Uhh smagi mums ies ar autonomajiem dampjiem:
arstechnica.com/cars/2019/10/aaa-finds-your-new-car-probably-wont-stop-you-from-hitting-pedestrians/
Uhh smagi mums ies ar autonomajiem dampjiem:
arstechnica.com/cars/2019/10/aaa-finds-your-new-car-probably-wont-stop-you-from-hitting-pedestrians/
NU tu nepareizi skaties uz to visu - ja vari atļauties jaunu auto, tātad vari atļauties sev privātmāju utt. ![]()
Jā man tas ar nav nekāds jaunums, bet vienmēr izbrīnijis ka šo pie mums lieto pa minimālo.
Volx rakstīja: In the first nine months of the year, car sales fell 2.5% to 1.86 million
Tas ka mūsdienās pērk arvien mazāk auto - nav nekas jauns, tas daļēji ir elektromobiltates nopelns, daļēji dārdzības, un daļēji citu vērtību (nē ekoloģijai ir ļoti mazs sakars ar šo) dēļ. Jā un vēl daudz jaunēkļu domā - tūlīt jau būs pašvraucoši auto - nah man ttiesības utml. Car sharing ari padara auto piejamāku, bez vajadzības to pirkt utt.
Šis ir mazliet ekstrēmi - un tomēr - īsta ekoloģija, un nevis elektro velo, bet velo ar dinamo, lai var ražot strāvu saviem vied-verķiem:
www.delfi.lv/auto/zinas/atruma-cilts-video-ar-velosipedu-no-latvijas-lidz-turcijai.d?id=51517295
O te laikam uzraku beidzot kādas detaļas par "solid state electrolyte" un kas tajos iekšā:
arstechnica.com/science/2016/03/new-lithium-battery-ditches-solvents-reaches-supercapacitor-rates/
Un šis protams man patīk šobrīd vislabāk:
te var arī redzēt kā japīši rūpejas par kvalitāti. ;)
Mani gan interesē arī jautājums kas slēpjas aiz šī nosaukuma:
www.cnet.com/roadshow/news/toyota-nissan-honda-libtec-solid-state-battery-development/
Jo ja Toyota, Honda un Panasonic tam ir pieķērušies - es par to noteikti gribu zināt vairāk ;)
Izklausás jau intersanti, tagad tik jāsagaida long term lietošanas rezultāti kaut via no tās pašas Hondas Fit. Ja izrādīsies ka tiešām jadzēsē daudz mazāk, un tās ir izteikti drošākas arī pret caursišanas gadījumiem - tas daudz ko risina "elektro kastu" virzienā, tiesa elektrības ražošanu TECos tas joprojām neatceļ.
Zini man patīk tavs domāšanas veids par lobēšanu, tik nezin kāpēc krievu naudu kuru izmanto 1:1 tāpat ka amerikāņi tikai Krievijas mērķu sasniegšanai mēs uzskatam par šausmīgi sliktu.
Vispār jau aizdoma ka tiek bez problēmām, citādi mums butu daudz BMW Ss sludekļos zem auto ar defektiem
. Bet es nebūšu tas cilvēks kurš varēs pateikt kā to dara .
Volx vajadzētu gan saprast kā veidojas statistika, ja reiz norāda tikai procentus tad grib paslēpt absolūtus skaitļus, kuri droši ir pilnīgs fufelis. galu gala pardodot 2 auto vienā menesi un otra pārdodot 5 tu ari dabu 120% sales pieaugumu
MSH - kā patīk konservatīvo atbalstītāju aktivitātes Eiropā:
www.dw.com/en/trump-linked-far-right-groups-in-us-spent-millions-on-european-lobbying/a-48104844
tiešām domā ka Republikāņu virziens ir labs un pareizs mūsdienās ?
Tur jau tāpat ir bonusi, ja lej degvielu utml. - pareizi saplānota kravas vešana ar citybee konkrēti ļauj ekonomēt.
Izskatās ka aviācijas nozare pamazām pati sevi piebeigs, nu vai kā minimums pamatīgi ierobežos (vai arī lidosim ar veciem lūžņiem):
Nosauc lūdzu konkrētu auto/motoru, mana peredze ar japāņiem par to neliecina. Un škiet ka BMW ar tā nav.
