iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 31.10.2019 13:52

Mja - Porziņģa video redzēji, kur vinš cenšas ielocīties kaut kādā kompaktā kastē ? Nu lūk man šobrīd CR-V ir druksu par mazu - ne tā ka būtu baigais diskomforts, un tomēr, savukārt mans dēls (15g) kas pāraudzis mani (bet nav vēl Proziņga augumā) - pat aiz manas sievas jau tūlīt liks kājās aiz ausīm. OK man ir variant un varu Rīgai izmanto ko vienu, ģimenei ko citu. Un tagad varat tepat iAuto uzlikt aptauju - cik tad ir tādu cilvēku kas varētu darīt kā es, un cik ir tādu kam tas a la "Ford Aviator" ar gāzi būs vienīgais auto ģimenē.

P.S. cik man ir gadījies redzēt tad pārsvarā cilvēku augums ar katru nākamo paaudzi tikai pieaug nevis samazinās.

WALA 31.10.2019 12:42

Zini tas vis nepārliecinās mani tikt vaļā no viena ģimenes auto kas būs parketa vai arī īsts bezceļu vāģis. Rīgas centrā - vajadzēs - mierīgi ar velo, vai ja baigi vajadzēs - nu paņemšu elektro Smart (Rīgai man neko lielāku nevajag). Un vēl noteikti sev atstāšu amerikāņu pick-up ar kārtīgu motoru, un gan jau ka Celica GT4, Supra , Type R, Boxter vai Cayman vai līdzīgu dampi.

WALA 31.10.2019 12:30

Nē būs kungiem jāparāda ka mēs arī protam ekonomēt - uzsēdīsimies vasarā uz velo vai tamlīdzīgi uz kādiem pāris mēnešiem ( tajās distancēs kur tas sakarīgi) un tad lai skatās kā akcīzes ienākumi kaut kā sarūk. Ja reiz nedzird kad normāli saka, tad jāparāda ar pirkstu - ka ja šitā darīsiet/dirsināsiet cilvēkus - sviesta kārtiņa kļūs krietni plānāka.

Tāpat ir 3 auto par kuriem "atloku" kāpostu pie teh. apskates, kaut braucu vienlaicīgi ne vairāk kā ar 2, ja gribas sipt man prātu - nu noņemšu no uzskaites visu bez kā varu iztikt ikdienā, un ja pat ļoti savajdzēsies varu nopirkt arī elektro kasti un ģimenes auto norpādot nah, lai tā piga tāda redzamāka.

WALA 31.10.2019 0:07

Latvijā vispār bija jau sen jābūt atvertai tai H2 stacijai - aiz LU jaunajām ekām pie troļuku bāzēšanās vietas - viss tur ir uzcelts, tikai nezinu vai pats H2 tur ir.

Mans sens labs čoms Aivars kādu brīdi pa LV braukāja ar Mirai, nezinu vai joprojām, bet bija te viens tāds ar ne LV numuriem.

WALA 30.10.2019 18:37

msh - tad jau atšķirīgs spiediens velkošas ass riepās ar būs difam nāvejošs- jokoju protams.

Pilnīgi piekrītu apstāklī ka difa daļas pakļautas lielākai slodzei, bet tāpēc jau ir 80km/h ar cīsiņiem, un pārsvarā cīsiņi atbilst rekomendētajam standarta riepu izmēram vismaz pēc diamtera ( jā protams ir izņēmumi). Bet tici man - 300Kkm un kaut vai nobraucot no tiem iedomātus 1000km - tam brīvajam difam -pilnīgi pofig ka būs sabijusi papildus slodze. Bet ja tēlosi raiser-i ar platiem un augstiem ratiem vienā pusē un otrā cīsiņu - nu katram kā saka savi puni jādabū ...

WALA 30.10.2019 16:17

Vēl no "dzīve VS ekoloģija" prikoliem:

www.bbc.com/news/health-50215011

WALA 30.10.2019 10:41

Te savukārt par klasisko kodolreaktoru problēmām :

www.eia.gov/energyexplained/nuclear/nuclear-power-and-the-environment.php

WALA 30.10.2019 10:25

Te viens piemērs kā dabasgāzi mēģina padarīt "ekoloģiskāku" : qz.com/1136533/a-radical-startup-has-invented-the-worlds-first-zero-emissions-fossil-fuel-power-plant/

P.S. man riebjas tas stils ka CO2 jāglabā zem zemes:

a) cik daudz tad uzskatam ka varam tur vispār iepumpēt teiksim uz 1m3 iežu

b) vai nav tā ka šādām stacijām jāizvēlas īpaša vieta kur tās būvēt, lai vispār kaut ko kaut kur varētu pumēt

c) un kas notiek ja sistēma saiet dēlī un tas CO2 grib izlīst virszemē.

