Varbūt, nestrīdēšos - ar vietējiem un dizeļ Fordiem maza saskarsme.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varbūt, nestrīdēšos - ar vietējiem un dizeļ Fordiem maza saskarsme.
ko tu muldi!?! Kā tu pie tadiem secinājumiem nonāc ?
tas notekti ir sarežģīts maršruts un nereti arī garāks, bet laika ziņā bieži ir labs ( bet atkarīgs no starta punkta). Nav daudz luksaforu - ir izbraukšanas dažādi varianti ( ja brauc pēc Waze, piemetot uz "aci" tur tās regulārās Waze aiztures) utt.
BET tehniski no manas regulārās "sēdvietas" līdz mājām ātrākais ir caur centru uz Salu tiltu un tad uz Mārupi, bet tikai tas nav prognozējams, vai iegūsi līdz 5 min. vai zaudēsi. Uz D-tilta man parasti sūkā uzbraukšana - iznāk tieši tās uzbrauktuves kur krustu sķērsu 2 uzbrauktuves un nobrauktuves seko viena otrai - Idiotiska konstrukcija, bet neko diži labāku tur laikam uztaisīt nevar !!!
Atkarīgs no degvielas padeves veida - ar mehānisko sūkni - tiem nav.
Vispār jau tam rakstītājam vajadzētu paskaidrot, ka kādu laiciņu vairs nelaiž klajā 2 taktu zāles pļāvējus - ekolģijas dēļ, tā kā teikt ka nav izmešu regulu - gluži ar nevar teikt - ražotājiem tomēr ir/bija uzlikti kaut kādi pienākumi šajā sakarā.
Neko darīt - varbūt cilvēkam tātds pat melnais caurums kā smadzenēs ir arī kaut kur garāžā, mauriņā utml. kas aprij daudz degvielas litrus utml. Vienīgi rodas jautājums kāpēc tas melnais caurums atgriež atpakaļ piesārņojumu ... ![]()
Tas ir tikai normāli situācijā kad piemēram nostrādājis "Knock sensors" - tad iestājas režīms ko nereti apsaukā par "limp mode".
Un knock sensora nosatrādāšanai var būt pietiekoši daudz iemeslu - ir vērts pieslēgt un palūrēt kļūdas.
Ja gribas minēt tad te būs paŗis lietas no pieredzes:
Man bija tāds jox uz Honda dīzeļa ap 2500 apg./min., kad puse gaisa padeves (gumijas) trubas bija ieplīsusi. Kamēr vienkārši lūr virsū - to pat nemana, bet kā ar to turbo verķi iemin grīdā - tā momentā pavērās.
Līdzīgi simptomi, bet tad arī ar lielu precizitāti pie vieniem un tiem pašiem apgriezieniem - zobsiksna nav uzlikta pareizi/problēmas ar psriegojumu vai tamlīdzīgi ( bet tas ne visiem auto ir iespējams, jo pietiekoši daudziem tas uzreiz var nozīmēt saliektus vārstus !!!)
Atslēgtu dranķa start- stop un tavs akumlators kalpotu vel ilgak kadus +3-5 gadus , jeb kopā 8-10 gadus.
Tiesa tad gan jēga no reģeneratīvas bremzēšanas ar būtu 0.
Nu vot izmuldējies, tagad būs vēl vairāk caur Mārupi līdēju ![]()
Lai kādi mēsli butu tie elektro štrunti, nav nepieciešams piedrist upes un savu apkārtni ar tiem. Tas ir tieši tikpat stulbi kā aizdedzināt naftas platformas, lai apturētu naftas industrijas stilu pametot urbumus.
Mēs katrs skatamies izejot no savas pieredzes vai sava skatu punkta. Tikai tas ka mans skatījums uz lietām aptver drusku plašākus reģionus par LV, nenoliedzot ja LV tajā ir sava ietekme.
Tagad gan padomāju ka ar OEM ieliktajiem tam var nebūt nekādas sakara - pirmajos 10 gados auto parsti ir gan tehniski labāka'kārtībā uzturēts, gan arī lietots jēdzīgāk, pēc 10 gadi man nereti tas arī kļūst par otro auto ko pakustina reiz nedēlā ja paveicas. Līdz ar ko salīdzīnāt OEM aķi ar pēcāk pirktu laikam nav korekti, jo vismaz maz nereti tur parādas tā robeža kad veco auto lietoju savādāk + varbūtība ka elektro sistēma vairs nav ideālā stāvoklī.