NU vieta un laiks tam "manam iespraudumam" ir neveiksmīgs - tas bija vispārējā kontekstā ar "elektro kastēm", kur tauta sacerējusies ka brauc ar ļoti ekoloģiskiem dampjiem …
Tam ar gāzes darbinātiem dzinējiem sakara nekāda.
Te būs viens konkrēts pētījums par LNG pielietojumu kuģos ( t.i. pamtā iet runa par prāmjiem utml. bet ne lielizmēra verķos kam plānotais ekonomiskais pārvietošanās ātrums uz ūdens ir ~ 30km/h.
Lai arī daudz kas nav nosaukts kā būtiskas problēmas - ir vismaz ar pāris vārdiem pieminētas absolūti visas potenciālas problēmas.
www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1318689/FULLTEXT01.pdf
Te vēl par LNG lietošanas efektiem:
Nepārspīlē, ja motoram ir max samazināta berze, ja tiek liets longlife, kurš spēj turēt augstākas temperaturas nezaudējot ipašības - nav pamata taisit apkopi tikpat bieži ka vecajiem čuguna brīnumiem. Tas kas biežāk sabojā tādus motorus kā manas Hondas 2,2 dīzeli ir aizdirsti DPF utml. kad motors un turbīnas reāli strādā mega slodzes režīmā.
redzku jau tiek piestrādāts pie metodoloģijas kā pareizi aplikt ar nodokli "pirdienu":
www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1356875/FULLTEXT01.pdf
BTW reizēm www.diva-portal.org var atrast intresantas pētījumu publikācijas.
Ir gan mazliet smieklīgi ka igauņi mēgina šmaukties ar visādu izmešu samazināšanas statistiku. Tobiš cer uzcelt slānekļa naftas pārstrādes ražotni, kas pārkāptu uzstādītos klimata mēŗkus, bet mēgināt attīstīt CO2 "izķeršanas" tehnoloģijas, lai neitralizētu radītos izmešus vai arī "laicīgi to pasākumu aizklapēt ciet" pirms 2050 gada .
paralēli lasīju aŗi kaut kāda igauņu "ekoloha" rakstu par to kā slānekļa nafta ir šausmīgi slikta un kā alternatīvās enerģijas avoti kā vējš un saule dod lētāku enerģiju, tikai puisis kaut kā smagi piemirsa piebilts - ka tās cenas ko paķēra publikācijai ir no sērijas "labos laika apstākļos" izliktās biržas cenas, kuras tad kad ir nakts vai negaiss un stiprs vējš - uzskarien pat līdz 1000 reižu lielākas.
Te malziet cita aina tiek zīmēta -
www.baltic-course.com/eng/energy/?doc=150431
Bet kas atbilstu daļēji tam ko tu saki ir fakts ka igauņi mēģina arvien mazāk šī te visa dedzināt (BTW tā ir "vecā tehnoloģija"), kas rada lielāku piesārņojumu.
Te vēl ;)
www.baltictimes.com/estonia__minister_defends_investing_hundreds_of_millions_in_shale_oil/
news.postimees.ee/6791924/government-to-greenlight-shale-oil-pre-refinery
par depresiju es redzēju rakstus un par > 1K darbinieku pagaidu stāvokli - arī lasīju, bet nedomāju ka kāds kaut ko ir slēdzis, jo tā lētākā enerģija ko igauņi iepērk ir no Krievijas, kur visādām eko-lietām ir pilnībā uzdrist. Nedomāju ka igauņi nesaprot ko nozīmē pastāvīgi sēdēt uz "krievu adatas".
Visumā piekrītu tevis teiktajam, un to nu tiešām, lai katrs pats izspriež pēc sava braukšanas stila. Man personīgi tehniski der reklamētais eļļas maiņas intervals starp 15 un 20k ar automātisku bļāvienu.
Te vēl intresants viedoklis par Mākslīgo Intelektu (AI), ka nevis AI ir tas kas sācakarēs visu, bet gan cilvēki uzstādot AI nejēdzīgi vienkāršotus mērķus:
www.bbc.com/news/av/technology-49961002/ai-could-become-an-enemy-of-the-human-race-warns-expert