WALA 30.10.2019 10:19

Man jau ceļot māju bija tāda ideja, bet beigās paņēmu granulas, jo "perimetrālo" siltumsūkni pa visu teritoriju negribu - tad praktiski neko audzēt tur nevar, bet dziļurbums uz to brīdi nebija jēdzīgs ieguldījums, kad ~ 5-10 gadi palietošu granulu katlu - domāju ka ielikšu arī siltmsūkni - telpa speciāli ir liela lai gan kurināmo var iesabāzt, gan nākotnes tehnoloģijas, ja uzskatīšu par pietiekami labām un ekonomiski izdevīgām.

WALA 30.10.2019 0:41

Lai nemočītu ar lūžņiem ir mazliet jāpārkāpj pari sev un veco laiku skolai, tie kas to izdara sen vairs neekonome nepareizās vietās, bet dažreiz protams problēma ir tajā ka zemes ir tik cik ir un tad reizēm Belarus ir pareizais izmērs. Problēma gan ir citur - tā tehnoloģija kaut kā jānogādā līdz laukam, un tas vairs reizēm no krāsns mūrīša nav izdarāms, tāpat ir jābrauc un jāskatās vai tā tehnika kaut kur neiestrēgst uz lauka utml. ko.dators nevar nekā novērtēt.

WALA 29.10.2019 23:57

Es jau tagad varu strādāt nerādoties darbavietā, gan aprikojums mājās ir pārāks par to kas ofisā, gan arī atsevišķs kabinets mājā. Protams visus darbus nav iespējams veikt attālinati, bet liela daļa IT, menedžmenta utt būs viegli darāms no sava dīvāna.

Un pārtiku tev atstieps bots ar "ledusskapi uz muguras". Protams lauksaimniekam vēl tik ātri nepienāka tā situacija ka pakaļu no mājas nevipks ārā, bet tehnoloģijas arī uz to iet.

WALA 29.10.2019 20:59

Un tu domā ka lidot ar jebko ir ekoloģijai labāk? Enerģijas patēriņš ir kādas vismaz 5 reizes lielāks kā braucot vienam pašam vidējā ģimenes auto pa visien korķiem. Nākotne drīzāk ir tajā ka daudzi strādāsim no mājas utt.

WALA 29.10.2019 18:22

Man ir tā - ir viens auto ko brauktu mūžigi, viens auto ģimenei ar maiņas intervālu 5+, viens mazauto pilsētai ar biežu maiņas intervālu ~3, un viens sporta dampis for fun (nenosakāms maiņas intervāls - kad apnīk - maina nost).

šobrīd tā īsti nav bet 3 + auto ģimene ir - viens šobrīd nebraucams.

WALA 29.10.2019 16:00

Te var redzēt Model3 visas "mūžīgās" daļas:

Tiesa šis modelis jau ir krietni rūpīgāk salikts kā citi redzētie (protams ka dzīvē nevienam klāt ticis neesmu pie agregātiem).

WALA 29.10.2019 15:04

Bet vispār nezinu ko tur džeki tā "karstu čurā" - nekas tajā tesla nav ilgmūžīgāks, visa piekare un ritošā dabū ciest vairāk kā jebkurā citā tādas pat klases auto dēļ liekā svara. Virsbūves metinājumi nav tie izcilākie (tām Tesla ko kāds ir atļāvies pajaukt vai šķiltas nopirkt, tātad protams nav pašas svaigākās). Pats motora elements - varbūt ir izturīgāks, bet ņemot vērā ka sākotnējā (Model S pirmie ~2 gadi) komplektā nebija eļļas filtra un eļļas un dzesēšanas sķidruma maiņa tur nav paredzēta ( spriežot pēc konstrukcijas), tad diez vai tur bez dzenošā elementa nomaiņas var izvilkt vairāk par 300K.

Respektīvi redzot to konstrukciju es saprotu kapēc tiek muldēts par ilgmūžību - man izsktās ka visi gultņi un zobrati tur ir LIELLLLLU izturības rezervi un precizitāti, kas droši vien samērojama vai pat varbūt nāk pa tiešo no aviācijas.

Te viens tāds video ieskatam:

WALA 29.10.2019 14:45

Neneskatījos līdz galam, bet superkondensātori uz šo brīdi vairs netiek uzskatīta par perspektīvu tehnoloģiju - problēmu ir vairak kā risinājumu! Šobrīda viena no perspektīvajām izstrādēm ir Litija Jonu baterija ar cietvielu elektrolītu.

WALA 29.10.2019 13:01

Un nevajag ar (piekrist) - man vajag lai ir tie kas grib un var atļauties stutēt elektro kastes un ap to saistīto industriju - varbūt ka no tās kaut ko jēdžigu izspiež, tāpat arī H2 variants mani interesē, vienīgai ka es tuvākos gadus 5 noteikti vēl neko no tā negribu pirkt un izlikties ka palīdzu ekoloģijai, tad labāk braucu ar velo.

