Paskatijos video, diezgan sakarigs, taču nevar ņemt štatu vidējo auto un salīdzināt ar Nissan Leaf, jo vidējais auto ir lielāks pat par Tesla lielo versiju. T.i. tad tikpat labi var aicināt visus amerikāņus pārsēsties uz Corolla vai Yaris - it does not work.
Un ja skatijies starp rindiņām - tad atbilstoši pēc izmēriem auto viņa video paliek eko-neitrāli pē c 5 gadiem un apmēram 100 tūkstoš km. Ieluec tajā ienādojuma vidējo eiropas auto, un tad skaties vai ir kas atbilstošs no elektro - IMO situācija būs vēl sūdīgāka ar tiem elektro. Jo pēc tāda daudzmaz godīga aprēķina eiropā mazākais elektro braucot rada izmešus starp 40 un 50g/km. Par baterijaa ražošanu un radīyajiem izmešiem vēl mēģināšu atrast.
















Tehniski es vēl pārčekošu, bet tā ka tavs video(ieliki, tatad acīmredzot info tici) atsaucas uz to pašu pētījumu ko šis raksts: wattsupwiththat.com/2017/06/20/tesla-car-battery-production-releases-as-much-co2-as-8-years-of-gasoline-driving/
tad ceru tas pietiekoši parāda to ko es gribēju teikt (un arī to ka patiesībā ar elektro ir vēl sliktāk ja skatās uz Eiropu. Tas gan nenozīmē ka es tiem skaitļiem uzticos, taču tu tiem ticēji vismaz sākotnēji. Vēl pārbaudīšu uz kā balstās tas pētījums iespeju robežās.