Un vēl intersanti par kuģu astātajām pēdām :
arstechnica.com/science/2019/10/why-lightning-strikes-twice-as-often-over-shipping-lanes/
Viņi ir malači savā centībā - un domāju ka Ķīna varētu aizskriet citim pa priekšu, bet man ir vien problēma - es šādiem režīmiem neuzticos - tie mēdz neglaimojošu info noslēpt !!! Tā kā vārdos vargadīties ka Ķīna ir reizes 3 zaļāka nekā patiesībā, jo ir arī izdevīgi būt tipa "zaļākajam" jo pat ja dzīvē tehnoloģijas ir pa pusei sūds - uz kopējā ekotendenču fona var labu kāpostu iesūkt nāsīs, kamēr tauta tic !!!
Vēl nepatīkamas ziņas elektro auto frontē:
arstechnica.com/cars/2019/10/dyson-kills-its-plan-to-challenge-tesla-with-an-electric-car/
Pat jau auto top vlastīs ar letāku darbaspēku - finansālā puse joprojām ir problemātiska, tas nozīmē ka atļauties alaktro var TIKAI lieli autoražotāji, kuriem ir vairs tikai jāpieslīpē elektriskā komponentes, bet viss pārējais jau ir ar atstrādātu konvejera ražošanu.
Pieņemot ka Ķīna nemelo par reālo situāciju, tad viņiem laikam pamazām ir izdevies uzlabot situāciju ar akmeņogļu TEC utml. Bet diemžēl visādas bio, eko utml. elektroieguves veidi izrādījušies dzīvē sūdīgāki kā tās pašas ogļu dedzinātavas:
arstechnica.com/science/2019/10/how-well-has-chinas-ultra-low-emissions-policy-worked/
Un ja šis tiešām ir reāls uzlabojums nevis "uz papīra"- tad tas nozīmē ka padarot publiski pieejamus gaisa novērojumus un tiešām kaut ko darot lietas labā - var daudz izdarīt arī bez muļķīgām elektroauto iniciatīvām.
Dzīvē kā parsti viss neiet tik rožaini kā visādi nepieredzējuši start-up mēģina zīmēt:
arstechnica.com/cars/2019/10/uber-lays-off-another-350-workers-amid-ongoing-losses/
Amīšu autobūvētāju problēmas tā arī nevienam laikam neko nav iemācījušas ...
BTW es arī iesaku ja ir puslīdz pa ceļam ņemt tieši Autostartā - ne viens no aķiem nav pievīlis, un veco ar paņems pretī uzreiz.
Es vispār esmu ņēmis to Autostarta noname - un 6 gadi bez problēmām, līdz brīdim kad sāku maz braukt un pamanījos jamo tukšu 1 x dabūt - tad gan jams pateica čau.
Bet tā gan Bosh, gan Vartas kalpojuši uz goda, un vislabāk protams ražotāju OEM ieliktie.
Nope - msh pilnīga taisnība - bračka līdz bērnudārzam brauc ~ 500 metri, tad reizēm 500 metri atpakļ līdz mājai, un tālāk nekur, pēc 2 nedēļām pa tuvējo Mārupi - prasa WTF - pilnīgi jauns aķis vairs negriež !?!?! Da ko ta grib pie tāda režīma. Pie kam visas citas lietas tika pārbaudītas ir vairāk kā OK tam FF.
Vajadzēja mēģināt ar praktiski gaismas ātrumu, tad visur tieši tev būtu zaļais ![]()
Nu ja es zinātu labprāt padalītos, tas stāsts bija tāds ka vakara gatavo tur atskaites vai ko nu tur, slēdzas internetbankā un kur tyr (tipa zemnieku saimniecība) kaut ko kārtot un pigu - neiet nets. Ko tur sazvanijusi utt. bez rezultatiem, atbrauca tur vietejais kurs tur compjus pa tuvejo apkartni labo - baxtijis, baxtijis kamer aizgāja internets, bet no rīta atkal vecais stāsts - fig vam - neta ta nav! Nu tad palasiju boot.lv, apdomaju sejienes teikto - un teicu, lai pajem no LMT uz testu to lielako no standart rūteriem tieši tāda teksta + to dator specu (tipa ja nu ethernet ligzdas compim nav, tad vismaz bus cilvis kas tiks gala). Ta ka isti kas tika paņemts nemaz nezinu - dzivosim redzesim. Tehniski attālums līdz tornim nav lielaks par 3 km, pa taisno mos vispar zem 1km.
Šobrīd aizgāja tā "lielā kantainā" standarta telpu kaste, bet ņemot vērā iepriekšējos gadījumus - neņemos apgalvot ka tas ir gala risinājums. Pie kam precīzi vēl nezinu - moš tomēr uzvilka jamo 2.stāvā - tur mazāk problēmām by default būtu jābūt. Kad tikšu līdz turienei paeksperimentēs vairāk, jo bija brīdis kad tas USB štrunts ļoti labi strādāja.
Skaties tūlīt tev kāds pastāstīs ka auto kurš veicis akrobātiskus trikus, tajā skaitā pārīti škērsvirzienā, "brilles" nemaz taisni uz deguna uzlikt nevar !