Nav kadam Latvijā vēl Lexus IS-F aizķēries ? Gribētu atcerēties kā tāds gāja un kā iet šī Supra.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nav kadam Latvijā vēl Lexus IS-F aizķēries ? Gribētu atcerēties kā tāds gāja un kā iet šī Supra.
Nu tu atkal pāarspīlē.
Ir Hondām bijuši gan motori "mierīgākiem" braucējiem, gan arī ļoti OK gāžamie motori. Ja cilvēks pēc difinīcijas pircis auto ekonomējot uz visu ko var - tad arī pārsvarā dabū ekonomisku auto utt.
P.S. Auto ar twin scroll Turbo - sākot no 1.5Krpm rāviens jau ir diezgan iespaidīgs. Jā pie 0,8Krpm - varēja būt labāk, nu vai HZ moš prestlīdes sistēma līkumos sipj prātu - neesmu pagaidām baigi iedziļinājes, jo man ar to 1.6 t dieseli uz CR-V iet krietni labāk kā biju gaidījis.
Pretstatā tam ko par to visu domāju es, Teslai ir gājis samērā, lai neteiktu ka ļoti labi:
arstechnica.com/cars/2019/10/tesla-made-a-profit-of-143-million-in-q3-2019-on-record-deliveries/
P.S.Galvenais lai neizrādas ka tās ir pasaciņas akciju cenas celšanai. Jo tas zāles pīpmanis manī nekādu lielo uzticību nevieš. Un vēl eksistē šāds faktors :
arstechnica.com/cars/2019/04/tesla-sells-european-emissions-law-lifeline-to-fiat-chrysler/
t.i. kamēr vien mākslīgi tiek "sodīti" ieksdedzes dzinēju ražotāji - tas vēl iet cauri, bet kas būs tālāk ?!?!?
Casio rakstīja: Vai iAuto lietotāji var vienoties par kādu kopsaucēju? Kāds vēl atceras par ko strīdas?
Strīdēties ir svarīgi un vērtīgi - īpaši ja cilvēki iemet atsauces uz pētījumiem utml. - ir iespējas izglītoties. Nav jau obligāti jāpiekrīt tam vai citam viedoklim.
P.S. dazādu mediju būtība ir informēšana, un nav pat tik ļoti svarīgi vai medijs ir ļoti uzticams, vai ne tik ļoti uzticams - cilvēkam kurš ir pietiekami izglītots - kādai tēmai raisot šaubas - atradīs kas ir samuldēts un kas atbilst patiesībai.
Un lai nebūtu vienpusējs skats uz dzīvi - dīzeļu CO2 izmeši ir praktiski tādā pat līmenī kā CNG un LPG, savukārt nesadegušo ogļūdeņražu izmeši lielāki ir CNG - piem. metāns ir liels siltumnīcas efektu pastiprinošs elements kas šādi nonāk gaisā.
Lai būtu tā ka nav gluži viena tante teica, tad te viens links:
Te jums vēl cita info par veci VS jauni:
par to vai tas ir kāds reāls ieguvums - nu nezinu - manuprāt nē. Ja nu vienīgi kāds paņemtu un ierēķinātu kādas izgatavošanas un pārstrādes emisijas tajā vienādojumā, lai tad var izreķināt cik ilgi ir jēdzīgi braukt un remontēte "vecu" auto vs pirkt pilnīgu svežaku.
Un vēl - manuprāt jāpērk tāds dampis kas nepieciešams civlēkam, nevis katram ģimenes loceklim pa savam Lamborghini Urus.
Un paralēli igauņi taisās vērt vaļā slānekļa naftas ieguves rūpnīcu, kas jau pēc pašu teiktā nekādi neiekļausies atvēlētajās izmešu kvotās - kaut kur iepriekš jau biju iemetis linku. ![]()
Un tagad atbilstoši ši likuma idejai liekam Latvenergo maksāt nevis par reālajiem izmešiem, bet gan par maksimālajiem iespējamiem izmešiem, jo 100% ka visu cauru gadu TEC nesstrāda ar pilnu jaudu, un attiecīgi diezin vai visu laiku izmet gaisā vienādu apjomu.
As atkal par to ka tu maksā nevis par reāliem CO2 izmešiem, t.i. cik degvielas sadedzināji - tik aŗi "mēslu" gaisā nonāca, bet nē tu maksāsi pēc mistiska auto motora tilpuma, vai patēriņa . Tipa faktiski melojam paši sev - nevis ekoloģija ir svarīga, bet iekasēšana budžeta caurumu lāpīšanai, jo tehniksi viens M5 BMW kurš izbrauc pāris nedēļas nogales piesārņo daudz mazāk, kā viens 0.9 litru Renis valkājoties par Rīgu katru dienu. Nezinu kāds tieši modelis ir japāņiem, bet man pēc ta ka auto kas no turienes atnāk ir veci bet ar maziem nobraukumiem, izklausās ka modelis ir attiecībā pret ekoloģiju un arī pret īpašnieku pareizs, nu vai kā minimums taisnīgs.