WALA 29.10.2019 12:25

Lai cik tas varbūt škistu loģiski - tam ir pretējs un negatīvs efekts, līdzīgi kā bija ar viedtālruņu bumu - tik bieži tika mainītas ierīces, kas nav nokalpojušas ne 10-to daļu sava efektīvā darbības laika, ka tie nodarīja lielu postu ekoloģijai !

Labi ja vēl tos tālruņus varēja tālākpārdot, vai nodot 3 pasaules valstīm - citādi tie tikai pildīja atkritumu kaudzes.

WALA 29.10.2019 11:50

Patiesībā lielākajai daļai monopiedziņas auto - mehāniski pilnīgi pofig, kādi rati ir uz vienas ass ( t.s. brīvais diferenciālis).

Savukārt pilnpiedziņai (izmanto dažādus ass un starpasu diferenciāļus) - lai nelauztu auto ir pat svarīgi lai riepas būtu puslīdz vienāda diametra ( tātad vienādas riepas, daudzmaz vienmērīgs dilums, spiediens vienāds utml.).

Tiem monopiedziņas auto kam ir būtiski kas stāv uz vienas ass visticamāk velkošajai asij ir ierobežotas berzes diferenciālis (LSD, TorSen tipa utml.).

BET jebkurā gadījumā ir JĀIZLASA auto lietotāja rokasgrāmata, jo var gadīties ka auto pretbuksēšanas sistēma ir pietiekoši jūtīga, un uz ceļa sāks taisīt brīnumus pat tad ja rats nebūs uz velkošās ass.

WALA 29.10.2019 11:42

Lōģika tur ir tikai viena - stutēt jauno auto tirdzniecību, kura arvien sarūk, un ja vēl tautai izdotos iesmērēt elektro lūzņus par premium cenām - vispār būtu super. Citas loģikas tur nav principā.

Tad man jautājums kāda "mārrutka" pēc tu gribi lai tevis maksātā nodokļu nauda aiziet kaut kādu apšaubāmu efektu dodošai "stimulācijai".

Tipa pats no tā pelni, esi baigi bagāts vai gribās pastutēt Gazprom ?

Redzku starp citu Latvijas 2018 gada dati par ražoto enerģiju:

www.csb.gov.lv/lv/statistika/statistikas-temas/vide-energetika/energetika/meklet-tema/432-sarazota-elektroenergija-2018-gada

Un vēl šāda tād info kas parāda kas un kā mums enerģētikā:

www.csb.gov.lv/lv/statistika/statistikas-temas/vide-energetika/energetika/meklet-tema

WALA 28.10.2019 19:58

Dzīves pieredze liecina, ka paneļa noņemšana parastā arī autorizētajā(airbag atsaukums) klusāku toč nepadara, parasti ir tikai sliktāk, jo nav vairs precīzi vietā utt. Bet jā salona skaņas izolācijas kantori gan varētu sakārtot.

WALA 28.10.2019 14:17

Cerams tomēr pasākums ar cietuvielas elektrolītu izkustēsies no vietas, tas atrisinās apmēram 40% problēmu ar elektro transport, tikai nezinu kurā virzienā ietekmēs iespēju akumlatorus pārstrādāt un attiecīgi nesadrist ekoloģiju vēl vairāk (gadījumā ja pārstrādes iespējas ir tuvas 0).

WALA 27.10.2019 23:08

Nepatīk man tā doma, bet iespējams ka tās muļķības vajag ar kaut ko nopietnāky no galvas politiķiem "izsist". Teiksim protesta akcija, kad autovadītāji ielenc "zaļo galvu" transportu un piespiež iet ar kājām vai ar sabtransu. ;)

Vai arī gluži pretēji - nelaiž šamos Rīgā iekšā ar savu transportu.

WALA 27.10.2019 19:09

Es saprotu ka tagad ir kļuvis populāri savus "mēslus" nogrūst tālāk no acīm, bet varbūt tomēr tā nevajag darīt, varbūt tomēr risināsim tās problēmas kaut kāda jēdzīgā veidā un pamazām jo pie mums tā problēma nav būtiska, īpaši salīdzinot ar Ķīnas lielpilsētām. Un manis pēc braucam pa Rīgu ar velo, bet tad arī tos sūda dīzeļ sastāvus uz dzelzceļa sākam sūtīt prom no Rīgas un par kuģiem ar tā kā jāpadomā, jo nu tur baigie lūžņi pārsvarā kursē.

WALA 26.10.2019 23:00

Tu mani ieintriģēji būs laikam jāpaņem kada mazmotora Honda, kaut tas pats CRV ja vien tas būs ar manuāli, jo pēc Toyota Rav 4 ar 2 litriem - reali uzkrita uz nerviem tās bremzīgums. Citadi ta nu ir sanācis ka ir braukāts ar 1,8, type R un tad uz crx ar 1,6 - nu galigi nevareja sudzeties par tiem, bez visas turbīnas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti