savā dažādu spārnu, spoileru un xz kā vēl izgatavošanā no oglekļa šķiedras(arī stikla šķiedras - bet nu tā praktiski nedod svara ieguvumus) - pārsvarā nav nemaz tik dārgi + svara ieguvums ir diezgan.
Vēl kas man palicis atmiņā no visādiem ceļojumu verķiem - tiem nereti krēsli, guļvietas utml. ir diezgan smagi.