Nu ja kāds pavairāk iesip to santīmu, tad sanāk outback konsevrbundža ar 0,7 … nu labi jokoju, bet Principāvienīgais ko varētu pārmest ir plastmasas pārbagātība, bet tik un tā izvēlies tās pašas klases vācieti vai jebku citu kas nav premiums - būsi tieši turpat, un pat ticamāk ka sliktākas kvalitātes plastikāts.
Un atkal uzkārušies uz tās pašas muļķības:
… balstoties uz transportlīdzekļa CO2 emisiju ietilpību…
Tātad tiklīdz pieņem jāvēršas pie valdības un jāsaka, ka TEC darbināšana, apkures darbināšana utml. rada/var radīt CO2 izmešus apjomā X - lai neaizmirst "godīgi" aplikt ar nodokli pilnīgi visus pēc pilnas CO2 "emisiju ietilpības". Ja ne tad uz tiesu.
Tas pats par LDz, Aviācijas satiksmi, Rīgas Satiksmi ( īpaši pievēršot uzmanību trolejbusiem ar dīzeli, jo ģeneratora režīmā tas mēsls ir nejēgā rijīgs utt. utjpr.)
Tikai nevajag, jo aukstāks ārā jo vieglāk braukt (lasi ziemļvalstīs), tieši mums ir šeit ziemās ir tas visriebīgākais temperatūru diapazons kad ļoti bieži ir sliden, tad kad ir jau zem -11 grādiem, tad vairs nestrādā neviens no iespējamiem ielu kausējamajiem sāļu maisījumiem - tad strādā tikai smiltis, bet pat ja ir ledus pie šadas tempretaūras tas slīd, bet relatīvi daudz mazāk kā pie -1 līdz +1.
Tādēļ pie mums ar riepām vajag uzmanīties daudz vairāk kā Ziemeļvalstīs.
Kādam nolūkam un kam to prasi ???
2c8h18+25O2 utt.
Man personīgi tīri OK patīk Beach Hotelis, par SPA gan neko nepateikšu - pirtējies tur esmu, bet nu pirts kā pirts - tādas daudzviet ne sliktākas. Visādi citādi viss sakopts un tīrs kā pienākas tādai viesnīcai.
Ēdamajam ar viss OK - atbilstoši savam līmenim.
Ka speciāli izvēlētos šo viesnīcu attiecībā pret citām tā pasā līmeņa - jā un nē, ja vēlme būt tieši Jurmalā un tieši pie jūras - tad jā, visādi citādi ir arī citas vietas kur varbūt pat intersantāk ( nē - ne labāk, bet savādāk).
Spameris + lohotrons, kas palīdzēs tevi atbrīvot no naudas vēl efektīvāk, kā pseido-eko pasākumi !
Te ir viens tiesas process kas ASV un iespējams arī daudzviet citur pasaulē mainīs luksafora uzstādījumus:
www.theregister.co.uk/2019/10/21/traffic_lights_changed/
Kā reizi saistībā ar mūsu tikko ieviesto "sarkanā braucēju ķērājkameru" pasākumu.
Vai tiešām viens kravinieks šitā piebeidza to Audi , tad gan "labi" trāpījis !
Sveicināts atpakaļ te jau daudzi brīnijās kur esi pazudis, bet ja kāds domā ka pagājušā gadsimta sākuma jau izmēģināta tehnologija - elektro auto - ir kaut kas šausmīgi progresīvs, tad acīmredzot plakana zeme ir nākamais progresa "sānsolis" ...
Patiesībā ja Renim pāriet pāri ar testeri un attiecīgu smēru kontaktiem - nekādu problēmu labu laiku ar elektro nebūs.
Kad jaucu savu JAP koyotu daļās tad arī sapratu ka tur cilvēki nav slinkojuši un katrā štekerī ir joprojām redzama normāla smērviela.
Laikam.drusku piedegušas pankūkas komplektā ![]()
Gan jau savu polici ari pats noķers, tik tas ātrums priekš pacelšanās tāds drusku par švakru, ņemot erodunamiskās īpašības. ![]()
Jā tev taisnība !
![]()
Tāda sajūta ka Masks par katru cenu savu brūkošo impēriju vēl mēģina glābt. Piedod, bet galīgi nav man ticības tai bullshit kompānijai!
Zin pie mums ir tāda nelaime pie iespējas "būt intīmās attiecības ar santīmu", gan jau ka uz apskati ielej labāko iespējamo degvielu, teiksim Neste Pro diesel, a ikdienā varbūt vispār ar kuģu "atrabotku" kurina. Nu labi pārspīleju protams, bet nu kreisas degvielas pie mums netrūkst.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
16
Tā un kur tajā visā projektā ir visu sūda dīzelvilcienu kas pa Rīgu stumdās, autobusu u.c. lielo piesārņotāju ierobežošanas plāns ? Atkal "business must go on " ??? Akmeņogļu pārkraušanu atvērtā veidā arī jau ari ir beidzot atrisinājuši? Kā ar lidmašīnām, tās ar tā kā pārstājušas piesārņot ? Nez kura dala no transporta skaitās tā kura piesārņo tik ļoti ka tādi mēri jāpieņem ...